Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μειωμένες ήταν τον Ιούλιο οι πληρότητες των ξενοδοχείων στην Πιερία παρά τη δυναμική εκκίνηση της φετινής θερινής σεζόν τον Απρίλιο

Μειωμένες ήταν τον Ιούλιο οι πληρότητες των ξενοδοχείων στην Πιερία παρά τη δυναμική εκκίνηση της φετινής θερινής σεζόν τον Απρίλιο, σύμφωνα με τους φορείς του τουρισμού στην περιοχή.
Οι Έλληνες επισκέπτες της Πιερίας αυξάνονται, μεταξύ άλλων διότι πολλοί προτιμούν φέτος τα παράλια της ηπειρωτικής χώρας για τις διακοπές τους, λόγω και της μεγάλης αύξησης στο κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, που κάνει οικονομικά πιο ασύμφορο ένα ταξίδι στα νησιά. Ωστόσο, η αύξηση των Ελλήνων επισκεπτών δεν επαρκεί για να αντισταθμίσει τις απώλειες που καταγράφονται στις οδικές αφίξεις από τη ρουμανική αγορά. Τα αυτοκίνητα με ρουμανικές πινακίδες είναι φέτος σημαντικά λιγότερα στους δρόμους της Πιερίας, γεγονός που πιθανότατα σχετίζεται με τις εξελίξεις γύρω από την ενσωμάτωση της Ρουμανίας στη Συνθήκη Σένγκεν, όπως επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Ηρακλής Τσιτλακίδης.

«Η πτώση στις οδικές αφίξεις από Ρουμανία υπολογίζουμε ότι ανέρχεται γύρω στο 40%. Η πτώση αυτή ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι έχουμε μερική ενσωμάτωση της Ρουμανίας στη Σένγκεν, με τις διατυπώσεις να έχουν καταργηθεί στο κομμάτι των αεροπορικών ταξιδιών, αλλά όχι ακόμα στα οδικά. Οι Ρουμάνοι λοιπόν πιθανώς να προτίμησαν φέτος να ταξιδέψουν αεροπορικώς, χωρίς πολύωρες διατυπώσεις, σε προορισμούς που πριν δεν ήταν το ίδιο εύκολο να επισκεφτούν» εκτιμά ο κ. Τσιτλακίδης, σύμφωνα με τον οποίο οι προβλέψεις της Σένγκεν αναμένεται να ισχύσουν και για το οδικό κομμάτι από τις αρχές του 2025 ή και νωρίτερα, πιθανώς από τον Οκτώβριο. Μέχρι τότε ωστόσο, η κατάσταση με τις διατυπώσεις και τις καθυστερήσεις στις χερσαίες πύλες της Ελλάδας, ιδίως μετά τα μέσα Ιουνίου, «δεν κολακεύουν το ευρωπαϊκό προφίλ της χώρας, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των τοπικών επιχειρησιακών παραγόντων», λέει ο πρόεδρος των ξενοδόχων.

Κατά τον κ. Τσιτλακίδη, η φετινή θερινή τουριστική περίοδος άρχισε «ομαλά και ελπιδοφόρα». Από τον Απρίλιο μέχρι και τον Ιούνιο, οι πληρότητες στα ξενοδοχεία της Πιερίας ήταν αυξημένες σε σχέση με πέρυσι και όλα προϊδέαζαν για μια καλή σεζόν. Ωστόσο, ο Ιούλιος και ο Αύγουστος δεν παύουν να αντιστοιχούν στο 60%-65% των διανυκτερεύσεων τουριστών που πραγματοποιούνται στην περιοχή κάθε χρόνο και η εικόνα για τους συγκεκριμένους μήνες δεν είναι το ίδιο θετική, όσο ήταν κατά την έναρξη της σεζόν. «Μεσοσταθμικά, οι πληρότητες εκτιμάμε ότι ήταν μειωμένες κατά 25%-30% τον Ιούλιο, λόγω και της μείωσης στις αφίξεις των Ρουμάνων. Αυξημένη είναι η παρουσία των Ελλήνων, κυρίως οικογενειών, κάτι που πιθανώς σχετίζεται με τα αυξημένα ναύλα των πλοίων. Έχουμε επισκέπτες από την κεντρική και νότια Ελλάδα και ιδίως από το Λεκανοπέδιο, οι οποίοι ανακαλύπτουν την Πιερία και τις ακτές της, τον Όλυμπο και άλλα θέλγητρα της περιοχής, έχοντας κάνει ένα οδικό ταξίδι, με “τακτοποιημένο” προϋπολογισμό. Δεν αρκούν όμως για να αντισταθμίσουν τις απώλειες από τη Ρουμανία. Η Ρουμανία έχει τα τελευταία χρόνια την πρωτιά στη λίστα με τις εθνικότητες των κυριότερων επισκεπτών της Πιερίας, που συμπληρώνουν η Βουλγαρία, η Ελλάδα, η Σερβία και η Γερμανία, αλλά φέτος φαίνεται ότι χάνει την πρώτη θέση», λέει ο κ. Τσιτλακίδης.
Όσον αφορά τον Αύγουστο, παρότι μέχρι στιγμής εμφανίζει πολύ παρόμοια χαρακτηριστικά με τον Ιούλιο, ωστόσο η ελπίδα είναι ότι τελικά θα παρουσιάσει καλύτερη εικόνα, έστω με κρατήσεις και επισκέπτες «της τελευταίας στιγμής». «Θέλουμε να ελπίζουμε ότι ο Αύγουστος θα εξελιχθεί τελικά καλύτερα από τον Ιούλιο, αλλά αυτό θα φανεί εν τοις πράγμασι, με τη βοήθεια και της ελληνικής αγοράς, η οποία κατά τις ημέρες γύρω από τον Δεκαπενταύγουστο, συχνά φέρνει αφίξεις», επισημαίνει ο κ. Τσιτλακίδης.

Στο ερώτημα αν γίνονται νέες επενδύσεις στον ξενοδοχειακό τομέα στην Πιερία απαντά πως πράγματι υπάρχει κινητικότητα, τόσο με αδειοδοτημένες επενδύσεις (οι οποίες όμως ανέρχονται σε μονοψήφιο αριθμό και στην πλειονότητά τους δεν είναι μεγάλες), όσο και με πρότζεκτ που βρίσκονται υπό συζήτηση για το μέλλον. Άλλωστε βρίσκεται σε εξέλιξη και η διαβούλευση για το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο του Τουρισμού, το οποίο θα δημιουργήσει έναν χάρτη σε εθνική κλίμακα και θα προσδιορίσει πολλά επόμενα βήματα.

Εν αναμονή των εξελίξεων, ο κ. Τσιτλακίδης επισημαίνει ότι οι περιοχές στις οποίες παρατηρείται σήμερα η μεγαλύτερη ζήτηση από τουρίστες είναι η Παραλία της Κατερίνης και η Ολυμπιακή Ακτή και δευτερευόντως η Λεπτοκαρυά, ο Πλαταμώνας, οι Νέοι Πόροι και το Λιτόχωρο, αλλά και ορεινοί προορισμοί όπως το Ελατοχώρι. «Καλούμε τους ανθρώπους να επισκεφτούν την περιοχή μας, η οποία δεν έχει να επιδείξει μόνο το δίπτυχο ήλιος – θάλασσα. Έχουμε το μυθικό βουνό του Ολύμπου, που είναι επισκέψιμο όλον τον χρόνο, τουλάχιστον στα χαμηλά υψόμετρα, στο φαράγγι του Ενιππέα, αλλά και κοντινές περιοχές που θα μπορούσε να ειπωθεί πως ανήκουν και στη δική μας τουριστική ενδοχώρα, όπως τα Μετέωρα και η Βεργίνα» σημειώνει ο κ.Τσιτλακίδης._
Αλ.Γ

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Amaronda Resort and SPA: Mια ιδανική πρόταση απόδρασης και ξεκούρασης στην Ερέτρια από τον κ. Βαμιεδάκη

Mια ιδανική πρόταση απόδρασης και ξεκούρασης στην Ερέτρια από τον κ. Βαμιεδάκη
Σε κάθε τόπο, τα ξενοδοχεία είναι αυτά που περιγράφουν την κοινωνική και οικονομική τους πραγματικότητα. Είναι δείκτες της ευημερίας, δυναμικοί εξωστρεφείς φορείς που υποδεχόμενοι κυρίως επισκέπτες, δίνουν και τις πρώτες εικόνες της περιοχής τους.
Το Amaronda Resort and Spa στην Ερέτρια είναι μια εξαιρετική μονάδα που έχει προσέξει και την τελευταία λεπτομέρεια στα πάντα. Ακολουθώντας την ποιοτική στρατηγική της εταιρείας “Δαναός Travel”, του κ. Βαμιεδάκη, ο οποίος απέκτησε την μονάδα πριν δυο χρόνια την άλλαξε θεαματικά και σήμερα προσφέρει έναν συνδυασμό ήρεμης ατμόσφαιρας και αισθητικής σε έναν ανέγγιχτο περιβάλλον φύσης: Πράσινο και θάλασσα. Έχουμε 155 δωμάτια και bungalows, σε ένα καταπράσινο περιβάλλον με κύρια πισίνα αλλά και μικρότερες και με μια πανέμορφη δική του οργανωμένη παραλία.
Την περιοχή επιλέγουν οργανωμένα γκρουπ από Δανία, Γαλλία κ.α. το δε Amaronda, είναι all inclusive Hotel, που όμως οργανώνει σύντομες αποδράσεις σε σημεία της περιοχής, όπως και για τον αγροτουρισμό. Στην πραγματικότητα η παραμονή σε αυτό είναι μια μόνιμη απόλαυση.
Η αίσθηση ότι είσαι πια στο σωστό περιβάλλον ξεκινά αμέσως με την άφιξη κάθε φιλοξενούμενου. Και οι 78 εργαζόμενοι στο Amaronda, με την ευγένεια και την σωστή κατάρτιση τους προσθέτουν στο τελικό αποτέλεσμα.
Ο Διευθυντής του Ξενοδοχείου Ευάγγελος Ραγκούσης, είναι ένας νέος άνθρωπος με σπουδές στην Ανωτέρα Σχολή Ρόδου και στο University of Derby (England) και όπως ο ίδιος μας εξηγεί, είναι και ο ίδιος η απόδειξη της ουσιαστικής πολιτικής της “Δαναός”.
“Η εταιρεία λειτουργεί με αρχές. Δίνει ευκαιρίες σε νέους, ένας είμαι και εγώ και μάλιστα επειδή στην Εύβοια έχει κλείσει η Τουριστική Σχολή στα Ψαχνά το 2017, είμαστε εμείς που αναλαμβάνουμε την σωστή εκπαίδευση τους. Υπάρχουν σεμινάρια γευσιγνωσίας, οινολογίας, σωστής εκκένωσης σε περίπτωση κινδύνου, σωστής φιλοξενίας, ακόμη και άμεσων πρώτων βοηθειών”.
Προσθέτει μάλιστα ότι αυτό δεν αφορά μόνο τους εργαζόμενους που φυσικά είναι από την Εύβοια, αλλά συνολικά την περιοχή. “Προμήθειες αποκλειστικά με τοπικά προϊόντα, συντηρήσεις αποκλειστικά με τοπικές εταιρείες, το Amaronda, ενισχύει απόλυτα την τοπική κοινωνία”, θα πει.
Και η τοπική κοινωνία ανταποκρίνεται; “Ο Δήμος της Ερέτριας στηρίζει τις δραστηριότητες μας” λέγει ενώ επισημαίνει ότι η Εύβοια έχει πλεονεκτήματα ως τουριστικός τόπος και αυτά πρέπει να προβληθούν οργανωμένα.
ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ WINE SPΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ…
– Στο Amaronda, υπάρχουν δυο ξεχωριστοί χώροι που αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες του και έχουν πια πιστό κοινό. Εδώ, λειτουργεί το μοναδικό Wine Spa στην Ελλάδα, που οφείλεται σε μια εξαιρετική ιδέα της Λένγκας Γρηγοριαδου, από το πασίγνωστο κτήμα οίνου Αβαντίς.

To περίφημο πλέον και φυσικά ΜΟΝΑΔΙΚΟ, Lenga Wine Spa προσφέρει έναν καινοτόμο τρόπο χαλάρωσης και αναζωογόνησης, βασισμένο σε Ελληνικά σταφύλια. Γεννήθηκε από τα καλλυντικά των αμπελώνων του Οινοποιείου Κτήμα Αβαντίς στην Εύβοια το 2009.

Όμως πέρα από την δημιουργία μιας πλήρους σειράς καλλυντικών και προϊόντων με αποδεδειγμένη σημαντική ωφέλεια στην ανθρώπινη ψυχή και το σώμα, η Λένγκα Γρηγοριάδου δημιούργησε στο ξενοδοχείο Amaronda Resort & Spa, στην Ερέτρια και έναν υπέροχο λειτουργικό χώρο όπου κάθε ένας από εμάς μπορεί να ενταχθεί σε μια εμπειρία αναζωογόνησης, που δεν μπορεί να συγκριθεί παρά μόνο με υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σπάνιες στην Ελλάδα.
… KAI O ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΑΜΜΟΣ seaside
Σε ένα υπέροχο σημείο του χώρου, με θέα την θάλασσα, υπάρχει το ΑΜΜΟΣ seaside, ένα ρεστοράν που το εξαιρετικό του μενού υπογράφει ο γνωστός σεφ Ξενάκης. Ο χώρος έχει την φροντίδα σεφ Χάρη Κατρακάζα και του μετρ Απόστολου Τζίβα. Είναι περιττό να τονίσουμε ότι και εδώ κυριαρχούν προϊόντα της Εύβοιας
Το ΑΜΜΟΣ seaside, λειτουργεί από το 2018 και πλέον έχει το δικό του κοινό ακόμη και από την κοντινή Αθήνα. Πέρα από τις θεσπέσιες γεύσεις του, οι τιμές του είναι απολύτως προσιτές, ενώ οργανώνει και ήπιες μουσικές βραδιές άλλοτε με σαξόφωνο (Πέμπτη), άλλοτε με ελληνική μουσική και αντίστοιχους μεζέδες (Τρίτη).
Στο ΑΜΜΟΣ seaside, ουκ ολίγοι επώνυμοι το προτιμούν και όπως μας εξηγεί ο κ. Απ. Τζίβας, “υπάρχει ένας συνδυασμός που καθορίζει αυτό το καλό αποτέλεσμα: Εξαιρετικές τιμές, εξαιρετική ποιότητα, ουσία και εφευρετικότητα, από όλους μας”
Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Αστυπάλαια το κορυφαίο «μυστικό» νησί για τους Γάλλους

Στην κορυφή της λίστας με τα έξι «μυστικά» νησιά της Ελλάδας που ταιριάζουν στους Γάλλους ταξιδιώτες βρίσκεται η Αστυπάλαια σύμφωνα με τη γαλλική ταξιδιωτική ιστοσελίδα nosvoyagesheureux.fr.

 

Εστιάζοντας στο ποιοτικό ταξίδι, η δημοσιογραφική ομάδα του εξειδικευμένου ταξιδιωτικού ιστότοπου προτείνει μετά από έρευνα τα έξι ελληνικά νησιά που παραμένουν ανέπαφα από τον μαζικό τουρισμό με την «πεταλούδα του Αιγαίου» να καταλαμβάνει την πρώτη θέση και να ακολουθούν η Ιθάκη, η Ικαρία, το Καστελλόριζο, η Φολέγανδρος και η Αμοργός.

 

Το nosvoyagesheureux.fr τεκμηριώνει την επιλογή του αναφέροντας πως η Αστυπάλαια είναι «μια καλά διατηρημένη Ελλάδα ανάμεσα σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα! Στα όρια των δύο πανέμορφων νησιωτικών ομάδων του Αιγαίου βρίσκεται ένα πολύτιμο κόσμημα που παραμένει γνήσιο όσο και ανέγγιχτο από την τυποποίηση. Είναι το νησί που συνδυάζει την γοητεία των ασβεστωμένων σπιτιών με την ενετική επιρροή του μεσαιωνικού κάστρου του. Το κύριο χωριό, η Χώρα, είναι ένας λαβύρινθος από πλακόστρωτα δρομάκια που οδηγούν σε ένα επιβλητικό φρούριο που κυριαρχεί στο νησί εδώ και αιώνες. Η τοπική γαστρονομία που είναι διάχυτη και ταυτόσημη με την ​παράδοση, έχει ως “πρωταγωνιστές” το αρωματικό μέλι, τα μοναδικά τυριά αλλά και τα ψητά ψάρια σε ταβέρνες κάτω από τον έναστρο ουρανό. Τα κρυστάλλινα νερά παρασύρουν τον επισκέπτη στη ραστώνη τους και η πεζοπορία μέχρι την κορυφή του κάστρου για εκπληκτική θέα στο Αιγαίο Πέλαγος είναι αναπόσπαστο συστατικό της ταξιδιωτικής εμπειρίας». Εξίσου εγκωμιαστ​ικό είναι και αφιέρωμα ενός ακόμη γαλλικού μέσου. Η γαλλική εκδοχή του Cosmopolitan θεωρεί πως η Αστυπάλαια δεν μοιάζει με κανένα άλλο νησί. Οι πανέμορφες παραλίες, οι τιρκουάζ αποχρώσεις της θάλασσας, τα γραφικα σοκάκια και η μακραίωνη ιστορία του τόπου αποτελούν το ιδανικό περιβάλλον για να επιτύχει το πρωτοποριακό εγχείρημα μετατροπής της Αστυπάλαιας στο πρώτο «έξυπνο» και βιώσιμο νησί της Μεσογείου.

 

Θερμή είναι η ανταπόκριση των ΜΜΕ του εξωτερικού από Ευρώπη και πιο μακρινές αγορές στο νέο αφήγημα του Δήμου Αστυπάλαιας που «παντρεύει» την αυθεντικότητα, τη φύση, την παράδοση και την ιστορία με τις τεχνολογίες του μέλλοντος για ένα σύγχρονο βιώσιμο μοντέλο τουρισμού.

 

«Στόχος είναι η ανάπτυξη με υγιείς όρους που θα θωρακίζουν και θα προστατεύουν το φυσικό περιβάλλον και το πολιτιστικό απόθεμα της Αστυπάλαιας, θα αναβαθμίσουν το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων και θα προάγουν αληθινές βιώσιμες τουριστικες εμπειρίες. Παραμένει προτεραιότητα μας η περαιτέρω ανάπτυξη του καινοτόμου προγράμματος “Astypalea – Smart and Sustainable Island” που θα καταστήσει το νησί ένα διεθνές πρότυπο “πράσινης” κινητικότητας και κυκλικής οικονομίας. Επιπλέον ο Δήμος Αστυπάλαιας δρομολογεί σειρά έργων για τη διεύρυνση και βελτίωση του οδικού δικτύου, την ανάδειξη μονοπατιών και δράσεων εναλλακτικού τουρισμού, αλλά και τη δημιουργία νέου πολυδύναμου πολιτιστικού κέντρου-μουσείου στις παρυφές του Κάστρου που θα στεγάσει τα ευρήματα του μοναδικού αρχαίου νεκροταφείου βρεφών. Επίσης έχει ολοκληρωθεί η αναστήλωση των εξωτερικών τοιχίωντου Κάστρου, ένα έργο που συμβάλλει στη διατήρηση της ιστορικής κληρονομιάς του νησιού, ενώ εντός του Κάστρου εγκαινιάσαμε το λαογραφικό μας μουσείο και το Αστυπαλίτικο σπίτι», δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Αστυπάλαιας Κώστας Καμπύλης.

 

Μ.Τσ.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Μικρές Κυκλάδες ανάμεσα στους δέκα ανεξερεύνητους θησαυρούς της Ευρώπης, σύμφωνα με τα βρετανικά ΜΜΕ

Τα δέκα άθικτα και καλά κρυμμένα «πετράδια» της Ευρώπης ανακαλύπτει η βρετανική εφημερίδα Express σε συνεργασία με ειδικούς και σπεσιαλίστες στα διεθνή ταξίδια.

Το δημοφιλές ενημερωτικό μέσο τονίζει πως «όλο και περισσότεροι αναζητούν πλέον ένα μέρος διαφορετικό για τις καλοκαιρινές διακοπές. Μάλιστα δεν είναι αμελητέο το ποσοστό ταξιδιωτών που αναζητούν μαγευτικές τοποθεσίες που δεν είναι μαζικές ή πολύ εμπορικές και που θα κάνουν τους υπόλοιπους στα social media να αναρωτιούνται πού βρίσκονται οι τελευταίοι αυτοί εναπομείναντες παράδεισοι της Ευρώπης».

Στην δέκατη θέση του καταλόγου της Express υπάρχει μια ελληνική «συμμετοχή» https://x.com/NaxosIslands/status/1936315481612341417 με τα Κουφονήσια να γοητεύουν τους λάτρεις των αληθινών αποδράσεων, καθώς «είναι δύο υπέροχα νησάκια όπου όλα βρίσκονται σε μικρές αποστάσεις και είναι καλυμμένα με εξωτικές ακτές και γαλαζοπράσινα νερά». Η λίστα περιλαμβάνει στις υπόλοιπες θέσεις τις Αζόρες στην Πορτογαλία, το Σίγκναγκι της Γεωργίας, το Τίβατ στο Μαυροβούνιο, το Σάαρεμαα το μεγαλύτερο νησί της Εσθονίας, τη λίμνη Μπόχιν στη Σλοβενία, την Ισπανική Κόστα Ντα Μόρτε, το ορεινό συγκρότημα Ρετεζάτ στην Ρουμανία, τη νήσο Κόρτσουλα της Κροατίας και το Μπάνσκο της Βουλγαρίας.

Στο ίδιο διάστημα, η βρετανική Mirror ξεχωρίζει την Ηρακλειά ως «το νησί της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχει μείνει ανέγγιχτο από τον μαζικό τουρισμό». Το εκτενές αφιέρωμα αναφέρει πως «πέρα από τα φανταχτερά νησιά των Κυκλάδων, το Αιγαίο διαθέτει μια ποιοτική και γαλήνια πλευρά, την οποία αντιπροσωπεύει καλύτερα η Ηρακλειά. Ο μικρός πληθυσμός του νησιού έχει επιτρέψει στο φυσικό τοπίο να διατηρήσει την παρθένα ομορφιά του, προσφέροντας μοναδικές στιγμές στους ψαγμένους ταξιδιώτες. Η αρχιτεκτονική και των δύο χωριών είναι τυπική κυκλαδίτικη, με δαιδαλώδη δρομάκια διάσπαρτα με ασβεστωμένα σπίτια, μικροσκοπικές καλοδιατηρημένες εκκλησίες και χαρακτηριστικές μπλε πόρτες και στέγες. Ωστόσο, η Ηρακλειά αφήνει το μοναδικό στίγμα της μέσα από την παραδοσιακή αγροτική γοητεία που “διαπερνά” το νησί και τον ντόπιο ρυθμό ζωής».

Σημειώνεται πως σε εξέλιξη βρίσκεται η προσπάθεια του δήμου για προβολή των γνωστών και άγνωστων πτυχών της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων μέσα από συνεχείς επαφές, εκθεσιακές συμμετοχές στο εξωτερικό, εγχώριες και διεθνείς τηλεοπτικές παραγωγές, προβολή στα social media και δημοσιογραφικές αποστολές από ΜΜΕ που εστιάζουν σε δραστηριότητες off season.

«Ξεκινώντας έγκαιρα από τον περασμένο Σεπτέμβριο το πρόγραμμα προβολής μας, το ενδιαφέρον που συναντάμε για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες παραμένει σε ικανοποιητικά επίπεδα παρά τις φετινές δυσκολίες. Ευχαριστούμε θερμά τους επαγγελματίες που στηρίζουν τις πρωτοβουλίες μας, αλλά και φορείς όπως το Γραφείο ΕΟΤ Μ. Βρετανίας για την υλοποίηση στοχευμένων δράσεων. Οι συνολικές αφίξεις στη Νάξο για τον Μάιο “έκλεισαν” αυξητικά σε σύγκριση με πέρυσι, καθώς η ελαφρά πτώση 3% στις ακτοπλοϊκές αφίξεις υπερκαλύφθηκε με το εντυπωσιακό +31% στις αεροπορικές αφίξεις», σημείωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Βαγγέλης Κατσαράς.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ