Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Rhodes, What you love is here” είναι το μήνυμα της παγκόσμιας καμπάνιας που ανακοίνωσε το Yπουργείο Τουρισμού

Mε καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, με το  μήνυμα «Rhodes, What you love is here», μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού απαντά το υπουργείου Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στις προκλήσεις που γέννησαν τα τελευταία γεγονότα στο νησί των Ιπποτών. Οπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρία Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών την καμπάνια και άμεσα θα “τρέξει” στις αγορές ενδιαφέροντος.


Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, άλλωστε είναι η πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου Τουρισμού και για το λόγο αυτό βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ. Στο πλαίσιο αυτό, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.


Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη, τονίζει με μια φωνή η πολιτική ηγεσία του τουρισμού.
ΚΧΑ 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη. 


    H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.


    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη. 
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του. 

https://youtube.com/watch?v=azEz6vCgV74%3Ffeature%3Doembed


«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα». 

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παγκοσμίου ενδιαφέροντος γαστρονομικός προορισμός η Θεσσαλονίκη

Μια καινούρια πλατφόρμα cityofgastronomy.thessaloniki.gr που σκοπό έχει να ενισχύσει την ορατότητα της Θεσσαλονίκης, να προβάλει και να προωθήσει τα μοναδικά προϊόντα της Μακεδονικής γης και να ενημερώσει το κοινό για τις διατροφικές πολιτικές σύμφωνα με τα βιώσιμα αστικά διατροφικά (Food) συστήματα προωθεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης, με τη συμμετοχή του στο Σύμφωνο Αστικής Πολιτικής Τροφίμων του Μιλάνου (Milan Urban Food Policy Pact – MUFPP).
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, δημιουργήθηκε η νέα ιστοσελίδα η οποία μέσα από φωτογραφίες που δελεάζουν τις αισθήσεις, μεταφέρουν την ιστορία και την μοναδικότητα των πιάτων της Θεσσαλονίκης. Ακόμη, υπάρχει πληροφοριακό υλικό για το Συμβούλιο Διατροφικής Πολιτικής, για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Food trails του Δήμου Θεσσαλονίκης και τις farm to fork στρατηγικές που προωθεί. Κεντρική θέση στην ιστοσελίδα έχουν οι αρχές της UNESCO για την ανάπτυξη της βιωσιμότητας, της αειφορίας, της κοινωνικής ευθύνης και της τοπικής οικονομίας αλλά και η σημασία αυτής της μεγάλης διεθνούς διάκρισης για την πόλη.

Επιπλέον, επισημαίνονται σημεία ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης, όπως το Καπάνι, τα Λαδάδικα, ο αστικός αμπελώνας, οι ορυζώνες, τα οινοποιεία της περιοχής κ.α. Μέσα από το cityofgastronomy.thessaloniki.gr θα ενημερώνονται οι τουρίστες και οι πολίτες για όλα τα σημαντικά γαστρονομικά δρώμενα που λαμβάνουν χώρα στη Θεσσαλονίκη.Η διεθνής αναγνώριση που κατέκτησε η Θεσσαλονίκη με την ένταξη της στο Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων Γαστρονομίας της UNESCO (UCCN), κάνει ευρύτερα γνωστή την μακραίωνη ιστορία πολιτισμού και την πλούσια κληρονομιά της πόλης, που με κινητήρια δύναμη τη γαστρονομία, τη βιωσιμότητα και την καινοτομία, μπαίνει σε ένα διεθνή διάλογο δημιουργικότητας, με στόχο την ανάπτυξη στην οικονομία, στην κοινωνία και στην αναβάθμιση του περιβάλλοντος. Αυτή η κληρονομιά είναι που έχει διαμορφώσει το χαρακτήρα μιας σύγχρονης ευρωπαϊκής πόλης, η οποία αναγνωρίζεται πλέον, ως ένας από τους καλύτερους γαστρονομικούς προορισμούς της Ευρώπης.

Αναφορικά με τη λειτουργία της νέας πλατφόρμας ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης τόνισε πως «η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της πόλης μας περνά μέσα από την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού όπου κυρίαρχη θέση καταλαμβάνει ο γαστρονομικός τουρισμός. Η δυναμική της Θεσσαλονίκης ως ενός γαστρονομικού παράδεισου προωθείται με τη λειτουργία της νέας ιστοσελίδας που θα αναδείξει το κορυφαίο αυτό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της πόλης και θα ενισχύσει την εξωστρεφή της ματιά στον κόσμο».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ