Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αισιοδοξία για τον τουρισμό στα Χανιά

Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά αναμένεται να ξεκινήσει φέτος η τουριστική περίοδος στην Κρήτη, με τους εμπλεκόμενους στο χώρο να αισιοδοξούν για μια πολύ καλή τουριστική περίοδο.

Η βαριά βιομηχανία του νησιού ζεσταίνει τις μηχανές της και μάλιστα τα μέχρι και τώρα στοιχεία δείχνουν οι πρώτες αφίξεις μέσω αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, να εκτελούνται από τις τελευταίες ημέρες του Μαρτίου.

Εικόνα αισιοδοξίας

Η εικόνα αισιοδοξίας βγαίνει από τις δύο βασικές πύλες εισόδου του νησιού, το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου και το αεροδρόμιο «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» των Χανίων.

Οι πρώτες εταιρείες χαμηλού κόστους  που θα ξεκινήσουν δρομολόγια προς το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης», θα είναι μέσα στον Μάρτιο. Αναμένονται στις 26 Μαρτίου από το Βερολίνο, το Λονδίνο την Κοπεγχάγη, ενώ μία ημέρα μετά αναμένεται το πρώτο μαζικό κύμα αφίξεων με 11 πτήσεις από αεροδρόμια της Αυστρίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Πολωνίας, της Ιρλανδίας, της Μεγάλης Βρετανίας , και ακολουθούν αφίξεις από αεροδρόμια της Μάλτας, της Ιταλίας και της Φιλανδίας.

Στο αεροδρόμιο Χανίων, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου, θα ξεκινήσουν και οι αφίξεις τσάρτερ με το ενδιαφέρον από μεγάλους tour operator και  από σκανδιναβικές χώρες να είναι πολύ υψηλό.

Η κίνηση θα αυξάνεται σταδιακά και θα κορυφωθεί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Στο  αεροδρόμιο Ηρακλείου αναμένεται να καταφθάσουν στις 26 Μαρτίου, τριάντα πτήσεις τσάρτερ από χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης όπως την Ολλανδία, την Αγγλία, τη Γαλλία, την Ελβετία, τη Γερμανία .

Με βάση την εικόνα αυτή, τα πρώτα μεγάλα ξενοδοχεία θα αρχίσουν να λειτουργούν σταδιακά από τα τέλη Μαρτίου – αρχές Απριλίου, ενώ για τους μήνες που θα ακολουθήσουν η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη για τα καταλύματα όλων των τύπων.

Πρεμιέρα δράσεων τουριστικής προβολής 

Η νέα τουριστική περίοδος θα συνδυαστεί στα Χανιά και με σειρά δράσεων, με την πρώτη χρονικά να αφορά ένα τριήμερο φεστιβάλ εναλλακτικού τουρισμού που προγραμματίζεται για τις αρχές Μαΐου με ενεργό συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων στον τουριστικό τομέα.

«Στόχος είναι το φεστιβάλ να καθιερωθεί ως θεσμός», επισημαίνει στο ΑΠΕ -ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Νεκτάριος Ψαρουδάκης συμπληρώνοντας ότι , «είναι ενταγμένο στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του δήμου και περιλαμβάνει ακόμα συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, διαδικτυακές καμπάνιες, ενίσχυση μορφών τουρισμού, όπως ο γαμήλιος, ο πεζοπορικός και φυσιολατρικός,  ο αθλητικός, ο συνεδριακός, ο γαστρονομικός, ο θρησκευτικός – προσκυνηματικός, ο αστικός τουρισμός, ο τουρισμός τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών και ο εκπαιδευτικός τουρισμός».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη. 


    H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.


    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη. 
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του. 

https://youtube.com/watch?v=azEz6vCgV74%3Ffeature%3Doembed


«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα». 

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ