Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θ. Μαύρος: Η πανδημία άλλαξε ριζικά τον τρόπο που ψωνίζουν οι Έλληνες καταναλωτές

Τη βεβαιότητά του ότι η πανδημία άλλαξε την καθημερινότητα και τις συνήθειες των καταναλωτών εκφράζει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, EY Ελλάδος, επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της EY στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. «Πρόσφατα χαρτογραφήσαμε αυτές τις αλλαγές με την έρευνά μας, Future Consumer Index Ελλάδα 2021, προσπαθώντας να σχηματίσουμε μια πρώτη εικόνα τού πώς θα καταναλώνουμε στη μετά την πανδημία εποχή» αναφέρει ο κ. Μαύρος και συμπληρώνει: «Η μεγαλύτερη, ίσως, αλλαγή που πυροδότησε η εμπειρία του τελευταίου, περίπου, έτους, είναι η απομάκρυνση των καταναλωτών από τα φυσικά καταστήματα και η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Χαρακτηριστικά, τρεις στους τέσσερις Έλληνες (77%) δηλώνουν ότι έχουν αλλάξει τον τρόπο που ψωνίζουν, ενώ 59% αναφέρουν ότι επισκέπτονται λιγότερο συχνά τα φυσικά καταστήματα».

Σύμφωνα με τον κ. Μαύρο, η αλλαγή αυτή οφείλεται, προφανώς, στα περιοριστικά μέτρα, αλλά συνδέεται και με τον φόβο για την COVID-19, ο οποίος παραμένει, αλλά διαφοροποιείται ανάλογα με τη δραστηριότητα. Έτσι, 80% των καταναλωτών θα ένιωθαν άνετα να ψωνίσουν δια ζώσης σε καταστήματα τροφίμων, ενώ το ποσοστό περιορίζεται στο 66% για τα καταστήματα ρουχισμού και στο 59% για τα εμπορικά κέντρα. Για πολλούς, ο φόβος αυτός δεν θα εκλείψει σύντομα. Ένας στους τρεις (30%) είπε ότι θα χρειαστεί μήνες, ή και χρόνια, για να αισθανθεί άνετα σε κατάστημα ρουχισμού και 40% για να επισκεφθούν εμπορικό κέντρο.

Οι καταναλωτές, όταν ρωτήθηκαν για τα αγοραστικά τους κριτήρια κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πάνω από τους μισούς (55%) ανέφεραν τη δυνατότητα κατ’ οίκον παράδοσης, αναδεικνύοντας το κριτήριο αυτό ως το τρίτο σημαντικότερο, μετά την τιμή και την ποιότητα. Το ποσοστό μειώνεται στο 20% όταν τίθεται η ίδια ερώτηση για τα κριτήρια αγορών μετά από τρία χρόνια, φθάνει, όμως, το 30% στην κρίσιμη ηλικιακή ομάδα των 18-29 ετών.

Το βασικό ερώτημα, σύμφωνα με τον κ. Μαύρο, που τίθεται είναι: «κατά πόσον η στροφή στις διαδικτυακές αγορές θα έχει διάρκεια στο μέλλον;». Η απάντηση που προκύπτει από τα ευρήματα της έρευνας της EY είναι ότι οι προϋποθέσεις για να ενισχυθεί περαιτέρω το ηλεκτρονικό εμπόριο υπάρχουν, θα πρέπει, όμως, να ξεπεραστούν αρκετά εμπόδια, δυσλειτουργίες και προκαταλήψεις.

Περίπου ένας στους τέσσερις καταναλωτές έχει μια ισχυρή θετική προδιάθεση προς το e-commerce, ενώ σχεδόν οι μισοί σκέφτονται να αυξήσουν τις διαδικτυακές τους αγορές με έναν τουλάχιστον από τους ακόλουθους τρόπους: 25% αναφέρουν ότι οι περισσότερες αγορές τους θα είναι διαδικτυακές και θα επισκέπτονται μόνο καταστήματα που προσφέρουν σπουδαίες εμπειρίες, 24% ότι θα ψωνίζουν πλέον διαδικτυακά για προϊόντα που προηγουμένως αγόραζαν σε φυσικά καταστήματα, και 21% ότι θα πραγματοποιούν περισσότερες διαδικτυακές αγορές για τρόφιμα και άλλα είδη μπακαλικής/σούπερ μάρκετ. Ωστόσο, τα ποσοστά των καταναλωτών που διαφωνούν με τις εκτιμήσεις αυτές είναι επίσης υψηλά.

Η έρευνα κατέγραψε αναλυτικά τους προβληματισμούς των καταναλωτών ως προς τις διαδικτυακές αγορές. Σχεδόν οι μισοί ανέφεραν τους αργούς χρόνους (49%) και το υψηλό κόστος (47%) παράδοσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι, ιδιαίτερα το πρώτο ποσοστό είναι σημαντικά υψηλότερο από τις υπόλοιπες χώρες που διεξάγεται η έρευνα, επιβεβαιώνοντας ότι οι εταιρείες του λιανεμπορίου, αλλά και -κυρίως- οι εταιρείες ταχυμεταφορών, δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν, σε αποτελεσματικό τουλάχιστον επίπεδο στα μάτια των καταναλωτών, στον μεγάλο όγκο εργασίας που προκάλεσε η πανδημία.

Άλλοι σημαντικοί παράγοντες που προβληματίζουν, σύμφωνα με τον κ. Μαύρο, είναι η δυσκολία στην αλλαγή προϊόντων (43%), η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων (37%) και η δυσκολία στην επιστροφή χρημάτων (23%). Αυτά είναι προβλήματα που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά από όλους τους εμπλεκόμενους στο online κανάλι για να ενισχυθεί περαιτέρω η στροφή στις διαδικτυακές αγορές.

Υπάρχουν όμως και ισχυρές μειοψηφίες καταναλωτών, που θεωρούν ότι τα φυσικά καταστήματα προσφέρουν συγκριτικά πλεονεκτήματα που δεν μπορεί να εξασφαλίσει το online κανάλι. Έτσι, 61% των καταναλωτών θέλουν να αγγίζουν, να αισθάνονται ή να μυρίζουν τα προϊόντα που τελικά επιλέγουν να αγοράσουν, ενώ 48% θέλουν να ακούν τη γνώμη ή και τις συμβουλές των πωλητών, εφόσον τις χρειάζονται. Είναι δε, χαρακτηριστικό ότι η τελευταία άποψη είναι ακόμη πιο έντονη στη δυναμική ηλικιακή ομάδα των 18-29 ετών, στην οποία κατ’ εξοχήν στοχεύει το online κανάλι. Για να αντιμετωπιστούν αυτού του είδους οι αντιστάσεις, θα πρέπει τα online καταστήματα να ενισχύσουν σημαντικά την εμπειρία του πελάτη και την εξατομίκευση των υπηρεσιών που προσφέρουν.

«Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με βεβαιότητα σε ποιον βαθμό οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων θα παραμείνουν μακροπρόθεσμα, ποιες θα ατονήσουν και ποιες, ενδεχομένως, θα αντιστραφούν» τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Μαύρος και συμπληρώνει: «Ωστόσο, η εμπειρία μάς διδάσκει ότι αλλαγές τέτοιου μεγέθους και διάρκειας σπάνια αναστρέφονται πλήρως, επαναφέροντάς μας στην κατάσταση που ίσχυε άλλοτε. Είναι βέβαιο ότι η διείσδυση των διαδικτυακών αγορών θα ενισχυθεί και θα επεκταθεί σε ομάδες του πληθυσμού που μέχρι πρόσφατα δεν είχαν καμία επαφή ή εξοικείωση με αυτές. Η τάση αυτή θα επιταχυνθεί, αν οι επιχειρήσεις αντιμετωπίσουν και τα λειτουργικά ή τεχνικά προβλήματα που ανέδειξε η πανδημία».

Παράλληλα, για να αντιμετωπίσουν αυτές τις νέες τάσεις, οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου και καταναλωτικών ειδών θα πρέπει να αποκρυπτογραφήσουν τις αλλαγές και να επανασχεδιάσουν το λειτουργικό τους μοντέλο για να το προσαρμόσουν στα νέα δεδομένα. Θα πρέπει, συγκεκριμένα, να μελετήσουν ποιες είναι οι κατηγορίες προϊόντων όπου η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα είναι πιο ισχυρή και ποιες ομάδες του πληθυσμού (ηλικιακές, κοινωνικές και γεωγραφικές) κινούνται πιο δυναμικά προς αυτήν την κατεύθυνση. Με βάση τα στοιχεία αυτά, θα πρέπει να «ξαναδούν» το κωδικολόγιό τους και να επιλέξουν το βέλτιστο μίγμα καναλιών διανομής (direct-to-customer, direct-to-consumer, omni-channel, pick up κ.λπ.). Θα πρέπει, επίσης, να επανεξετάσουν τη διάρθρωση των εφοδιαστικών τους αλυσίδων, να ενισχύσουν την ανθεκτικότητά τους και να διερευνήσουν πιθανές συνέργειες και συνεργασίες για να βελτιώσουν και το last mile. Από την πλευρά τους, τα φυσικά καταστήματα οφείλουν να συνεχίσουν να ενισχύουν τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, για να τονώσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

«Η έρευνά μας δεν αφήνει αμφιβολία ότι ο κόσμος πλέον δεν καταναλώνει μόνο περισσότερο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στο σπίτι του -χτίζει ξανά όλη τη ζωή του γύρω από το σπίτι του. Οφείλουμε όλοι να κατανοήσουμε και να προσαρμοστούμε σε αυτήν τη νέα, “phygital” πραγματικότητα και να αναρωτηθούμε: «καθώς ο καταναλωτής αλλάζει, πόσο έτοιμα είναι τα brands/μάρκες και οι επιχειρήσεις να ανταποκριθούν;» επισημαίνει ο κ. Μαύρος.

Μαρία Τσιβγέλη

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παράθυρο για «ιδιωτικοποίηση» του νέου επικουρικού ταμείου – Τι θα σημάνει για ασφαλισμένους και αγορές

Παράθυρο για «ιδιωτικοποίηση» του Ταμείου Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ) με συνέπειες τόσο για τα αποθεματικά των ασφαλισμένων όσο και της αγοράς κεφαλαίων αφήνει επικείμενη εξαγγελία για “αυτόνομη επενδυτική λειτουργία”, σύμφωνα με παράγοντες της κοινωνικής ασφάλισης με γνώση του θέματος με τις οποίες ήλθε σε επαφή το newsit.gr.

Υπενθυμίζεται πως χθες (12.5.2024) ο Υφυπουργός Εργασίας, Πάνος Τσακλόγλου δήλωσε πως «στο ΤΕΚΑ έχουν ήδη εγγραφεί πάνω από 350.000 άτομα τα οποία έχουν εγγραφεί και σχεδόν 150.000 επιχειρήσεις που τους απασχολούν, ενώ τα υπό διαχείριση κεφάλαια είναι ακόμα σχετικά χαμηλά, περίπου 140 εκατ. ευρώ – ποσό που αυξάνει με γοργούς ρυθμούς». «Αυτή τη στιγμή προετοιμάζεται το default χαρτοφυλάκιο για τους ασφαλισμένους του ΤΕΚΑ και χρειάζεται μια νομοθετική ρύθμιση που θα φέρουμε σύντομα στη Βουλή για να μεταφερθούν τα κεφάλαια του Ταμείου από το Κοινό Κεφάλαιο της Τράπεζας της Ελλάδος και να ξεκινήσει η αυτόνομη επενδυτική λειτουργία του ΤΕΚΑ», σημείωσε.

Αξιόπιστες πηγές του newsit.gr αναφέρουν πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να σημαίνει -αν όχι την έξοδο του ΤΕΚΑ από το καθεστώς του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (πράγμα το οποίο θεωρείται από τις ίδιες πηγές εξαιρετικά δύσκολο)- την ρητή εξαίρεση του, όπως για παράδειγμα με το Enterprise Greece.

Σε αυτή την περίπτωση, το ΤΕΚΑ θα έμενε μεν υπό την εποπτεία του Δημοσίου (και θα παρέμεναν οι εγγυήσεις του Δημοσίου για το ύψος των μελλοντικών επικουρικών συντάξεων), πλην όμως θα λειτουργούσε σαν ιδιωτικός φορέας σε σχέση με το καθεστώς προσλήψεων, αμοιβών και επενδύσεων αποθεματικών.

Συγκεκριμένα, μία τέτοια ενδεχόμενη εν μέρει «ιδιωτικοποίηση» του ΤΕΚΑ θα έφερνε τις εξής συνέπειες.

  1. Την «αποδέσμευση» των ρευστών διαθεσίμων του ΤΕΚΑ από την Τράπεζα της Ελλάδας, στην οποία είναι υποχρεωμένο ως φορέας της γενικής κυβέρνησης να τα αποταμιεύει.
  2. Την δυνατότητα επένδυσης των αποταμιεύσεων του ΤΕΚΑ (από τις εισφορές των ασφαλισμένων και των εργοδοτών) έως και του 100% σε μετοχές και ομόλογα. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν στο newsit.gr πως το πιθανότερο με βάση τις διεθνείς καλύτερες πρακτικές – σενάριο προβλέπει επένδυση του 60% των αποθεματικών σε μετοχές (το μεγαλύτερο μέρος των οποίων σε ελληνικές στην περίπτωση του ΤΕΚΑ) και το άλλο 40% σε ομόλογα.
  3. Την πρόσληψη προσωπικού εκτός ΑΣΕΠ και την αμοιβή του εκτός ενιαίου μισθολογίου του Δημοσίου, δηλαδή με όρους ιδιωτικού τομέα.

Αντίθετα, με βάση το υφιστάμενο καθεστώς, το ΤΕΚΑ ως φορέας της γενικής κυβέρνησης είναι υποχρεωμένος να έχει κατατεθειμένο το σύνολο των ρευστών διαθεσίμων του στην ΤτΕ και να επενδύει το 77% αυτών στο Κοινό Κεφάλαιο, σε καταθέσεις και ελληνικά κρατικά ομόλογα, ενώ το 23% μόνο μπορεί να επενδυθεί σε κινητές αξίες.

NEWSIT

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΑΑΔΕ: Πάνω από 1,5 εκατ. φορολογούμενοι πιάστηκαν στα τεκμήρια το 2023 – Μισθωτοί και συνταξιούχοι η πλειοψηφία

Πάνω από 1,5 εκατ. φορολογούμενοι «πιάστηκαν» στα τεκμήρια της ΑΑΔΕ το 2023, με εισοδήματα τα οποία υπολείπονταν σε σχέση με τον προσδιορισμό βάση περιουσιακών στοιχείων.

Ανάμεσα τους, περί το 1 εκατ. μισθωτοί και συνταξιούχοι φορολογούμενοι , οι οποίοι πρέπει να πληρώσουν επιπρόσθετους φόρους στην ΑΑΔΕ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ, για το φορολογικό έτος του 2023 για τα εισοδήματα του 2022, οι φορολογούμενοι μειώθηκαν σε 8.893.254 από 8.970.607 το 2021.

Αντίστοιχα, μειώθηκαν και οι φορολογικές δηλώσεις, καθώς υποβλήθηκαν 6.560.865 έναντι 6.605.272 το 2021. Την ίδια στιγμή, τα δηλωθέντα εισοδήματά τους αυξήθηκαν κατά 7,5 δισ. ευρώ σε έναν χρόνο, από τα 84,2 δισ. το 2022, στα 91,7 δισ. ευρώ το 2023.

Τα τεκμήρια

Όπως αναφέρουν τα στοιχεία της ΑΑΔΕ, στην παγίδα των τεκμηρίων πιάστηκαν 1.542.255 φορολογούμενοι αν και με σημαντική προοδευτική μείωση τα τελευταία πέντε χρόνια, καθώς αριθμούσαν τα 1,9 εκατομμύρια το 2018. Η «ψαλίδα» των εισοδημάτων ήταν ευρεία και πέρυσι, καθώς δήλωσαν 3,3 δισ. ευρώ το 2022, με την ΑΑΔΕ να τους φορολογεί για 8,5 δισ. ευρώ.

Πώς διαμορφώθηκε ο φόρος:

  • Οι 537.068 από τους 2.545.819 μισθωτούς φορολογήθηκαν για τεκμαρτό εισόδημα 1,35 δισ. ευρώ ή, κατά μέσον όρο, από 2.500 ευρώ επιπλέον ο καθένας.
  • Οι 410.608 από τους 2.035.045 συνταξιούχους φορολογήθηκαν για τεκμαρτό εισόδημα 1,15 δισ. ευρώ ή, κατά μέσον όρο, από 2.800 ευρώ «καπέλο» στον καθέναν.
  • Οι 77.002 από τους 307.285 ασκούντες κατ’ επάγγελμα αγρότες φορολογήθηκαν με τεκμαρτό εισόδημα 278,8 εκατ. ευρώ ή επιπλέον 3.620 ευρώ ο καθένας.
  • Οι 319.734 από τους 1.013.359 εισοδηματίες φορολογήθηκαν για τεκμαρτό εισόδημα 1,5 δισ. ευρώ ή, σχεδόν, 4.700 ευρώ επιπλέον ο καθένας.
  • 197.843 από τους 659.357 ασκούντες επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογήθηκαν για τεκμήριο 878 εκατ. ευρώ ή 4.400 ευρώ επιπλέον ο καθένας.

Τι δήλωσαν οι φορολογούμενοι

Σε ό,τι αφορά τους 274.423 ελεύθερους επαγγελματίες, το προηγούμενο έτος δήλωσαν σε ποσοστό 64,2% εισοδήματα έως 10.000 ευρώ.

Τα αναλυτικά τους εισοδήματα που δήλωσαν είναι:

  1. το 45,2% δήλωσε καθαρά κέρδη έως 5.000 ευρώ
  2. το 19,1% δήλωσε καθαρά κέρδη 5.000 – 10.000 ευρώ
  3. το 18,9% δήλωσε 10.000 – 20.000 ευρώ
  4. το 7,6% δήλωσε 20.000 – 30.000 ευρώ
  5. το 5,8% δήλωσε 30.000 – 50.000 ευρώ
  6. το 2% δήλωσε 50.000 – 75.000 ευρώ
  7. το 0,7% δήλωσε 75.000 – 100.000 ευρώ
  8. το 0,6% δήλωσε 100.000 – 200.000 ευρώ
  9. το 0,1% δήλωσε 200.000 – 500.000 ευρώ
  10. το 0,01% δήλωσε άνω των 900.000 ευρώ

Όσον αφορά τους μισθωτούς και συνταξιούχους, δήλωσαν:

  1. το 20,2% εισόδημα έως 5.000 ευρώ
  2. το 25,6% δήλωσε εισόδημα 5.000- 10.000 ευρώ
  3. το 33,7% δήλωσε 10.000 -20.000 ευρώ
  4. το 11,5% εισόδημα 20.000-30.000 ευρώ
  5. το 7% εισόδημα 30.000-50.000 ευρώ
  6. το 1,4% εισόδημα 50.000-75.000 ευρώ
  7. το 0,3% δήλωσαν εισόδημα 75.000-10.000 ευρώ
  8. το 0,2% εισόδημα 100.000-200.000 ευρώ
  9. το 0,02% εισόδημα από 200.000 έως και άνω των 900.000 ευρώ

NEWSIT

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΑΑΔΕ – Πρόστιμα: «Ψαλίδι» έως και 50% μέχρι τον Σεπτέμβριο 2024 – Ποιες οι προϋποθέσεις

Έρχεται «κούρεμα» έως και 50% για πρόστιμα της ΑΑΔΕ τα οποία θα επιβληθούν έως και τον προσεχή Σεπτέμβριο, υπό προϋποθέσεις, σύμφωνα με τον νέο φορολογικό κώδικα ο οποίος βρίσκεται ήδη εν ισχύ μετά την ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου.

Η ελάφρυνση θα αφορά σε πρόστιμα που θα επιβάλλει η ΑΑΔΕ σε επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που θα υποβληθούν σε έλεγχο έως την 30ή Σεπτεμβρίου 2024 και θα τους υποβληθούν πρόστιμα για παραβάσεις.

Οι εν λόγω παραβάτες θα μπορούν να γλιτώσουν το 50% των προστίμων, κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις, οι οποίες μάλιστα θα ορίζουν και το ύψους του «κουρέματος».

Ειδικότερα:

  • Tο πρόστιμο θα μειωθεί έως και 50%, εάν ο παραβάτης προχωρήσει σε αποδοχή της κύριας οφειλής φόρου και σε υποβολή σχετικής δήλωσης μέχρι και 10 ημέρες μετά την κοινοποίηση προσωρινού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου.
  • Το πρόστιμο θα μειωθεί έως και 40%, εάν γίνει αποδοχή της κύριας οφειλής φόρου μετά την κοινοποίηση οριστικού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου αλλά πριν την προσφυγή στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ). Η προθεσμία προσφυγής στη ΔΕΔ είναι 30 ημέρες από την κοινοποίηση της έκδοση της οριστικού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου.
  • Το πρόστιμο θα μειωθεί έως και 30%, εάν γίνει αποδοχή της κύριας οφειλής φόρου προ της υποβολής προσφυγής σε αρμόδιο διοικητικό δικαστήριο. Στην περίπτωση αυτή έχει περισσότερο χρόνο, καθώς εάν προσφύγει στη ΔΕΔ (εντός μηνός) η ΔΕΔ θα εκδώσει την απόφαση σε διάστημα έως 120 ημερών (4 μήνες). Ακολούθως, εάν απορριφθεί η προσφυγή, ο ελεγχόμενος έχει τη δυνατότητα προσφυγής στο δικαστήριο, αλλά εάν δεν προχωρήσει και αποδεχτεί την παράβαση, τότε έχει έκπτωση 30%.
  • Το πρόστιμο θα μειωθεί έως και 25%, εάν γίνει αποδοχή της κύριας οφειλής φόρου προ της έναρξης συζήτησης ενώπιον αρμόδιου δικαστηρίου. Ωστόσο, μετά τη μείωση του προστίμου θα πρέπει το 25% της συνολικής οφειλής να καταβληθεί μέσα σε 3 ημέρες από την αποδοχή της σχετικής αίτησης που θα γίνει ηλεκτρονικά μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, η ενεργοποίηση της οποίας αναμένεται την 1 Οκτωβρίου 2024. Η συνολική οφειλή, μετά τη μείωση μπορεί να εξοφληθεί σε έως και 12 μηνιαίες δόσεις.
  • Τέλος, εάν ο φορολογούμενος αποδεχτεί τις διαπιστώσεις του ελέγχου, τότε εκτός από τη μείωση του προστίμου, από 25 έως 50%, θα έχει και περιθώριο καταβολής του ποσού σε έως 12 άτοκες δόσεις ενώ παράλληλα θα έχει και περιθώριο ένταξης του ποσού στη ρύθμιση των 48 δόσεων.

NEWSIT

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ