Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Άλιμος: Σοκάρει η κατάθεση της 14χρονης μαθήτριας για τον 52χρονο καθηγητή – «Θέλαμε να προχωρήσουμε αλλά μας χώρισε η αστυνομία»

Όλο το χρονικό της αρρωστημένης σχέσης του 52χρονου καθηγητή του Γυμνασίου στον Άλιμο, που προφυλακίστηκε για την αποπλάνηση της 14χρονης μαθήτριας του, περιγράφεται μέσα από την κατάθεση της μικρής που αποκαλύπτει το newsit.gr.

Το κοριτσάκι, που για μήνες είχε πέσει στα διεστραμμένα του νύχια και λειτουργούσε υπό το καθεστώς της απόλυτης χειραγώγησης από τον μεσήλικα καθηγητή στο σχολείο του Αλίμου, ξεδιπλώνει αναλυτικά αυτη την αρρωστημένη ιστορία με κεντρικό πρόσωπο τον ανώμαλο καθηγητή, περιγράφει πως ήρθαν πιο κοντά, τις τηλεφωνικές επαφές με το «πρόστυχο» περιεχόμενο, τις κρυφές συναντήσεις στο αυτοκίνητο του και μάλιστα παρουσία φίλων της, ενώ είναι ανατριχιαστική η παραδοχή ότι το παιδί, είχε προετοιμαστεί να ολοκληρώσει αυτή την ανάρμοστη ηθικά και ποινικά σχέση, με τον καθηγητή της, όμως δεν πρόλαβε γιατί τον «τσάκωσε» η Αστυνομία.

Η αρχή: «Μιλούσαμε για εξωγηινους!»

Στις πρώτες σελίδες της πολύωρης κατάθεσης, που έδωσε η ανήλικη μαθήτρια το μεσημέρι της 7ης Ιανουαρίου, στην παιδοψυχολόγο της ΕΛ.ΑΣ, ξεκινησε να περιγράφει την αρχή της διαστροφικής αυτής «σχέσης» με τον άνθρωπο που τους χωρίζουν 38 ολόκληρα χρόνια!:

«Εγώ πηγαίνω στο Γυμνάσιο, στην Γ’ Γυμνασίου και έχουμε και έναν καθηγητή εκεί, ο όποιος ήταν πολύ φιλικός. Γενικά, έχει χιούμορ και τον συμπαθούσε πολύ και η παρέα μου. Κάθε μέρα καθόμασταν μαζί του στο διάλειμμα και κάναμε πλάκα και περνούσαμε πολύ ωραία. Τον συμπαθούσαμε όλοι και μια μέρα μια φίλη μου, του έστειλε ένα μήνυμα ως πλάκα όπως αυτές που κάναμε στο σχολείο και μετά το έκανα και εγώ για πλάκα, εφόσον το είχε κανει πρωτα και εκείνη και μετά από το δικό μου μήνυμα, αρχίσαμε να μιλάμε στο instagram και μιλάγαμε πολύ. Μιλούσαμε κάθε μέρα πολλές ώρες και είχαμε έρθει πολύ κοντά και μετά κάναμε παρέα και στο σχολείο και γενικά ήμασταν πάρα πολύ κοντά. Αρχικά μιλάγαμε πιο φιλικά για πολλή ώρα επειδή τον είχα συμπαθήσει ως άνθρωπο και τον είχα αγαπήσει και απ’ την αρχή μπορώ να πω γιατί μιλάγαμε για ωραία θέματα, καταλαβαινόμασταν και όλα αυτά. Μετά το πράγμα εγινε λίγο πιο τρυφερό μέχρι που καταλάβαμε ότι δεν ήταν και πολύ φιλικό και ήταν ερωτικό και μετά αρχίσαμε να μιλάμε ερωτικά και αυτά τα ειδε η Αστυνομία στα κομπιούτερ και τώρα τον κατηγορούν για αποπλάνηση και τον έχουνε πάρει δυστυχώς και είμαι πολύ χάλια γιατί πραγματικά ένιωσα ότι δεν ήταν αποπλάνηση, ότι με αγαπούσε και τον αγαπούσα και εγώ πάρα πολύ. Αρχικά μιλάγαμε πολύ και λέγαμε ο,τι να’ναι για πλάκα. Έκανα κάτι πλάκες για εξωγήινους και του τα ‘λεγα κι αυτουνού και γελάγαμε και του έστελνα ξέρω ‘γω τις βλακείες που κάνουμε με τις φίλες μου έξω απ’ το σπίτι που φωνάζαμε μες στους δρόμους, κάτι τέτοια κάναμε και του τα έστελνα επειδή γενικά ήμασταν πολύ κοντά και ήξερα ότι θα γελάσει. Και μετά, μέσα από όλα αυτά αρχίσαμε να μιλάμε και σαν άνθρωποι και πως να το πω ήρθαμε πιο κοντά μετά»

Ερώτηση: Τι εννοείς ήρθατε πιο κοντά;

Απόκριση: «Πήγαμε και ερωτικά [….]. Όπως μιλάγαμε πολύ φιλικά, επειδή ήμασταν πολύ κοντά, άρχισε να γίνεται ας πούμε πιο τρυφερό. Για αρχή στέλναμε καρδούλες, φιλάκια και τέτοια και οι δυο μας και μετά εφόσον καταλάβαμε ότι λίγο-λίγο συνέχιζε, ερωτικά και δεν ήταν πλέον φιλικό, προσπαθήσαμε λίγο να το ελέγξουμε και είπαμε να περιμένουμε, αλλά μιλάγαμε πολλές ώρες».

Ερώτηση: Αυτό ποιος το είπε;

Απόκριση: «Εγώ και ειχε συμφωνήσει. Αλλά…».

Ερώτηση: Τι σε έκανε να το πεις αυτό;

Απόκριση: «Λοιπόν, εγώ τον ήθελα αρκετό καιρό αλλά ένιωθα τύψεις για τους γονείς μου επειδή δεν τον ήθελαν, δεν τον ήθελαν και γι’ αυτό, δεν ήθελα να έχω προβλήματα σπίτι, αλλά εγώ ήθελα»

Ερώτηση: Και του είπες γι’ αυτό το λόγο να περιμένει λίγο.

Απόκριση: «Ναι».

Ερώτηση: Και εκείνος συμφώνησε.

Απόκριση: «Ναι αλλά επειδή γενικά δεν είχαμε σταματήσει να μιλάμε και από οτι φάνηκε,είχαμε μεγάλη προοπτική, να γίνει κάτι ερωτικό μεταξύ μας και μιλάγαμε όλη την ώρα, μας ξέφευγαν κάποια πράγματα και μετά μου είχε πει κι εκείνος συγνώμη και ότι απλά με θέλει πολύ και δεν μπορεί να το ελέγξει και τελικά, το γυρίσαμε τελείως στο ερωτικό γι’ αυτό και έγιναν όλα αυτά που έγιναν»

Ερώτηση: Για να το βάλουμε σε ένα χρονικό ορίζοντα, τον Σεπτέμβριο άνοιξαν τα σχολεία, εσείς ξεκινήσατε να μιλάτε από πότε;

Απόκριση: «Σχετικά γρήγορα έγινε, νομίζω Οκτώβρη αρχίσαμε να μιλάμε, τέλη Οκτωβρίου».

Ερώτηση: Αυτό το κάτι παραπάνω από φιλικό πότε άρχισε να βγαίνει στην επιφάνεια;

Απόκριση: «Αρχές Δεκεμβρίου; Τέλη Νοεμβρίου; Εκεί αρχές Νοεμβρίου».

Ερώτηση: Δηλαδή περίπου ενάμιση μήνα είχατε φιλική επικοινωνία;

Απόκριση: «Ναι».

Emoji καρδούλες, αγκαλίτσες – «Εγώ ήξερα ότι απο τα 15 είναι νόμιμο να έχεις σχέση με ανήλικα, εκείνος μου ειπε οτι η σεξουαλικη επαφή ειναι νόμιμη απο τα 16»

Συνεχίζοντας την περιγραφή της η 14χρονη μαθήτρια γίνεται όλο και πιο αποκαλυπτική.

Ερώτηση: Η ερωτική;

Απόκριση: «Όπως σας είπα, αρχικά ήταν πιο τρυφερό, άλλο που τελευταία μιλούσαμε τελείως ερωτικά. Βάζαμε καρδούλες και φιλάκια, εκείνος πρώτος και μετά τα έκανα και εγώ γιατί τον ήθελα κιόλας καταβάθος, τον αγαπούσα τον άνθρωπο γιατί να μην τα βάλω αυτά;».

Ερώτηση: Και όταν λες μετά έγινε καθαρά ερωτικό θες να με βοηθήσεις λίγο να καταλάβω τι εννοείς;

Απόκριση: «Έβαζε καρδούλες, λέγαμε συχνά τη λέξη «αγκαλίτσα» του έλεγα εγώ ότι «θα ήθελα πολύ να σε πάρω αγκαλιά, όπως είμαστε αλλά δε γίνεται» και γενικά μιλάγαμε πολύ έτσι, μέχρι που μετά πήγε πιο πολύ μετά από αυτό. Βασικά, όταν τα λέγαμε αυτά, είχαμε δεχθεί ότι δεν μιλάμε πλέον φιλικά και λέγαμε ότι στα 17 συγκεκριμένα ίσως να κάνουμε κάτι που θα είναι και νόμιμο γιατί υποτίθεται ότι ειναι από τα 16».

Ερώτηση: Εσύ το ήξερες αυτό ή εκείνος σε ενημερώσε;

Απόκριση: «Εκείνος. Εγώ ήξερα ότι από τα 15 είναι νόμιμο να έχεις σχέση με ανήλικα. Αυτός μου είπε ότι η σεξουαλική επαφή είναι νόμιμη από τα 16. [….]. Εφόσον το είχαμε πλέον παραδεχτεί και οι δύο, είχε αρχίσει να γίνεται και λίγο πρόστυχο».

Ερώτηση: Θυμάσαι ποιος παίρνει την πρωτοβουλία να το κάνει πιο πρόστυχο;

Απόκριση: «Νομίζω εκείνος και εντάξει εγώ είχα πει».

Ερώτηση: Πώς σου φάνηκε εσένα;

Απόκριση: «Να περιμένουμε λίγο, όχι επειδή δεν ήθελα, επειδή όπως σας είπα ένιωθα λίγο περίεργα με τους γονείς μου αλλά και το είχε κατανοήσει και προσπαθούσε, αλλά δεν μας έβγαινε να τα καλύπτουμε».

Οι τολμηρές φωτογραφίες στα social και τα ραντεβού

Η μαθήτρια, παραδέχεται, ότι με τον καθηγητή της αντάλλασσαν διάφορα βίντεο και φωτογραφίες στο Instagram.

Ερώτηση: Στο instagram είχατε ανταλλάξει φωτογραφίες, βίντεο;

Απόκριση: «Βίντεο του έστελνα χιουμοριστικά στην αρχή, τώρα άμα το εννοείτε και καλά ερωτικά, αν είχαμε ανταλλάξει βίντεο, τις τελευταίες μέρες για δικούς μας λόγους».

Ερώτηση: Δικά σου βίντεο ή και εκείνος δικά του video;

Απόκριση: «Δικά μου βίντεο του έστελνα».

Ερώτηση: Εκείνος;

Απόκριση: «Εκείνος βίντεο δεν έστελνε, μου έστειλε πράγματα».

Ερώτηση: Ήταν δική σου σκέψη να στείλεις βίντεο ή στο ζήτησε εκείνος;

Απόκριση: «Είχα στείλει και μου έδειξε ότι του άρεσε πολύ και μετά και εγώ ξαναστέλνα».

Ερώτηση: Φωτογραφίες;

Απόκριση: «Φωτογραφίες μία είχα στείλει, βίντεο κυρίως».

Ερώτηση: Με ερωτικό περιεχόμενο ή σεξουαλικό περιεχόμενο η φωτογραφία;

Απόκριση: «Δεν ήμουν γυμνή και τέτοια, απλώς φόραγα κάτι που διέγραψα πολύ από πίσω».

Ερώτηση: Πόσες φορές συναντηθήκατε;

Απόκριση: «Τρεις».

Ερώτηση: Θές να μου πεις για την πρώτη φορά;

Απόκριση: «Την πρώτη φορά δεν είχε γίνει τίποτα, απλά ήμουνα και με μια φίλη μου από το σχολείο γιατί τον συμπαθεί πολύ και του είχε στείλει πρώτη μήνυμα. [….]. Του είχε στείλει ένα μήνυμα με αστείες λέξεις να έρθει εκεί που ήμασταν. Του είχε γράψει «Κύριε πάρτε την χοντρό-κ@@@ σας και ελάτε είμαστε εκεί». Και αυτός λέει «Σε πέντε είμαι εκεί» και ήρθε».

Ερώτηση: Δηλαδή έτσι μιλάγατε;

Απόκριση: «Ναι».

Ερώτηση: Εκείνον δεν τον ενοχλούσε ο τρόπος που του μιλάγατε;

Απόκριση: «Όχι».

Ερώτηση: Και όταν ήρθε τι κάνατε;

Απόκριση: «Καθίσαμε εκεί στην πλατεία που ήταν μια καφετέρια και μας κέρασε καφέ».

Ερώτηση: Και μετά βρεθήκατε οι δυο σας;

Απόκριση: «Τη δεύτερη φορά ήμουν με άλλη φίλη μου εξωσχολική, η οποία ήταν η μόνη που ήξερε ότι με μένα και αυτόν τρέχει κάτι παραπάνω. Και καθόμασταν σε μια καφετέρια και του είπα εγώ με τον τρόπο μου να έρθει και το κατάλαβε και είπε «Να έρθω;». Του ειπα «ναι». Αλλά εκείνη την ώρα έκλεινε η καφετέρια, οπότε δεν μπορούσαμε να κάτσουμε εκεί και έπρεπε να φύγουμε. Και τριγύρω δεν είχε κάποιο άλλο ωραίο μέρος, οπότε μπήκαμε στο αμάξι να βρούμε άλλο μέρος να κάτσουμε αλλά στην φίλη μου δεν άρεσε καποιο γιατί έλεγε ότι έβλεπε γνωστούς της και είπε να μείνουμε στο αμάξι. Η φίλη μου το αποφάσισε, η φίλη μου. Όχι αυτή απ’ το σχολείο. Η άλλη, η  εξωσχολική».

Ερώτηση: Και εκεί στο αμάξι τι έγινε;

Απόκριση: «Εκεί στο αμάξι, εντάξει κάναμε κάποια πράγματα και τα είδε και η φίλη μου. Δεν της άρεσαν. Παρόλο που μας υποστήριζε».

Ερώτηση: Στο είπε η φίλη σου;

Απόκριση: «Ε, ναι. Φάνηκε μετά ήτανε κάπως».

Ερώτηση: Όταν λες κάνετε κάποια πράγματα δηλαδή;

Απόκριση: «Τώρα ούτε κάτι «ουάου», ούτε κάτι πολύ μικρό. Εντάξει».

Ερώτηση: Δώσε μου μια εικόνα. Καταρχήν ήταν κάτω από τα ρούχα ή πάνω από τα ρούχα;

Απόκριση: «Πάνω από τα ρούχα».

Ερώτηση: Πάνω από τα ρούχα;

Απόκριση: «Α όχι, όχι».  (Σε αυτό το σημείο η μικρή άρχισε να περιγράφει όλα όσα φρικτά της έκανε ο καθηγητής της και δεν είναι δυνατόν να αναπαραχθούν).

Ερώτηση: Εκείνος πως ένιωσε που ήταν η φίλη σου πίσω;

Απόκριση: «Γενικά η φιλη μου πάντα ήξερε και μας υποστήριζε, όποτε και αυτός το ήξερε αυτό. Οπότε δεν περίμενε ότι θα την ενόχλησει».

Ερώτηση: Δηλαδή, με ποιο τρόπο σε υποστήριζε η φίλη σου για να καταλάβω.

Απόκριση: «Ηξερε ότι συμβαίνει κάτι ερωτικό μεταξύ μας και δεν την πείραζε. Μας υποστήριζε».Ερώτηση: Ναι αλλά εκείνη τη μέρα την ενόχλησε από τι μου είπες.

Απόκριση: «Ε, ναι, επειδή εντάξει, το είδε κιόλας από την κατάλαβα».

Το κινητό έφερε την αποκάλυψη

Η μαθήτρια αναφέρει ότι είχε δεθεί σε τέτοιο βαθμό με τον καθηγητή της, που μιλούσαν κάθε μέρα και μάλιστα όπως χαρακτηριστικά αναφέρει περίπου 5 ώρες και κυρίως βράδυ όταν οι γονείς της νόμιζαν ότι πήγαινε για ύπνο.

«Μιλάγαμε κάθε μέρα 5 ώρες, δηλαδή έδειχνε ότι ενδιαφερόταν για μένα όντως ότι με αγαπούσε όντως, δεν είναι ότι το πήγαινε μόνο εκεί και ότι ήθελε μόνο αυτό από μένα όπως νομίζουν. Δεν είναι κακός άνθρωπος, ήρθανε απλά πολύ κοντά. Και παρασύρθηκε και αυτός. Δεν είναι και αυτός θεός να έχει κάποια τόσο έντονα συναισθήματα και να μπορεί να τα ελέγξει ακριβώς όπως θα έπρεπε. Άνθρωποι είμαστε όλοι εντάξει. [….]. Μιλάγαμε κάθε μέρα. Γι’ αυτό ήμασταν και τόσο δεμένοι. Κάθε μέρα μιλάγαμε ώρες».

Ερώτηση: Και ποιες ώρες συνήθως μιλάγατε; Δηλαδή γονείς σου βλέπανε ότι μιλάς με κάποιον;

Απόκριση: «Οχι. Όταν μας είχανε καταλάβει, δεν ήθελα να μιλάμε. Οπότε το έκανα κρυφά και μιλάγαμε όταν πήγαινα και καλά για ύπνο. Τότε, το βράδυ».

Ερώτηση: Οι γονείς σου είπες ότι είχανε καταλάβει;

Απόκριση: «Ναι».

Ερώτηση: Τι είχαν καταλάβει;

Απόκριση: «Είχαν καταλάβει ότι εγώ μιλάω με εκείνον και ότι είναι καθηγητής μου και ότι έτρεχε κάτι ερωτικό και δεν ήθελαν».

Ερώτηση: Να σε ρωτήσω πως το κατάλαβαν;

Απόκριση: «Είχα αφήσει μια μέρα το κινητό μου και είδε η μαμά μου το όνομα του που ήξερε ότι είναι καθηγητής μου και ίσως να διαβάσε και κάποια μηνύματα εκείνη τη μέρα που δεν είχανε γίνει εντελώς ερωτικά. Και είχαν καταλάβει ότι τον ήθελα. Απ’ ό,τι κατάλαβα κάτι θα είδαν εκείνη τη μέρα που δεν θα τους άρεσε γιατί του είχε στείλει και ο μπαμπάς μου μήνυμα πριν λίγο καιρό. Του είχε πει ότι έχουμε καταλάβει τι γίνεται στο παιδί μας και θέλουμε να το προστατεύσουμε και τέτοια. Αυτό. Εγώ ήμουν χάλια, γιατί τον αγαπούσα πάρα πολύ αυτόν τον άνθρωπο, με αγαπούσε και εκείνος και δεν μπορούσαμε να μη μιλάμε. Δεν μπορούμε ο ένας μακριά από τον άλλον. Και αυτό τώρα που μας έχουν κάνει είναι απαίσιο».

Ερώτηση: Εκείνος πώς αντέδρασε όταν του έστειλε μήνυμα ο μπαμπάς;

Απόκριση: «Τα’χει παίξει κι αυτός γιατί κι αυτός όπως εγώ πρέπει να με αγαπάει και δεν αντέχει να μη μιλάμε. Μετά του είχα στείλει και γω μήνυμα ότι αυτό που έγινε και τα λοιπά και το σχολιάζαμε και ήμασταν και οι δύο χάλια και λέγαμε ότι δεν αντέχουμε ο ένας μακριά από τον άλλον και ότι δεν ξέρουμε πως να το αντιμετωπίσουμε και τέτοια».

Και με άλλη μαθήτρια

«Τον είχα ρωτήσει αν του είχε ξανασυμβεί και μου απάντησε μία φορά. Είχε αρχίσει να μιλάει με μία κοπέλα πριν φύγει από το γυμνάσιο και οτι μετά έκαναν κάτι».

Σε αυτο το σημείο η ψυχολόγος της ΕΛ.ΑΣ, ρωταει την 14χρονη μαθήτρια, αν γνωριζε αν ο καθηγητής της, ειχε προσεγγίσει και άλλα κοριτσάκια. Η απάντηση σοκάρει…

«Είχα ακούσει, αλλά με τα δικά μου δεν υπήρχε σύγκριση. Δεν έδωσα σημασία».

Ερώτηση: Απο ποιον είχες ακούσει;

Απόκριση: «Απο μια φίλη μου, από την παρέα από το σχολείο, η αδερφή της είναι μεγαλύτερη και τον είχε και εκείνη και είχε ακούσει κάποια πράγματα».

Ερώτηση: Δηλαδή;

Απόκριση: «Ότι κάποια κορίτσια που τελείωναν το γυμνάσιο, τους απαντούσε στα story με καρδούλες. Τι να συγκρίνω εγώ τώρα με αυτό;»

Ερώτηση: Τον είχες ρωτήσει ποτέ αν αυτό του είχε συμβεί ξανά στη ζωή του;

Απόκριση: «Ναι και μου είχε πει μια φορά. Μου είχε πει ότι απλά είχαν αρχίσει να μιλάνε με ένα κορίτσι λίγες μέρες πριν φύγει απ’ το γυμνάσιο και μετά έκαναν κάτι».

«Ήμουν ετοιμη να προχωρήσουμε. Σκοπεύαμε να προχωρήσουμε αλλά μας χώρισε η Αστυνομία»

Στην ερώτηση της ψυχολόγου – αξιωματικού αν η μικρή ήταν έτοιμη να προχωρήσει, η απάντηση της μικρής παγώνει το αίμα. Προφανώς το παιδί, είχε δεχθεί τέτοια πλύση εγκεφάλου, που λειτουργούσε ως πειθήνιο όργανο του, πιστεύοντας ότι ο μεσήλικας καθηγητής ενδιαφέρεται για εκείνη και την αγαπάει πραγματικά. Σε τέτοιο βαθμό που ήταν έτοιμη να παραδοθεί. Όμως ευτυχώς, δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί το σχέδιο της διατροφής, γιατί του πέρασε χειροπέδες η Αστυνομία.

Ερώτηση: Δηλαδή, ήσουν έτοιμη για να προχωρήσει;

Απόκριση: «Ναι».

Ερώτηση: Το περίμενες δηλαδή ότι θα γινότανε;

Απόκριση: «Αν βρισκόμασταν στο αμάξι ναι».

Ερώτηση: Είχατε κάποιο άλλο σχέδιο να βρεθείτε έτσι πιο ιδιωτικά οι δυο  σας;

Απόκριση: «Δεν έχει νόημα να το αποκρύψω, γιατί η Αστυνομία το έχει δει ήδη και το είπα και στους δικούς μου. Ναι σκοπεύανε αλλά δεν προλάβαμε. Μας χώρισαν».

Ερώτηση: Θέλεις να μου εξηγήσεις για να καταλάβω και εγώ τι σκοπεύατε να κάνετε;

Απόκριση: «Θέλαμε απλά, για να είμαστε πιο άνετα να κάνουμε ό,τι θέλουμε, να είμαστε μόνοι μας εκείνη τη φορά χωρίς να είναι κάποιος άλλος πίσω. Οπότε είπαμε, εγώ του πρότεινα να πάμε στο σπίτι του, αλλά δεν ήθελε λεει στην ηλικία μου να πάμε σπίτι. Είπαμε απλά να πάμε κάπου χωρίς κόσμο στο αμάξι. Και είχαμε πει να πάμε κάπου ήσυχα που ήξερε με το αμάξι».

Ερώτηση: Οι δυο σας;

Απόκριση: «Ναι».

Ερώτηση: Και γιατί δεν συνέβη αυτό;

Απόκριση: «Γιατί είδε η Αστυνομία, τα μηνύματα από τα κομπιούτερ και τον πήρανε, δεν προλάβαμε. Μας χώρισαν. Δηλαδή έλεος».

Ερώτηση: Δηλαδή ποτε ήταν προγραμματισμένο να γίνει αυτό;

Απόκριση: «Σήμερα (σ.σ: 7/1/2025) ή την Παρασκευή  (σ.σ: 10/1/2025)».

Η νομική αποψη

Ο δικηγόρος του σάτυρου μεσήλικα καθηγητή, ο οποίος βρίσκεται προφυλακισμένος στο σωφρονιστικό κατάστημα της Τρίπολης, κ. Ανδρέας Θεοδωρόπουλος μιλώντας στο newsit.gr επισημαίνει:

«O εντολέας μου δεν είναι δράκος, δεν είναι βιαστής. Δεν εκμεταλλεύτηκε την ανήλικη μαθήτρια, τουναντίον προσπάθησε να την βοηθήσει όταν είχε κατάθλιψη και είχε χάσει κιλά καθώς δεν σιτιζόταν. Η ανήλικη ήταν ερωτευμένη μαζί του και εξ’ αυτού του λόγου υπήρχε επικοινωνία μεταξύ τους. Η προσπάθεια η δική μου που ως ποινικολόγος υπερασπίζομαι και κατηγορούμενους, οι οποίοι έχουν το τεκμήριο της αθωότητας, είναι να αναδείξω πως ο συγκεκριμένος καθηγητής ναι μεν είχε επικοινωνια με την μαθήτριά του, πότε όμως δεν αποπειράθηκε να την ρίξει στα δίκτυα του , στο κρεβάτι, ειδάλλως δεν θα τον υπερασπιζόμουν καθώς γνωρίζετε ποιός είμαι και ως δικηγόρος αλλά και ως άνθρωπος και η ηθική μου εάν ήταν βιαστής δεν θα μου επέτρεπε να είμαι δικηγόρος του».

NEWSIT

Άλιμος: Σοκάρει η κατάθεση της 14χρονης μαθήτριας για τον 52χρονο καθηγητή – «Θέλαμε να προχωρήσουμε αλλά μας χώρισε η αστυνομία»

Continue Reading
Advertisement

ΕΛΛΑΔΑ

Βαθμοί Πανελληνίων: Βατερλώ στα Μαθηματικά και την Ιστορία για τους υποψηφίους – Χαμηλά τα ποσοστά των αριστούχων

Ανακοινώθηκαν νωρίτερα σήμερα, Πέμπτη 26 Ιουνίου, οι βαθμολογίες των υποψηφίων των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, συνολικά, 88.637 υποψήφιοι διαγωνίστηκαν για μία από τις 68.788 θέσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ερχόμενο ακαδημαϊκό έτος, 2025-26. Από αυτούς, οι 73.941 υποψήφιοι προέρχονται από τα ΓΕΛ και οι 14.696 από τα ΕΠΑΛ.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η εικόνα των βαθμολογιών των υποψηφίων «δείχνει» λίγους αριστούχους, με πολύ λίγες εξαιρέσεις και ταυτόχρονα καταγράφει υψηλά ποσοστά βαθμολογιών κάτω της βάσης του 10.

Τα υψηλότερα ποσοστά κάτω από τη βάση

Για ακόμη μία χρονιά, τα Μαθηματικά και η Ιστορία «φιγουράρουν» στα μαθήματα με τα υψηλότερα ποσοστά βαθμολογιών κάτω από τη βάση, καθώς περισσότεροι από τους μισούς υποψήφιους δεν κατάφεραν να γράψουν πάνω από 10.

Συγκεκριμένα, το 59,12% των υποψηφίων έγραψαν κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά, με το 34,52% να συγκεντρώνεται στις βαθμολογίες 0 έως 5.

Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι για ακόμη μία χρονιά, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής έγραψαν κατά τη συντριπτική πλειονότητα τους κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά, σε ποσοστό που έφτασε το 73,68%.

Όσον αφορά την Ιστορία, το 53,31% των υποψηφίων έγραψε κάτω από 10.

Υψηλά ποσοστά κάτω από τη βάση καταγράφονται, επίσης, στα μαθήματα της Φυσικής και των Αρχαίων Ελληνικών.

Ιδιαίτερα στη Φυσική οι υποψήφιοι «μοιράστηκαν» πάνω και κάτω από τη βάση, με το 50,05% να έχει γράψει κάτω από 10 και το 49,95% πάνω από 10. Στα Αρχαία Ελληνικά, το ποσοστό βαθμολογιών κάτω της βάσης ανήλθε στο 47,69%.

Βαθμολογίες του «ύψους και του βάθους»

Ιδιαίτερη εικόνα παρουσιάζουν και εφέτος ορισμένα μαθήματα, στα οποία παρατηρείται ταυτόχρονα μεγάλη συγκέντρωση σε βαθμολογίες κάτω της βάσης, αλλά και σε υψηλές βαθμολογίες.

Τα μαθήματα στα οποία αρίστευσαν περισσότεροι υποψήφιοι (βαθμολογία 18 έως 20) είναι η Οικονομία, τα Λατινικά, η Βιολογία και η Πληροφορική. Ωστόσο, είναι μεγάλη η συγκέντρωση βαθμολογιών και κάτω της βάσης σε αυτά τα μαθήματα.

Αναλυτικά, το μεγαλύτερο ποσοστό αριστούχων συγκεντρώνεται στο μάθημα της Οικονομίας, με το 29,33% των υποψηφίων να έχουν γράψει βαθμολογία από 18 έως 20. Ταυτόχρονα, ωστόσο, το 33,12% των υποψηφίων δεν κατάφερε να γράψει πάνω από τη βάση του 10 (17,67% βαθμολογία 0 έως 5 και 15,45% βαθμολογία 5 έως 10).

Επίσης, στο μάθημα των Λατινικών, το 21,86% των υποψηφίων έγραψε άριστα και το 20,32% έγραψε βαθμό 5 έως 10.

Στη Βιολογία, αρίστευσε το 19,47% των υποψηφίων και το 18,82% έγραψε βαθμό από 5 έως 10.

Στην Πληροφορική, τέλος, έγραψε από 18 έως 20 το 16,28% των υποψηφίων, με το 24,88% να έχει γράψει από 0 έως 5.

Χαμηλά ποσοστά αριστούχων

Στα υπόλοιπα μαθήματα, τα ποσοστά των άριστων βαθμολογιών (18-20) κινούνται και εφέτος σε χαμηλά επίπεδα, αν και καταγράφονται σε ορισμένα μαθήματα κάποιες ποσοστιαίες βελτιώσεις.

Συγκεκριμένα, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, μόλις το 0,91% έγραψε πάνω από 18 και στα Αρχαία Ελληνικά μόλις το 2,29%. Αξιοπρόσεκτο είναι και το γεγονός ότι στα Αρχαία, η υψηλότερη συγκέντρωση ποσοστών βαθμολογίας καταγράφεται στους βαθμούς 5 έως 10 (35,16%).

Άριστα έγραψαν στο μάθημα των Μαθηματικών το 6,98%, στη Φυσική το 9,39% και στην Ιστορία το 12,96%, ποσοστά αυξημένα κατά περίπου 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι.

Στη Χημεία, το ποσοστό αριστούχων είναι μειωμένο σε σχέση με πέρυσι κατά περίπου 2 ποσοστιαίες μονάδες, με το 16% των υποψηφίων να έχουν γράψει βαθμό 18-20.

Υπολογισμός μορίων και τα επόμενα βήματα

Από σήμερα, οι υποψήφιοι μπορούν να υπολογίσουν τα μόριά τους και για τη διευκόλυνσή τους μπορούν να χρησιμοποιούν την ειδική εφαρμογή του υπουργείου Παιδείας, όπου, εισάγοντας τους γραπτούς βαθμούς τους μπορούν να δουν αυτόματα τα μόριά τους για κάθε Τμήμα/Σχολή του Πεδίου ή του Τομέα που ανήκουν.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στον σύνδεσμο https://markcalc.it.minedu.gov.gr/.

Σημειώνεται, ότι εκκρεμεί η ανακοίνωση αποτελεσμάτων στα ειδικά μαθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025, οι εξετάσεις των οποίων ολοκληρώνονται αύριο, Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025.

Επόμενο -και τελευταίο- βήμα για τους υποψήφιους πριν την ανακοίνωση των τελικών αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών αποτελεί η διαδικασία συμπλήρωσης του Μηχανογραφικού Δελτίου, για την οποία εκκρεμούν οι σχετικές ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας.

Υπενθυμίζεται, ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει να προχωρήσουν στη διαδικασία δημιουργίας προσωπικού κωδικού ασφαλείας, προκειμένου να υποβάλουν Μηχανογραφικό Δελτίο ή/και Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο. Η διαδικασία θα πραγματοποιείται στα λύκεια των υποψηφίων μέχρι και τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025.

NEWSIT

Βαθμοί Πανελληνίων: Βατερλώ στα Μαθηματικά και την Ιστορία για τους υποψηφίους – Χαμηλά τα ποσοστά των αριστούχων

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή οι δύο Τούρκοι για συμμετοχή στους πυροβολισμούς κατά στελεχών της ΕΥΠ

Μετά την απολογία του οδηγούνται στη φυλακή οι δύο Τούρκοι μαφιόζοι που κατηγορούνται για εμπλοκή στο επεισόδιο με τους πυροβολισμούς εναντίον στελεχών της ΕΥΠ, τον προηγούμενο μήνα, σε πρατήριο υγρών καυσίμων, στη Θέρμη Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για τον 43χρονο και τον 23χρονο που είχαν διαφύγει μετά το περιστατικό στη Βουλγαρία, όπου τελικώς συνελήφθησαν στην πόλη Σβίλενγκραντ, κοντά στα σύνορα με την Τουρκία, και εκδόθηκαν τις προηγούμενες μέρες στην Ελλάδα. Είχε προηγηθεί η σύλληψη σε ορεινό χωριό της Ροδόπης και η προφυλάκιση του 49χρονου συμπατριώτη τους, οδηγού του τζιπ που άνοιξε πυρ στη Θεσσαλονίκη κατά των στελεχών της ΕΥΠ.

Απολογούμενοι ενώπιον της 5ης τακτικής ανακρίτριας Θεσσαλονίκης που χειρίζεται την υπόθεση οι δύο Τούρκοι αρνήθηκαν την κατηγορία της απλής συνέργειας σε απόπειρα ανθρωποκτονίας (κατά συναυτουργία) η οποία τους αποδίδεται. «Δεν είχαμε καμία συμμετοχή ή εμπλοκή στο περιστατικό, ούτε γνωρίζαμε ότι ο συμπατριώτης μας οπλοφορεί», είπαν, σύμφωνα με πληροφορίες, στις απολογίες τους.

Ερμηνεύοντας την πράξη του 49χρονου συγκατηγορουμένου τους φαίνεται να υποστήριξαν ότι δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει κι ότι ενήργησε υπό το καθεστώς πανικού και φόβου, λόγω εσφαλμένης εντύπωσης περί απειλής από πρόσωπα που θεώρησε ότι συνδέονται με τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες.

«’Ακουσα τους πυροβολισμούς και φοβήθηκα» φέρεται να είπε ο 43χρονος που δήλωσε ότι βρέθηκε για επαγγελματικούς λόγους στην Ελλάδα και κατά το επίμαχο περιστατικό είχε βγει από το αυτοκίνητο για να πληρώσει τα καύσιμα. Από την πλευρά του, ο 23χρονος που κατά τους ισχυρισμούς του καθόταν στη θέση του συνοδηγού, ανέφερε ότι διώκεται στην πατρίδα του για τις πολιτικές του πεποιθήσεις, ενώ στην Ελλάδα αιτήθηκε πολιτικό άσυλο ως πρόσφυγας.

Για την παραπομπή των τριών παραπάνω προφυλακισθέντων σε δίκη αναμένεται να αποφανθεί το αρμόδιο Δικαστικό Συμβούλιο με βούλευμα που θα εκδώσει.

NEWSIT

Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή οι δύο Τούρκοι για συμμετοχή στους πυροβολισμούς κατά στελεχών της ΕΥΠ

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Φωτιά στην Παλαιά Φώκαια – «Απομακρυνθείτε προς Λαγονήσι» το μήνυμα από το 112

Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Πέμπτης (26.06.2025) στην περιοχή Θυμάρι της Παλαιάς Φώκαιας με το 112 με μήνυμά του να ζητά απομάκρυνση των κατοίκων προς το Λαγονήσι.

Η φωτιά στην Παλαιά Φώκαια καίει σε περιοχή με χαμηλή βλάστηση κοντά σε σπίτια με την κινητοποίηση να είναι μεγάλη τόσο από επίγειες όσο και από εναέριες δυνάμεις της πυροσβεστικής.

Η φωτιά καίει ανάμεσα σε σπίτια. Γίνονται και έλεγχοι από την αστυνομία και την πυροσβεστική αν υπάρχουν κάτοικοι που δεν μπορούν να μετακινηθούν να τους βοηθήσουν. Έχουν γίνει απεγκλωβισμοί ηλικιωμένων και παιδιών, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ έχουν καεί και σπίτια. Να σημειωθεί ότι πνέουν ισχυροί άνεμοι στην περιοχή.

Σε πλήρη επιχειρησιακή δράση βρίσκονται, τόσο ο Δήμος Σαρωνικού, όσο και ο Δήμος Λαυρεωτικής, συμβάλλοντας στην προσπάθεια της Πυροσβεστικής για τη φωτιά που έχει ξεσπάσει στην Παλαιά Φώκαια και κινείται στα όρια των δύο δήμων.

«Είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση, η φωτιά πάει να ξεφύγει», είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Λαυρεωτικής Δημήτρης Λουκάς και πρόσθεσε: «Ξεκίνησε από το Θυμάρι, όχι από τον δικό μας δήμο, αλλά είναι κοντά στα όρια. Έχουν κινητοποιηθεί ισχυρές δυνάμεις. Είναι μεγάλη η κινητοποίηση, γιατί η φωτιά βρίσκεται κοντά σε σπίτια, κοντά σε κατοικημένη περιοχή».

Φωτιά στο Θυμάρι της Παλαιάς Φώκαιας
Φωτιά στην Παλαιά Φώκαια
Φωτιά στο Θυμάρι της Παλαιάς Φώκαιας
Φωτιά στην Παλαιά Φώκαια
Φωτιά στο Θυμάρι της Παλαιάς Φώκαιας
Φωτιά στην Παλαιά Φώκαια
Φωτιά στο Θυμάρι της Παλαιάς Φώκαιας
Φωτιά στην Παλαιά Φώκαια

Με μήνυμα του, μάλιστα το 112 ενημερώνει τους κατοίκους ότι έχει ξεσπάσει φωτιά στην περιοχή Θυμάρι της Παλαιάς Φώκαιας και τους ζητά να απομακρυνθούν με προορισμό το Λαγονήσι. Λίγο αργότερα εστάλη νέο μήνυμα από το 112 για εκκένωση του οικισμού Τουρκολίμανο.

 

 

Οι δυνάμεις ενισχύονται συνεχώς και πλέον επιχειρούν για την κατάσβεση της φωτιάς 90 πυροσβέστες, 28 οχήματα, 3 ομάδες πεζοπόρου της 1ης ΕΜΟΔΕ, 8 αεροσκάφη και 5 ελικόπτερα. Παράλληλα υπάρχει βοήθεια από υδροφόρες ΟΤΑ. Με εντολή Αρχηγού ΠΣ Αντιστράτηγου Θεοδώρου Βάγια, μεταβαίνει κλιμάκιο της ΔΑΕΕ στην πυρκαγιά για τη διερεύνηση των αιτιών της.

 

Εξαιτίας της φωτιάς υπάρχει διακοπή κυκλοφορίας των οχημάτων στη λεωφόρο Αθηνών Σουνίου από το ύψος της συμβολής της με την οδό Δημ.Ευελπίδος Κούτσια στο ρεύμα κυκλοφορίας προς το Σούνιο.

Φωτιά στην Παλαιά Φώκαια
Εχει πάρει έκταση η φωτιά στην Παλαιά Φώκαια

Διακοπή κυκλοφορίας των οχημάτων υπάρχει και στη λεωφόρο Αθηνών-Σουνίου από το ύψος της Παναγίας Καταφυγιώτισσας, στο ρεύμα προς Αθήνα.

Φωτιά στο Θυμάρι της Παλαιάς Φώκαιας
Η φωτιά βρίσκεται κοντά σε σπίτια

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Σαρωνικού αναφέρει τα εξής:

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΚΕΝΩΣΗ

Φωτιά έχει εκδηλωθεί στην περιοχή Θυμάρι. Ισχυρές δυνάμεις της Πολιτικής Προστασίας και της Πυροσβεστικής βρίσκονται ήδη στο σημείο.
Παρακαλούνται οι κάτοικοι και επισκέπτες για προληπτική εκκένωση από Θυμάρι προς Λαγονήσι. Θα υπάρχουν συνεχείς ενημερώσεις.

Συγκαλείται η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου

Την Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου συγκάλεσε σήμερα (26.06.2025) το πρωί ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Νίκος Παπαευσταθίου. Θέμα της συνεδρίασης οι υψηλές θερμοκρασίες και η ενίσχυση των ανέμων το Σαββατοκύριακο.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της Επιτροπής, σήμερα Πέμπτη και αύριο Παρασκευή θα επικρατήσει καύσωνας μέτριας έντασης, με θερμοκρασίες:

Τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες στην ηπειρωτική χώρα 39 με 41 βαθμούς και στα νησιά 36 με 38 βαθμούς.

ΝΕWSIT

Φωτιά στην Παλαιά Φώκαια – «Απομακρυνθείτε προς Λαγονήσι» το μήνυμα από το 112

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ