Connect with us

AUTO

Πρώτη δοκιμή με το νέο Volvo XC40 Recharge, στη Χαλκιδική

Η Volvo παρουσίασε σήμερα το νέο XC40 Recharge, στη Χαλκιδική. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της πολυτελούς σουηδικής μάρκας, που θα βρίσκεται στις εκθέσεις της μάρκας τον Ιούλιο.

Τα πρώτα αυτοκίνητα, τα οποία αρχικά θα είναι μόνο σε τετρακίνητη έκδοση, θα παραδοθούν τον Σεπτέμβριο. Η δικίνητη έκδοση αναμένεται στην ελληνική αγορά μετά το 2021. Δεν έχει καθορισθεί η τιμή πώλησης της.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης, στην Χαλκιδική, τα στελέχη της μάρκας αναφέρθηκαν και στην πολιτική της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση και την προσπάθεια που γίνεται να περιορισθεί η κλιματική αλλαγή.

Ειδικότερα, αναφέρθηκε ότι η μάρκα, μέχρι το 2025, στοχεύει το 50% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεων να αποτελείται από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τα υπόλοιπα υβριδικά. Μέχρι το 2030, σχεδιάζει κάθε αυτοκίνητο που πωλεί να είναι καθαρό ηλεκτρικό.

Η Volvo κατασκευάζει το XC40 Recharge, στο εργοστάσιο της παραγωγής αυτοκινήτων στη Γάνδη του Βελγίου. Η κατασκευή του θα γίνεται παράλληλα με το XC40 Recharge στο εργοστάσιο παραγωγής της Volvo Cars, στη Γάνδη του Βελγίου. Το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας που σχεδιάσθηκε από την αρχή για να δεχθεί τη νέα τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης είναι το C40 Recharge, που αναμένεται στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2022

Το νέο Volvo C40 Recharge, συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός SUV, αλλά με χαμηλότερο και πιο κομψό σχεδιασμό. Βασίζεται στην πλατφόρμα οχημάτων CMA και είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που έχει σχεδιαστεί ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Μετά την εισαγωγή του XC40 Recharge και του C40 Recharge, η μάρκα θα κυκλοφορήσει αρκετά επιπλέον ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα χρόνια.

Στο εσωτερικό, το Volvo C40 Recharge παρέχει υψηλή θέση καθίσματος. Διατίθεται με μια σειρά από επιλογές χρωμάτων και το πρώτο μοντέλο της Volvo που δεν φέρει επενδύσεις από δέρμα.

Εξοπλίζεται με συστήματα ψυχαγωγίας στην αγορά, που αναπτύχθηκαν από κοινού με την Google και βασίζονται στο λειτουργικό σύστημα Android. Παρέχει ενσωματωμένες εφαρμογές και υπηρεσίες Google, όπως τους χάρτες Google, τον βοηθό Google και το Google Play Store.

Λαμβάνει ενημερώσεις λογισμικού μέσω του αέρα. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσει να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου αφού αποχωρήσει από το εργοστάσιο.

Η πρόωση αποτελείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, ένας στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα. Η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 408 ίππους. Ροπή 66,8 χλγμ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9΄΄. Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες τροφοδοτούνται με ηλεκτρικό ρεύμα από μια μπαταρία 78 KWh, η οποία φορτίζεται σε περίπου 8 ώρες, με ταχυφορτιστή AC 11KW. Προσφέρει μια αναμενόμενη εμβέλεια 418 χλμ (WLTP), η οποία αναμένεται να βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου μέσω ενημερώσεων λογισμικού over-the-air, ανακοίνωσε η μάρκα.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης, δόθηκε η δυνατότητα στον υπογράφοντα να δοκιμάσει στους δρόμους της Χαλκιδικής το νέο Volvo XC40 Recharge.

Το πολυτελές σουηδικό αυτοκίνητο προσφέρει υψηλές επιδόσεις που εντυπωσιάζουν τον οδηγό και επιβεβαιώνουν την ικανότητα των ηλεκτροκινητήρων να αποδίδουν άμεσα την ισχύ τους και την ροπή τους.

Αξίζει να τονισθεί η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και το ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο θορύβου στη καμπίνα. Η απουσία του θερμικού κινητήρα και των παράπλευρων τμημάτων συμβάλει στη δραστική μείωση των πηγών θορύβου και κραδασμών.

Η οδική συμπεριφορά αξιολογείται ασφαλής και με υψηλά επίπεδα σε όλες τις παραμέτρους. Σε υψηλό βαθμό και το χαμηλό κέντρο βάρους αποτελεί ένα ακόμη ατού του πολυτελούς αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων.

Εντύπωση προκάλεσε η απόφαση της μάρκας να μην εμφανίζει τα υπολειπόμενα χλμ μέχρι να αδειάσει η μπαταρία, αλλά να εμφανίζεται στο καντράν το υπολειπόμενο ποσοστό ρεύματος της μπαταρίας. Τα στελέχη της μάρκας, δήλωσαν ότι αυτό συμβαίνει για να μην έχει άγχος ο οδηγός όταν βλέπει πόσο μειώνεται η ποσότητα τους ρεύματος και ποσά χλμ απομένουν μέχρι να αδειάσει η μπαταρία.

Οι τιμές πώλησης ξεκινούν από τα 56.101 ευρώ συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης ύψους 6.000 ευρώ.

Σπύρος Ρέκκας

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

AUTO

Συρρικνώνεται η ευρωπαϊκή αγορά των αυτοκινήτων

Δεν κρύβει την ανησυχία του για το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Oliver Blume. Σε συνέντευξή του στην κυριακάτικη εφημερίδα Bild am Sonntag, ο Όλιβερ Μπλουμ, είπε ότι «η πίτα έχει γίνει μικρότερη και έχουμε περισσότερους καλεσμένους στο τραπέζι».

Το αφεντικό της VW ανησυχεί γιατί η ευρωπαϊκή αγορά συρρικνώνεται εν μέσω σκληρότερου ανταγωνισμού, αναφέρει το Reuters.

Πρόγραμμα περικοπών

Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, ο οποίος πιέζει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για να εφαρμόσει ένα άνευ προηγουμένου πρόγραμμα περικοπών στην εγχώρια αγορά της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε ότι απαιτείται αλλαγή στη στρατηγική επειδή η ευρωπαϊκή αγορά συρρικνώνεται ενώ ο ανταγωνισμός αυξάνεται.

«Πωλούνται λιγότερα αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Την ίδια στιγμή, νέοι ανταγωνιστές από την Ασία πιέζουν δυναμικά στην αγορά», τόνισε.

Κλείνουν εργοστάσια

Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να κάνει ένα άνευ προηγουμένου βήμα στην 87χρονη ιστορία, να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία και να τερματίσει τις εγγυήσεις θέσεων εργασίας σε έξι από τα εργοστάσιά της, σε μια προσπάθεια να επιτύχει το σχέδιο μείωσης του κόστους κατά 10 δισ. ευρώ.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης εντείνει τα μέτρα μείωσης του κόστους που δεν αποκλείουν πλέον το κλείσιμο εργοστασίων ή τις απολύσεις στη Γερμανία. Αυτό έχει πυροδοτήσει κριτική και αντιστάσεις από πολιτικούς και εργατικά συνδικάτα.

Επίσης, οι 680.000 υπάλληλοι της VW σε όλο τον κόσμο, χάνουν το πρόγραμμα ασφάλειας της εργασίας που ισχύει από το 1994 και αποτρέπει τις περικοπές θέσεων εργασίας μέχρι το 2029.

Σπύρος Ρέκκας

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

AUTO

Στροφή των Ευρωπαίων καταναλωτών για αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Μια δύσκολη υπόθεση αποδεικνύεται η πώληση μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Αν και πριν λίγο καιρό η ζήτηση ήταν μικρή, εντούτοις αυτή το τελευταίο διάστημα έχει ανέβει αρκετά, ακολουθώντας μια σταθερά ανοδική πορεία.

Τον φετινό Ιανουάριο το μερίδιο πωλήσεων μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά κυμάνθηκε στο 4,01%. Από τότε τα πράγματα έχουν βελτιωθεί και τον φετινό Ιούνιο έφθασε στο 5,30%. Ποσοστό που αποτελεί το μεγαλύτερο που έχει σημειωθεί μέχρι σήμερα.

Παρά την οριακή άνοδο των πωλήσεων καινούριων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, η ζήτηση για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθεί να είναι μειωμένη. Ένας σημαντικός λόγος είναι οι αυξημένες τιμές πώλησης, αλλά και τα γνωστά προβλήματα των ηλεκτρικών πρώτης γενιάς που ήταν η μικρή αυτονομία. Σε αυτή την εξίσωση θα πρέπει να βάλουμε και την έλλειψη υποδομών φόρτισης που αποτελεί πρόβλημα όχι μόνο για τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και για τα καινούρια.

Το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων καταγράφεται στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ηλικίας έως τεσσάρων ετών. Είναι και αυτά που φέρουν καλύτερη τεχνολογία, αλλά έχουν και αρκετά μεγάλες αυτονομίες. Τα συγκεκριμένα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά BEV αύξησαν τον Ιούνιο το μερίδιο αγοράς τους κατά 36,7% σε σχέση με τον φετινό Ιανουάριο, δείχνοντας παράλληλα την τάση και την στροφή των Ευρωπαίων καταναλωτών προς τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κυριάκος Παρασίδης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

AUTO

Tο 28,6% των αυτοκινήτων έλαβαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών τους, σε προληπτικό έλεγχο στα διόδια των Μεγάρων

Tο 28,6% των αυτοκινήτων έλαβαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών τους, ενώ στο 21,4% των οχημάτων βρέθηκαν ελλείψεις στα φωτιστικά σώματα που είχαν να κάνουν με καμένο λαμπτήρα ή με την κατάσταση των φωτιστικών σωμάτων. Αυτά ήταν μερικά από τα συμπεράσματα που βγήκαν κατά τη διάρκεια ελέγχων που πραγματοποίησαν σε εκατοντάδες τυχαία διερχόμενα αυτοκίνητα στον σταθμό διοδίων των Μεγάρων, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» σε συνεργασία με την «Ολυμπία Οδό», στην καθιερωμένη δράση ενημέρωσης των οδηγών «Pit Stop για την Οδική Ασφάλεια».

Κατά τη διάρκεια της δράσης στελέχη των δύο οργανισμών και εθελοντές, πραγματοποίησαν σύντομους οπτικούς ελέγχους στα ελαστικά, τα φώτα, τους υαλοκαθαριστήρες των οχημάτων που μετείχαν στην έρευνα, ενώ παράλληλα έδωσαν συμβουλές για την ασφαλή φόρτωση και υπενθύμισαν τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας που πρέπει να υπάρχει μέσα στο όχημα (τρίγωνο, κιβώτιο πρώτων βοηθειών, πυροσβεστήρα και ανακλαστικό γιλέκο).

Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που ελέγχθηκαν ήταν 9,3 έτη, όταν η μέση ηλικία του στόλου στην Ελλάδα είναι μεγαλύτερη από 17 έτη, ενώ στο 28,6 % των περιπτώσεων σημειώθηκαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών που στην πλειονότητα τους όμως δεν ήταν σοβαρές.

Στο 21,4% των οχημάτων βρέθηκαν ελλείψεις στα φωτιστικά σώματα που είχαν να κάνουν με καμένο λαμπτήρα ή με την κατάσταση των φωτιστικών σωμάτων, ενώ σχεδόν όλοι οι οδηγοί ήταν προετοιμασμένοι για να ταξιδέψουν έχοντας φροντίσει για την περιοδική συντήρηση του αυτοκινήτου τους.

Στην πλειοψηφία τους οι οδηγοί είχαν μαζί τους τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας (πυροσβεστήρα, φαρμακείο, προειδοποιητικό τρίγωνο). Το 14,3% όμως αυτών δεν είχαν ανακλαστικό γιλέκο ή κιβώτιο πρώτων βοηθειών και το 7,1% τρίγωνο ή πυροσβεστήρα στο αυτοκίνητό τους. Όλα τα οχήματα είχαν ασφαλιστήριο και το 92,9% είχε περάσει ΚΤΕΟ.

Στο 28,6% των αυτοκινήτων διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν ελεύθερες αποσκευές εντός της καμπίνας. Έτσι, δόθηκαν συμβουλές για την ορθή τοποθέτηση των αποσκευών μόνο στο χώρο αποσκευών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Επιπλέον οι συμμετέχοντες στη δράση είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν με άμεσο και βιωματικό τρόπο την αναγκαιότητα χρήσης της ζώνης για όλους τους επιβάτες, δοκιμάζοντας τον προσομοιωτή πρόσκρουσης του Ινστιτούτου που βρίσκονταν στο σημείο. Επίσης σε ειδικό σταθμό ενημέρωσης δίνονταν πληροφορίες από εξειδικευμένο προσωπικό για την ορθή και ασφαλή χρήση των παιδικών καθισμάτων και για την ασφαλή μεταφορά των παιδιών με το αυτοκίνητο. Στο σημείο αυτό να αναφερθεί ότι τα βρέφη/παιδιά θα πρέπει να κάθονται σε κατάλληλο παιδικό κάθισμα μέχρι να φτάσουν σε ύψος τα 150 εκ. όταν μεταφέρονται ως επιβάτες.

Κυριάκος Παρασίδης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ