Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε άσκηση ευρείας κλίμακας στο αεροδρόμιο Κεφαλονιάς

Προγραμματισμένη άσκηση ευρείας κλίμακας (Emergency Exercise) πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο Κεφαλονιάς «Άννα Πολλάτου», η οποία, σύμφωνα με τον φορέα διαχείρισης και λειτουργίας των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα, Fraport Greece, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, στη διενέργεια της άσκησης και πέραν των στελεχών της Fraport Greece, συμμετείχαν, όλοι οι εμπλεκόμενοι, σε αυτές τις περιπτώσεις φορείς, και συγκεκριμένα, η Ελληνική Αστυνομία (ΕΛ.ΑΣ), το Πυροσβεστικό Σώμα (Π.Σ.), το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β), το Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας, ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών & Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων & Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), η Αυτοτελής Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (Α.Π.Α.) και εμπλεκόμενοι φορείς από το αεροδρόμιο, όπως o φορέας επίγειας εξυπηρέτησης και o Πάροχος Υπηρεσιών Ασφαλείας.

Το σενάριο της άσκησης αφορούσε ατύχημα αεροσκάφους εντός αεροδρόμιου. Με την εκδήλωση του συμβάντος, ενεργοποιήθηκε άμεσα το Σχέδιο Αντιμετώπισης Καταστάσεων Έκτακτης Ανάγκης του αεροδρομίου, με παράλληλη έναρξη των σχετικών επιχειρησιακών διαδικασιών. Ειδικότερα, επισημαίνεται στην ανακοίνωση, τέθηκαν σε λειτουργία οι ενέργειες για τη διάσωση, την παροχή Α’ βοηθειών στο πεδίο και τη διακομιδή των επιβαινόντων, σε άριστο συντονισμό μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων. Παράλληλα, ενεργοποιήθηκε το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων του αεροδρομίου για τον συντονισμό του περιστατικού και τα κέντρα υποδοχής μη-τραυματιών επιβατών και πληρωμάτων για την υποστήριξη των θυμάτων.

Ο σκοπός διεξαγωγής της άσκησης ευρείας κλίμακας, τονίζει η Fraport Greece, ήταν η αξιολόγηση και τυχόν βελτίωση του επιχειρησιακού επιπέδου ανταπόκρισης σε ένα ανάλογο συμβάν, κυρίως όμως η ανάλυση του βηματισμού της συνεργασίας και διαλειτουργικότητας των εμπλεκόμενων φορέων, στην αντιμετώπιση παρόμοιας κρίσης.

Μετά το πέρας της άσκησης, ο Παναγιώτης Σπυράτος, Chief Operations Officer (COO) της Fraport Greece, δήλωσε: «Η επιτυχημένη διεξαγωγή της συγκεκριμένης άσκησης ευρείας κλίμακας που πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο Κεφαλονιάς “Άννα Πολλάτου” μέσω της συνεργασίας της Fraport Greece και των υπόλοιπων εμπλεκόμενων φορέων, είναι κρίσιμης σημασίας για την ασφάλεια των αεροδρομίων και των πτήσεων. Η Fraport Greece, με δεδομένη τη δέσμευσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου ασφάλειας στους επιβάτες, αλλά και στους συνδαιτημόνες κρίκους των αερομεταφορών, διαθέτει έναν ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό, μέρος του οποίου αποτελεί και η συγκεκριμένη άσκηση. Το πλάνο αυτό υλοποιείται σε μόνιμη βάση -και στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται και λειτουργεί η εταιρεία- περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, την ανανέωση των υποδομών, τη συμμόρφωση των διαδικασιών και λειτουργιών με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά και διεθνή standards, αλλά και την εκπαίδευση του προσωπικού της, με στόχο τη διατήρηση και την αναβάθμιση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφάλειας που διαθέτει και στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη. 


    H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.


    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη. 
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του. 

https://youtube.com/watch?v=azEz6vCgV74%3Ffeature%3Doembed


«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα». 

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ