Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΟΤ: All You Want Is Greece

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού είναι ο αρμόδιος φορέας υλοποίησης του marketing plan για τη διεθνή τουριστική προβολή της Ελλάδας. Αποστολή του είναι η οργάνωση, ανάπτυξη και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στρατηγικά σχέδια και δράσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσω των γραφείων του σε 17 χώρες.

Οργανώνει ταξίδια εξοικείωσης, workshops και roadshows σε στοχευμένες αγορές, σε συνεργασία με TO’s ενώ συμμετέχει σε κορυφαίες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις για την ανάδειξη του brand Ελλάδα.

Με το μήνυμα «All You Want Is Greece» εστιάζει στην προώθηση δημοφιλών και μη προορισμών και εμπειριών σε όλη τη χώρα υλοποιώντας πρωτοβουλίες που σέβονται την αρχή της αειφόρου ανάπτυξης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ιδιαίτερα κολακευτικές αναφορές επιφυλάσσουν για τη Μήλο έγκυρα γαλλικά μέσα ενημέρωσης

Ιδιαίτερα κολακευτικές αναφορές επιφυλάσσουν για τη Μήλο έγκυρα γαλλικά μέσα ενημέρωσης, με πρώτη της εφημερίδα Le Figaro, η οποία αναφέρει για την Μήλο, ότι είναι γνωστή από την Αφροδίτη που εκτίθεται στο Λούβρο, ενώ την ανακαλύπτουμε εκ νέου με έκπληξη για τους γεωλογικούς θησαυρούς της και συμπληρώνει : ” Λευκό και μπλε όπως όλες οι Κυκλάδες; Περισσότερο από αυτό ! Γιατί στη Μήλο, ο άψογος λευκός κιμωλιακός βράχος δίνει στο γαλάζιο της θάλασσας απίστευτο βάθος και λάμψη;”  Η εφημερίδα προτρέπει τους αναγνώστες να επισκεφτούν το νησί γιατί είναι ο καλύτερος τρόπος για να απολαύσετε την ομορφιά όλων αυτών των σεληνιακών τοπίων.
Ανέγγιχτο ελληνικό νησί χαρακτηρίζει τη Μήλο και η γαλλική έκδοση του περιοδικού AD και χαρακτηρίζει τα τοπία, αντάξια των μεγάλων μύθων και τα πιο γαλάζια νερά των Κυκλάδων. Και προσθέτει : |Πάρτε για παράδειγμα την παραλία Σαρακίνικο. Οι τεράστιοι βράχοι του, λευκασμένοι από τον ήλιο και σχηματισμένοι από αλμυρό νερό, ξεπροβάλλουν πάνω από τη θάλασσα και μπορούν να παραπέμπουν σε ένα σεληνιακό τοπίο”.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το CNN προτείνει τη Θεσσαλονίκη ανάμεσα σε 23 κορυφαίους καλοκαιρινούς προορισμούς

Η Θεσσαλονίκη περιλαμβάνεται στα είκοσι τρία κορυφαία μέρη για να επισκεφθεί κανείς το καλοκαίρι του 2023, σύμφωνα με δημοσίευση του CNN. Η πόλη βρίσκεται ανάμεσα σε εντυπωσιακούς προορισμούς, όπως τα νησιά Fiji, το Manaus στη Βραζιλία και το Κάιρο ενώ οι συντάκτες του πολυεθνικού ειδησεογραφικού καναλιού παροτρύνουν το αναγνωστικό κοινό, να επισκεφθεί την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, ως έναν από τους καλύτερους city break προορισμούς της Ευρώπης. Το άρθρο δίνει έμφαση στην γαστρονομική σφραγίδα της UNESCO, το άνοιγμα της αγοράς Μοδιάνο, το δημοφιλές παραλιακό μέτωπο και την κοντινή πρόσβαση σε όμορφες παραλίες και βουνά της ενδοχώρας.
    Με αφορμή τη δημοσίευση, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης επισημαίνει ότι «η Θεσσαλονίκη κερδίζει τις εντυπώσεις και την προσοχή από αναγνωρισμένα διεθνή μέσα και μπαίνει δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη τουρισμού». Παράλληλα, γνωστοποιεί ότι το Ιταλικό περιοδικό «Bell’ Europa» που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες προβάλλει τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της Θεσσαλονίκης, που αποτυπώνεται στο γαστρονομικό προφίλ του προορισμού, από τις γεύσεις της Ανατολίας που έφεραν οι πρόσφυγες τη δεκαετία του 1920, μέχρι την σύγχρονη γκουρμέ κουζίνα.
     Επίσης την προηγούμενη εβδομάδα κυκλοφόρησε το Ισπανικό  έντυπο περιοδικό SHANGAY που προβάλλει τον προορισμό Θεσσαλονίκη στην ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα της Ισπανίας. Η παρουσίαση του προορισμού υλοποιήθηκε με την συνεργασία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και του ΕΟΤ Ισπανίας, εκμεταλλευόμενοι την απευθείας πτήση της AEGEAN από την Βαρκελώνη.
    Πριν από μέρες, άλλωστε, ο δημοφιλής ιστότοπος Tasteatlas κατέταξε τη Θεσσαλονίκη στην 25η θέση ανάμεσα σε άλλες 100 σ’ όλο τον κόσμο για το αυθεντικό γαστρονομικό της προφίλ.
    Σε δηλώσεις της η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου επισημαίνει ότι τώρα αποδίδει καρπούς η στρατηγική προβολή που υλοποιήθηκε το προηγούμενο χρονικό διάστημα ενώ πλέον η αναγνώριση από διεθνή μέσα υψηλού κύρους επιβεβαιώνει ανεβάζει τον πήχη πιο ψηλά.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χανιά: Μέσα στο κρουαζιερόπλοιο που μοιάζει με εμπορικό κέντρο – Δείτε βίντεο

Το κρουαζιερόπλοιο που έδεσε στη Σούδα και τα Χανιά, ανέβασε τον αριθμό των τουριστών που έχουν επισκεφθεί την πόλη από τις αρχές του μήνα…

Στους 22.293 έχει φθάσει, μέχρι και σήμερα, ο αριθμός των επιβατών κρουαζιέρας που έφθασαν στα Χανιά κατά τον μήνα Μάιο.

Στο λιμάνι της Σούδας έδεσε το πρωί το κρουαζιερόπλοιο «Enchantment of the Seas». Το πλοίο κατέπλευσε στη Σούδα, προερχόμενο από την Μύκονο, μεταφέρει 2.380 επιβατες και αναμένεται να αναχωρήσει στις 5 το απόγευμα για το λιμάνι της Ζακύνθου.

Τον Μάιο στα Χανιά έχουν καταπλεύσει 13 κρουαζιερόπλοια, ενώ μέχρι το τέλος του μήνα αναμένονται 7 ακόμα αφίξεις.

Μάλιστα την Παρασκευή 26 Μαΐου αναμένονται 4 αφίξεις.

https://youtube.com/watch?v=VbzO5DT80Ps%3Ffeature%3Doembed

NEWSIT

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ