Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Το «Ψηφιακό Σχέδιο Μάρσαλ» για το Δημόσιο: Ποια έργα του Ταμείου Ανάκαμψης θα αλλάξουν και πώς τη Δημόσια Διοίκηση, τις υπηρεσίες προς τους πολίτες και τον Πολιτισμό

Τα 8 από τα 12 έργα του Σχεδίου «Ελλάδα 2.0» που «πήραν το πράσινο φως» από το Ταμείο Ανάκαμψης και ξεκινάνε, είναι έργα που αφορούν στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Μάλιστα, υπολογίζεται ότι συνολικά φτάνουν τα 573,1 εκατομμύρια ευρώ. Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης έχει ήδη χαρακτηρίσει «Σχέδιο Μάρσαλ» το Ταμείο Ανάκαμψης, το οποίο όπως επισημαίνει ο υπουργός θα χρηματοδοτήσει πολλά από τα μεγάλα έργα που περιλαμβάνονται ήδη στην Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού, η οποία προβλέπει περίπου 448 μικρά και μεγάλα έργα. Όπως έχει τονίσει, η χρηματοδότηση από το ταμείο Ανάκαμψης «θα μας επιτρέψει να αλλάξουμε όχι μόνο ποσοτικά την οικονομική επίδοση της χώρας, αλλά και ποιοτικά, το πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό πεπρωμένο μας».

   1. Μεταρρύθμιση του Δημοσιονομικού Συστήματος στην Κεντρική Διοίκηση και τη λοιπή Γενική Κυβέρνηση GOV-ERP. Το έργο αφορά στην αναμόρφωση του συστήματος χρηματοικονομικής και δημοσιονομικής διαχείρισης του Δημοσίου με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητάς του. Πρόκειται για την προετοιμασία, υποστήριξη και ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος επιχειρησιακού σχεδιασμού (Enterprise Resource Planning, ERP) για την κυβέρνηση και την διοίκηση. Ο προϋπολογισμός αγγίζει τα 36,1 εκατ. ευρώ, ενώ φορέας υλοποίησης είναι η Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ

   2. Επέκταση και υποστήριξη του Εθνικού Δικτύου Τηλεπικοινωνιών – Σύζευξις ΙΙ, το οποίο είναι το δίκτυο τηλεπικοινωνιακών και τηλεματικών υπηρεσιών των φορέων του δημόσιου τομέα με παρουσία σε 4500 σημεία σε όλη τη χώρα. Το εν εξελίξει έργο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ θα δημιουργήσει το «τηλεπικοινωνιακό δίκτυο» για το σύνολο του ελληνικού δημοσίου, μέσω του οποίου θα παρέχονται αναβαθμισμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών, όπως τηλεφωνίας, ίντερνετ, video, κλπ σε μειωμένο κόστος.

   Ο προϋπολογισμός φτάνει τα 32,1 εκατ. ευρώ και φορέας υλοποίησης: Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ

   3. Δικτυακή αναβάθμιση με οπτικές ίνες για το δίκτυο GRNET και τα συνδεδεμένα δίκτυα δηλαδή το σύνολο των πανεπιστημίων και ερευνητικών φορέων, το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο, ένας σημαντικός αριθμός δημόσιων νοσοκομείων και άλλοι φορείς έρευνας και εκπαίδευσης.

   Ο προϋπολογισμός αγγίζει τα 30,5 εκατ. ευρώ, φορέας υλοποίησης: Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας

   Ψηφιακές υπηρεσίες για πολίτες, επιχειρήσεις

   Στη βελτίωση των υπηρεσιών του κράτους προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις προβλέπεται να συμβάλλουν τα εξής έργα:

   – Ενιαία Ψηφιακή Υποδομή για την Εξυπηρέτηση Πολιτών και Επιχειρήσεων για τη δημιουργία των τεχνολογικών και πληροφοριακών μηχανισμών που θα επιτρέψουν την επέκταση της ψηφιακής εξυπηρέτησης και συναλλαγών μεταξύ Δημοσίου, επιχειρήσεων και πολιτών. Το gov.gr, διαθέτει 11 κατηγορίες με περίπου 1200 υπηρεσίες. Ο προϋπολογισμός φτάνει τα 69,4 εκατ. ευρώ και φορέας υλοποίησης: Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ

   – Yπηρεσίες διαδικτύου για την επίτευξη της διαλειτουργικότητας μεταξύ των πληροφοριακών συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης που αφορά στην παροχή ενός πακέτου υπηρεσιών G2G Web services ώστε να διευκολύνεται η συναλλαγή μεταξύ φορέων του κράτους G2G, μεταξύ κράτους -πολιτών G2C αλλά και κράτους -επιχειρήσεων (G2B), αυξάνοντας τελικά τις υπηρεσίες που θα παρέχονται από την πλατφόρμα gov.gr . Ο προϋπολογισμός υπολογίζεται στα 27,9 εκατ. ευρώ και φορέας υλοποίησης είναι η Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ

   – Αναβάθμιση της παροχής ανοιχτών δεδομένων, της πλατφόρμας data.gov.gr και παροχή σχετικών υπηρεσιών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Το έργο αφορά στην επέκταση της παροχής ανοιχτών δεδομένων προς τους πολίτες, τις επιχειρήσεις, την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα με στόχο τη διαφάνεια, την ανοιχτή διακυβέρνηση, την έρευνα και την επιχειρηματική αξιοποίηση. Ο υπουργός έχει ήδη δηλώσει ότι«χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες και ανοιχτά δεδομένα θα βελτιώσουμε τις ζωές των συμπολιτών μας». Ο προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 5,5 εκατ. ευρώ .

   – Ψηφιοποίηση Αρχείου Υποθηκοφυλακείων για το Εθνικό Κτηματολόγιο που αφορά στην ψηφιοποίηση των αρχείων του συστήματος Μεταγραφών και Υποθηκών από όλα τα 390 υποθηκοφυλακεία της χώρας (ο όγκος εκτιμάται ότι ξεπερνά τις 600 εκατ. σελίδες) και την ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος μέσω του οποίου τα αρχεία θα είναι προσβάσιμα σε όλους τους ενδιαφερόμενους και σε άλλα συναφή πληροφοριακά συστήματα. «Πλέον θα βρούμε λύση στο Κτηματολόγιο, σε δυο περίπου χρόνια το 90% της χώρας θα έχει κτηματογραφηθεί» έχει τονίσει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, ενώ ο υφυπουργός για Ειδικά Ψηφιακά Έργα και το Κτηματολόγιο, Γιώργος Στύλιος έχει αναφέρει ότι «η ολοκλήρωση του Κτηματολογίου αποτελεί κεντρική κυβερνητική προτεραιότητα. Aποτελεί όχι μόνο απαίτηση των πολιτών αλλά και επιτακτική ανάγκη για την ίδια την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας». Ο προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 242,4 εκατ. ευρώ

   – Πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα. Ήδη τρέχει και παρέχει – με εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια- επιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop), στηρίζοντας έμπρακτα 325.000 οικογένειες με 560.000 παιδιά και νέους ηλικίας από 4 έως 24 ετών. Ο προϋπολογισμός αγγίζει τα 129,2 εκατ. ευρώ.

   Εργασίες αποκατάστασης, συντήρησης και ανάδειξης μνημείων στην Ακρόπολη

   Στα 12 πρώτα έργα του Σχεδίου «Ελλάδα 2.0», συνολικού προϋπολογισμού 1,42 δισ. ευρώ, που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, εντάσσονται και οι εργασίες αποκατάστασης, συντήρησης και ανάδειξης μνημείων στην Ακρόπολη. Όπως έγινε γνωστό την Πέμπτη με τα τεχνικά δελτία που ενέκρινε το Υπουργείο Οικονομικών, στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης με τα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO και τον υψηλό συμβολισμό, προβλέπεται να πραγματοποιηθούν, μεταξύ άλλων, εργασίες αναστήλωσης (στον Παρθενώνα και τα τείχη), συντήρησης, φωτογραμμετρίες και 3D αποτυπώσεις. Ο προϋπολογισμός είναι 10 εκατ. ευρώ και φορέας υλοποίησης το Υπουργείο Πολιτισμού.

   «Πρόκειται για προγράμματα που είναι ήδη σε εξέλιξη -κυρίως στον Παρθενώνα και στα τείχη» δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Βασιλική Ελευθερίου, προϊσταμένη της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως (ΥΣΜΑ), της ειδικής υπηρεσίας του ΥΠΠΟΑ που είναι υπεύθυνη για τα έργα στον Ιερό Βράχο, πάντα υπό την εποπτεία της Επιτροπής Συντηρήσεως Μνημείων Ακροπόλεως (ΕΣΜΑ). Στον Παρθενώνα, όπου συνεχίζονται εργασίες στο δυτικό αέτωμα και στον βόρειο τοίχο του σηκού, στο Ταμείο Ανάκαμψης εντάχθηκε το έργο της αποκατάστασης του νότιου τοίχου του σηκού. «Υπάρχει μελέτη αποκατάστασης, που θα πρέπει να επικαιροποιηθεί και να συμπληρωθεί το στατικό κομμάτι, το οποίο ευελπιστούμε να ολοκληρώσουμε γιατί πρόκειται για πολύ εξειδικευμένες μελέτες οι οποίες παίρνουν κάποιο χρόνο σε σχέση και με τα στοιχεία που χρησιμοποιούν», διευκρινίζει η κ. Ελευθερίου.

   Όσον αφορά τα τείχη, πρόσφατα το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ενέκρινε μελέτη για την προστασία τους σε επιλεγμένες θέσεις άμεσης προτεραιότητας. Όπως μας εξηγεί η διευθύντρια της ΥΣΜΑ, «στο ΚΑΣ συζητήθηκε γεωτεχνική-στατική μελέτη για περιοχές που παρουσιάζουν πιο έντονα προβλήματα και η οποία θα αξιοποιηθεί στην κατεύθυνση των μέτρων που θα παρθούν. Με άλλα λόγια, ένα κομμάτι της μελέτης για τα τείχη έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης. Βεβαίως έχουμε και το master plan των τειχών που έχει συνταχθεί και το οποίο θα παρουσιάσουμε στο συνέδριο του Νοεμβρίου. Δηλαδή, έχει γίνει ανάλυση σε όλες τις περιοχές των τειχών, έχουν εντοπιστεί οι ιστορικές περίοδοι -πού σώζεται το αρχαίο τείχος και σε ποια σημεία έχουν γίνει επεμβάσεις τα νεότερα χρόνια-, η παθολογία του, σε συνδυασμό και με τις προτάσεις οι οποίες ελπίζουμε ότι θα εγκριθούν για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε τα έργα εκεί», επισημαίνει.

   Στην Ακρόπολη, εκτός από τις αναστηλώσεις, υλοποιούνται επίσης έργα συντήρησης που αφορούν και τα τέσσερα μνημεία. «Δηλαδή, έχουμε συνεργείο στα Προπύλαια, στο Ερέχθειο -όπου είχαμε σταματήσει για ένα διάστημα, αλλά το ξαναβάζουμε με το Ταμείο Ανάκαμψης-, στον Παρθενώνα και στα τείχη. Και γενικά όπου χρειάζεται να επέμβουμε επιφανειακά, δηλαδή όχι με αποσυναρμολογήσεις και αναστηλώσεις, αλλά όπου είναι αναγκαίο να γίνει συντήρηση της επιφάνειας», διευκρινίζει η κ. Ελευθερίου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ειδικά για το Ερέχθειο υπάρχει ανάγκη να καθαριστεί η επιφάνεια στη βόρεια πρόσταση. «Εκεί έχουμε επικαθήσεις από αιθάλη. Η διάβρωση από την ατμοσφαιρική ρύπανση δημιουργεί μικρές αποφλοιώσεις και όλα αυτά χρειάζονται συντήρηση, στερέωση. Πρόκειται για εργασίες που γίνονται μόνο επιφανειακά -κάτι που επί της ουσίας δεν θα τελειώσει ποτέ. Δηλαδή, πάντα θα χρειάζεται να υπάρχει μια συστηματική συντήρηση στις επιφάνειες, με προτεραιότητα βέβαια όπου παρατηρούνται περισσότερα προβλήματα», σημειώνει.

   Όσο για τη διαμόρφωση της δυτικής πρόσβασης της Ακρόπολης, έργο που επίσης χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, η κ. Ελευθερίου εξηγεί ότι «είναι η πρόταση η οποία θα συζητηθεί επίσης στο συνέδριο του Νοεμβρίου και θέλουμε να πιστεύουμε ότι κι αυτό θα πάει καλά και πως θα καταλήξουμε κάπου. Υπάρχουν βέβαια αντιρρήσεις, απλώς θεωρώ ότι βιάστηκαν κάπως να διατυπώσουν όχι την αντίρρησή τους, αλλά προσπάθησαν να δώσουν και στοιχεία ενώ αυτή η μελέτη δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. Πιστεύω ότι θα την ολοκληρώσουμε σύντομα και θα την παρουσιάσουμε». Άλλες εργασίες αφορούν την ψηφιακή τεχνολογία. «Δίνουμε μεγάλο βάρος και στην τεκμηρίωση, γιατί ό,τι γίνεται πρέπει να καταγράφεται ώστε κάποιος να μπορεί να δει πώς θα εξελιχθεί η όλη κατάσταση. Γι’ αυτό έχουμε κι ένα υποέργο για τις φωτογραμμετρικές αποτυπώσεις και τα 3D μοντέλα, μέθοδοι που αφορούν πρωτίστως την τεκμηρίωση, αλλά δίνουν και προϊόντα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μελέτες, ενώ σε πιο απλές αναλύσεις αξιοποιούνται σε εκπαιδευτικές και άλλες δράσεις», τονίζει η κ. Ελευθερίου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

   Τέλος, όσον αφορά τις εργασίες στο δυτικό αέτωμα του Παρθενώνα και τον χρόνο ολοκλήρωσή τους, γεγονός που θα σήμαινε και την απομάκρυνση του ικριώματος από την περιοχή, η διευθύντρια της ΥΣΜΑ πληροφορεί ότι αυτό είναι κάτι που θα γίνει σε περίπου 2-3 χρόνια. Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί στερεωτικές εργασίες στην κεντρική περιοχή του τυμπάνου, ενώ το επόμενο βήμα θα είναι η συμπλήρωση των δύο ορθοστατών που λείπουν. «Ο ένας προέρχεται από δυο μεγάλα αρχαία θραύσματα που υπάρχουν στον χώρο, αλλά δεν είχαν χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερη αναστήλωση. Επίσης, έχει βρεθεί το μάρμαρο και θα συμπληρωθεί ακόμα ένας ορθοστάτης, οπότε το αέτωμα θα έχει μια συμπληρωμένη μορφή. Αυτή είναι η δουλειά που θα γίνει σε αυτό το πρόγραμμα», υπογραμμίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Ελευθερίου.

   Κάτια Παπαδοπούλου – Ελένη Μάρκου

ΑΠΕ ΜΠΕ

ΔΙΕΘΝΗ

Στην άτυπη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στη Βουδαπέστη ο Κυρ. Μητσοτάκης

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται στη Βουδαπέστη όπου σήμερα Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί Σύνοδος του άτυπου Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.

Διαβάστε επίσης: Κυρ. Μητσοτάκης: Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να «ξυπνήσουμε» από τη γεωπολιτική μας αφέλεια

Στην άτυπη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου – παρουσία της Κριστίν Λαγκάρντ και του Μάριο Ντράγκι – το θέμα συζήτησης στην ατζέντα είναι η ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα με αφορμή την έκθεση Ντράγκι.

Είναι η πρώτη φορά που οι Ευρωπαίοι ηγέτες θα συζητήσουν αναλυτικά για την έκθεση του κ. Ντράγκι και θα επιδιώξουν να καταλήξουν σε ένα κοινό κείμενο για τις προτεραιότητες της ευρωπαϊκής ανταγωνιστικότητας (Διακήρυξη της Βουδαπέστης).

Ο πρωθυπουργός, ο οποίος έχει ήδη μιλήσει για πολύ σημαντικό κείμενο, αναμένεται να τονίσει τη σημασία της κοινής ευρωπαϊκής χρηματοδότησης αγαθών κοινού ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος, όπως η ενέργεια και η άμυνα, ενώ θα υπογραμμίσει ότι εκ των πραγμάτων η συζήτηση για την ανταγωνιστικότητα συνδέεται με το εκλογικό αποτέλεσμα στις ΗΠΑ και τις ευρωατλαντικές σχέσεις.

Σε ό,τι αφορά την ενέργεια, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται να τονίσει την ανάγκη για μεταρρύθμιση των αγορών ενέργειας και για προώθηση των διασυνδέσεων ηλεκτρικής ενέργειας – κάτι που τονίζει στην έκθεσή του ο κ. Ντράγκι . Τη διάσταση αυτή είχε τονίσει και στην επιστολή του προς την Πρόεδρο της Κομισιόν για τις διακυμάνσεις στις τιμές ηλεκτρικής ενέργειας ως στρέβλωση της ενιαίας αγοράς, ο πρωθυπουργός.

Ταυτόχρονα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα τονίσει ότι οι φιλοδοξίες της Ευρώπης σε τομείς όπως η άμυνα, δεν πρέπει να είναι σε βάρος άλλων προτεραιοτήτων του προϋπολογισμού, όπως οι πόροι για τη Συνοχή. Με αφορμή μάλιστα τις φονικές πλημμύρες στην Ισπανία ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επαναλάβει την ανάγκη η Ευρώπη να κάνει περισσότερα στον τομέα της προσαρμογής (adaptation) στην κλιματική αλλαγή.

Ν. Αρμένης

ΦΩΤΟ: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Oι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθηνών

Η ΕΛΑΣ ανακοίνωσε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα εφαρμοστούν το Σαββατοκύριακο 9-10 Νοεμβρίου λόγω της διεξαγωγής του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών και των αγώνων δρόμου 5, 10 & 1,2 χλμ., καθώς και τα τηλέφωνα που θα μπορούν να καλούν οι πολίτες για σχετικές πληροφορίες.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Το Σάββατο 9-11-2024 κατά τις ώρες 17.00 έως 20.25 θα διεξαχθούν δύο διαδοχικοί Αγώνες Δρόμου (5 χλμ. & 5km Universities Night Run) από Λ. Βασ. Αμαλίας (Σύνταγμα) προς Παναθηναϊκό Στάδιο, κατά μήκος της διαδρομής:

Λ. Βασ. Αμαλίας – Πανεπιστημίου – Ρήγα Φεραίου – δεξιά Ακαδημίας – αριστερά Λ. Βασ. Σοφίας – αναστροφή επί της Λ. Βασ. Σοφίας (διασταύρωση ΝΙΜΙΤΣ) – Λ. Βασ. Σοφίας – Ηρώδου Αττικού – Παναθηναϊκό Στάδιο.

Την Κυριακή 10-11-2024 θα διεξαχθεί ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος Αθηνών κατά τις ώρες 09.00 έως 17.45, κατά μήκος της διαδρομής:

Μαραθώνας – Λ. Μαραθώνος – είσοδος στον Τύμβο (αριστερό ρεύμα) – έξοδος από Τύμβο (δεξίο ρεύμα) – Λ. Μαραθώνος – ανισόπεδος κόμβος Σταυρού – Λ. Μεσογείων – Μιχαλακοπούλου – Φειδιππίδου – κόμβος Κηφισίας/Αλεξάνδρας – Λ. Βασ. Σοφίας – Ηρώδου Αττικού – Παναθηναϊκό Στάδιο.

Παράλληλα, την ίδια ημέρα (10-11-2024) και κατά τις ώρες:

– 08.15- 10.20, θα διεξαχθεί Αγώνας Δρόμου 10 χλμ. από Λ. Βασ. Αμαλίας (Σύνταγμα) προς Παναθηναϊκό Στάδιο, κατά μήκος της διαδρομής:

Λ. Βασ. Αμαλίας – Πανεπιστημίου – Χαρ. Τρικούπη – δεξιά Ακαδημίας – αριστερά Λ. Βασ. Σοφίας – Φειδιππίδου – αριστερά Λ. Μεσογείων – αναστροφή (στο φανάρι της Σχολής Αστυνομίας) – Λ. Μεσογείων -Μιχαλακοπούλου – αριστερά Λ. Μεσογείων – Λ. Βασ. Σοφίας – Ηρώδου Αττικού – Παναθηναϊκό Στάδιο.

– 10.30- 10.37, θα διεξαχθεί Αγώνας Δρόμου 1.200 μέτρων Παιδιών κατά μήκος της διαδρομής: Λ. Βασ. Σοφίας – Ηρ. Αττικού – Παναθηναϊκό Στάδιο.

Λόγω των αναφερόμενων αγώνων, σταδιακά μέχρι και την Κυριακή 10-11-2024 θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω προσωρινές και σταδιακές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά μήκος της Μαραθώνιας διαδρομής, περιοχής των Δήμων Μαραθώνος, Ραφήνας -Πικερμίου, Παλλήνης – Γέρακα, Παιανίας – Γλυκών Νερών, Αγίας Παρασκευής, Παπάγου – Χολαργού, Χαλανδρίου, Φιλοθέης – Ψυχικού και Αθηναίων, ως εξής:

– ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8-11-2024:

– Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων από τις 19.00 ώρα της Παρασκευής 8-11-2024 έως τις 22.00 ώρα της Κυριακής 10-11-2024:

– Λ. Βασ. Κων/νου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Όλγας και της οδού Ερατοσθένους, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ευαγγελισμό.

– Αρδηττού, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Βουλιαγμένης και Βασ. Όλγας, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ευαγγελισμό.

– Μ. Μουσούρου, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– ΣΑΒΒΑΤΟ 9-11-2024:

– Απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης των οχημάτων στην οδό Αρχιμήδους, στο τμήμα της μεταξύ της Πλ. Πλαστήρα και της οδού Μ. Μουσούρου, από τις 06.00 ώρα του Σαββάτου 9-11-2024 έως τις 18.30 της Κυριακής 10-11-2024.

– Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων επί της οδού Αρχιμήδους, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Π. Πλαστήρα έως Μουσούρου, από τις 08.00 έως τις 20.30 ώρα του Σαββάτου 9-11-2024.

– Απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης των οχημάτων από τις 09.00 ώρα του Σαββάτου 9-11-2024 έως τις 18.30 της Κυριακής 10-11-2024:

– Λ. Μεσογείων, σε όλο το μήκος της.

– Λ. Βασ. Σοφίας, σε όλο το μήκος της.

– Λ. Βασ. Κων/νου, σε όλο το μήκος της.

– Αρδηττού, σε όλο το μήκος της.

– Μιχαλακοπούλου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Μεσογείων και της οδού Φειδιππίδου.

– Φειδιππίδου, στο τμήμα της από τη Λ. Βασ. Σοφίας έως την οδό Μιχαλακοπούλου.

– Πλ. Παναθηναϊκού Σταδίου.

– Ευφορίωνος, σε όλο το μήκος της.

– Ερατοσθένους, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Κων/νου και της οδού Ευτυχίδου.

– Λ. Συγγρού, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Αμαλίας και της οδού Αμβρ. Φραντζή.

– Αθανασίου Διάκου, σε όλο το μήκος της και στα δύο -2- ρεύματα κυκλοφορίας.

– Ριζάρη, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Βασ. Κων/νου και Βασ. Σοφίας.

– Λ. Βασ. Αμαλίας, σε όλο το μήκος της.

– Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), σε όλο το μήκος της.

– Ακαδημίας, σε όλο το μήκος της.

– Χαριλάου Τρικούπη, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και Ακαδημίας.

– Ρήγα Φεραίου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και Ακαδημίας.

– Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων από τις 14.00 έως τις 21.00 ώρα του Σαββάτου 9-11-2024:

– Λ. Βασ. Κων/νου, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Αρδηττού, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Λ. Βασ. Όλγας, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

– Λ. Βασ. Σοφίας, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Αμαλίας και της Λ. Βασ. Κων/νου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Ριζάρη, στο τμήμα της μεταξύ των Λ. Βασ. Σοφίας και Βασ. Κων/νου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

– Βασ. Γεωργίου Β΄, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Κων/νου και της οδού Ρηγίλλης και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Μελεάγρου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Κων/νου και της οδού Ησιόδου.

– Κλεάνθους, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Κων/νου και της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄.

– Ακαδημίας, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Λ. Βασ. Αμαλίας, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Λ. Συγγρού, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Φραντζή και της Λ. Βασ. Αμαλίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Αθ. Διάκου, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Ηλιουπόλεως, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Υμηττού και Καρέα, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Καρέα, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Φιλελλήνων, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Σταδίου, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Χαρ. Τρικούπη, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και Ακαδημίας.

– Ρήγα Φεραίου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και Ακαδημίας.

– Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων επί της Λ. Βασ. Γεωργίου Α΄, σε όλο το μήκος της, από τις 14.00 έως τις 21.00 ώρα του Σαββάτου 9-11-2024.

– ΚΥΡΙΑΚΗ 10-11-2024:

– Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων επί της Λ. Βασ. Γεωργίου Α΄, σε όλο το μήκος της, από τις 04.00 έως τις 13.00 ώρα της Κυριακής 10-11-2024.

– Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων επί της οδού Αρχιμήδους, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Π. Πλαστήρα έως Μουσούρου, από τις 05.00 έως τις 18.30 ώρα της Κυριακής 10-11-2024.

– Καθορισμός κατεύθυνσης κυκλοφορίας και ορίου ταχύτητας την Κυριακή 10-11-2024:

– Λ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Μαραθωνομάχων και της Λ. Κάτω Σουλίου, κατά τις ώρες 05.00- 08.00:

– Καθορισμός της αριστερής λωρίδας κυκλοφορίας του ρεύματος προς Αθήνα, ως λωρίδας αντίθετης ροής (αντιδρόμηση), για τα λεωφορεία μεταφοράς των αθλητών.

– Καθορισμός της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας του ρεύματος προς Αθήνα, ως λωρίδας αποκλειστικής κυκλοφορίας οχημάτων διοργανωτών, διαπιστευμένων οχημάτων και οχημάτων εκτάκτου ανάγκης.

– Καθορισμός ανωτάτου ορίου ταχύτητας 30 χλμ/ώρα και στις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας.

– Καθορισμός και των δύο λωρίδων κυκλοφορίας της Λ. Κάτω Σουλίου στο ρεύμα προς Λ. Μαραθώνος, ως αντιθέτου ροής με κατεύθυνση από Λ. Μαραθώνος προς και μέχρι την οδό Αγ. Μαρίνας, για τα λεωφορεία μεταφοράς των αθλητών, κατά τις ώρες 05.00 – 08.00.

– Καθορισμός της οδού Αγίας Παρασκευής στο τμήμα της μεταξύ των οδών Αρχίας και Αγ. Παντελεήμονα, ως αντιθέτου ροής με κατεύθυνση προς την οδό Αγ. Παντελεήμονα.

– Κατά τη διάρκεια των ανωτέρω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, η κίνηση των λεωφορείων και των Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεταφοράς των αθλητών, θα πραγματοποιείται μέσω των κάτωθι οδικών διαδρομών:

– ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ:

Λ. Μαραθώνος – είσοδος στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας του ρεύματος προς Αθήνα της Λ. Μαραθώνος – δεξιά Λ. Κάτω Σουλίου στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Μαραθώνος – ΑΠΟΒΙΒΑΣΗ – συνέχεια Λ. Κάτω Σουλίου (στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Μαραθώνος) – δεξιά Αγ. Μαρίνας – δεξιά Αρχίας – αριστερά Αγ. Παρασκευής (αντίθετη κίνηση) – αριστερά Αγ. Παντελεήμονα – δεξιά Φειδιππίδου – αριστερά Λ. Μαραθώνος.

 Ι.Χ.Ε. οχήματα:

Λ. Μαραθώνος – κίνηση στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Μαραθώνα – δεξιά Λ. Κάτω Σουλίου – δεξιά είσοδος στον χώρο στάθμευσης οχημάτων (parking) – ΑΠΟΒΙΒΑΣΗ – δεξιά Αγ. Μαρίνας – δεξιά Αρχίας – αριστερά Αγ. Παρασκευής (αντίθετη κίνηση) – αριστερά Αγ. Παντελεήμονα – δεξιά Φειδιππίδου – αριστερά Λ. Μαραθώνος.

– Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων και απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης αυτών την Κυριακή 10-11-2024:

– Λ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ της αφετηρίας και της Λ. Κάτω Σουλίου (Αγία Μαρίνα) και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, κατά τις ώρες 05.00- 12.00.

– Αγ. Παρασκευής (πρώην Μαραθωνομάχων), στο τμήμα της μεταξύ του Τύμβου Μαραθώνα και της Λ. Μαραθώνος και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, κατά τις ώρες 05.00- 12.00.

– Λ. Κάτω Σουλίου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Αγ. Αθανασίου και της Λ. Μαραθώνος, κατά τις ώρες 05.00- 09.00.

– Λ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Κάτω Σουλίου και Διονύσου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, κατά τις ώρες 07.30 – 13.30.

– Λ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Διονύσου και Λαυρίου – Κλεισθένους (Σταυρός Αγίας Παρασκευής) και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, κατά τις ώρες 08.00 – 15.15.

– Λ. Μεσογείων, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Λαυρίου – Κλεισθένους (Σταυρός Αγίας Παρασκευής) και Κατεχάκη και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, κατά τις ώρες 08.30 – 17.05.

– Κλάδος Εξόδου της Αττικής Οδού, προς Ραφήνα, κατά τις ώρες 07.00- 13.30.

– Κλάδος Εξόδου της Αττικής Οδού, προς Παλλήνη, κατά τις ώρες 07.00- 15.00.

– Έξοδος 15 Αττικής Οδού (Λ. Μαραθώνος) και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, κατά τις ώρες 08.00-16.00.

– Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων από τις 05.00 έως τις 13.00 ώρα της Κυριακής 10-11-2024:

– Ακαδημίας, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Λ. Βασ. Αμαλίας, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Λ. Συγγρού, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Φραντζή και της Λ. Βασ. Αμαλίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Αθ. Διάκου, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Ηλιουπόλεως, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Υμηττού και Καρέα, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Καρέα, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Φιλελλήνων, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Σταδίου, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Χαρ. Τρικούπη, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και Ακαδημίας.

– Ρήγα Φεραίου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και Ακαδημίας.

– Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων από τις 05.00 έως τις 18.30 ώρα της Κυριακής 10.11.2024:

– Λ. Βασ. Κων/νου, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Αρδηττού, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Λ. Βασ. Όλγας, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

– Λ. Βασ. Σοφίας, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Βασ. Αμαλίας και Βασ. Κων/νου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Ριζάρη, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Βασ. Σοφίας και Βασ. Κων/νου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

– Βασ. Γεωργίου Β΄, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Κων/νου και της οδού Ρηγίλλης και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Μελεάγρου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Κων/νου και της οδού Ησιόδου.

– Κλεάνθους, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Κων/νου και της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄.

– Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων από τις 06.00 έως τις 18.30 ώρα της Κυριακής 10-11-2024:

– Λ. Μεσογείων, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Κατεχάκη και του Πύργου Αθηνών και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Φειδιππίδου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Μιχαλακοπούλου και της Λ. Κηφισίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.

– Θηβών, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Μ. Ασίας και Λεβαδείας, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Μεσογείων.

– Μιχαλακοπούλου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Ιλισίων και της Λ. Μεσογείων.

– Λ. Κηφισίας, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Πανόρμου και Λ. Αλεξάνδρας.

– Λ. Αλεξάνδρας, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Πανόρμου και Λ. Κηφισίας.

– Απαγόρευση της κάθετης διέλευσης των οχημάτων στη Μαραθώνια διαδρομή κατά τις ώρες, που τα τμήματα αυτής θα είναι αποκλεισμένα από την κυκλοφορία των οχημάτων εκτός των παρακάτω ελεγχόμενων κόμβων κάθετης διέλευσης:

– Λ. Μαραθώνος & Διονύσου (Δήμου Μαραθώνος – Ν. Μάκρης).

– Λ. Μαραθώνος – Αρτέμιδος – Φειδιππίδου (Δήμου Μαραθώνος – Ν. Μάκρης).

– Λ. Μαραθώνος & Αγ. Μαρίνας (Δήμου Μαραθώνος – Ν. Μάκρης).

– Λ. Μαραθώνος & Φλέμινγκ (Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου).

– Λ. Μαραθώνος & Πατριάρχου Γρηγορίου – Εθνικής Αντιστάσεως (Δήμου Παλλήνης – Γέρακα).

– Λ. Μαραθώνος & Έξοδος Αττικής Οδού (Δήμου Παλλήνης – Γέρακα).

– Λ. Μαραθώνος & Λ. Λαυρίου – Κλεισθένους – Κυκλάδων (Σταυρός Αγ. Παρασκευής – Δήμος Αγ. Παρασκευής).

– Λ. Μεσογείων & Αγ. Ιωάννου – Ελπίδος – Χαλανδρίου (Δήμου Αγ. Παρασκευής).

– Λ. Μεσογείων & 17ης Νοέμβρη – Ζωοδόχου Πηγής (Δήμων Χολαργού – Παπάγου & Χαλανδρίου).

– Λ. Μεσογείων & Αγ. Ιωάννου Θεολόγου – Παρίτση (Δήμου Χολαργού – Παπάγου & Ν. Ψυχικού).

– Λ. Μεσογείων & Λ. Κατεχάκη (Δήμος Αθηναίων).

– Λ. Μεσογείων – Μιχαλακοπούλου – Φωκίδος (Δήμος Αθηναίων).

– Λ. Βασ. Σοφίας – Παπαδιαμαντοπούλου (Δήμος Αθηναίων).

– Λ. Βασ. Κων/νου & Βασ. Γεωργίου Β΄ (Δήμος Αθηναίων), μόνο για τα οχήματα του Πυροσβεστικού Σώματος.

– ΠΕΖΟΙ, ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ και οδηγοί Ε.Π.Η.Ο. (Ελαφριά Προσωπικά Ηλεκτρικά οχήματα, όπως πατίνια (e-scooters), τροχοπέδιλα (rollers), τροχοσανίδες (skateboards), αυτοεξισορροπούμενα προσωπικά οχήματα κ.λ.π.) ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να διασχίζουν ή να κινούνται στο οδόστρωμα κατά μήκος της Μαραθώνιας διαδρομής, κατά τις ώρες που διεξάγεται ο αγώνας.

– Επιπροσθέτως, τα οχήματα της διοργάνωσης υποχρεούνται να κινούνται με χαμηλή ταχύτητα.

Λόγω των περιορισμών στην κυκλοφορία οι οδηγοί μπορούν να ακολουθήσουν τα παρακάτω ενδεικτικά εναλλακτικά δρομολόγια:

– Από Κέντρο πόλεως Αθηνών προς Ζωγράφου – Παγκράτι – Καισαριανή – Βύρωνα:

Λ. Αλεξάνδρας – Πανόρμου – Λ. Κηφισίας – Κατεχάκη κ.λπ.

– Από Ζωγράφου – Παγκράτι – Καισαριανή – Βύρωνα προς Κέντρο πόλεως Αθηνών:

Ούλωφ Πάλμε – Κοκκινοπούλου – Κατεχάκη – Λ. Κηφισίας – Πανόρμου – Λ. Αλεξάνδρας κ.λπ.

– Από Κέντρο πόλεως Αθηνών προς Νότια Προάστια:

Πειραιώς – Χαμοστέρνας – Λ. Συγγρού – Λ. Ποσειδώνος κ.λπ. ή Πειραιώς – Χαμοστέρνας – Καλλιρόης – Λ. Βουλιαγμένης κ.λπ.

– Από Λιμάνι Ραφήνας προς Αθήνα, μέσω Αρτέμιδος (Λούτσας):

Λιμάνι Ραφήνας – αριστερά Χρ. Σμύρνης – δεξιά Λ. Καραμανλή – Λ. Σπάτων – δεξιά περιφερειακός Δημάρχου Χρ. Μπέκα – δεξιά Λ. Σπάτων – αριστερά Θεοτοκοπούλου (Ολυμπιονικών) και στη συνέχεια:

– Προς Χαλάνδρι, Βριλήσσια κ.λπ.:

Κόμβο Λεονταρίου – δεξιά Λ. Λαυρίου – κάθετη διέλευση Σταυρού – Κλεισθένους κ.λπ.

– Προς Αγ. Παρασκευή, Χολαργό, Παπάγου, Ηλιούπολη κ.λπ.:

Δεξιά Λ. Λαυρίου – αριστερά Τρικάλων (πριν Κόμβο Σταυρού) – δεξιά Γραβιάς – δεξιά Αγ. Ιωάννου – αριστερά Τασσοπούλου κ.λπ.

– Προς Νότια Προάστια:

Κόμβο Λεονταρίου – αριστερά Λ. Λαυρίου – δεξιά Λ. Κορωπίου / Βάρης κ.λπ.

– Από Μαραθώνα προς Βόρεια Προάστια – Λιμάνι Πειραιά και Παναθηναϊκό Στάδιο:

Μέσω οδού Δημοκρατίας – αριστερά Λ. Λίμνης Μαραθώνος – δεξιά Χελμού – αριστερά Κρυονερίου – αριστερά Ν.Ε.Ο.Α.Λ. – συνέχεια Λ. Κηφισού κ.λπ.

– Από Νέα Μάκρη προς Βόρεια Προάστια:

Μέσω Λ. Διονύσου – Αγίου Πέτρου.

Περισσότερες διευκρινίσεις/πληροφορίες θα παρέχονται το Σάββατο 9-11-2024 κατά τις ώρες 07.00 έως 22.00 και την Κυριακή 10-11-2024 κατά τις ώρες 06.00 έως 19.00, από το Κέντρο Επιχειρήσεων Μαραθωνίου στα τηλέφωνα:

– 210 8708 237,

– 210 8708 238,

– 210 8708 239.

Η ΕΛΑΣ απευθύνει έκκληση στους οδηγούς των οχημάτων, για την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων και την αποτροπή κυκλοφοριακών προβλημάτων, να αποφύγουν την κυκλοφορία και στάθμευση των οχημάτων τους στις ανωτέρω οδούς και Λεωφόρους και να ακολουθήσουν τις υποδείξεις των τροχονόμων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: 49χρονος με ηπατίτιδα χτύπησε και δάγκωσε στα χείλη αστυνομικό

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, με «πρωταγωνιστή» έναν 49χρονο Γεωργιανό, ο οποίος κατηγορείται ότι χτύπησε και δάγκωσε έναν αστυνομικό, με τον ίδιο να υποστηρίζει ότι έχει ηπατίτιδα C.

Όλα ξεκίνησαν στην οδό Κολόμβου στη Θεσσαλονίκη, όταν αστυνομικοί επιχείρησαν να κάνουν στον άνδρα έναν τυπικό έλεγχο. Ωστόσο, ο Γεωργιανός εγκατέλειψε το σημείο, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει πεζή καταδίωξη.

Με τη βοήθεια των πολιτών ο άνδρας ακινητοποιήθηκε, ενώ στη συνέχεια οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής.

Εκεί, σύμφωνα με το Action24, και συγκεκριμένα μέσα στο ασανσέρ ο 49χρονος φέρεται να έδωσε κουτουλιά στον αστυνομικό που τον συνόδευε, ενώ στη συνέχεια του δάγκωσε τα χείλη.

Σύμφωνα πάντα με την ίδια πηγή, αμέσως μετά την επίθεση ο Γεωργιανός φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ότι έχει ηπατίτιδα C.

 

Ο αστυνομικός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου και διαπιστώθηκε ότι είναι καλά στην υγεία του.

NEWSIT

Θεσσαλονίκη: 49χρονος με ηπατίτιδα χτύπησε και δάγκωσε στα χείλη αστυνομικό

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ