Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελεύθεροι επαγγελματίες: Καλοκαιρινοί έλεγχοι της ΑΑΔΕ με πρόστιμα έως 5.000 ευρώ – Ποια 15 επαγγέλματα κινδυνεύουν

Ανεβάζει ταχύτητα εν μέσω θέρους η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) προκειμένου να πατάξει την φοροδιαφυγή στον χώρο των ελεύθερων επαγγελματιών, με πρόστιμα ή και λουκέτα όπου προβλέπεται.

Τα πρόστιμα της ΑΑΔΕ φτάνουν έως τα 5.000 ευρώ για συγκεκριμένες κατηγορίες ελευθέρων επαγγελματιών, οι οποίοι θεωρούνται και «τυχεροί» γιατί έστω γλυτώνουν το λουκέτο στην επιχείρηση τους.

Οι «τυχεροί», λοιπόν, είναι αυτοί που εξ αντικειμένου δεν θα ήταν λύση το απότομο κλείσιμο της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας. Αυτές οι κατηγορίες είναι:

  1. Ιατροί και οδοντίατροι όλων των ειδικοτήτων και εταιρείες που παρέχουν ιατρικές και οδοντιατρικές υπηρεσίες.
  2. Φυσιοθεραπευτές και ασκούντες παραϊατρικά επαγγέλματα και εταιρείες που παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες.
  3. Κλινικές ή θεραπευτήρια.
  4. Οίκοι ευγηρίας.
  5. Λοιπά καταλύματα για άτομα που χρήζουν νοσοκομειακής ή άλλης φροντίδας ή κοινωνικής μέριμνας.
  6. Εκπαιδευτήρια, σχολές, φροντιστήρια, εργαστήρια ελευθέρων σπουδών, παιδικοί-βρεφονηπιακοί σταθμοί και κάθε άλλης φύσης δραστηριότητες με χαρακτήρα διδακτικό ή επαγγελματικής κατάρτισης.
  7. Ξενοδοχεία, ξενώνες, επιπλωμένα δωμάτια – διαμερίσματα – κατοικίες.
  8. Οργανωμένες τουριστικές κατασκηνώσεις (camping).
  9. Δικηγόροι και εταιρείες δικηγόρων.
  10. Λογιστές, φοροτεχνικοί και εταιρείες που παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες.
  11. Επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών, μοτοποδηλάτων, σκαφών και αεροσκαφών.
  12. Γραφεία τελετών.
  13. Επιχειρήσεις εκμετάλλευσης τουριστικών λεωφορείων.
  14. Άμισθοι υποθηκοφύλακες, συμβολαιογράφοι και συμβολαιογραφικές εταιρείες.
  15. Φαρμακεία ανεξαρτήτως νομικής μορφής.

Επιπλέον, αντί του λουκέτου στην επαγγελματική εγκατάσταση επιβάλλονται πρόστιμα και στις ακόλουθες ειδικές περιπτώσεις:

  1. οικονομικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται σε χώρο διάφορο της σταθερής ή μόνιμης εγκατάστασης του υπόχρεου ή ασκούνται με κάθε είδους τροχοφόρα, πλωτά ή λοιπά μέσα, μεταφορικά ή μη, ή άλλα εν γένει μέσα άσκησης δραστηριότητας, καθώς και οικονομικές δραστηριότητες που ασκούνται σε κατοικία,
  2. οικονομικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται σε υπαίθριες ή μη εκθέσεις, αγορές, εμποροπανηγύρεις και λαϊκές αγορές,
  3. περιπτώσεις που στην επαγγελματική εγκατάσταση στην οποία διενεργείται ο έλεγχος ασκούνται κατά την ημερομηνία της διαπίστωσης παράλληλα δραστηριότητες τρίτων, με εξαίρεση περιπτώσεις για τις οποίες η αναστολή λειτουργίας της επαγγελματικής εγκατάστασης του ελεγχόμενου μπορεί να λάβει χώρα κατά τρόπο που να μην παρακωλύεται η άσκηση της δραστηριότητας των τρίτων.

Πώς διαμορφώνονται τα πρόστιμα

Έτσι, όπως ορίζει ο νόμος, τα πρόστιμα διαμορφώνονται ως εξής:

– έως και 2.500 ευρώ  στην περίπτωση  μη έκδοσης ή  ανακριβούς έκδοσης περισσοτέρων από 10 αποδείξεων λιανικής πώλησης ή άλλων παραστατικών ή απόκρυψη φορολογητέας ύλης άνω των 500 ευρώ παραστατικών πώλησης ή ανεξαρτήτως του πλήθους, η καθαρή αξία των αγαθών ή υπηρεσιών για τα οποία δεν εκδόθηκαν παραστατικά πώλησης ή η αποκρυβείσα αξία επ’ αυτών που εκδόθηκαν, υπερβαίνει τα 500 ευρώ, είτε η μη διαβίβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα  της ΑΑΔΕ, πλέον των 10 στοιχείων λιανικής πώλησης που έχουν εκδοθεί μέσω Φορολογικού Ηλεκτρονικού Μηχανισμού (ΦΗΜ), ή, ανεξαρτήτως του πλήθους αυτών, η μη διαβιβασθείσα αξία των αγαθών ή των υπηρεσιών υπερβαίνει τα 500 ευρώ.

– 2.500 – 5.000 ευρώ αν κατά τη διάρκεια νέου ελέγχου στους ίδιους επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες διαπιστώνεται υποτροπή.

Στις λοιπές περιπτώσεις επαγγελματιών πλην των 15 κατηγοριών, επιβάλλονται σφραγίσεις από 48 ώρες έως και 10 ημέρες σε όσους εντοπίζονται να μην κόβουν αποδείξεις ή να μην διαβιβάζουν στην ΑΑΔΕ τα στοιχεία των αποδείξεων λιανικής πώλησης που εκδίδουν από τις ταμειακές μηχανές τους, όπως στην περίπτωση πολυεθνικής ρούχων στο Σύνταγμα, όπου δεν διαβίβασε 21.000 αποδείξεις.

NEWSIT

Continue Reading
Advertisement

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ηλεκτρικό ρεύμα: Αναμένονται αυξήσεις στα τιμολόγια και τον Ιούλιο

Προδιαγεγραμμένη θεωρείται πλέον μια αύξηση στα τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος για τον Ιούλιο, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για +5-10%. Ερώτημα αποτελεί στη συνέχεια πως θα εξελιχθεί η τιμή τον Αύγουστο, ενώ από το Σεπτέμβριο αναμένεται εξομάλυνση και τιμές αντίστοιχες με ό,τι ίσχυε την άνοιξη.

Ας δούμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Φέτος τα οικιακά τιμολόγια έκαναν πρεμιέρα στα 12 με 14 λεπτά ανά κιλοβατώρα και έπειτα υποχώρησαν τους εαρινούς μήνες στα 9 με 11 λεπτά. Εποχιακά κάθε καλοκαίρι οι τιμές ενισχύονται μαζί με τη ζήτηση για ρεύμα, όμως φέτος είχαμε την ατυχία (ή τη νέα πραγματικότητα ίσως) να έρθει ο καύσωνας από τον Ιούνιο. Έτσι η άνοδος τον τρέχοντα μήνα ήταν απότομη και τα οδήγησε κοντά στα 15 λεπτά μεσοσταθμικά.

Για τον Ιούλιο τα πράγματα είναι χειρότερα καθώς η τιμή χονδρικής ανέβηκε κι άλλο (+20%), αν και οι τελικές τιμές λιανικής θα εξαρτηθούν από την έκπτωση που προσφέρει η κάθε εταιρεία εκτός από τα θεμελιώδη.

Κοιτάζοντας προς τον Αύγουστο, όλα θα εξαρτηθούν από τις θερμοκρασίες και πάλι. Η λογική λέει ότι αν διατηρηθούν θα υπάρξει ένα υψίπεδο, ενώ αν δούμε ακόμα πιο ακραίες εποχιακές θερμοκρασίες τον Ιούλιο, τότε όλα είναι ανοικτά για νέες αυξήσεις.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ περιμένει μείωση των τιμών από το Σεπτέμβριο. Σε αυτό συνηγορεί και η ενίσχυση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) που μέχρι τότε θα έχουν προσθέσει μερικές εκατοντάδες μεγαβάτ. Μοναδική περίπτωση να διατηρηθούν οι υψηλές τιμές και τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου είναι αν επικρατήσουν ασυνήθιστα θερμές συνθήκες.

Οι παραπάνω διαπιστώσεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι βγαίνουν κερδισμένοι όσοι καταναλωτές «κλείδωσαν» ήδη ένα μπλε σταθερό συμβόλαιο κοντά στα 9 με 10 λεπτά για ένα διάστημα τουλάχιστον έξι μηνών. Με τον τρόπο αυτό μπόρεσαν να εξασφαλιστούν απέναντι στις θερινές αυξήσεις και θα χρειαστεί να επαναξιολογήσουν τα πράγματα το φθινόπωρο.

Φθηνότερα μέχρι σήμερα μήνα με το μήνα υπήρξαν τα κίτρινα τιμολόγια, τα οποία όμως εμπεριέχουν τον κίνδυνο εκπλήξεων από τη φύση τους, ενώ τα πράσινα είναι τα πιο ακριβά.

Σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής οφείλει να επιλέγει με βάση το προφίλ κατανάλωσής του και αξιολογώντας την κάθε εταιρεία σε βάθος χρόνου και όχι μόνο σύμφωνα με την τιμή ενός μήνα. Βοηθός στην προσπάθεια είναι η ΡΑΑΕΥ, όπου μπορεί κανείς να βρει αναλυτικά στοιχεία για την εξέλιξη των τιμών ώστε να λάβει τις βέλτιστες αποφάσεις.

NEWSIT

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοιξε η πλατφόρμα για αιτήσεις για το «Thessaly &  Evros Pass 2024»

´Ανοιξε η πλατφόρμα για αιτήσεις για το «Thessaly &  Evros Pass 2024» συνολικού προϋπολογισμού 4,45 εκατ. ευρώ.

Στόχος του προγράμματος είναι η στήριξη του τουρισμού στις περιοχές της Θεσσαλίας που χτυπήθηκαν από τον Daniel και του Έβρου που επλήγησαν από τις πυρκαγιές του περασμένου καλοκαιριού. Οι άυλες ψηφιακές χρεωστικές κάρτες θα καλύπτουν δαπάνες διαμονής, εστίασης και τοπικών μεταφορών. Το πρόγραμμα δεν έχει εισοδηματικά κριτήρια και από την Τρίτη θα μπορείτε να κάνετε την αίτησή σας μέσω του vouchers.gov.gr, ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην σημερινή ανάρτηση του στο Facebook.

Ο σχεδιασμός της δράσης «Thessaly Evros Pass 2024» προβλέπεται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’ 3172/04.06.2024) και η πλατφόρμα αφορά σε άυλες ψηφιακές χρεωστικές κάρτες, τις οποίες οι δικαιούχοι θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν μέχρι και την τελευταία ημέρα της επιλεχθείσας φάσης, για δαπάνες διαμονής, εστίασης και τοπικών μεταφορών στις παραπάνω πληγείσες περιοχές.

Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα θα χωρίζεται σε τρεις προορισμούς:

– Thessaly A για τους Δήμους: Νοτίου Πηλίου, Ζαγοράς Μουρεσίου και τις Δημοτικές Ενότητες: Αγριάς, Πορταριάς, Αρτέμιδος και Μακρυνίτσης του Δήμου Βόλου

– Thessaly B για τους Δήμους Λίμνης Πλαστήρα, Αγιάς, Τεμπών, Πύλης (πλην των Δημοτικών Ενοτήτων Γόμφων και Πιαλείων) και Μετεώρων

– Evros για το Δήμο Σουφλίου και τη Δημοτική ενότητα Φερών του Δήμου Αλεξανδρούπολης

Καθώς και σε τρεις ημερολογιακούς κύκλους:

– Ιούλιος – Αύγουστος

– Σεπτέμβριος – Οκτώβριος

– Νοέμβριος – Δεκέμβριος

Επισημαίνεται ότι το «Thessaly Evros Pass 2024» δεν έχει εισοδηματικά κριτήρια, ενώ δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι ακόλουθες κατηγορίες πολιτών:

– Όσοι είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος, με βάση την τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022

– Όσοι δεν έχουν οι ίδιοι ή οι ωφελούμενοί τους ως κύρια κατοικία στους επιλεχθέντες προορισμούς, όπως αυτή προκύπτει από την τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022

– Όσοι δεν είναι ωφελούμενοι στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού για την περίοδο 2023-2024

Το «Thessaly Evros Pass» υλοποιείται από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ Α.Ε. – GRNET), φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

ΑΠΕ ΜΠΕ

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η H&M στο στόχαστρο της εφορίας: Πρόστιμα, λουκέτα και μια ιστορία που ξεκίνησε το 1947

Πάταγο έχει κάνει στην αγορά ένδυσης τα απανωτά λουκέτα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) σε καταστήματα του σουηδικού κολοσσού λιανικής πώλησης ρούχων, H&Μ.

Χθες (20.06.24) η ΑΑΔΕ, προχώρησε στο κλείσιμο άλλων τεσσάρων καταστημάτων της γνωστής αλυσίδας ρούχων Η&Μ σε Γλυφάδα, Καλαμάτα, Βόλο, και Ρόδο για 48 ώρες, ενώ την Δευτέρα (17.6.2024) είχε βάλει λουκέτο σε κατάστημα της εταιρείας στο Σύνταγμα, στην οδό Ερμού λόγω του ότι δεν διαβίβαζαν τις αποδείξεις τους στην εφορία.

Σημειώνεται πως οι ελεγκτικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, μετά από επίσκεψη στο κατάστημα της Ερμού, εντόπισαν πως υπήρχαν ταμειακές μηχανές που είχαν σταματήσει τη διασύνδεση τους με την ΑΑΔΕ για σχεδόν ένα εξάμηνο.

Με βάση τα στοιχεία που είχαν στη διάθεσή τους στα tablets τους από το σύστημα ΕΛΕΓΧΟΣlive, που βλέπει σε πραγματικό χρόνο τη φορολογική συμπεριφορά των επιχειρήσεων εντόπισαν το εξής: Το συγκεκριμένο κατάστημα, από τις 15 Ιανουαρίου έως τις 12 Ιουνίου της φετινής χρονιάς, «έκοψε» αλλά δεν διαβίβασε 21.100 αποδείξεις, αξίας 576.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 111.500 ευρώ.

Στην επιχείρηση επιβλήθηκε πρόστιμο 56.000 ευρώ, όπως προβλέπει ο νόμος, και στο κατάστημα μπήκε λουκέτο για 48 ώρες.

Τι αναφέρει η H&M

Σε σχέση με τα λουκέτο στο κατάστημα στην Ερμού, η H&M εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία αναφέρει «αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε ορισμένες τεχνικές και ρυθμιστικές δυσκολίες με το σύστημα των ταμείων μας, λόγω των οποίων το κατάστημά μας στην οδό Ερμού 11 θα παραμείνει κλειστό για 48 ώρες (από 16/06/2024 έως 18/06/2024).

H κατάσταση αυτή υπέπεσε στην αντίληψή μας μέσω των ελληνικών φορολογικών αρχών. Οι τοπικές μας ομάδες εργάζονται σκληρά για να επιλύσουν το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό. Βρισκόμαστε σε στενό διάλογο με τον πάροχο συστήματος πληρωμών, αμέσως μόλις μας γνωστοποιήθηκε το θέμα. Είναι ύψιστη προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή να βρούμε τα αίτια και να φροντίσουμε ότι η κατάσταση θα διευθετηθεί άμεσα και δεν θα επαναληφθεί», σημειώνουν από την H&M.

To οικονομικό προφίλ της H&M

Σύμφωνα με στοιχεία τα οποία είναι αναρτημένα στην κεντρική ιστοσελίδα της H&M, στην εταιρεία απασχολούνται διεθνώς 143.000 εργαζόμενοι, δραστηριοποιείται σε 78 αγορές και λειτουργεί 4.369 καταστήματα.

Το 2023 τα έσοδα ανήλθαν σε 21 δισ. ευρώ (236 δισ. σουηδικές κορόνες), αυξημένες κατά 6% σε σχέση με το 2022. Όσον αφορά στα έσοδα το 2022, ανήλθαν σε 19,8 δισ. ευρώ ευρώ (223 δισ. σουηδικές κορόνες). Τα έσοδα είναι αυξημένα το 2023 σε σχέση με το 2022, αλλά χαμηλότερα σε σχέση με το 2021 (17,6 δισ. ευρώ ή 198 δισ. σουηδικές κορόνες). Ενώ, (προφανώς λόγω της πανδημίας) το 2020 ήταν ακόμη χαμηλότερα, φτάνοντας στα 16,6 δισ. ευρώ (187 δισ. κορόνες).

Να σημειωθεί πως τα κέρδη της H&M, βρέθηκαν σε υποδιπλάσιο επίπεδο το 2023 σε σχέση με το 2015, οπότε σημειώνεται συνεχής -σε γενικές γραμμές- πτωτική πορεία. Συγκεκριμένα, τα κέρδη το 2015 από 1,8 δισ. ευρώ, έπεσαν στα 1,6 δισ. ευρώ το 2016, στα 1,4 δισ. ευρώ το 2017, στα 1,1 δισ. ευρώ το 2018. Μικρή ανάκαμψη σημειώθηκε στα κέρδη το 2019 με 1,1 δισ. ευρώΤο 2020 έπεσαν στα 0,1 δισ. ευρώτο 2021 ανέβηκαν στα 0,9 δισ. ευρώτο 2022 στα 0,3 δισ. ευρώ και το 2023 στα 0,7 δισ. ευρώ.

Το ξεκίνημα της H&M από τη Σουηδία

Η H&M Hennes & Mauritz AB είναι πολυεθνική εταιρεία ένδυσης με έδρα τη Σουηδία, η οποία επικεντρώνεται στην ένδυση γρήγορης μόδας.

Η H&M είναι η δεύτερη μεγαλύτερη διεθνής εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων μετά την Inditex. Ιδρύθηκε το 1947 από τον Erling Persson με το όνομα Hennes. Ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είναι ο Daniel Erver, ο οποίος αντικατέστησε την πρώην διευθύνουσα σύμβουλο Helena Helmersson τον Ιανουάριο του 2024.

Το κατάστημα ονομαζόταν Hennes (στα σουηδικά σημαίνει «δικό της») και πωλούσε μόνο γυναικεία ρούχα. Άλλο ένα κατάστημα άνοιξε στη Νορβηγία το 1964.

To 1968, ο Persson εξαγόρασε το κατάστημα λιανικής πώλησης κυνηγετικών ενδυμάτων Mauritz Widforss στη Στοκχόλμη, γεγονός που οδήγησε στην προσθήκη μιας συλλογής ανδρικών ενδυμάτων στην γκάμα των προϊόντων και το όνομα άλλαξε σε Hennes & Mauritz.

Η εταιρεία εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Στοκχόλμης το 1974. Λίγο αργότερα, το 1976, το πρώτο κατάστημα εκτός Σκανδιναβίας άνοιξε στο Λονδίνο.

Η H&M συνέχισε να επεκτείνεται στην Ευρώπη και άρχισε να διαθέτει λιανική πώληση στο διαδίκτυο το 1998 με το domainhm.com, το οποίο καταχωρήθηκε το 1997 σύμφωνα με τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα μέσω του WHOIS. Το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στις ΗΠΑ στις 31 Μαρτίου 2000 στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης σηματοδότησε την έναρξη της επέκτασής της εκτός Ευρώπης.

Έπιπλα σπιτιού

Το 2008, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να πουλάει είδη οικιακού εξοπλισμού. Ενώ αρχικά διανεμήθηκαν διαδικτυακά, τα είδη οικιακού εξοπλισμού πωλούνται πλέον στα καταστήματα H&M Home σε όλο τον κόσμο.

Τα concept stores, συμπεριλαμβανομένων των COS, Weekday, Monki και Cheap Monday, ξεκίνησαν μετά την επέκταση της H&M στην Ασία. Το 2009 και το 2010, η εταιρεία συμβούλων εμπορικών σημάτων Interbrand κατέταξε την H&M ως την εικοστή πρώτη πιο πολύτιμη παγκόσμια μάρκα.

Η αξία της εκτιμήθηκε σε 12 έως 16 δισεκατομμύρια δολάρια. Στο πλαίσιο του “H&M with Friends”, η H&M θα συνεργαστεί με την Good American, μια μάρκα που ιδρύθηκε από την Khloe Kardashian και την Emme Grede, για να παρουσιάσει τα προϊόντα της στα σουηδικά και γερμανικά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου της H&M. Το 2017 η H&M ίδρυσε ένα νέο concept store Arket.

Τον Οκτώβριο του 2020, η H&M ανακοίνωσε ότι σχεδίαζε να κλείσει το 5% των καταστημάτων της παγκοσμίως το 2021 ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19. Ως αποτέλεσμα, η H&M έκλεισε 250 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και μετέφερε την πλειονότητα των δραστηριοτήτων της στο διαδίκτυο.

Aποχώρηση από Ρωσία

Μαζί με εκατοντάδες άλλες παγκόσμιες εταιρείες, η H&M ανακοίνωσε στις 2 Μαρτίου 2022, τον τερματισμό της λιανικής λειτουργίας των περισσότερων από 150 καταστημάτων της στη Ρωσία ως αποτέλεσμα της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

Έχοντας πρόσφατα επεκταθεί μέσω των σχημάτων Weekday και & Other Stories, η Ρωσία ήταν η έκτη μεγαλύτερη αγορά της H&M εκείνη την εποχή, αντιπροσωπεύοντας το 4% των πωλήσεων του ομίλου το τέταρτο τρίμηνο του 2021. Η εταιρεία έκλεισε επίσης προσωρινά τα καταστήματά της στην Ουκρανία, τα οποία παραμένουν κλειστά από το 2023.

Προμήθειες

Η H&M προμηθεύεται ρούχα από διάφορες περιοχές σε όλο τον κόσμο. Οι τρεις κορυφαίες τοποθεσίες που αποστέλλουν τα προϊόντα της είναι η Κίνα, το Μπαγκλαντές και η Ινδία. Η έδρα της λιανικής βρίσκεται στη Σουηδία, όπου 21 προμηθευτές και εργοστάσια κατασκευάζουν τα προϊόντα ένδυσης και τα αξεσουάρ της H&M.

NEWSIT

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ