Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε μια ιστοσελίδα όλες οι εξορμήσεις πεζοπορίας στη χώρα Κορυφαίος προορισμός ο Όλυμπος

Μια εμπειρία πεζοπορίας στο φαράγγι του Βίκου και τη χαράδρα του Αώου, ένα τριήμερο στην Ευρυτανία με διάσχιση του φαραγγιού «Πάντα Βρέχει» ή μια διαδρομή στο Οροπέδιο του Ομαλού Χανίων, με συνοδό που θα τους οδηγήσει με ασφάλεια στο μονοπάτι που θα ακολουθήσουν, μπορεί να επιλέξουν, ανάμεσα σε δεκάδες άλλες δυνατότητες, μια παρέα φίλων, μια οικογένεια με παιδιά ή μεμονωμένα άτομα μέσω της ιστοσελίδας smarthikers.gr. Εκεί βρίσκονται συγκεντρωμένες όλες οι εξορμήσεις πεζοπορίας που διοργανώνουν οι περίπου 110 ορειβατικοί σύλλογοι, εταιρείες και άλλες ομάδες που δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό στην Ελλάδα. Ο επισκέπτης μπορεί ακόμα να μάθει πολλά για τα άγρια μανιτάρια, το γκι και το αρκουδοπούρναρο που θα συναντήσει στη διαδρομή του αλλά και να ενημερωθεί για ζητήματα περιβάλλοντος, τη σχετική νομοθεσία και δημοσιεύματα του Τύπου.
«Η ιστοσελίδα είναι προσβάσιμη δωρεάν από όλο τον κόσμο, ενώ η δημιουργία της προέκυψε από την ανάγκη να υπάρχουν σε ένα σημείο όλες οι εκδρομές που σχεδιάζονται ώστε ο καθένας να διαλέγει εκείνη που τον ενδιαφέρει» εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Χρήστος Καρκανιάς, επικεφαλής της ομάδας των smarthikers και μεταδιδακτορικός ερευνητής στο ΕΚΕΤΑ, στον τομέα της κυκλικής οικονομίας. Ο ίδιος θυμάται από μικρό παιδί να περπατάει στη φύση στην περιοχή της Αμυγδαλής Καρδίτσας από όπου κατάγεται, ενώ μεγαλώνοντας άρχισε να πεζοπορεί με άλλους ανθρώπους και ομάδες και πλέον έχει συμπληρώσει 20 χρόνια παρουσίας σε τέτοιες δραστηριότητες στη φύση και στα βουνά.

Στην πανδημία, έντονη η ανάγκη για αποδράσεις στη φύση

«Πολλοί ταξιδεύουν ανά την Ελλάδα, ψάχνοντας να βρουν, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαδρομές και εναλλακτικές που δεν έχουν ακόμη ακολουθήσει» αναφέρει χαρακτηριστικά και τονίζει ότι ο κλάδος γνώρισε μεγάλη άνθηση κατά την περίοδο των lockdown και της πανδημίας γενικότερα, όταν οι άνθρωποι κλείστηκαν αναγκαστικά στο σπίτι τους και ένιωσαν έντονα την ανάγκη να βγουν και να αποδράσουν στη φύση.
Εκτός, όμως, από τους προορισμούς που υπάρχουν στην Ελλάδα, πολλοί ορειβατικοί σύλλογοι διοργανώνουν εκδρομές πεζοπορίας σε βουνά του εξωτερικού, με διαμονή σε καταφύγια και μετακίνηση με αεροπλάνο. Σε κάθε περίπτωση στην ιστοσελίδα μπορεί κανείς να αναζητήσει τον προορισμό που επιθυμεί να επισκεφθεί και να επιλέξει σημείο συνάντησης, ημερομηνία, τρόπο μετακίνησης (αυτοκίνητο, λεωφορείο ή αεροπλάνο), διάρκεια δραστηριότητας (πεζοπορία ημερήσια, διήμερη ή πολυήμερη εξόρμηση). Στην επιλογή του βαθμού δυσκολίας, οι δυνατότητες που προσφέρονται είναι οικογένειες με παιδιά, μέτρια, καλή ή πολύ καλή φυσική κατάσταση, εμπειρία χειμερινού βουνού και εξορμήσεις μόνο για πολύ έμπειρους πεζοπόρους.

Ο Όλυμπος στην κορυφή των πιο δημοφιλών προορισμών

Σε ό,τι αφορά τους πιο δημοφιλείς προορισμούς, ο κ. Καρκανιάς επισημαίνει ότι ο Όλυμπος είναι ο κορυφαίος προορισμός στην Ελλάδα και όλοι οι σύλλογοι οργανώνουν εκεί τουλάχιστον δύο με τρεις εκδρομές το χρόνο. «Ομάδες που έχουν έδρα την Ξάνθη, την Πελοπόννησο και την Κρήτη περιλαμβάνουν στο πρόγραμμά τους τον Όλυμπο, ακόμη και αν χρειαστεί οι εκδρομείς να πάρουν το πλοίο ή το αεροπλάνο» σχολιάζει. Τις προτιμήσεις των πεζοπόρων συγκεντρώνουν στη συνέχεια ο Ταϋγετος, ο Πάρνωνας και τα Άγραφα.
Επόμενος στόχος για τους «smarthikers» είναι να προσφέρουν τις πληροφορίες της ιστοσελίδας τους και στην αγγλική γλώσσα ώστε να εξυπηρετούνται οι ξένοι τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα και προτιμούν, αντί να μείνουν σε μια πόλη ή ένα νησί, να εξερευνήσουν τα βουνά της χώρας. 
Π. Γιούλτση

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη. 


    H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.


    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη. 
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του. 

https://youtube.com/watch?v=azEz6vCgV74%3Ffeature%3Doembed


«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα». 

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ