Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή της Τήνου σε Αυστρία και Ηνωμένο Βασίλειο

Ιδιαίτερα δημοφιλής σε νεανικό κοινό και ζευγάρια είναι η Τήνος, σύμφωνα με δημοσιεύματα έγκυρων bloggers από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστρία που επισκέφθηκαν το νησί. 
Χαρακτηριστικά το βρετανικό wanderlustchloe.com σε αφιέρωμα με τίτλο «15 εκπληκτικά πράγματα να κάνετε στην Τήνο» , επισημαίνει ότι το νησί απευθύνεται στον τύπο ταξιδιώτη, «που λαχταρά πραγματικές και ουσιαστικές εμπειρίες και είναι ένα από τα καλύτερα ελληνικά νησιά για ζευγάρια». Και συμπληρώνει: «Η Τήνος είναι ένα νησί με όμορφα τοπία, υπέροχο φαγητό, ενδιαφέροντα αξιοθέατα και εκπληκτική θέα. Ωστόσο, δεν θα βρείτε μαζικό τουρισμό εδώ. Διατηρεί σε μεγάλο βαθμό την αρχική της γοητεία και τη φυσική ομορφιά της. Λάτρεψα απόλυτα τον χρόνο μου στην Τήνο! Βρήκα ότι εξακολουθεί να προσφέρει όλα όσα θα περιμένατε από διακοπές σε ελληνικό νησί, αλλά με ένα κλάσμα του κόστους». Και το αφιέρωμα εμπλουτισμένο με φωτογραφικό υλικό καταλήγει:
«Έφυγα από το νησί νιώθοντας ότι η Τήνος ήταν κάτι σαν ένα κρυμμένο στολίδι. Αξίζει να γίνει γνωστό καθώς προσφέρει τόσα πολλά!».
Το Wanderlust Chloe θεωρείται από τα κορυφαία ταξιδιωτικά διαδικτυακά Μέσα του Ηνωμένου Βασιλείου και απευθύνεται στον ταξιδιώτη 25-44 ετών, «ο οποίος έχει πάθος για διασκέδαση, φαγητό, στυλ, περιπέτεια και αξέχαστες στιγμές… με μια νότα πολυτέλειας».  https://www.wanderlustchloe.com/tinos-things-to-do-greece/
Ύμνους για το κυκλαδίτικο νησί επιφυλάσσει και το αυστριακό worldoflina.com, ένας ακόμα νεανικός ταξιδιωτικός οδηγός που κατέταξε τη «Μούσα του Αιγαίου» ως «ένα από τα πιο όμορφα μέρη της Ελλάδας με άδειες αμμουδιές, γραφικά χωριουδάκια και τους πιο φιλικούς και εγκάρδιους ανθρώπους όλων των εποχών».
Η Alina μια νεαρή Αυστριακή blogger φιλοξενήθηκε και εκείνη, όπως η Βρετανή Chloe,  στο νησί και γράφει :
«Καλώς ήρθατε στην Τήνο! Η Τήνος είναι ένα από τα λιγότερο τουριστικά και πιο ήσυχα ελληνικά νησιά. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει τίποτα σπουδαίο να κάνετε! Το αντίθετο: Το νησί είναι γεμάτο ενδιαφέροντα μέρη που περιμένουν να τα ανακαλύψουν οι επισκέπτες. Δεν είναι ένα νησί για πάρτι αλλά εξακολουθεί να είναι ελκυστικό για τους νεότερους χάρη στη μοντέρνα παραλία και τα κοκτέιλ μπαρ». https://worldoflina.com/holidays-on-tinos-a-quiet-authentic-greek-island/
Με αφορμή τα δύο σημαντικά δημοσιεύματα, ο Δήμαρχος Τήνου  Γιάννης Σιώτος δήλωσε : « Είναι σημαντικό που η Τήνος διευρύνει τους ορίζοντές της στη διεκδίκηση όλο και μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς. Το πετυχαίνουμε με μελέτη και σύστημα και, όπως αποδεικνύεται το καταφέρνουμε. Και αυτή μας την επιτυχία την οφείλουμε και στους συνεπείς επαγγελματίες του νησιού μας που συνδράμουν με κάθε δυνατότητα στην προβολή του νησιού μας». 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη. 


    H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.


    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη. 
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του. 

https://youtube.com/watch?v=azEz6vCgV74%3Ffeature%3Doembed


«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα». 

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ