ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
The Ellinikon Experience Park-Τρία χρόνια λειτουργίας – Περισσότεροι από 3 εκατ. επισκέπτες – Χριστουγεννιάτικος προορισμός
‘Αναψαν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τα φώτα στο χριστουγεννιάτικο The Ellinikon Experience Park, το οποίο παραδόθηκε στο ευρύ κοινό τον Δεκέμβριο του 2021, έξι μόλις μήνες μετά την απόκτηση του Ελληνικού από τη LAMDA Development, και αποτελεί ήδη ένα από τα πολλά τοπόσημα που φιλοδοξεί να δημιουργήσει η εταιρεία στο πλαίσιο της μεγαλύτερης αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη.
Μέχρι τις 6 Ιανουαρίου, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία, μεταξύ άλλων, να επιβιβαστούν στο The Ellinikon North Pole Express, ενώ τα Christmas Signposts θα καθοδηγούν μικρούς και μεγάλους και σε άλλους γιορτινούς προορισμούς του πάρκου, όπως στα Snow Gardens και στο Polar Village και το The Ellinikon North Pole Express. Η περιήγηση συνεχίζεται στην καρδιά του Πάρκου, όπου έχει δημιουργηθεί ένα πολικό τοπίο στο οποίο υπάρχουν ζωάκια του Αρκτικού Κύκλου που δίνουν λάμψη στη νύχτα. Επίσης στην πλατεία Α υπάρχει το χριστουγεννιάτικο δέντρο με τα αμέτρητα φωτάκια. Το βίντεο που έχει δοθεί στη δημοσιότητα από την LAMDA Development https://youtube.com/watch?v=G7i_T0aPLRI&si=p6-2KyXgHqFe6SqV
Περισσότεροι από 3 εκατ. επισκέπτες
Έχοντας συμπληρώνοντας τρία χρόνια λειτουργίας το The Ellinikon Experience Park έχει δεχθεί περισσότερους από 3 εκατομμύρια επισκέπτες. Το Πάρκο του Ελληνικού, The Ellinikon Park όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα παράκτια πάρκα παγκοσμίως, αποτελώντας τον πυρήνα της σύνδεσης του παράκτιου μετώπου με τον ορεινό όγκο του Υμηττού, λειτουργώντας ως ο αναγκαίος πνεύμονας πρασίνου για τον αστικό ιστό της Αθήνας.
Το διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικό γραφείο Sasaki, το οποίο έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο εντυπωσιακά αστικά πάρκα στον κόσμο, σε συνεργασία με το ελληνικό γραφείο Δοξιάδη, υπογράφει τον σχεδιασμό και τη μελέτη του πάρκου.
Το πάρκο, σύμφωνα με στοιχεία που έχουν παρουσιαστεί, θα είναι το πρώτο «έξυπνο» πάρκο στην Ελλάδα, ενσωματώνοντας λύσεις που θα διασφαλίζουν την ασφάλεια των επισκεπτών και τη διαφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος. Το πάρκο σχεδιάστηκε με βάση τις αρχές της βιωσιμότητας, εστιάζοντας στη βιοποικιλότητα της Αττικής. Πάνω από 1.000.000 νέα δέντρα και φυτά θα εμπλουτίσουν την υπάρχουσα βλάστηση, η οποία ενσωματώνεται στον σχεδιασμό. Η Lamda Development στοχεύει το Πάρκο του Ελληνικού, το The Ellinikon Park, να είναι το πρώτο πάρκο στην Ελλάδα με πιστοποίηση SITES, μία πιστοποίηση για βιώσιμους και ανθεκτικούς σε διάρκεια εξωτερικούς χώρους.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
FedHATTA: Συμβουλές στους καταναλωτές για τα ταξίδια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς
Η Ομοσπονδία Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού (FedHATTA) ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, συστήνει στους ταξιδιώτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την επιλογή κράτησης, ιδιαίτερα όσον αφορά παραπλανητικές στρατηγικές που εκδηλώνονται στην αγορά των ταξιδίων και τα «μικρά γράμματα», τα οποία επιφυλάσσουν, πολλές φορές, αρνητικές εκπλήξεις στην έκβαση του ταξιδιού.
Στο πλαίσιο αυτό, η FedHATTA υπογραμμίζει μερικά από τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής κράτησης για τις διακοπές, τα οποία εγγυώνται την ασφάλεια των ταξιδιωτών αλλά και την επιτυχή οργάνωση και καλή έκβαση του ταξιδιού τους. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θα πρέπει:
-Να εμπιστεύονται, για τις μετακινήσεις και τις online κρατήσεις τους, μόνο τα τουριστικά γραφεία (συμβατικά ή ηλεκτρονικά) που λειτουργούν νόμιμα και διαθέτουν τη βεβαίωση συνδρομής των νομίμων προϋποθέσεων για τη λειτουργία τουριστικού γραφείου του Υπουργείου Τουρισμού (σύμφωνα με τον Ν. 393/1976, όπως ισχύει). Έτσι θα μπορέσουν να αποφύγουν δυσάρεστες εκπλήξεις από φυσικά ή νομικά πρόσωπα που λειτουργούν χωρίς τις απαιτούμενες άδειες, άρα παράνομα στο χώρο, και δεν τους παρέχουν καμία προστασία.
-Να αναζητούν τον αριθμό ΜΗΤΕ των γραφείων αυτών, τον οποίο πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφουν στην ιστοσελίδα τους, σε όλες τις έντυπες και ηλεκτρονικές διαφημίσεις τους, στις συμβάσεις τους με τους καταναλωτές και στους γενικούς όρους τους για τη συμμετοχή σε οργανωμένα ταξίδια.
-Πρόσθετη εγγύηση για τους ταξιδιώτες είναι το τουριστικό γραφείο που θα επιλέξουν -είτε συμβατικό είτε ηλεκτρονικό- να ανήκει σε κάποια από τις Ενώσεις Τουριστικών Γραφείων της χώρας. Θα πρέπει να αναζητούν το λογότυπο των Ενώσεων αυτών στην ιστοσελίδα ή στα έντυπά τους.
-Όταν ο καταναλωτής αγοράζει ένα οργανωμένο ταξίδι από τουριστικό γραφείο, να έχει οπωσδήποτε υπόψη του ότι:
*Αφού διαβάσει με προσοχή τους όρους συμμετοχής, θα πρέπει να υπογράψει σχετική σύμβαση με το γραφείο, η οποία περιέχει τα στοιχεία του ταξιδιού και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του ταξιδιώτη, καθώς και του τουριστικού γραφείου, κάτι που είναι υποχρεωτικό από τη νομοθεσία.
*Θα πρέπει να παραλάβει αντίγραφο της σύμβασης και την απόδειξη παροχής υπηρεσιών.
*Το ταξίδι του θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε ασφαλισμένο για αστική επαγγελματική ευθύνη του τουριστικού γραφείου-διοργανωτή, όπως προβλέπεται από το Π.Δ. 7/2008, ενώ ο ίδιος ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει και πρόσθετη προαιρετική ταξιδιωτική ασφάλιση, κάτι το οποίο προτείνουμε ανεπιφύλακτα, που θα καλύπτει τα έξοδα σε περίπτωση ατυχήματος ή ασθένειάς του, ενδεχομένως και την περίπτωση που τυχόν υποχρεωθεί να ακυρώσει το ταξίδι για δικό του λόγο.
-Ειδικά όταν ο καταναλωτής αγοράζει μόνο αεροπορικά ή ακτοπλοϊκά εισιτήρια και όχι οργανωμένο ταξίδι (πακέτο), θα πρέπει να φροντίζει, μόλις καταβάλλει το τίμημα των εισιτηρίων, να παραλαμβάνει αμέσως και τα ίδια τα εισιτήρια.
Σύμφωνα με την FedHATTA «εμπιστευόμενοι ένα νόμιμο τουριστικό γραφείο, μέλος Ένωσης Τουριστικών Γραφείων της Ελλάδας, οι υποψήφιοι ταξιδιώτες γνωρίζουν -στο μέτρο του ανθρωπίνως δυνατού- ότι θα πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους με τον καλύτερο και πιο σίγουρο τρόπο και θα τους παρασχεθεί από αυτό η φροντίδα που περιμένουν. Επιδεικνύοντας δε οι ίδιοι στοιχειώδη προσοχή, θα εξασφαλίσουν ότι οι διακοπές τους θα είναι επιτυχείς, μια και οι ίδιοι τις κάλυψαν με σωστές κινήσεις και δεν κινδυνεύουν από δυσάρεστες εκπλήξεις».
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Για το ταξίδι του ο κάθε ένας θα πρέπει να εμπιστεύεται τους ειδικούς, τα τουριστικά γραφεία, που μπορούν να σχεδιάσουν τις διακοπές του στα μέτρα του, και να προλάβουν τυχόν κακοτοπιές. Είναι η μόνη εξασφάλιση ώστε να αποφευχθούν οι δυσάρεστες εκπλήξεις».
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η Ελλάδα «Καλύτερος Τουριστικός Προορισμός» για τέταρτη χρονιά
Η Ελλάδα αναδείχθηκε ως «Καλύτερος Τουριστικός Προορισμός» (Best Tourism Destination) διεθνώς για τέταρτη συνεχή χρονιά στα αμερικανικά βραβεία GT Tested Reader Survey Awards 2024.
Αυτή είναι η έκτη φετινή διάκριση της χώρας μας στην αμερικανική τουριστική αγορά, αφού προηγήθηκαν οι βραβεύσεις στα Leisure Lifestyle Awards 2024 τον Μάιο, στα The Trazees Awards τον Αύγουστο, στα Wherever Awards τον Σεπτέμβριο και στα Recommend’s 2024 Readers’ Choice Awards και Travvy Awards πριν από λίγες ημέρες.
Τα GT Tested Reader Survey Awards διοργανώνονται επί 21 χρόνια από το ταξιδιωτικό περιοδικό «Global Traveler» (FX Express Publications) και έχουν καθιερωθεί ως ένας από τους σημαντικότερους θεσμούς στον τουριστικό κλάδο των ΗΠΑ.
Τα βραβεία προκύπτουν με βάση τις απαντήσεις των αναγνωστών του περιοδικού στην ετήσια ειδική έρευνα που διεξάγει μέσω των έντυπων τευχών, της ιστοσελίδας (globaltravelerusa.com), των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του. Η έρευνα για τα βραβεία του 2024 πραγματοποιήθηκε από τις 13 Δεκεμβρίου 2023 έως τις 31 Αυγούστου 2024, με χιλιάδες αναγνώστες να αποτυπώνουν τις προτιμήσεις τους σε 80 επιμέρους κατηγορίες (προορισμούς, ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικά προγράμματα και προϊόντα κ.ά.).
Οι φετινοί νικητές ανακοινώθηκαν σε ειδικό αφιέρωμα του περιοδικού, που δημοσιεύεται στο τεύχος Δεκεμβρίου 2024, ενώ η τελετή απονομής των βραβείων θα πραγματοποιηθεί στις 11 Δεκεμβρίου στο L’Ermitage Beverly Hills (Λος ‘Αντζελες).
Το ελληνικό βραβείο θα παραλάβει ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Βόρειας Αμερικής, Κωνσταντίνος Χαροκόπος.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος
Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ6 ημέρες ago
Αμετάβλητη η κατάταξη της FIFA, η Ελλάδα «κλείνει» το 2024 στην 39η θέση
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago
Κρήτη: Την Παρασκευή το τελευταίο «αντίο» στην 36χρονη Ράνια – Ανατριχιάζει η «προφητική» της ανάρτηση λίγο πριν δολοφονηθεί
-
ΔΙΕΘΝΗ6 ημέρες ago
Ζιζέλ Πελικό: Ο Ντομινίκ Πελικό ένοχος για τους βιασμούς της συζύγου του
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago
Θεσσαλονίκη: Δίωξη για κακούργημα στον άνδρα που είχε εκρηκτικά έξω από τα δικαστήρια
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ6 ημέρες ago
Στο κόκκινο οι ευρωπαϊκοί χρηματιστηριακοί δείκτες εξαιτίας της Fed – Πτώση 0,64% στο ΧΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ6 ημέρες ago
Στη σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου ο πρωθυπουργός – Η ατζέντα
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ6 ημέρες ago
FedHATTA: Συμβουλές στους καταναλωτές για τα ταξίδια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς
-
ΔΙΕΘΝΗ6 ημέρες ago
Δίκη Πελικό: Δικαστήριο έκρινε ένοχο και καταδίκασε σε φυλάκιση 20 ετών τον πρώην σύζυγο της Ζιζέλ Πελικό –΄Ενοχοι και οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι