Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αναμένεται ρεκόρ τουριστών από την Σερβία δήλωσε στην σερβική δημόσια τηλεόραση ο υπ. Τουρισμού Β. Κικίλιας

Το βραβείο GOLD απέσπασε ο Δήμος Κατερίνης για την υποψηφιότητα του, με τίτλο «Παραλία για όλους στον Δήμο Κατερίνης»  στην κατηγορία SUSTAINABILITY των Tourism Awards 2022,

Την απονομή των βραβείων έκαναν η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη και ο υφυπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας, Χρίστος Δήμας.

Στην τελετή βράβευσης παρέστη ο Δήμαρχος Κατερίνης, Κώστας Κουκοδήμος, καθώς και η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Μαρία Τερζίδου, υπεύθυνη συντονισμού της εθελοντικής ομάδας για τα Seatrac, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Θεοφάνης Τερζόπουλος, εθελοντής της ομάδας όπως και άλλα μέλη της εθελοντικής ομάδας του Δήμου Κατερίνης για τα Seatrac.

Ο Δήμαρχος  Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος, ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση του προγράμματος «Παραλία για όλους στον Δήμο Κατερίνης», ενώ όπως ανέφερε: «η διάκριση που απονεμήθηκε στο δήμο Κατερίνης αποτελεί μεγάλη τιμή και επιβράβευση των προσπαθειών μας. Μια σημαντική πράγματι βράβευση για την Κατερίνη μας. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια και ένα μεγάλο μπράβο στην Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Μαρία Τερζίδου, σε όλα τα μέλη της εθελοντικής ομάδας του Δήμου Κατερίνης για τα Seatrac, σε όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και εργαζόμενους του Δήμου μας. Μέσα από ένα οργανωμένο σχέδιο κοινωνικής προστασίας, μέσω έργων και δράσεων με κοινωνικό πρόσημο, με έμφαση στα δικαιώματα των ΑμεΑ, ο Δήμος Κατερίνης αποδεικνύει καθημερινά  ότι με σεβασμό στους συνανθρώπους μας, που συμβιώνουν με την αναπηρία, μεριμνά με κάθε θεμιτό μέσο για τη διαρκή βελτίωση υποδομών, υπηρεσιών και ταυτόχρονα για τη διευκόλυνση της πρόσβασης σ’ αυτές, ευπαθών και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων».

Επιπλέον, ο Δήμαρχος Κατερίνης τόνισε: «Προγραμματισμός και στόχευσή μας είναι η ανάπτυξη του τουρισμού να γίνει με βιώσιμο τρόπο. Στρατηγική προτεραιότητά μας, είναι η υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό που θα ενισχύσουν την εξωστρέφεια του προορισμού της Κατερίνης, της Πιερίας και θα προάγουν τη μοναδικότητα του».

Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Μαρία Τερζίδου σημείωσε: «Ξαναβάζουμε τον τουρισμό στις ράγες στο δήμο Κατερίνης για να γίνει ο τόπος μας και πάλι περιζήτητος προορισμός, όπως του αξίζει! Διευρύνουμε τους ορίζοντες προβολής του τουριστικού μας προορισμού με έναν ακόμη σύγχρονο τρόπο. Συμμετείχαμε στον διαγωνισμό για να κριθούμε από εξειδικευμένους ανθρώπους στον Τομέα του Τουρισμού, γι’ αυτό και η διάκριση αυτή έχει μεγάλη αξία.  Αποδεικνύουμε για μία ακόμη φορά την στρατηγική δυναμική των δράσεων μας για την τουριστική προβολή του δήμου Κατερίνης.

Λειτουργούμε ομαδικά, συσπειρώνοντας όλες τις έμψυχες δυνάμεις τις κοινωνίας μας. Το χρυσό βραβείο των TOURISM AWARDS 2022 που απέσπασε η συμμετοχή μας «Παραλία για όλους στον Δήμο Κατερίνης» στην κατηγορία του Προσβάσιμου Τουρισμού ανήκει σε πολλούς ανθρώπους, κυρίως όμως στα ΑμεΑ και τους εθελοντές μας, που στάθηκαν επάξια δίπλα στα Seatrac το καλοκαίρι του 2021, υποστηρίζοντας την αδιάκοπη χρήση τους από τα ΑμεΑ αλλά και άτομα της τρίτης ηλικίας. Τα κερδισμένα προνόμια από τούτη την διάκριση υπερβαίνουν σε ποιοτικά χαρακτηριστικά την απόκτηση ενός αγαλματιδίου. Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της όμορφης περιοχής μας, απόδειξη του κοινωνικού προφίλ του δήμου αλλά και των πολιτών της κοινωνίας μας, διαμόρφωση ενός χαρακτήρα διαφορετικού για το παραλιακό μας μέτωπο, πέρα από τετριμμένες τουριστικές καμπάνιες. Ένα χρυσό μετάλλιο σε ένα τόσο ευαίσθητο, κοινωνικά, αντικείμενο μόνο αφετηρία περισσότερων ευθυνών μπορεί να αποτελέσει.

Ευχαριστώ θερμά τον Δήμαρχο, Κώστα Κουκοδήμο, για την άνευ όρων υποστήριξη όλων των προσπαθειών μας, τον Αντιδήμαρχο Τεχν. Υπηρεσιών, Ευστάθιο Κεραμιδιώτη, για την άριστη συνεργασία το καλοκαίρι του 2021, την εταιρεία TOBEA κατασκευαστή των Seatrac για την άμεση ανταπόκριση σε αιτήματά μας, την συνεργάτιδα εταιρεία του δήμου «ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ Α.Ε.» για την άρτια υποστήριξη και συνεργασία με τους εθελοντές μας, όλους τους καταπληκτικούς συνδημότες μας εθελοντές, εκείνους που έσπευσαν πέρυσι αλλά και αυτούς που θα υποστηρίξουν και τις φετινές μας δράσεις για τον Προσβάσιμο Τουρισμό, καθώς και την Wise Ram που ασταμάτητα και με επιστημονισμό φιλτράρει και ενισχύει κάθε πρωτοβουλία μας, αναδεικνύοντας την αξία του στρατηγικού σχεδιασμού στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στις υπηρεσίες του δήμου και τους δημοτικούς υπαλλήλους μας, που αγωνιούν καθημερινά μαζί μας, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην άρτια πραγμάτωση κάθε στόχευσης.»

Οι νικητές των βραβείων TOURISM AWARDS 2022 πέραν της τιμητικής παραλαβής του αγαλματιδίου (trophy )και της ευρύτατης προβολής τους, έντυπα και ψηφιακά από τους διοργανωτές, λαμβάνουν επίσης το λογότυπο των βραβείων της φετινής διοργάνωσης με τη συγκεκριμένη βράβευση στην κατηγορία της, το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε όλες τις καμπάνιες δημοσιότητας, στο web site, στα social media, στις υπογραφές email, πάνω σε brochures και οπουδήποτε αλλού εκτιμούν ότι θα προσδώσει τη δημοσιότητα που απαιτείται.

Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, δήλωσε σχετικά με τη διοργάνωση: «Τα Tourism Awards έχουν μοναδική αξία γιατί αποτελούν επιβράβευση των επαγγελματιών του ευρύτερου κλάδου της φιλοξενίας από τους επαγγελματίες του χώρου. Χωρίς ανταγωνιστικά φίλτρα και παρωπίδες αναγνωρίζουμε το έργο, αλλά και τις προσπάθειες των συναδέλφων και τοποθετούμε την οικονομία της φιλοξενίας εκεί που πραγματικά βρίσκεται, στην κορυφή του οικονομικού βίου του τόπου».

Στην βραδιά ανακοινώθηκαν επίσης οι νικητές των Villa Awards. Φτιαγμένη από τους δημιουργούς των Tourism Awards, η διοργάνωση αυτή αναδεικνύει τα κορυφαία luxury rentals στην Ελλάδα. Ο τίτλος Best Villa in Greece απονεμήθηκε στη Villa Nupandi στην Καρδαμύλη ενώ χρυσό βραβείο κέρδισαν οι Katikies Villas Mykonos, η Dikoarch Villa και η Villa Arte by Olive Villa Rentals.

Η φετινή τελετή έδωσε έμφαση στη σύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα και δη με το κρασί και το ελαιόλαδο. Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τρεις γηγενείς ποικιλίες του ελληνικού αμπελώνα που επέλεξε η ομάδα του Heteroclito και οκτώ διαφορετικά εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα στο olive-oil bar που δημιούργησε η Oliverse.

Ξεχωριστή σημασία δόθηκε στην έννοια της καινοτομίας, με την παρουσία έξι διαφορετικών start ups του CapsuleT που παρουσίασαν τις καινοτόμες ιδέες τους στους παρευρισκόμενους. 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος

Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές

Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.

https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής

Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή»,  οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο,  σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού,  να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.

Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.

Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου,  θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.

Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις.  Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ