Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την ισχυροποίηση του «Brand» της Ελλάδας προσδοκά η πολιτική ηγεσία του τουρισμού και εφέτος

Ισχυροποίηση του «Brand» της Ελλάδας προσδοκά η πολιτική ηγεσία του τουρισμού και την εφετινή τουριστική περίοδο, όπως εξηγεί σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, με αφορμή την εκκίνηση του τουρισμού για το 2021. «Όπως η Ελλάδα πέρυσι τα κατάφερε και κέρδισε το “υγειονομικό στοίχημα” με την ασφαλή διανομή των επισκεπτών της, κάτι που αναγνωρίστηκε διεθνώς, έτσι και φέτος η Ελλάδα θα ποντάρει σε αυτό». «Το Brand της χώρας» εξήγησε ο υπουργός «ισχυροποιείται όταν μπορεί να έλθει κάποιος στην Ελλάδα με καθαρούς κανόνες που δεν αλλάζουν και όταν έρχεται διαπιστώνει ότι όλα λειτουργούν άψογα και γυρίζει στην πατρίδα του ασφαλής».

Διαβάστε επίσης:   Άρθρο του Α. Βασιλικού στο ΑΠΕ – ΜΠΕ: Ο ξενοδοχειακός κλάδος έτοιμος να δώσει τον καλύτερο εαυτό του, χωρίς δεύτερες σκέψεις 

 Γ. Πλακιωτάκης: Με νέα όπλα, συνεχείς ελέγχους και αυξημένη πληρότητα το φετινό καλοκαίρι

         Ο ελληνικός τουρισμός, που «άνοιξε τα πανιά του» στις 14 Μαΐου και όλοι μαζί, φορείς και Πολιτεία, ελπίζουν να έχει «ούριο άνεμο» στο εφετινό του ταξίδι. «Ανοίγουμε πανιά με ασφάλεια, υγειονομική προσοχή αλλά και με επαγγελματισμό, αισιοδοξία και θέληση, προκειμένου να υποδεχτούμε τους επισκέπτες» σημειώνει ο κ. Θεοχάρης, υπενθυμίζοντας ότι «η Ελλάδα προσφέρει αυτό που χρειάζεται ο κόσμος. Στιγμές ηρεμίας και ξεγνοιασιάς, στο δρόμο για μια κανονικότητα». Μάλιστα υπενθύμισε και το εφετινό κεντρικό μότο του ελληνικού τουρισμού που είναι «All You Want is Greece». Στο σημείο αυτό τονίζεται ότι την επικοινωνιακή καμπάνια της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, πλαισιώνουν 5 βίντεο που ήδη είναι στον αέρα του διαδικτύου.

   Αναφορικά με τους ποσοτικούς στόχους της εφετινής περιόδου, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι θα είναι ευχαριστημένος, όχι με τα νούμερα που θα πετύχει η Ελλάδα, αλλά με την διατήρηση της ποιότητας σε όλα τα επίπεδα. Σε κάθε περίπτωση εκτίμησε ότι η χρονιά μπορεί να είναι και σημαντικά καλύτερη από πέρυσι. Με γνώμονα την αύξηση των τουριστικών ροών σε σχέση με πέρυσι, ο υπουργός Τουρισμού εστίασε στο πρωτόγνωρο, όπως χαρακτηρίστηκε, πρόγραμμα προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, τονίζοντας ότι μόνο στην Αγγλία είναι 13 τα προγράμματα συνδιαφήμισης της Ελλάδας με αεροπορικές εταιρίες και οργανωτές ταξιδίων (tour οperatotrs). Την ίδια στιγμή αντίστοιχα προγράμματα υπάρχουν σε κάθε χώρα – αγορά ενδιαφέροντος για την Ελλάδα. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης που τρέχει εφέτος ο ΕΟΤ, εξήγησε ο υπουργός, επιβραβεύει αυτούς που επιλέγουν – στηρίζουν την χώρα μας για να συνεργαστούν.

   Σε κάθε περίπτωση είναι σε πλήρη εξέλιξη η τουριστική διπλωματία και την εφετινή περίοδο, με τον κ. Θεοχάρη να εκφράζει την αισιοδοξία του για τις τουριστικές ροές από τις σημαντικές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό. Αναφερόμενος στο πρόσφατο του ταξίδι στην Γερμανία, σημείωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι η Ελλάδα θα είναι ανάμεσα στις 3 – 4 χώρες που θα βγουν ισχυρές στο τέλος της σεζόν.

   Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: Η Ελλάδα έχει τις προοπτικές να πετύχει μια σεζόν πολύ καλύτερη από πέρυσι

   Εν τω μεταξύ μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε ότι ήδη το στρατηγικό πλάνο προβολής και επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού, ύψους 22,9 εκατ. ευρώ, τρέχει στις διεθνείς αγορές. Μάλιστα ο κ. Φραγκάκης εκφράζει την αισιοδοξία του ότι η Ελλάδα έχει τις προοπτικές να πετύχει μια σεζόν πολύ καλύτερη από πέρυσι και εστιάζει στις δράσεις του ΕΟΤ ώστε το νέο αφήγημα του ελληνικού τουρισμού, να βρει ανταπόκριση στο διεθνές κοινό.

         Με σύνθημα το “All you want is Greece”, η Ελλάδα παρουσιάζεται ως ένας προορισμός που δεν είναι μόνο “ήλιος και θάλασσα”, αλλά ένας προορισμός που μπορεί να προσφέρει τα πάντα στον επισκέπτη. Όλη η χώρα είναι ένας εν δυνάμει τουριστικός προορισμός για διακοπές όλο το χρόνο, αναφέρει ο κ. Φραγκάκης.

         Ο ΕΟΤ έχει εκπονήσει ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής του ελληνικού τουρισμού σημειώνει ο κ. Φραγκάκης και αναφέρει ότι το μισό περίπου κονδύλι από τα 22,9 εκατ. ευρώ, διοχετεύεται σε καμπάνια συνδιαφήμισης με 18 αεροπορικές εταιρίες και 78 οργανωτές ταξιδίων της Ευρώπης (tour operators) και τα υπόλοιπα 12 εκατ. ευρώ θα αξιοποιηθούν σε δαπάνες προβολής, μέσω των εργαλείων του διαδικτύου (κοινωνικά δίκτυα κλπ). Η καμπάνια προβολής και επικοινωνίας αφορά την Ευρώπη και την Αμερική, με τις προσδοκίες να διαγράφονται σημαντικές από τις ΗΠΑ, όπως εξήγησε ο κ. Φραγκάκης, αφού ήδη υπάρχουν 7 πτήσεις προγραμματισμένες ανά εβδομάδα προς Ελλάδα. Το εν λόγω επικοινωνιακό πρόγραμμα διαθέτει ευελιξία, (Budget allocation), ώστε αν χρειαστεί να μετατεθούν πόροι και κονδύλια από μια αγορά σε άλλη αυτό να γίνει γρήγορα και αποτελεσματικά.

         O γενικός γραμματέας του ΕΟΤ αποκάλυψε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι γίνονται συζητήσεις με την TUI (τον μεγαλύτερο οργανωτή ταξιδίων παγκοσμίως), για μία μεγάλη συμφωνία συνδιαφήμισης και για φέτος το καλοκαίρι, με στόχο αυτή να τρέξει και μέχρι τον Νοέμβριο, αν πάνε όλα καλά με την πανδημία. Σε κάθε περίπτωση ο στόχος της εφετινής περιόδου είναι η επιμήκυνση της και ο κ. Φραγκάκης εκτιμά ότι αυτή μπορεί να επιτευχθεί έως και τα μέσα Νοεμβρίου, καθώς και η συμφωνία με την TUI, αυτόν τον στόχο θα εξυπηρετήσει.

    Τέλος υπενθυμίζεται ότι οι επισκέπτες της Ελλάδας, από τις αγορές του εξωτερικού, θα πρέπει να γνωρίζουν το πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα, που απαιτεί:

   α. Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση

   β. Πιστοποιητικό εμβολιασμού

   γ. PCR test έως και 72 ώρες πριν

   δ. Πιστοποιητικό ανάρρωσης

   ε. Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06

   Μάρι Δασκαλαντωνάκη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Στην Ελλάδα έχουμε πλέον το καλύτερο τουριστικό προϊόν της Ευρώπης»

   «Στην Ελλάδα έχουμε πλέον το καλύτερο τουριστικό προϊόν της Ευρώπης» τονίζει σε δήλωση της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Μάρι Δασκαλαντωνάκη, διευθύνουσα σύμβουλος της Grecotel, επ’ ευκαιρία του ανοίγματος της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.

   Παράλληλα σημειώνει ότι «ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας έχουν εργαστεί πιο σκληρά από ποτέ, ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες για την ασφαλή διακίνηση των πολιτών και τις διακοπές τους. Η Γερμανία μας εμπιστεύτηκε και ξεκίνησε με δύναμη με πτήσεις από πολλά αεροδρόμια. Οι χώρες της κεντρικής Ευρώπης: Βέλγιο, Αυστρία, Λουξεμβούργο, Ελβετία κ.ά. το ίδιο, και τους ευχαριστούμε. Έχουμε ανοίξει την αγκαλιά μας στη Ρωσία κι ελπίζουμε στη βούληση των κυβερνήσεων, ώστε να ξεκλειδώσει η τρίτη πιο σημαντική αγορά για τη χώρα μας» , αναφέρει στη δήλωση της η Μάρι Δασκαλαντωνάκη.

   Η Grecotel, όπως τόνισε η διευθύνουσα σύμβουλος της Grecotel, ανοίγει 25 ξενοδοχεία της έως τις 30 Ιουνίου σε Σούνιο, Μύκονο, Κρήτη, Κέρκυρα, Πελοπόννησο, Κω, Ρόδο και ηπειρωτική Ελλάδα με προνομιακές προτάσεις διακοπών και λειτουργία «Stay Safe Protocol» για ασφαλές κι ελεύθερο καλοκαίρι».

   Κ. Χαλκιαδάκης

ΑΠΕ ΜΠΕ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πάνω από 40.000 έκαναν διακοπές τον Αύγουστο με voucher κοινωνικού τουρισμού της ΔΥΠΑ

Συνολικά 40.234 επιταγές κοινωνικού τουρισμού 2024-2025 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) ενεργοποιήθηκαν σε τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Αύγουστο, τον δεύτερο μήνα του προγράμματος.
Ως δημοφιλέστερος προορισμός αναδείχτηκε η Εύβοια, ενώ ακολουθούν η Χαλκιδική και η Πρέβεζα.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι διακοπές μπορούν να πραγματοποιηθούν έως τις 30 Ιουνίου 2025.
Οι δικαιούχοι-ωφελούμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν έως έξι διανυκτερεύσεις σε κατάλυμα που επιλέγουν από το μητρώο παρόχων, κατόπιν απευθείας συνεννόησής τους με τον πάροχο, με μικρή ιδιωτική συμμετοχή.
Για διαμονή σε τουριστικά καταλύματα των νήσων Λέρου, Λέσβου, Χίου, Κω και Σάμου, είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν έως 10 διανυκτερεύσεις δωρεάν, ενώ, για διαμονή σε τουριστικά καταλύματα της Β. Εύβοιας, του Έβρου και της Θεσσαλίας, εκτός Σποράδων, είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν έως 12 διανυκτερεύσεις δωρεάν.
Οι τιμές επιδότησης παραμένουν αυξημένες κατά 20% για τον μήνα αιχμής Αύγουστο, με αντίστοιχη επιδότηση κατά 20% και για τις περιόδους των Χριστουγέννων (από 15/12/2024 έως 14/01/2025) και του Πάσχα (από 11/04/2025 έως 27/04/2025).
Η αυξημένη επιδότηση ισχύει για όλο τον χρόνο για τα καταλύματα της Β. Εύβοιας, του Έβρου και της Θεσσαλίας, εκτός Σποράδων.
Εκτός από τη διαμονή σε καταλύματα, επιδοτούνται και ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
Η συμμετοχή των δικαιούχων-ωφελουμένων ανέρχεται σε 25%, ενώ, για ΑμεΑ, τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια διατίθενται δωρεάν.
Για περισσότερες πληροφορίες https://www.dypa.gov.gr/koinonikos-toyrismos.
Γ.Μπ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μειωμένες ήταν τον Ιούλιο οι πληρότητες των ξενοδοχείων στην Πιερία παρά τη δυναμική εκκίνηση της φετινής θερινής σεζόν τον Απρίλιο

Μειωμένες ήταν τον Ιούλιο οι πληρότητες των ξενοδοχείων στην Πιερία παρά τη δυναμική εκκίνηση της φετινής θερινής σεζόν τον Απρίλιο, σύμφωνα με τους φορείς του τουρισμού στην περιοχή.
Οι Έλληνες επισκέπτες της Πιερίας αυξάνονται, μεταξύ άλλων διότι πολλοί προτιμούν φέτος τα παράλια της ηπειρωτικής χώρας για τις διακοπές τους, λόγω και της μεγάλης αύξησης στο κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, που κάνει οικονομικά πιο ασύμφορο ένα ταξίδι στα νησιά. Ωστόσο, η αύξηση των Ελλήνων επισκεπτών δεν επαρκεί για να αντισταθμίσει τις απώλειες που καταγράφονται στις οδικές αφίξεις από τη ρουμανική αγορά. Τα αυτοκίνητα με ρουμανικές πινακίδες είναι φέτος σημαντικά λιγότερα στους δρόμους της Πιερίας, γεγονός που πιθανότατα σχετίζεται με τις εξελίξεις γύρω από την ενσωμάτωση της Ρουμανίας στη Συνθήκη Σένγκεν, όπως επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Ηρακλής Τσιτλακίδης.

«Η πτώση στις οδικές αφίξεις από Ρουμανία υπολογίζουμε ότι ανέρχεται γύρω στο 40%. Η πτώση αυτή ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι έχουμε μερική ενσωμάτωση της Ρουμανίας στη Σένγκεν, με τις διατυπώσεις να έχουν καταργηθεί στο κομμάτι των αεροπορικών ταξιδιών, αλλά όχι ακόμα στα οδικά. Οι Ρουμάνοι λοιπόν πιθανώς να προτίμησαν φέτος να ταξιδέψουν αεροπορικώς, χωρίς πολύωρες διατυπώσεις, σε προορισμούς που πριν δεν ήταν το ίδιο εύκολο να επισκεφτούν» εκτιμά ο κ. Τσιτλακίδης, σύμφωνα με τον οποίο οι προβλέψεις της Σένγκεν αναμένεται να ισχύσουν και για το οδικό κομμάτι από τις αρχές του 2025 ή και νωρίτερα, πιθανώς από τον Οκτώβριο. Μέχρι τότε ωστόσο, η κατάσταση με τις διατυπώσεις και τις καθυστερήσεις στις χερσαίες πύλες της Ελλάδας, ιδίως μετά τα μέσα Ιουνίου, «δεν κολακεύουν το ευρωπαϊκό προφίλ της χώρας, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των τοπικών επιχειρησιακών παραγόντων», λέει ο πρόεδρος των ξενοδόχων.

Κατά τον κ. Τσιτλακίδη, η φετινή θερινή τουριστική περίοδος άρχισε «ομαλά και ελπιδοφόρα». Από τον Απρίλιο μέχρι και τον Ιούνιο, οι πληρότητες στα ξενοδοχεία της Πιερίας ήταν αυξημένες σε σχέση με πέρυσι και όλα προϊδέαζαν για μια καλή σεζόν. Ωστόσο, ο Ιούλιος και ο Αύγουστος δεν παύουν να αντιστοιχούν στο 60%-65% των διανυκτερεύσεων τουριστών που πραγματοποιούνται στην περιοχή κάθε χρόνο και η εικόνα για τους συγκεκριμένους μήνες δεν είναι το ίδιο θετική, όσο ήταν κατά την έναρξη της σεζόν. «Μεσοσταθμικά, οι πληρότητες εκτιμάμε ότι ήταν μειωμένες κατά 25%-30% τον Ιούλιο, λόγω και της μείωσης στις αφίξεις των Ρουμάνων. Αυξημένη είναι η παρουσία των Ελλήνων, κυρίως οικογενειών, κάτι που πιθανώς σχετίζεται με τα αυξημένα ναύλα των πλοίων. Έχουμε επισκέπτες από την κεντρική και νότια Ελλάδα και ιδίως από το Λεκανοπέδιο, οι οποίοι ανακαλύπτουν την Πιερία και τις ακτές της, τον Όλυμπο και άλλα θέλγητρα της περιοχής, έχοντας κάνει ένα οδικό ταξίδι, με “τακτοποιημένο” προϋπολογισμό. Δεν αρκούν όμως για να αντισταθμίσουν τις απώλειες από τη Ρουμανία. Η Ρουμανία έχει τα τελευταία χρόνια την πρωτιά στη λίστα με τις εθνικότητες των κυριότερων επισκεπτών της Πιερίας, που συμπληρώνουν η Βουλγαρία, η Ελλάδα, η Σερβία και η Γερμανία, αλλά φέτος φαίνεται ότι χάνει την πρώτη θέση», λέει ο κ. Τσιτλακίδης.
Όσον αφορά τον Αύγουστο, παρότι μέχρι στιγμής εμφανίζει πολύ παρόμοια χαρακτηριστικά με τον Ιούλιο, ωστόσο η ελπίδα είναι ότι τελικά θα παρουσιάσει καλύτερη εικόνα, έστω με κρατήσεις και επισκέπτες «της τελευταίας στιγμής». «Θέλουμε να ελπίζουμε ότι ο Αύγουστος θα εξελιχθεί τελικά καλύτερα από τον Ιούλιο, αλλά αυτό θα φανεί εν τοις πράγμασι, με τη βοήθεια και της ελληνικής αγοράς, η οποία κατά τις ημέρες γύρω από τον Δεκαπενταύγουστο, συχνά φέρνει αφίξεις», επισημαίνει ο κ. Τσιτλακίδης.

Στο ερώτημα αν γίνονται νέες επενδύσεις στον ξενοδοχειακό τομέα στην Πιερία απαντά πως πράγματι υπάρχει κινητικότητα, τόσο με αδειοδοτημένες επενδύσεις (οι οποίες όμως ανέρχονται σε μονοψήφιο αριθμό και στην πλειονότητά τους δεν είναι μεγάλες), όσο και με πρότζεκτ που βρίσκονται υπό συζήτηση για το μέλλον. Άλλωστε βρίσκεται σε εξέλιξη και η διαβούλευση για το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο του Τουρισμού, το οποίο θα δημιουργήσει έναν χάρτη σε εθνική κλίμακα και θα προσδιορίσει πολλά επόμενα βήματα.

Εν αναμονή των εξελίξεων, ο κ. Τσιτλακίδης επισημαίνει ότι οι περιοχές στις οποίες παρατηρείται σήμερα η μεγαλύτερη ζήτηση από τουρίστες είναι η Παραλία της Κατερίνης και η Ολυμπιακή Ακτή και δευτερευόντως η Λεπτοκαρυά, ο Πλαταμώνας, οι Νέοι Πόροι και το Λιτόχωρο, αλλά και ορεινοί προορισμοί όπως το Ελατοχώρι. «Καλούμε τους ανθρώπους να επισκεφτούν την περιοχή μας, η οποία δεν έχει να επιδείξει μόνο το δίπτυχο ήλιος – θάλασσα. Έχουμε το μυθικό βουνό του Ολύμπου, που είναι επισκέψιμο όλον τον χρόνο, τουλάχιστον στα χαμηλά υψόμετρα, στο φαράγγι του Ενιππέα, αλλά και κοντινές περιοχές που θα μπορούσε να ειπωθεί πως ανήκουν και στη δική μας τουριστική ενδοχώρα, όπως τα Μετέωρα και η Βεργίνα» σημειώνει ο κ.Τσιτλακίδης._
Αλ.Γ

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τρίκαλα: Η παραλία του Δήμου Μετεώρων, γνωστή ως «πλαζ Αλέκος», σε υψόμετρο 1.000 μέτρων

Κάθε χρόνο και πιο γνωστή γίνεται μία μικρή, αλλά μοναδικού και διαφορετικού κάλλους, παραλία σε υψόμετρο 1.000 μέτρων στον ορεινό όγκο του Δήμου Μετεώρων. Πρόκειται για την γνωστή ως «πλαζ Αλέκος» παραλία, που βρίσκεται λίγο πριν από το χωριό Αγία Παρασκευή (Τζούρτζια) του Δήμου Μετεώρων, στον κεντρικό Ασπροπόταμο. Τα νερά του Ασπροποτάμου στο διάβα τους σχηματίζουν μια ιδανική φυσική λίμνη που περιστοιχίζεται από τα αλπικά τοπία των καταπράσινων βουνών της Πίνδου. Στα κρυστάλλινα νερά της φυσικής λίμνης αρκετοί καλοκαιρινοί επισκέπτες της περιοχής αναζητούν ανάσες δροσιάς, κάνοντας μπάνιο και παίζοντας ιδιαίτερα κατά τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Φέτος, μετά και τις μεγάλες καταστροφές από τις πλημμύρες του περασμένου Σεπτεμβρίου, ο Δήμος Μετεώρων με στοχευμένες κινήσεις -όπως τοποθέτηση ξύλινων τραπεζοκαθισμάτων, κορμών δέντρων, δημιουργία γηπέδου για beachvolley και διαμόρφωση του χώρου- δημιούργησε τις συνθήκες προκειμένου οι παραθεριστές των χωριών του Ασπροποτάμου, αλλά και οι εκδρομείς να απολαμβάνουν τα μπάνια τους σε μια ξεχωριστή φυσική «παραλία».
Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Μετεώρων Λευτέρης Αβραμόπουλος τόνισε τα εξής: «Και φέτος τον Αύγουστο το “διαμάντι” του δήμου μας ο μαγευτικός Ασπροπόταμος είναι έτοιμος να υποδεχτεί τους χιλιάδες επισκέπτες του. Ήδη τα χωριά του Ασπροποτάμου σφύζουν από ζωή. Συμπληρώνεται σχεδόν ένας χρόνος από τις καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου που έπληξαν σε μεγάλο βαθμό την περιοχή του Ασπροποτάμου, αλλάζοντας σε πολλά σημεία της περιοχής τη γεωλογική εικόνα. Ως νέα δημοτική αρχή δουλέψαμε όλους αυτούς τους μήνες αποκαθιστώντας τις μεγάλες ζημιές στα δίκτυα ύδρευσης, αλλά και στους δρόμους εντός των χωριών.

Σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας δουλέψαμε δίνοντας προσωρινές προσβάσεις και διευκολύνοντας έτσι τους παραθεριστές, ώστε και φέτος το καλοκαίρι να μπορούν να ανέβουν στα χωριά τους και να απολαύσουν τα μοναδικού κάλλους τοπία. Από εκεί και πέρα ιδιαίτερα ευχαριστώ τον υπουργό Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιο που όλο αυτό το διάστημα βρίσκεται στο πλευρό μας και με τις χρηματοδοτήσεις προς τον δήμο μας έχει βοηθήσει προκειμένου να γίνουν όλα εκείνα τα απαραίτητα έργα που εξασφαλίζουν νερό και πρόσβαση στα χωριά μας. Από εκεί και πέρα, όμως, αναμένουμε και από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να προχωρήσει τα έργα ύψους 170 εκατ. ευρώ που αφορούν την οριστική αποκατάσταση των ζημιών του οδικού δικτύου. Εμείς είμαστε δίπλα στα χωριά μας και με κινήσεις μας για την ανάδειξη των μοναδικών φυσικών τοπίων- όπως η “πλαζ Αλέκος”- θέλουμε στο μέλλοντα χρόνο να τονώσουμε και να αυξήσουμε την τουριστική κίνηση στην περιοχή».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ