AUTO
Οι αλλαγές στους κανονισμούς για το 2023
Ενώ οι κανονισμοί της Φόρμουλα Ένα παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ίδιοι το 2023, ύστερα από τις… σαρωτικές διαφοροποιήσεις τους την περυσινή χρονιά, υπάρχουν ακόμη αλλαγές στη «νομοθεσία» του πρωταθλήματος σε τεχνικό και αθλητικό επίπεδο που αξίζει να αναφερθούν ενόψει της νέας σεζόν. Αναλυτικά:
1. Νέα μέτρα για το “porpoising”
Επειδή ορισμένες ομάδες αντιμετώπισαν πέρυσι το φαινόμενο του “porpoising” (σ.σ. τα μονοθέσια ταλαντώνονταν και αναπηδούσαν στις υψηλές ταχύτητες, φαινόμενο που αποδόθηκε στα ελληνικά ως «δελφινισμός») με την έλευση των μονοθεσίων με τις νέες προδιαγραφές της Φόρμουλα Ένα, στα οποία χρησιμοποιείται το αεροδυναμικό φαινόμενο που είναι γνωστό ως “ground effect”, ένα σύνολο μέτρων ευελιξίας και παρακολούθησης με βάση το πάτωμα των αυτοκινήτων τέθηκε σε εφαρμογή για το δεύτερο μισό της σεζόν του 2022 και άλλα ετοιμάζονται για το 2023.
Εν ολίγοις, τέσσερις επιπλέον αλλαγές θα μπουν φέτος στο… παιχνίδι: οι άκρες του δαπέδου έχουν ανυψωθεί κατά 15 χιλιοστά, το ύψος του «λαιμού» του διαχύτη έχει αυξηθεί, η ακαμψία της άκρης του διαχύτη έχει αυξηθεί και θα τοποθετηθεί ένας επιπλέον αισθητήρας για την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση του φαινομένου του “porpoising”.
Αυτές οι προσαρμογές θα πρέπει, θεωρητικά, να καταστήσουν το σημαντικό “porpoising”… παρελθόν και, ως εκ τούτου, να διατηρήσουν την προσοχή στη συναρπαστική δράση που πρόσφεραν πέρυσι οι αλλαγές κανονισμών στη Φόρμουλα Ένα.
2. Πιο δυνατά roll hoops μετά το ατύχημα του Ζου
Παράλληλα με τις αλλαγές που στοχεύουν στην καταπολέμηση του “porpoising”, υπάρχουν τροποποιήσεις στα πρότυπα ασφαλείας για τα roll hoops των μονοθεσίων της Φόρμουλα Ένα μετά το τρομακτικό ατύχημα που βίωσε ο Γκουανγιού Ζου στην εκκίνηση του βρετανικού γκραν πρι, με αποτέλεσμα η Alfa Romeo να αναποδογυρίσει και να συρθεί κατά μήκος της πίστας.
Οι τεχνικοί κανονισμοί του 2023 ορίζουν πλέον ότι απαιτείται μια στρογγυλεμένη κορυφή στο roll hoop, η οποία θα μειώσει την πιθανότητα αυτό να «σκάψει» το έδαφος κατά τη διάρκεια ατυχήματος, ενώ διασφαλίζουν επίσης και ένα ελάχιστο ύψος για το σημείο εφαρμογής της δοκιμής πιστοποίησης.
Επιπλέον, θα υπάρξει μια νέα δοκιμή φυσικής πιστοποίησης, όπου το φορτίο σπρώχνει το roll hoop προς τα εμπρός.
3. Μείωση στο ελάχιστο βάρος του μονοθεσίου
Το βάρος του μονοθεσίου της Φόρμουλα Ένα ήταν ένα σημαντικό σημείο συζήτησης ενόψει της σεζόν του 2022, με τις ομάδες να παλεύουν να φτάσουν όσο το δυνατόν πιο κοντά στο όριο των 798 κιλών (χωρίς καύσιμα), εν μέσω μιας από τις μεγαλύτερες αλλαγές κανονισμών στην ιστορία του αθλήματος.
Καθώς η νέα εποχή της Φόρμουλα Ένα εξελίσσεται, μια μείωση κατά 2 κιλά -ήτοι στα 796 κιλά- εφαρμόζεται για το 2023, όπερ σημαίνει ότι οι σχεδιαστές θα προσπαθήσουν να μειώσουν ακόμη περισσότερο το βάρος των νέων μονοθεσίων τους.
4. Αλλαγές στους καθρέφτες για να βελτιωθεί η ορατότητα των οδηγών
Σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η ορατότητα των οδηγών προς τα πίσω, θα υπάρξει μια αλλαγή στους καθρέφτες των μονοθεσίων της Φόρμουλα Ένα για το 2023, με το πλάτος της ανακλαστικής επιφάνειας να αυξάνεται κατά 50 χιλιοστά και από τα 150 να φτάνει τα 200 χιλιοστά.
Μετά από τεστ της Red Bull και της Mercedes σε Ουγγαρία και Βέλγιο, αντίστοιχα την περυσινή σεζόν, όλες οι ομάδες δοκίμασαν μεγαλύτερους καθρέφτες στο ολλανδικό γκραν πρι και οι σχετικές αλλαγές έχουν πλέον περιληφθεί στους κανονισμούς.
5. Διπλασιασμός των αγώνων σπριντ
Μια συναρπαστική εξέλιξη για το 2023 βλέπει τον αριθμό των αγώνων σπριντ να διπλασιάζεται από τρία σε έξι. Αζερμπαϊτζάν (Baku City Circuit), Αυστρία (Red Bull Ring), Βέλγιο (Spa-Francorchamps), Κατάρ (Losail Circuit), ΗΠΑ (Circuit of The Americas) και Σάο Πάουλο (Interlagos) είναι οι… έδρες που επελέγησαν, ύστερα από εκτεταμένη έρευνα για την καταλληλότητά τους.
Στο μεταξύ, το επίδομα ζημιών από ατυχήματα στους αγώνες σπριντ θα είναι πλέον ένα προκαθορισμένο ποσό ανά ομάδα, για κάθε αγωνιστικό τριήμερο που περιλαμβάνει αγώνα σπριντ. Το… τίμημα για κάθε αγώνα σπριντ θα διπλασιαστεί και θα φτάσει τις 300.000 λίρες από το 2023 και μετά, ενώ όλα άλλα τα επιδόματα για ζημιές σε αγώνες σπριντ θα καταργηθούν.
Παράλληλα, οι κανονισμοί αναφορικά με το καθεστώς parc ferme στα τριήμερα με αγώνα σπριντ είναι υπό εξέταση για το 2023, με στόχο να απλουστευθεί η διαδικασία για το «κλείδωμα» του στησίματος των μονοθεσίων, αφού η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) επικαλέστηκε μια «σημαντική αύξηση σε αιτήματα που αφορούν το καθεστώς parc ferme» ανάμεσα στα δοκιμαστικά της Παρασκευής και τον αγώνα σπριντ του Σαββάτου.
6. Μείωση ωρών εργασίας στα πάντοκ
Ο αριθμός των ωρών εργασίας για τα μέλη των ομάδων της Φόρμουλα Ένα στα τριήμερα των αγώνων θα μειωθεί τις επόμενες σεζόν. Έτσι, η τρίτη από τις τρεις «περιορισμένες περιόδους» ή “Restricted Periods” (σ.σ. τίθεται σε ισχύ το απόγευμα της Παρασκευής) θα αρχίζει φέτος μια ώρα νωρίτερα, ενώ άλλη μια ώρα θα «κοπεί» στη σεζόν του 2024. Μετά την εξέλιξη αυτή, το 2023 η RP3 της Παρασκευής θα ξεκινάει 14 ώρες πριν από την έναρξη του τρίτου μέρους των ελεύθερων δοκιμαστικών (FP3), ενώ το 2024 η χρονική απόσταση ανάμεσα στην RP3 και το FP3 θα ανέβει στις 15 ώρες.
Για να συμπληρωθεί η κίνηση, ο αριθμός των εξαιρέσεων από την απαγόρευση εργασίας -ή τζόκερ- που επιτρέπονται για την RP1 (απόγευμα Τετάρτης) και την RP2 (απόγευμα Πέμπτης) θα μειωθεί επίσης στο μισό, από οκτώ σε τέσσερις για την RP1 και από έξι σε τρεις για την RP2. Το 2024 προγραμματίζεται ακόμη μια… περικοπή γι’ αυτές τις εξαιρέσεις, οι οποίες θα μειωθούν σε δύο, τόσο για την RP1 όσο και για την RP2.
7. Δοκιμές στο σύστημα διεξαγωγής των δοκιμαστικών και το DRS
Ένα «αναθεωρημένο σύστημα διεξαγωγής των δοκιμαστικών» (“Revised Qualifying Format” ή RQF) θα λάβει χώρα σε μέχρι δύο αγώνες το 2023 «με σκοπό να αξιολογηθεί εάν οι αναθεωρήσεις είναι κατάλληλες για επόμενα πρωταθλήματα» – σύμφωνα με τους ενημερωμένους κανονισμούς.
Βάσει αυτού, θα επιβάλλεται η υποχρεωτική χρήση ελαστικών για κάθε ένα από τα τρία μέρη των επίσημων δοκιμαστικών: σκληρή γόμα μόνο στο Q1, μέση μόνο στο Q2 και, τελικά, μαλακά ελαστικά μόνο στο Q3. Τα ενδιάμεσα λάστιχα και τα ελαστικά βροχής θα επιτρέπονται, αν οι περίοδοι του RQF κριθούν βροχερές.
Σε αγώνες με RQF, κάθε οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει όχι περισσότερα από 11 σετ ελαστικών για ξηρό καιρό, τέσσερα σετ ενδιάμεσων ελαστικών και τρία σετ ελαστικών για βροχερό καιρό. Σε ένα… συνηθισμένο αγωνιστικό τριήμερο, κάθε «πιλότος» έχει στη διάθεσή του 13 σετ «στεγνών» ελαστικών, τέσσερα σετ ενδιάμεσων και τρία σετ ελαστικών βροχής.
Όσον αφορά στο DRS, θα αξιολογηθεί επίσης η ενεργοποίησή του μετά την εκκίνηση, την επανεκκίνηση του αγώνα ή την επανεκκίνησή του με αυτοκίνητο ασφαλείας, με την Επιτροπή της Φόρμουλα Ένα να διερευνά την πιθανότητα να τη μεταθέσει κατά ένα γύρο νωρίτερα στην έναρξη ενός γκραν πρι ή ενός αγώνα σπριντ ή στην επανεκκίνηση με αυτοκίνητο ασφαλείας.
Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) ανακοίνωσε ότι «αυτό θα δοκιμαστεί στη διάρκεια κάθε αγώνα σπριντ το 2023, με σκοπό να τεθεί σε εφαρμογή για όλους τους αγώνες το 2024».
8. Τροποποιήσεις γύρω από τις αλλαγές του κιβωτίου ταχυτήτων
Ενώ οι αλλαγές στα πιστοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων των ομάδων επιτρέπονταν στο παρελθόν μόνο «για την επίλυση προβλημάτων αξιοπιστίας» ή «για εξοικονόμηση κόστους, στην έναρξη κάθε σεζόν», επιτρέπονται πλέον οι τροποποιήσεις «σε περίπτωση που υλικά, διαδικασίας ή ιδιόκτητα μέρη καθίστανται μη διαθέσιμα».
Ωστόσο, σε όλες τις περιπτώσεις πρέπει να παρέχεται σαφής τεκμηρίωση που θα δικαιολογεί την αλλαγή, πρέπει να λαμβάνεται προηγούμενη έγκριση από τη FIA και η τροποποίηση δεν πρέπει να δίνει κάποιο πλεονέκτημα στην απόδοση. Στη συνέχεια μια περίληψη της τροποποίησης θα διανεμηθεί σε όλες τις ομάδες από τη FIA.
9. Μια κίνηση για να ξεκαθαρίσει η σύγχυση γύρω από τις ποινές θέσεων στην εκκίνηση
Οι ποινές θέσεων στην εκκίνηση ήρθαν στο επίκεντρο στο περυσινό ιταλικό γκραν πρι. Τότε αρκετοί οδηγοί πήραν ποινές που σχετίζονταν με αλλαγές εξαρτημάτων στη μονάδα ισχύος ή του κιβωτίου ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να έρθουν τα… πάνω κάτω στη σειρά εκκίνησης. Αφού προκλήθηκε κάποια σύγχυση αναφορικά με το πως θα εφαρμόζονταν αυτές οι ποινές θέσεων στην εκκίνηση, ενημερώθηκε η σχετική διατύπωση στους κανονισμούς.
Η σχετική ενότητα αναφέρει τώρα: «Οι οδηγοί που έχουν καταταγεί και οι οποίοι έχουν πάρει αθροιστικά ποινές μεγαλύτερες των 15 θέσεων στην εκκίνηση ή οι οποίοι έχουν τιμωρηθεί να εκκινήσουν από τις τελευταίες θέσεις, θα εκκινήσουν πίσω από κάθε άλλον οδηγό που έχει καταταγεί. Η σχετική θέση τους θα καθοριστεί σύμφωνα με την κατάταξη τους στα δοκιμαστικά».
10. Μεγαλύτερη ευελιξία στην ψύξη του καυσίμου
Είναι μία μικρή αλλαγή στα χαρτιά που θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στην αξιοπιστία το 2023, ειδικά σε αγώνες που διεξάγονται σε πιο υψηλές θερμοκρασίες, με κάποια επιπλέον ελευθερία να δίνεται στις ομάδες αναφορικά με την ψύξη του καυσίμου. Ύστερα από θέματα με τη θερμοκρασία καυσίμου που προέκυψαν αρκετές φορές στη διάρκεια της σεζόν του 2022, κατά την οποία το καύσιμο δεν έπρεπε να είναι πιο κρύο από τους 20 βαθμούς Κελσίου, από το 2023 η θερμοκρασία καυσίμου δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη των 10 βαθμών κάτω από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, σε κάθε στιγμή που το μονοθέσιο βρίσκεται εν κινήσει αφού φύγει από το γκαράζ. Σε κρύο καιρό, θα ισχύει συνολική ελάχιστη θερμοκρασία 10 βαθμών Κελσίου. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος θα καταγράφεται μια ώρα πριν από μια περίοδο δοκιμαστικών ή τρεις ώρες πριν από τον αγώνα από μετεωρολογική υπηρεσία που θα ορίζεται από τη FIA.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΣ
ΑΠΕ-ΜΠΕ
AUTO
Συρρικνώνεται η ευρωπαϊκή αγορά των αυτοκινήτων
Δεν κρύβει την ανησυχία του για το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Oliver Blume. Σε συνέντευξή του στην κυριακάτικη εφημερίδα Bild am Sonntag, ο Όλιβερ Μπλουμ, είπε ότι «η πίτα έχει γίνει μικρότερη και έχουμε περισσότερους καλεσμένους στο τραπέζι».
Το αφεντικό της VW ανησυχεί γιατί η ευρωπαϊκή αγορά συρρικνώνεται εν μέσω σκληρότερου ανταγωνισμού, αναφέρει το Reuters.
Πρόγραμμα περικοπών
Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, ο οποίος πιέζει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για να εφαρμόσει ένα άνευ προηγουμένου πρόγραμμα περικοπών στην εγχώρια αγορά της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε ότι απαιτείται αλλαγή στη στρατηγική επειδή η ευρωπαϊκή αγορά συρρικνώνεται ενώ ο ανταγωνισμός αυξάνεται.
«Πωλούνται λιγότερα αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Την ίδια στιγμή, νέοι ανταγωνιστές από την Ασία πιέζουν δυναμικά στην αγορά», τόνισε.
Κλείνουν εργοστάσια
Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να κάνει ένα άνευ προηγουμένου βήμα στην 87χρονη ιστορία, να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία και να τερματίσει τις εγγυήσεις θέσεων εργασίας σε έξι από τα εργοστάσιά της, σε μια προσπάθεια να επιτύχει το σχέδιο μείωσης του κόστους κατά 10 δισ. ευρώ.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης εντείνει τα μέτρα μείωσης του κόστους που δεν αποκλείουν πλέον το κλείσιμο εργοστασίων ή τις απολύσεις στη Γερμανία. Αυτό έχει πυροδοτήσει κριτική και αντιστάσεις από πολιτικούς και εργατικά συνδικάτα.
Επίσης, οι 680.000 υπάλληλοι της VW σε όλο τον κόσμο, χάνουν το πρόγραμμα ασφάλειας της εργασίας που ισχύει από το 1994 και αποτρέπει τις περικοπές θέσεων εργασίας μέχρι το 2029.
Σπύρος Ρέκκας
ΑΠΕ-ΜΠΕ
AUTO
Στροφή των Ευρωπαίων καταναλωτών για αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Μια δύσκολη υπόθεση αποδεικνύεται η πώληση μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Αν και πριν λίγο καιρό η ζήτηση ήταν μικρή, εντούτοις αυτή το τελευταίο διάστημα έχει ανέβει αρκετά, ακολουθώντας μια σταθερά ανοδική πορεία.
Τον φετινό Ιανουάριο το μερίδιο πωλήσεων μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά κυμάνθηκε στο 4,01%. Από τότε τα πράγματα έχουν βελτιωθεί και τον φετινό Ιούνιο έφθασε στο 5,30%. Ποσοστό που αποτελεί το μεγαλύτερο που έχει σημειωθεί μέχρι σήμερα.
Παρά την οριακή άνοδο των πωλήσεων καινούριων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, η ζήτηση για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθεί να είναι μειωμένη. Ένας σημαντικός λόγος είναι οι αυξημένες τιμές πώλησης, αλλά και τα γνωστά προβλήματα των ηλεκτρικών πρώτης γενιάς που ήταν η μικρή αυτονομία. Σε αυτή την εξίσωση θα πρέπει να βάλουμε και την έλλειψη υποδομών φόρτισης που αποτελεί πρόβλημα όχι μόνο για τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και για τα καινούρια.
Το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων καταγράφεται στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ηλικίας έως τεσσάρων ετών. Είναι και αυτά που φέρουν καλύτερη τεχνολογία, αλλά έχουν και αρκετά μεγάλες αυτονομίες. Τα συγκεκριμένα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά BEV αύξησαν τον Ιούνιο το μερίδιο αγοράς τους κατά 36,7% σε σχέση με τον φετινό Ιανουάριο, δείχνοντας παράλληλα την τάση και την στροφή των Ευρωπαίων καταναλωτών προς τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Κυριάκος Παρασίδης
ΑΠΕ-ΜΠΕ
AUTO
Tο 28,6% των αυτοκινήτων έλαβαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών τους, σε προληπτικό έλεγχο στα διόδια των Μεγάρων
Tο 28,6% των αυτοκινήτων έλαβαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών τους, ενώ στο 21,4% των οχημάτων βρέθηκαν ελλείψεις στα φωτιστικά σώματα που είχαν να κάνουν με καμένο λαμπτήρα ή με την κατάσταση των φωτιστικών σωμάτων. Αυτά ήταν μερικά από τα συμπεράσματα που βγήκαν κατά τη διάρκεια ελέγχων που πραγματοποίησαν σε εκατοντάδες τυχαία διερχόμενα αυτοκίνητα στον σταθμό διοδίων των Μεγάρων, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» σε συνεργασία με την «Ολυμπία Οδό», στην καθιερωμένη δράση ενημέρωσης των οδηγών «Pit Stop για την Οδική Ασφάλεια».
Κατά τη διάρκεια της δράσης στελέχη των δύο οργανισμών και εθελοντές, πραγματοποίησαν σύντομους οπτικούς ελέγχους στα ελαστικά, τα φώτα, τους υαλοκαθαριστήρες των οχημάτων που μετείχαν στην έρευνα, ενώ παράλληλα έδωσαν συμβουλές για την ασφαλή φόρτωση και υπενθύμισαν τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας που πρέπει να υπάρχει μέσα στο όχημα (τρίγωνο, κιβώτιο πρώτων βοηθειών, πυροσβεστήρα και ανακλαστικό γιλέκο).
Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που ελέγχθηκαν ήταν 9,3 έτη, όταν η μέση ηλικία του στόλου στην Ελλάδα είναι μεγαλύτερη από 17 έτη, ενώ στο 28,6 % των περιπτώσεων σημειώθηκαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών που στην πλειονότητα τους όμως δεν ήταν σοβαρές.
Στο 21,4% των οχημάτων βρέθηκαν ελλείψεις στα φωτιστικά σώματα που είχαν να κάνουν με καμένο λαμπτήρα ή με την κατάσταση των φωτιστικών σωμάτων, ενώ σχεδόν όλοι οι οδηγοί ήταν προετοιμασμένοι για να ταξιδέψουν έχοντας φροντίσει για την περιοδική συντήρηση του αυτοκινήτου τους.
Στην πλειοψηφία τους οι οδηγοί είχαν μαζί τους τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας (πυροσβεστήρα, φαρμακείο, προειδοποιητικό τρίγωνο). Το 14,3% όμως αυτών δεν είχαν ανακλαστικό γιλέκο ή κιβώτιο πρώτων βοηθειών και το 7,1% τρίγωνο ή πυροσβεστήρα στο αυτοκίνητό τους. Όλα τα οχήματα είχαν ασφαλιστήριο και το 92,9% είχε περάσει ΚΤΕΟ.
Στο 28,6% των αυτοκινήτων διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν ελεύθερες αποσκευές εντός της καμπίνας. Έτσι, δόθηκαν συμβουλές για την ορθή τοποθέτηση των αποσκευών μόνο στο χώρο αποσκευών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Επιπλέον οι συμμετέχοντες στη δράση είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν με άμεσο και βιωματικό τρόπο την αναγκαιότητα χρήσης της ζώνης για όλους τους επιβάτες, δοκιμάζοντας τον προσομοιωτή πρόσκρουσης του Ινστιτούτου που βρίσκονταν στο σημείο. Επίσης σε ειδικό σταθμό ενημέρωσης δίνονταν πληροφορίες από εξειδικευμένο προσωπικό για την ορθή και ασφαλή χρήση των παιδικών καθισμάτων και για την ασφαλή μεταφορά των παιδιών με το αυτοκίνητο. Στο σημείο αυτό να αναφερθεί ότι τα βρέφη/παιδιά θα πρέπει να κάθονται σε κατάλληλο παιδικό κάθισμα μέχρι να φτάσουν σε ύψος τα 150 εκ. όταν μεταφέρονται ως επιβάτες.
Κυριάκος Παρασίδης
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago
«Έκαψε» την Ειρήνη Μουρτζούκου η μητέρα του Παναγιωτάκη: Ο καυγάς, η ζήλεια και οι απειλές και για το άλλο παιδί
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago
Καιρός: Σε δύο «κύματα» και με μεγάλα ύψη βροχής θα χτυπήσει η κακοκαιρία την Αττική – «Προσοχή για 30 ώρες»
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ7 ημέρες ago
Η ανώτερη Αγγλία «πάγωσε» το ΟΑΚΑ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ4 ημέρες ago
Ηλεκτρικό ρεύμα: Στο τραπέζι η ενεργοποίηση του μηχανισμού ανάκτησης εσόδων με στόχο τη στήριξη τιμολογίων
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago
Από σήμερα οι τριήμερες εκδηλώσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου – Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, μέτρα ασφαλείας
-
ΔΙΕΘΝΗ2 ημέρες ago
Κυρ. Μητσοτάκης: Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να μεταμορφώσει τη χώρα μας
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Πολύνεκροι βομβαρδισμοί του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago
Ν. Δένδιας: Νέα Δομή Ενόπλων Δυνάμεων με συγχωνεύσεις μονάδων και σχηματισμών και αντι-drone θόλο