ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Β. Κικίλιας: Με το νέο αθλητικό ξενοδοχείο στη Λήμνο επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο στην πράξη
Στα εγκαίνια της νέας επένδυσης της Apollo Travel Group, στη Λήμνο, παραβρέθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας. «Η Ελλάδα αποδεικνύει, ημέρα με την ημέρα, ότι κερδίζει συνεχώς την εμπιστοσύνη και ότι αποτελεί έναν ελκυστικό επενδυτικό προορισμό. Βρισκόμαστε σήμερα, εδώ στη Λήμνο -έναν εναλλακτικό προορισμό- υπηρετώντας τη στρατηγική μας να κερδίζει όλη η χώρα από το τουριστικό μας προϊόν», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.
Η νέα επένδυση της Apollo -του μεγαλύτερου touroperator της Σκανδιναβίας και θυγατρική του ομίλου DER Touristik- αφορά στη λειτουργία ενός αθλητικού ξενοδοχείου, το οποίο έχει λάβει ήδη την έγκριση της Σουηδικής Ολυμπιακής Επιτροπής για την προετοιμασία των αθλητών της στις εγκαταστάσεις της.
Όπως επισημάνθηκε, το ξενοδοχείο -τους καλοκαιρινούς μήνες θα φιλοξενεί τουρίστες και ταξιδιώτες, ενώ όλη την υπόλοιπη χρονιά την προετοιμασία ομάδων και αθλητών ολυμπιακού επιπέδου.
«Ο συνδυασμός που βλέπουμε εδώ «ενώνει» την αθλητική ζωή, την υγιεινή -μεσογειακή- διατροφή, τον πρωτογενή τομέα, τις διακοπές, τη θάλασσα και τη διασκέδαση. Πρόκειται για μία εξαιρετική επένδυση. Και φιλοδοξούμε, στο πλαίσιο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου να έχει ομάδες από όλον τον κόσμο, που θα κάνουν στο πανέμορφο αυτό μέρος της χώρας μας προετοιμασία δώδεκα μήνες τον χρόνο», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού.
Ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε στη στρατηγική ενίσχυσης των θεματικών μορφών τουρισμού σε όλη τη χώρα, με το άνοιγμα που ήδη γίνεται σε νέες τουριστικές αγορές, καθώς και με τη δυναμική προθήκη νέων -μη παραδοσιακών- προορισμών στον ελληνικό τουριστικό χάρτη.
«Ο τουρισμός είναι βασικός πυλώνας της οικονομίας μας και όλοι οι Έλληνες δικαιούνται μέρισμα από το τουριστικό μας προϊόν. Εκτός από τις αδιαμφισβήτητες ομορφιές της χώρας μας, αυτό που θέλει ο επισκέπτης είναι το τουριστικό προϊόν να έχει περιεχόμενο, έτσι ώστε να μπορεί να έρχεται στην Ελλάδα και εκτός της υψηλής τουριστικής περιόδου. Και αυτό ακριβώς κάνουμε. Γιατί, όλα αυτά μεταφράζονται σε θέσεις εργασίας για τη μέση ελληνική οικογένεια, για την ελληνική τουριστική επιχείρηση και τους εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες που εργάζονται σε κλάδους που σχετίζονται με τη βαριά μας βιομηχανία», υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού.
Πρόκειται για τη δεύτερη επένδυση της Apollo Travel Group στη χώρα μας, καθώς αντίστοιχο θεματικό ξενοδοχείο λειτουργεί και στα Σύβοτα. Το ξενοδοχείο στη Λήμνο λειτουργεί επισήμως από σήμερα και η πληρότητα αγγίζει, ήδη, το 100%.
Το παρών στα εγκαίνια, στη Λήμνο, έδωσαν επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της DER Touristik, Soren Hartmann, ο πρόεδρος της Apollo και επικεφαλής της DER Touristik για τις σκανδιναβικές χώρες, Leif Vase Larsen και ο επικεφαλής της Σουηδικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Peter Reinebo,
Ακολουθεί αναλυτικά η δήλωση του Υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια:
«Είμαι διπλά χαρούμενος σήμερα. Και ως υπουργός Τουρισμού. Και ως πρώην αθλητής. Και αυτό γιατί, βρισκόμαστε σήμερα, εδώ, σε έναν εναλλακτικό προορισμό, υπηρετώντας τη στρατηγική μας να κερδίζει όλη η χώρα από το τουριστικό μας προϊόν. Δημιουργήθηκε ένα υπέροχο ξενοδοχείο, το οποίο θα λειτουργεί ως θέρετρο καλοκαιρινών διακοπών, αλλά και -με τη συνεργασία της Ολυμπιακής Ομάδας και της Ολυμπιακής Επιτροπής της Σουηδίας ως τόπος προετοιμασίας επαγγελματικών ομάδων, δηλαδή, ως αθλητικό ξενοδοχείο. Πρόκειται για μία εξαιρετική επένδυση. Και φιλοδοξούμε, στο πλαίσιο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου να έχει ομάδες από όλον τον κόσμο, που θα κάνουν στο πανέμορφο αυτό μέρος προετοιμασία δώδεκα μήνες τον χρόνο. Χαίρομαι πάρα πολύ που ευοδώθηκε αυτή η επένδυση. Νομίζω ότι αυτός είναι ο τρόπος βάσει του οποίου πρέπει να κινηθούμε. To brand Ελλάδα είναι μοναδικό. Το ενισχύουμε, το στηρίζουμε και για τον λόγο αυτό είμαστε, εδώ, σήμερα.
Η δουλειά μας είναι εκτός από τους «μπρανταρισμένους» προορισμούς, να φωτίσουμε και τους υπόλοιπους εναλλακτικούς προορισμούς της χώρας. Και ένας τέτοιος είναι το νησί της Λήμνου, ένας προορισμός με πολλές δυνατότητες. Έχει αεροδρόμιο. Έχει ακτοπλοϊκές συνδέσεις, τις οποίες και θέλουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω. Ο τουρισμός είναι βασικός πυλώνας της οικονομίας μας και όλοι οι Έλληνες δικαιούνται μέρισμα από το τουριστικό μας προϊόν.
Ο συνδυασμός που βλέπουμε εδώ «ενώνει» την αθλητική ζωή, την υγιεινή -μεσογειακή- διατροφή, τον πρωτογενή τομέα, τις διακοπές, τη θάλασσα και τη διασκέδαση. Βλέπετε ότι οι Βορειοευρωπαίοι έχουν ήδη γεμίσει το ξενοδοχείο. Και από την πλευρά μας, χαιρόμαστε ιδιαίτερα να βλέπουμε μεγάλους παίκτες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς να επενδύουν στη χώρα μας, ειδικά σε μη παραδοσιακούς προορισμούς.
Να σας θυμίσω ότι οι NewYork Times διαφήμιζαν το σκι στα βουνά της Κρήτης. Ήδη, μία αντίστοιχη επένδυση υπάρχει και πηγαίνει πολύ καλά στα Σύβοτα. Επιπροσθέτως, με αφορμή την έκρηξη της κρουαζιέρας -πάνω από 250% αύξηση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και 130% στον Πειραιά- έχουμε υπερπολλαπλάσιους επισκέπτες ακόμη και off-season. Ξεκινάει, δηλαδή, πιο νωρίς η τουριστική περίοδος και τελειώνει πιο αργά. Όλα αυτά αποτελούν συγκριτικά πλεονεκτήματα, προκειμένου να μπορέσουμε να φέρουμε και άλλες διοργανώσεις που θα ενισχύσουν -έτι περαιτέρω- το τουριστικό μας προϊόν.
Για παράδειγμα, το Ράλι Ακρόπολις, το φθινόπωρο, ζητά 4.000 κλίνες από τη Φθιώτιδα, τις οποίες και ψάχνουμε να βρούμε στους γύρω νομούς. Είχαμε φέτος -και θέλω να δώσω συγχαρητήρια προσωπικά στον Λευτέρη Αυγενάκη- τις διαδρομές του Διεθνούς Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδος, που ξεκίνησαν από την Κρήτη και κατέληξαν στην Ήπειρο, με πολύ μεγάλη επιτυχία. Τον Νοέμβριο, θα έχουμε τον Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Όπως έχω πει, ξανά, επίκεινται ανακοινώσεις -από κοινού με τον Δήμαρχο Αθηναίων- για ένα πολύ σημαντικό event για την Αθήνα και την Αττική, που θα προηγηθεί του Μαραθωνίου. Εκτός από τις αδιαμφισβήτητες ομορφιές της χώρας μας, αυτό που θέλει ο επισκέπτης είναι το τουριστικό προϊόν να έχει περιεχόμενο, έτσι ώστε να μπορεί να έρχεται στην Ελλάδα εκτός της υψηλής τουριστικής περιόδου. Και αυτό ακριβώς κάνουμε. Γιατί, όλα αυτά μεταφράζονται σε θέσεις εργασίας για τη μέση ελληνική οικογένεια, για την ελληνική τουριστική επιχείρηση και τους εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες που εργάζονται σε κλάδους που σχετίζονται με τη βαριά μας βιομηχανία -την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας- η οποία δεν είναι άλλη από τον τουρισμό».
Ο διευθύνων σύμβουλος της DER Touristik, Soren Hartmann, δήλωσε:
«Τα τελευταία δύο χρόνια, η Ελλάδα έχει ανακτήσει μία ισχυρή εμπιστοσύνη. Ιδίως στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε την πανδημία, η Ελλάδα ήταν από τις λίγες χώρες που ανέπτυξαν ασφαλή υγειονομικά πρωτόκολλα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, οι τουρίστες να εμπιστεύονται την Ελλάδα ολοένα και περισσότερο. Και αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο του επενδυτικού στρατηγικού μας σχεδιασμού. Ένας δεύτερος λόγος είναι η ποικιλία στο τουριστικό προϊόν, την οποία δεν συναντάς σε καμία άλλη χώρα. Η σημερινή είναι η δεύτερη επένδυση που κάνουμε στην Ελλάδα. Η ζήτηση είναι ήδη πολύ υψηλή. Και είμαστε ανοικτοί στο να επενδύσουμε στη χώρα και άλλα κεφάλαια. Μας ενδιαφέρει ο υψηλού επιπέδου αθλητισμός. Έπειτα από αυτό που βλέπουμε σήμερα, εδώ, δεν αποκλείουμε και ένα τρίτο σχετικό project στο μέλλον».
Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ότι οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ, προσωπικά στον κ. Κικίλια, για τη δουλειά που έκανε τα δυο χρόνια της πανδημίας, ως υπουργός Υγείας, αλλά και στον έναν χρόνο που είναι υπουργός Τουρισμού. Αποκατέστησε την εμπιστοσύνη. Και αυτό ήταν -όπως προείπα- το κλειδί της επιτυχίας για την Ελλάδα».
O επικεφαλής της Σουηδικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Peter Reinebo, δήλωσε:
«Έχουμε μία πολύ καλή συνεργασία με την Apollo και το Porto Myrina. Η τοποθεσία και οι εγκαταστάσεις αποτελούν έναν εξαιρετικό συνδυασμό όσον αφορά στις δυνατότητες προπόνησής μας για τους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες. Φυσικά, έντονο είναι το ενδιαφέρον και από τους Σκανδιναβούς τουρίστες. Αυτός ο συνδυασμός υγιεινής ζωής, άθλησης και διακοπών έχει μία πολύ μεγάλη δυναμική. Στο ξενοδοχείο, σε αυτό το πολύ όμορφο νησί, υπάρχουν ολυμπιακά camps, τα οποία θα λειτουργούν την άνοιξη και το φθινόπωρο. Και οι αθλητές μας που προετοιμάζονται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, θα μπορούν να πραγματοποιούν προπονήσεις ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου».
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος
Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές
Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.
https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή», οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο, σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού, να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.
Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.
Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.
Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ6 ημέρες ago
Σούπερ μάρκετ: Σε αυτά τα προϊόντα μειώνονται οι τιμές από 1η Νοεμβρίου
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago
Δίκη για την πλημμύρα στη Μάνδρα: Ενοχή για την πρώην δήμαρχο και δύο στελέχη υπηρεσιών για πρόκληση πλημμύρας – Πλήρως αθώοι πέντε κατηγορούμενοι
-
ΔΙΕΘΝΗ5 ημέρες ago
Πλημμύρες στην Ισπανία: 95 οι νεκροί από τη θεομηνία – Ανυπολόγιστες καταστροφές στη Βαλένθια, οργή για το 112 που άργησε να ηχήσει
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago
Φλώρινα: «Το πρόβλημα το δημιούργησε ο κατασκευαστής του συστήματος της θέρμανσης» λέει η αδερφή του ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες ago
Γαλάτσι: Συμμορία έστειλε σε νεαρούς γυναίκες δολώματα – Τους επιτέθηκαν και τους έκλεψαν
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ5 ημέρες ago
Συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου – Στην ατζέντα ο κατώτατος μισθός
-
ΔΙΕΘΝΗ5 ημέρες ago
Δεύτερη δολοφονία δημοσιογράφου στο Μεξικό σε λιγότερες από 24 ώρες
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες ago
Μενίδι: «Νόμιζα ότι πέθανε, ήταν γεμάτη αίματα» λέει ο γιος της 72χρονης που τραυματίστηκε σε καυγά στο ATM