Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

National Geographic: Η Αλόννησος στην κορυφή των 50 καλύτερων καταδυτικών προορισμών του κόσμου

Νέα σημαντική διεθνή διάκριση απέσπασε  η Αλόννησος μέσα από την πρόσφατη δημοσίευση πλήρη οδηγού, από το National Geographic, σχετικά με τα καλύτερα καταδυτικά σημεία του κόσμου https://beneaththesurface.media/. 
Ο οδηγός με τίτλο «Α Diver’s Guide To The World» είναι αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας διακεκριμένων συγγραφέων που ταξίδεψαν σε όλο τον πλανήτη, προκειμένου να καταλήξουν στους 50 πιο εντυπωσιακούς και ποιοτικούς καταδυτικούς προορισμούς. 
Στον κατάλογο με τα προτεινόμενα μέρη η Αλόννησος, που είναι η μόνη ελληνική περιοχή, καταλαμβάνει την πρώτη θέση. 
Επιπλέον, η λίστα «φιλοξενεί» προορισμούς από την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Μοζαμβίκη, τις Φιλιππίνες, τη Μάλτα, τη Γαλλία, τις Σεϋχέλλες, τον Ισημερινό, το Μπελίζ, την Ινδονησία, την Τανζανία, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλική Πολυνησία τη Μαδαγασκάρη, την Ταϋλάνδη, το Μεξικό, τη Νότια Αφρική, τη Χιλή, το Κουρακάο και πολλά εξωτικά νησιά. Όπως αναφέρεται στον οδηγό, «η Αλόννησος λειτουργεί ως αληθινή σειρήνα για τους αυτοδύτες. Εδώ κάθε βουτιά έχει την αυθεντική αίσθηση της εξερεύνησης, της περιπέτειας και της αναζωογόνησης». 
Παράλληλα, οι αρθογράφοι που είχαν επισκεφτεί το νησί στο πλαίσιο δημοσιογραφικής αποστολής του Γραφείου ΕΟΤ των ΗΠΑ σε συνεργασία με τον Δήμο Αλοννήσου, αναδεικνύουν το φυσικό θαλάσσιο πάρκο, τις περιπατητικές διαδρομές, την τοπική κουζίνα, αλλά και την προοπτική ανοίγματος νέων υποβρύχιων μουσείων στην Αλόννησο. «Χτίζουμε μέρα με τη μέρα τη νέα ταυτότητα του νησιού ως προορισμού καταδύσεων και ειδικών μορφών τουρισμού.
 Είναι δικαίωση πως κάθε χρόνο κερδίζουμε τις εντυπώσεις διεθνώς και αποσπούμε μεγαλύτερα μερίδια από τις αγορές του εξωτερικού. Δεν είναι σύμπτωση πως μέχρι και τα τέλη του Αυγούστου της περασμένης σεζόν, η Αλόννησος σημείωσε αύξηση περίπου 9% σε σύγκριση με το 2019 και 30% σε σχέση με το 2021 ενώ η επισκεψιμότητα συντηρήθηκε μέχρι τις πρώτες ημέρες του Οκτωβρίου», δήλωσε ο Δήμαρχος Αλοννήσου, Πέτρος Βαφίνης. 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη. 


    H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.


    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη. 
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του. 

https://youtube.com/watch?v=azEz6vCgV74%3Ffeature%3Doembed


«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα». 

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ