Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή Κρήτης και Χίου στην Νάπολη από την Choose Greece

Εκδήλωση παρουσίασης της Κρήτης και της Χίου έγινε από την Choose Greece στη Νάπολη, μια πόλη που θυμίζει Ελλάδα, προσκαλώντας τους Νοτιοϊταλούς να επισκεφθούν τη χώρα μας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κρήτης, Κυριάκος Κώτσογλου, καλωσόρισε τους εκπροσώπους των τουριστικών γραφείων και του τοπικού τύπου καλώντας τους στην Κρήτη για να δοκιμάσουν την παγκοσμίου φήμης γαστρονομία της, τα κρασιά της, αλλά και να γνωρίσουν τις παραλίες και την ιστορία της που συνδέεται με εκείνη της Νότιας Ιταλίας.

Στο μεταξύ, τονίζεται ότι το Ηράκλειο και τα Χανιά της Κρήτης συνδέονται αεροπορικά με την Νάπολη προσφέροντας έτσι απευθείας πτήσεις και εξυπηρετώντας τους κατοίκους και των δύο περιοχών για τα ταξίδια τους. Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Χίου, Γιώργος Χριστάκης, παρουσίασε το τουριστικό προϊόν της Χίου με την παγκοσμίου φήμης μαστίχα προσκαλώντας τους Ιταλούς σε ένα μαγευτικό ταξίδι στο νησί, με περιηγήσεις στον Κάμπο της Χίου. Οι εκπρόσωποι των τουριστικών γραφείων αλλά και του Tύπου (που ξεπέρασαν τα 70 άτομα), εξέφρασαν την ικανοποίηση τους που περιοχές της Ελλάδας έκαναν παρουσίαση στη Νάπολη και που τους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν πιο καλά τις ομορφιές τους αλλά και για τη γνώση που πήραν για τα τουριστικά προϊόντα και τα νέα πακέτα διακοπών.

Σημαντική παρουσία είχε ο όμιλος ξενοδοχείων GRECOTEL, όπως και η ένωση ξενοδόχων Ρεθύμνου που εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρό της Μανώλη Τσακαλάκη. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΕΟΤ.

KXA

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Travel Weekly: Η Αστυπάλαια, το κορυφαίο «μυστικό» νησί της Ελλάδας για τους Βρετανούς

Την σύγχρονη τάση των «δίδυμων προορισμών» αναδεικνύει σε έρευνά του το Travel Weekly https://travelweekly.co.uk/destinations/greek-islands-mykonos-santorini-corfu-kos-rhodes, προτείνοντας τα πέντε καλύτερα μη συμβατικά νησιά της Ελλάδας που προσφέρουν ξεχωριστές ταξιδιωτικές αποδράσεις χωρίς όμως την κοσμοσυρροή των αντίστοιχων καθιερωμένων ονομάτων του ελληνικού τουρισμού. 
Στην πρώτη θέση της «μυστικής πεντάδας» της λίστας του Travel Weekly βρίσκεται η Αστυπάλαια, που σύμφωνα με το δημοφιλές βρετανικό μέσο «αποτελεί ένα από τα πιο καλά κρυμμένα μυστικά των Δωδεκανήσων, θυμίζει πεταλούδα και διαθέτει παραδοσιακά κατάλευκα χωριά, εντυπωσιακά ηλιοβασιλέματα και φανταστικές παραλίες. Όλα όσα έχει ονειρευτεί κανείς, μείον τα πλήθη». Ακολουθούν η Μήλος, η Σύμη, οι Παξοί και η Ιθάκη. Στον αντίποδα, τα πέντε νησιά που βρίσκονται πάντα στο προσκήνιο είναι η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Ρόδος, η Κέρκυρα και η Κως. Το άρθρο επισημαίνει πως η ανάγκη για νέους ανεξερεύνητους προορισμούς γίνεται κάθε χρόνο πιο έντονη, όπως άλλωστε αποδεικνύουν και οι διαδικτυακές αναζητήσεις διεθνώς. Σημειώνεται πως έντονο ήταν το ενδιαφέρον που έδειξαν οι Βρετανοί δημοσιογράφοι και ταξιδιωτικοί πράκτορες στις βιώσιμες καινοτομίες, τις εναλλακτικές δραστηριότητες και τις ομορφιές της Αστυπάλαιας που παρουσιάστηκαν από τον δήμαρχο του νησιού Νίκο Κομηνέα στην διεθνή έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο, WTM, στο πλαίσιο του sustainability marathon που διοργάνωσε το Γραφείο ΕΟΤ Μ.Βρετανίας. «Η Αστυπάλαια εξελίσσεται σε έναν βιώσιμο προορισμό, μοναδικό για τα παγκόσμια δεδομένα. Η ανταπόκριση των ταξιδιωτών είναι αξιοσημείωτη στις αλλαγές. Αναμένουμε μία τουριστική χρονιά με πολύ καλή δυναμική», δήλωσε ο αντιδήμαρχος του Δήμου Αστυπάλαιας Κώστας Καμπύλης. 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

HAPCO & DES: Η Ελλάδα δεν εκμεταλλεύεται την τεράστια δυναμική του συνεδριακού τουρισμού – Τα έσοδα από 2,5 δισ. ευρώ μπορεί να φτάσουν και τα 6,5 δισ. ευρώ

Την στήριξη του κλάδου των συνεδρίων και των events από την Πολιτεία ζητά ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Εκδηλώσεων και Οργανωτών Συνεδρίων (HAPCO & DES), προκειμένου να σημειώσει άλματα ανάπτυξης ο συνεδριακός τουρισμός στην Ελλάδα, καθώς η υφιστάμενη δυναμική θέτει τις βάσεις ώστε να τριπλασιαστούν τα μέχρι σήμερα έσοδα του. Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Εκδηλώσεων και Οργανωτών Συνεδρίων (HAPCO & DES) υπογράμμισε ότι διεθνώς οι προοπτικές είναι εξαιρετικά ευοίωνες αυτή την περίοδο και αν και εφόσον η Πολιτεία ενσκήψει στην επίλυση ζωτικής σημασίας θεμάτων για τον κλάδο, διανοίγονται εξαιρετικές προοπτικές για τον ελληνικό τουρισμό και συνακόλουθα για την οικονομία της χώρας. 
    Όπως αναφέρθηκε, σήμερα ο κλάδος του συνεδριακού τουρισμού και των events στην Ελλάδα συνεισφέρει κατ΄ εκτίμηση με περισσότερο από 2,5 δισ. στην εθνική οικονομία, ποσό που δύναται μεσοπρόθεσμα υπό προϋποθέσεις να φτάσει και τα 6,5 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση. Με τα σημερινά δεδομένα και την μη υλοποίηση συγκεκριμένων δράσεων από την πλευρά της Πολιτείας, η Ελλάδα ετησίως χάνει περισσότερα από 20 διεθνή επιστημονικά συνέδρια και περισσότερα από 100 εταιρικά/corporate events. Ουσιαστικά έχουμε απώλειες περισσότερων από 100.000 συνεδριακών επισκεπτών το χρόνο και πλέον των 50.000 επισκεπτών εταιρικών/orporate events ετησίως, τόνισε η πρόεδρος του HAPCO & DES Σίσσυ Λυγνού και πρόσθεσε: «Είναι γεγονός ότι πλέον, λόγω της έλλειψης των υποδομών αλλά και διαθεσιμότητας, η χώρα μας χάνει έσοδα από συνέδρια και events που αγγίζουν ετησίως τουλάχιστον το 1 δισ. ευρώ».
Επισημαίνεται ότι τα κύρια αιτήματα του HAPCO & DES προς την Πολιτεία είναι τα εξής: 
–    Προβολή: Στοχευμένη προβολή, δημιουργία ειδικής καμπάνιας της συνεδριακής Ελλάδας (Meetings Industry) – Οργανωμένο σχέδιο προβολής σε εθνικό επίπεδο και σε ό,τι αφορά στις διεθνείς συνεδριακές εκθέσεις, όπου η εικόνα της χώρας μπορεί να είναι πολύ καλύτερη.
– Αναγνώριση: Αναγνώριση και αξιοποίηση του σημαντικού ρόλου της βιομηχανίας συνεδρίων και εκδηλώσεων στην ανάκαμψη και ανάπτυξη της χώρας, αλλά και στη βιώσιμη ανάπτυξη και την μετάδοση γνώσης και τεχνογνωσίας.
–     Υποδομές: Ευέλικτο, Βιώσιμο Συνεδριακό Κέντρο το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει διεθνές συνέδριο με χωρητικότητα 6.000 ατόμων και άνω. Ανάπτυξη υποδομών για κοινωνικές εκδηλώσεις και events άνω των 1.500 ατόμων. Ευελιξία στην χρήση των ιστορικών τόπων για events.
–    Επιστροφή του ΦΠΑ: Για εκδηλώσεις συνδέσμων και εταιρειών του εξωτερικού, έτσι ώστε να καταστεί ο Συνεδριακός Τουρισμός της Ελλάδας ανταγωνιστικός έναντι των άλλων ευρωπαϊκών πόλεων.
–    Εθνικό Convention Bureau – Ο κεντρικός λόγος δημιουργίας της Greek Meetings Alliance
–    Δημιουργία Μητρώου Συνεδρίων: Απαραίτητο για την δημιουργία έγκυρων στατιστικών στοιχείων, που θα αναδεικνύουν τη δυναμική του κλάδου. Μητρώο διαθέτουν πολλές ευρωπαϊκές ανταγωνιστικές χώρες.
–    Εκπόνηση Μελέτης: Συμβολή φορέων για την εκπόνηση μελέτης για την μέτρηση της συμβολής του MICE Τουρισμού στη χώρα, καθώς και ενεργή παρουσία σε στρατηγικές δράσεις προβολής. Σημαντικό εργαλείο που λείπει, σε σύγκριση με ανταγωνιστικές χώρες.
–    Τιμές:  Ρύθμιση τιμών διαμονής για εθνικά και διεθνή συνέδρια. Αύξηση του ορίου τιμής διαμονής ΕΟΦ/ΣΦΕΕ από το μέγιστο όριο των 150 ευρώ ανά διανυκτέρευση.
–    Εκπαίδευση: Αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και της στοχευμένης εκπαίδευσης για event management. 
–     Διεκδίκηση Συνεδρίων & Εκδηλώσεων: Κρατική υποστήριξη στη διεκδίκηση διεθνών συνεδρίων και διοργανώσεων για τη χώρα.
–    Βιώσιμη Ανάπτυξη: Ενίσχυση των δράσεων βιώσιμης ανάπτυξης στο MICE.
    Σε ό,τι αφορά τη θέση της Ελλάδας στην διεθνή αγορά συνεδρίων, τονίστηκε ότι όπως καταγράφηκε στα αποτελέσματα της ICCA (International Congress and Convention Association) που παρουσιάστηκαν πρόσφατα, η Αθήνα διατηρεί τη δυναμική της μεταξύ των σημαντικότερων συνεδριακών πόλεων, ενώ η Θεσσαλονίκη πραγματοποίησε εντυπωσιακή άνοδο. Ειδικότερα, η Ελλάδα βρίσκεται για το 2023 στη 16η θέση της παγκόσμιας κατάταξης, από τη 13η το 2022 και αντίστοιχα στην 11η θέση στην Ευρώπη το 2023, από τη 10η το 2022. Η Αθήνα κατέχει την 15η θέση για το 2023, από την 8η θέση το 2022 και αντίστοιχα στην 11η θέση στην Ευρώπη το 2023, από 8η το 2022. Τέλος, η Θεσσαλονίκη ανέβηκε στην 42η θέση στον κόσμο το 2023, από 78η το 2022 και αντίστοιχα στην 26η στην Ευρώπη το 2023, από 51η το 2022. 
κχα

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κοινωνικός Τουρισμός 2024: Πότε ανακοινώνονται τα πρώτα αποτελέσματα

Αναμένεται εντός της τρέχουσας εβδομάδος η ανακοίνωση των πρώτων αποτελεσμάτων του κοινωνικού τουρισμού 2024 – 2025 της ΔΥΠΑ, το αργότερο έως και την Παρασκευή (21.6.2024).

Μέχρι την Τρίτη 11 Ιουνίου ήταν ανοιχτή η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, ενώ το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού της ΔΥΠΑ αρχίζει από την 1η Ιουλίου.

Σχεδόν ένας στους τρεις θα λάβει φέτος το voucher, καθώς υποβλήθηκαν 535.684 αιτήσεις για 899.892 επιταγές κοινωνικού τουρισμού, ενώ φέτος θα δοθούν συνολικά 300.000 voucher διακοπών.

Η επιλογή των δικαιούχων βασίζεται στη μοριοδότηση συγκεκριμένων κριτηρίων (ΑμεΑ, μονογονέα, αριθμός παιδιών, εισόδημα, πρώτη φορά συμμετοχή στο πρόγραμμα) με αντικειμενικό και διαφανή τρόπο μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) της ΔΥΠΑ.

Η επιταγή, με την οποία γίνεται η διαδικασία συμμετοχής, είναι ένας μοναδικός αριθμός για κάθε δικαιούχο και κάθε ωφελούμενο ξεχωριστά. Οι δικαιούχοι-ωφελούμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν έως 6 διανυκτερεύσεις σε τουριστικό κατάλυμα που επιλέγουν από το «Μητρώο Παρόχων» της ΔΥΠΑ, κατόπιν συνεννόησής τους με τον πάροχο, με μικρή ιδιωτική συμμετοχή.

Ειδικά σε Λέρο, Λέσβο, Χίο, Κω και Σάμο μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 10 διανυκτερεύσεις δωρεάν (μηδενική ιδιωτική συμμετοχή), ενώ στους δήμους Ιστιαίας-Αιδηψού και Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας της Βόρειας Εύβοιας και του Έβρου μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 12 διανυκτερεύσεις δωρεάν, στο οποίο φέτος προστίθεται η Θεσσαλία (εκτός των Σποράδων).
Οι τιμές επιδότησης παραμένουν αυξημένες κατά 20% για τον Αύγουστο, με αντίστοιχη επιδότηση κατά 20% και για τις περιόδους των Χριστουγέννων (από 15/12/2024 έως 14/01/2025) και του Πάσχα (από 11/04/2025 έως 27/04/2025). Η αυξημένη επιδότηση ισχύει για όλο τον χρόνο για τα καταλύματα της Β. Εύβοιας, του Έβρου και της Θεσσαλίας (εκτός των Σποράδων).

NEWSIT

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ