Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

«Μας έδωσαν λάθος παιδί, δεν ζήτησαν συγγνώμη, δεν μας άφηναν να καλέσουμε την αστυνομία» λέει η μητέρα του παιδιού που μπέρδεψαν στον βρεφονηπιακό

«Όλη αυτή την ώρα που έλειπε το παιδί μου… απλά δεν ζούσα» λέει στο newsit.gr η μητέρα του 18μηνου παιδιού που το άφησε στο βρεφονηπιακό του Χολαργού και από λάθος το δώσανε να το παραλάβει ένας ξένος παππούς και καταγγέλλει πως από τον βρεφονηπιακό δεν τους έχουν ζητήσει συγγνώμη, ενώ προσπάθησαν να τους αποτρέψουν να καλέσουν την αστυνομία.

Η μητέρα του 18μηνου παιδιού μιλώντας στο newsit.gr περιγράφει όλα όσα έγιναν τη στιγμή που αντιλήφθηκαν ότι το παιδί τους δεν βρισκόταν μέσα στο βρεφονηπιακό στον Χολαργό.

«Έστειλα την πεθερά μου να παραλάβει από το σχολείο την μικρή και της είπαν εκεί ότι έχει έρθει να την πάρει ο παππούς. Με παίρνει τηλέφωνο η πεθερά μου και μου λέει: “Έστειλες τον πεθερό σου να πάρει το παιδί;” και της λέω “όχι είμαστε εδώ μαζί, δεν το πήρε το παιδί”. Μετά παίρνω και τους γονείς μου τηλέφωνο τους ρωτάω αν πήγανε αυτοί και μου απαντάνε ότι δεν έχουν πάει ούτε αυτοί στο σχολείο» σημείωσε η μητέρα.

Σύμφωνα με τη μητέρα το σχολείο προσπαθούσε να την καθησυχάσει, ώστε να μη δοθεί περισσότερο έκταση στο γεγονός και της λέγανε συνέχεια ότι το παιδί θα το βρούνε.

«Μετά κάλεσα την αστυνομία αμέσως γιατί θεώρησα ότι σε κάποιον άγνωστο έχουν δώσει το παιδί μου, πήγαμε στο χώρο του σχολείου και προσπαθούσαν να το καλύψουν να μας ηρεμήσουν λέγοντας ότι θα το βρούμε το παιδί. Μου λέγανε να μην κάνω έτσι και τους απαντούσα πως να ηρεμήσω αφού μιλάμε για παιδί και όχι για σακί. Τους ρωτούσα πώς είναι δυνατόν να δίνετε τα παιδιά έτσι σε κάποιον “τι είναι καραμέλες και τα μοιράζετε έτσι”…» λέει στο newsit.gr η μητέρα του παιδιού.

Όπως υποστηρίζει η ίδια η μητέρα οι γονείς του άλλου παιδιού, ούτε αυτοί γνώριζαν για το λάθος που έγινε και ενημερώθηκαν γι’ αυτό όταν το σχολείο τους κάλεσε να φέρουν πίσω το δικό μου το παιδί.

«Κάποια στιγμή βρήκαν σε ποιον είχαν δώσει το παιδί και τηλεφώνησαν στους γονείς του άλλου παιδιού, γιατί το δικό τους το παιδί το είχαν αφήσει στο χώρο του βρεφονηπιακού σταθμού. Η άλλη μητέρα δεν γνώριζε όλα όσα έγιναν, γιατί ήταν στη δουλειά και μας λέγανε ότι σε πέντε λεπτά θα μας φέρουν το δικό μας το παιδί πίσω και πέρασε μια ώρα περίπου, αλλά δεν το έφερε ο παππούς ξανά πίσω. Ο γιος του το έφερε και μας είπε ότι ο πατέρας του δεν κατάλαβε ότι παρέλαβε λάθος παιδί γιατί έχει πρόβλημα με τα μάτια του και γι’ αυτό δεν το αναγνώρισε. Τα δύο κοριτσάκια φορούσαν και παρόμοια ρούχα εκείνη τη μέρα. Ήταν αναστατωμένος και αυτός πολύ με αυτό που έγινε» αναφέρει η ίδια.

Η μητέρα του παιδιού επισημαίνει ότι στάθηκαν τυχεροί μέσα στην ατυχία τους, γιατί θα μπορούσε να έχει συμβεί κάτι πολύ χειρότερο στην κόρη της, αλλά οι στιγμές που πέρασε ήταν δύσκολες μέχρι να το πάρει ξανά στην αγκαλιά της.

«Όλη αυτή τη μια ώρα που το παιδί μου ήταν με έναν ξένο παππού μας είπε ότι το είχε πάρει αγκαλιά και είχε κοιμηθεί η μικρή πάνω του και όταν έφτασε στο σπίτι τον πήρε η κόρη του, που ενημερώθηκε από τον βρεφονηπιακό σταθμό. Μετά πήγε και ο γαμπρός του στο σπίτι, το πήρε το παιδί και μας το έφερε πίσω» σημείωσε.

«Από το βρεφονηπιακό σταθμό δεν μας έχουν πάρει ούτε ένα τηλέφωνο, ούτε μια συγγνώμη δεν μας ζήτησαν για όλο αυτό που περάσαμε γιατί το θεωρούν ότι είναι φυσιολογικό και μπορεί να συμβεί. Δεν το έχω πάει το παιδί στο βρεφονηπιακό μετά από αυτό που έγινε γιατί είναι πολύ σοβαρό. Εμείς ήμασταν τυχεροί μέσα στην ατυχία μας» συνέχισε.

«Όταν μας είδε ήταν σε σοκ η μικρή δεν έκλαιγε αλλά ήταν σα χαμένη και μετά ήταν αυτοκόλλητο το παιδί πάνω μου, αλλά τώρα είναι καλύτερα. Όταν είχαν φέρει τη μικρή στο σταθμό είχε έρθει ήδη η αστυνομία, είχε πάρα πολύ κόσμο στο χώρο» σημείωσε.

«Η δασκάλα που είχε δώσει το παιδί μου στον ξένο τον παππού, δεν έλεγε τίποτα και όσο ήμασταν εκεί, η πεθερά μου προσπαθούσε να καλέσει την αστυνομία, γιατί δεν γνώριζε ότι την είχα καλέσει ήδη εγώ, και η δασκάλα της τράβηξε το κινητό και της είπε της πεθεράς μου ότι δεν χρειάζεται να γίνει θέμα, αφού το παιδί έχει βρεθεί, θα τα λύσουμε όλα εμείς εδώ. Όλη αυτή την ώρα που έλειπε το παιδί μου… απλά δεν ζούσα. Μέχρι να δω ότι το παιδί μου είναι καλά ήμουν σε σοκ» κατέληξε.

NEWSIT

«Μας έδωσαν λάθος παιδί, δεν ζήτησαν συγγνώμη, δεν μας άφηναν να καλέσουμε την αστυνομία» λέει η μητέρα του παιδιού που μπέρδεψαν στον βρεφονηπιακό

Continue Reading
Advertisement

ΕΛΛΑΔΑ

Ξεκινά δίκη «μαμούθ» στη Θεσσαλονίκη: Στο εδώλιο 117 μέλη συμμοριών που κατηγορούνται για 553 κλοπές

Ένα μοναδικό περιστατικό εκδίκασης αναμένεται να ξεκινήσει την Τρίτη (01.07.2025) στη Θεσσαλονίκη. Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων θα εξετάσει 117 μέλη συμμοριών που κατηγορούνται για εκατοντάδες κλοπές.

Οι 117 φέρεται ανήκουν σε 14 διαφορετικές συμμορίες και φαίνεται πως είχαν ρημάξει από το 2020 μέχρι το 2024 όλη την Θεσσαλονίκη. Οι 57 από αυτούς είναι προφυλακισμένοι και κατηγορούνται ,μεταξύ άλλων, για 152 διαρρήξεις και 315 κλοπές αυτοκινήτων.

Η λεία τους φτάνει τα 2,6 εκατομμύρια ευρώ.

Η αρχή του τέλους για τις συμμορίες φαίνεται πως έγινε όταν μέλη σήκωσαν χρηματοκιβώτιο από σπίτι που περιείχε 1,1 εκατομμύρια ευρώ. Τότε ακριβώς ξεκίνησε και η έρευνα σε βάρος τους, αναφέρει η ΕΡΤ.

thessaloniki kathgoroumenoi klopes

Η δικογραφία φτάνει τις 20.000 σελίδες ενώ οι μάρτυρες είναι γύρω στους 300. Λόγω των πολλών κατηγορούμενων η δίκη αναμένεται να κρατήσει αρκετό καιρό αν και βιάζονται να την ολοκληρώσουν για να προλάβουν το 12μηνο της προφυλάκισης.

Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο

00:00
00:18

thessaloniki kathgoroumenoi klopes

Ο γενικός αστυνομικός διευθυντής Θεσσαλονίκης, υποστράτηγος Γιώργος Τζήμας, μαζί με επιτελείς της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης, επισκέφθηκαν ήδη το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης με σκοπό να εξετάσουν τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο που διαμορφώθηκε για τις ανάγκες της δίκης.

Αστυνομικοί

Πέρα από αυτό έλεγξαν και τα μέτρα ασφαλείας που πάρθηκαν λόγω τον μεγάλο αριθμό κατηγορούμενων.

NEWSIT

Ξεκινά δίκη «μαμούθ» στη Θεσσαλονίκη: Στο εδώλιο 117 μέλη συμμοριών που κατηγορούνται για 553 κλοπές

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Μέγαρα: 37χρονος μαχαίρωσε τη μητέρα του, την αδελφή του και τον θείο του – Είχε νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική

Σε κατάσταση αμόκ ένας 37χρονος άνδρας στα Μέγαρα μαχαίρωσε το πρωί της Τρίτης (01.07.2025) σχεδόν όλη την οικογένειά του. Θύματα της επίθεσης είναι η 71χρονη μητέρα του, η αδελφή του αλλά και ο θείος του.

Η αιματηρή επίθεση έγινε στον Πευκενέα Μεγάρων μέσα σε σπίτι, λίγα λεπτά πριν τις 09:00 το πρωί. Ο δράστης που φέρεται πως αντιμετωπίζει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, για άγνωστο –μέχρι στιγμής- λόγο, επιτέθηκε με αιχμηρό αντικείμενο στους συγγενείς του με αποτέλεσμα τα θύματα να μεταφερθούν στο Κέντρο Υγείας.

Ο θείος του φέρεται πως τραυματίστηκε ελαφριά ενώ οι 2 γυναίκες φέρουν πιο σοβαρά τραύματα.

Ο 37χρονος συνελήφθη από την πρώτη στιγμή και μεταφέρθηκε στο αστυνομικό τμήμα των Μεγάρων.

Από την έρευνα αποδείχθηκε πως στο παρελθόν είχε νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική.

NEWSIT

Μέγαρα: 37χρονος μαχαίρωσε τη μητέρα του, την αδελφή του και τον θείο του – Είχε νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Βαθμοί Πανελληνίων: Βατερλώ στα Μαθηματικά και την Ιστορία για τους υποψηφίους – Χαμηλά τα ποσοστά των αριστούχων

Ανακοινώθηκαν νωρίτερα σήμερα, Πέμπτη 26 Ιουνίου, οι βαθμολογίες των υποψηφίων των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, συνολικά, 88.637 υποψήφιοι διαγωνίστηκαν για μία από τις 68.788 θέσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ερχόμενο ακαδημαϊκό έτος, 2025-26. Από αυτούς, οι 73.941 υποψήφιοι προέρχονται από τα ΓΕΛ και οι 14.696 από τα ΕΠΑΛ.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η εικόνα των βαθμολογιών των υποψηφίων «δείχνει» λίγους αριστούχους, με πολύ λίγες εξαιρέσεις και ταυτόχρονα καταγράφει υψηλά ποσοστά βαθμολογιών κάτω της βάσης του 10.

Τα υψηλότερα ποσοστά κάτω από τη βάση

Για ακόμη μία χρονιά, τα Μαθηματικά και η Ιστορία «φιγουράρουν» στα μαθήματα με τα υψηλότερα ποσοστά βαθμολογιών κάτω από τη βάση, καθώς περισσότεροι από τους μισούς υποψήφιους δεν κατάφεραν να γράψουν πάνω από 10.

Συγκεκριμένα, το 59,12% των υποψηφίων έγραψαν κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά, με το 34,52% να συγκεντρώνεται στις βαθμολογίες 0 έως 5.

Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι για ακόμη μία χρονιά, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής έγραψαν κατά τη συντριπτική πλειονότητα τους κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά, σε ποσοστό που έφτασε το 73,68%.

Όσον αφορά την Ιστορία, το 53,31% των υποψηφίων έγραψε κάτω από 10.

Υψηλά ποσοστά κάτω από τη βάση καταγράφονται, επίσης, στα μαθήματα της Φυσικής και των Αρχαίων Ελληνικών.

Ιδιαίτερα στη Φυσική οι υποψήφιοι «μοιράστηκαν» πάνω και κάτω από τη βάση, με το 50,05% να έχει γράψει κάτω από 10 και το 49,95% πάνω από 10. Στα Αρχαία Ελληνικά, το ποσοστό βαθμολογιών κάτω της βάσης ανήλθε στο 47,69%.

Βαθμολογίες του «ύψους και του βάθους»

Ιδιαίτερη εικόνα παρουσιάζουν και εφέτος ορισμένα μαθήματα, στα οποία παρατηρείται ταυτόχρονα μεγάλη συγκέντρωση σε βαθμολογίες κάτω της βάσης, αλλά και σε υψηλές βαθμολογίες.

Τα μαθήματα στα οποία αρίστευσαν περισσότεροι υποψήφιοι (βαθμολογία 18 έως 20) είναι η Οικονομία, τα Λατινικά, η Βιολογία και η Πληροφορική. Ωστόσο, είναι μεγάλη η συγκέντρωση βαθμολογιών και κάτω της βάσης σε αυτά τα μαθήματα.

Αναλυτικά, το μεγαλύτερο ποσοστό αριστούχων συγκεντρώνεται στο μάθημα της Οικονομίας, με το 29,33% των υποψηφίων να έχουν γράψει βαθμολογία από 18 έως 20. Ταυτόχρονα, ωστόσο, το 33,12% των υποψηφίων δεν κατάφερε να γράψει πάνω από τη βάση του 10 (17,67% βαθμολογία 0 έως 5 και 15,45% βαθμολογία 5 έως 10).

Επίσης, στο μάθημα των Λατινικών, το 21,86% των υποψηφίων έγραψε άριστα και το 20,32% έγραψε βαθμό 5 έως 10.

Στη Βιολογία, αρίστευσε το 19,47% των υποψηφίων και το 18,82% έγραψε βαθμό από 5 έως 10.

Στην Πληροφορική, τέλος, έγραψε από 18 έως 20 το 16,28% των υποψηφίων, με το 24,88% να έχει γράψει από 0 έως 5.

Χαμηλά ποσοστά αριστούχων

Στα υπόλοιπα μαθήματα, τα ποσοστά των άριστων βαθμολογιών (18-20) κινούνται και εφέτος σε χαμηλά επίπεδα, αν και καταγράφονται σε ορισμένα μαθήματα κάποιες ποσοστιαίες βελτιώσεις.

Συγκεκριμένα, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, μόλις το 0,91% έγραψε πάνω από 18 και στα Αρχαία Ελληνικά μόλις το 2,29%. Αξιοπρόσεκτο είναι και το γεγονός ότι στα Αρχαία, η υψηλότερη συγκέντρωση ποσοστών βαθμολογίας καταγράφεται στους βαθμούς 5 έως 10 (35,16%).

Άριστα έγραψαν στο μάθημα των Μαθηματικών το 6,98%, στη Φυσική το 9,39% και στην Ιστορία το 12,96%, ποσοστά αυξημένα κατά περίπου 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι.

Στη Χημεία, το ποσοστό αριστούχων είναι μειωμένο σε σχέση με πέρυσι κατά περίπου 2 ποσοστιαίες μονάδες, με το 16% των υποψηφίων να έχουν γράψει βαθμό 18-20.

Υπολογισμός μορίων και τα επόμενα βήματα

Από σήμερα, οι υποψήφιοι μπορούν να υπολογίσουν τα μόριά τους και για τη διευκόλυνσή τους μπορούν να χρησιμοποιούν την ειδική εφαρμογή του υπουργείου Παιδείας, όπου, εισάγοντας τους γραπτούς βαθμούς τους μπορούν να δουν αυτόματα τα μόριά τους για κάθε Τμήμα/Σχολή του Πεδίου ή του Τομέα που ανήκουν.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στον σύνδεσμο https://markcalc.it.minedu.gov.gr/.

Σημειώνεται, ότι εκκρεμεί η ανακοίνωση αποτελεσμάτων στα ειδικά μαθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025, οι εξετάσεις των οποίων ολοκληρώνονται αύριο, Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025.

Επόμενο -και τελευταίο- βήμα για τους υποψήφιους πριν την ανακοίνωση των τελικών αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών αποτελεί η διαδικασία συμπλήρωσης του Μηχανογραφικού Δελτίου, για την οποία εκκρεμούν οι σχετικές ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας.

Υπενθυμίζεται, ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει να προχωρήσουν στη διαδικασία δημιουργίας προσωπικού κωδικού ασφαλείας, προκειμένου να υποβάλουν Μηχανογραφικό Δελτίο ή/και Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο. Η διαδικασία θα πραγματοποιείται στα λύκεια των υποψηφίων μέχρι και τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025.

NEWSIT

Βαθμοί Πανελληνίων: Βατερλώ στα Μαθηματικά και την Ιστορία για τους υποψηφίους – Χαμηλά τα ποσοστά των αριστούχων

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ