Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη. 
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του. 

https://youtube.com/watch?v=azEz6vCgV74%3Ffeature%3Doembed


«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα». 

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παράταση έως τις 25 Ιουνίου στα τρέχοντα προγράμματα κοινωνικού και ιαματικού τουρισμού για τους δικαιούχους του ΛΑΕ

Τη δυνατότητα χρήσης από τους δικαιούχους αγρότες των vouchers για τον κοινωνικό και ιαματικό τουρισμό του 2023, που έληγαν στις 30 Μαΐου, μέχρι και τις 25 Ιουνίου, δίνει το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και ο ΟΠΕΚΑ.
Η παράταση ισχύει και για τις επιχειρήσεις που έχουν συμβληθεί με τον ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, βιβλιοπωλεία, θέατρα.
Η καταληκτική ημερομηνία προκειμένου οι δικαιούχοι να αξιοποιήσουν τις διαθέσιμες παροχές και να επωφεληθούν από τα τρέχοντα κοινωνικά προγράμματα του ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ όπως κοινωνικού και ιαματικού τουρισμού, εκδρομικού προγράμματος, πρόγραμμα δωρεάν παροχής βιβλίων και θεατρικών επιχειρήσεων, είναι η 25η Ιουνίου.
Υπενθυμίζεται ότι ήδη το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας μέσω του ΟΠΕΚΑ έχει ανακοινώσει τα προγράμματα του 2024 – Λεπτομέρειες στο Link https://opeka.gr/ypoyrgeio-koinonikis-synochis-kai-oikogeneias-opeka-11-imeres-dorean-diakopes-kai-ston-evro-gia-toys-dikaioychoys-toy-lae/

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Γαλλία: «Ο υπερτουρισμός είναι ο θανάσιμος εχθρός του τουρισμού»

Ο καλύτερος διαμοιρασμός των τουριστικων αφίξεών στο χώρο και το χρόνο, χωρίς να πληγεί «η κότα με τα χρυσά αυγά» απαιτεί δημιουργικότητα. Αυτό επισημαίνει η γαλλική εφημερίδα Le Figaro σε δημοσίευμα της υπό τον τίτλο «Πώς οι μεγάλοι προορισμοί καινοτομούν απέναντι στον υπερτουρισμό», όπου επισημαίνονται οι αρνητικές επιπτώσεις που παρατηρούνται σε περιοχές με μεγάλες συγκεντρώσεις τουριστικών πληθυσμών. Υπενθυμίζοντας ότι και φέτος «το 95% των ταξιδιωτών θα επισκεφθούν το 5% του πλανήτη», η γαλλική εφημερίδα δημοσιεύει εκτενή ρεπορτάζ από διάφορους γνωστούς τουριστικούς προορισμούς, όπως το Παρίσι, η Βαρκελώνη, το Ντουμπρόβνικ, η Βενετία, η Νέα Υόρκη και το Μον Σεν Μισέλ στη Γαλλία.
    «Ο υπερτουρισμός είναι ο θανάσιμος εχθρός του τουρισμού», υποστηρίζει μιλώντας στην γαλλική εφημερίδα ο Ζαν-Φρανσουά Ριάλ, πρόεδρος του γαλλικού ταξιδιωτικού ομίλου Voyageurs du monde.
 Όπως σημειώνει ο Ριάλ, αναφερόμενος στην περίπτωση της Ελλάδας, «το καλοκαίρι υπάρχουν νησιά στις Κυκλάδες που δεν πηγαίνει κανείς». Και συνεχίζει: « Έχουν όμως δυσκολότερη πρόσβαση από τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και την Πάρο όπου πηγαίνουν όλοι».
    Τα νησιά αυτά δεν προβάλλονται τόσο πολύ στους ταξιδιωτικούς οδηγούς, επισημαίνει ο Ριάλ.
Το να βγουν οι ταξιδιώτες από την πεπατημένη είναι μια προφανής απάντηση στον υπερτουρισμό, αλλά δεν είναι και τόσο απλό απλό, τονίζει ο Ριάλ, σημειώνοντας ότι «γενικότερα ο κόσμος δεν καταβάλλει προσπάθεια να ταξιδέψει κόντρα στο ρεύμα».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή Κρήτης και Χίου στην Νάπολη από την Choose Greece

Εκδήλωση παρουσίασης της Κρήτης και της Χίου έγινε από την Choose Greece στη Νάπολη, μια πόλη που θυμίζει Ελλάδα, προσκαλώντας τους Νοτιοϊταλούς να επισκεφθούν τη χώρα μας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κρήτης, Κυριάκος Κώτσογλου, καλωσόρισε τους εκπροσώπους των τουριστικών γραφείων και του τοπικού τύπου καλώντας τους στην Κρήτη για να δοκιμάσουν την παγκοσμίου φήμης γαστρονομία της, τα κρασιά της, αλλά και να γνωρίσουν τις παραλίες και την ιστορία της που συνδέεται με εκείνη της Νότιας Ιταλίας.

Στο μεταξύ, τονίζεται ότι το Ηράκλειο και τα Χανιά της Κρήτης συνδέονται αεροπορικά με την Νάπολη προσφέροντας έτσι απευθείας πτήσεις και εξυπηρετώντας τους κατοίκους και των δύο περιοχών για τα ταξίδια τους. Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Χίου, Γιώργος Χριστάκης, παρουσίασε το τουριστικό προϊόν της Χίου με την παγκοσμίου φήμης μαστίχα προσκαλώντας τους Ιταλούς σε ένα μαγευτικό ταξίδι στο νησί, με περιηγήσεις στον Κάμπο της Χίου. Οι εκπρόσωποι των τουριστικών γραφείων αλλά και του Tύπου (που ξεπέρασαν τα 70 άτομα), εξέφρασαν την ικανοποίηση τους που περιοχές της Ελλάδας έκαναν παρουσίαση στη Νάπολη και που τους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν πιο καλά τις ομορφιές τους αλλά και για τη γνώση που πήραν για τα τουριστικά προϊόντα και τα νέα πακέτα διακοπών.

Σημαντική παρουσία είχε ο όμιλος ξενοδοχείων GRECOTEL, όπως και η ένωση ξενοδόχων Ρεθύμνου που εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρό της Μανώλη Τσακαλάκη. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΕΟΤ.

KXA

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ