Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Αναστασία Αναστασούδη: Στο Meatball το χιούμορ και το γέλιο είναι εν αφθονία

Όταν τα ζώα έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους ανθρώπους και ένα κεφτεδάκι γίνεται η… πέτρα του σκανδάλου, τότε με μαθηματική ακρίβεια η παράσταση μπορεί να λέγεται πετυχημένη. Όταν οι ηθοποιοί επί σκηνής έχουν δέσει και το δείχνουν κατά τη διάρκεια της παράστασης, τότε το θέαμα εκτοξεύεται και ο θεατής φεύγει με τις καλύτερες εντυπώσεις. Δεν μπορούσαμε, λοιπόν, να φύγουμε από το Θέατρο Αθήναιον χωρίς να συνομιλήσουμε με την σκηνοθέτη της παράστασης Meatball Αναστασία Αναστασούδη.

Είστε μία εκ των πρωταγωνιστών και η σκηνοθέτις της παράστασης Meatball, που παρουσιάζεται αυτό τον καιρό στο Θέατρο Αθήναιον. Μιλήστε μας για την πλοκή του έργου.

Σε ένα σπίτι, κάπου στο μέλλον, παρατίθεται ένα δείπνο από ένα ζευγάρι σε ένα άλλο. Όλοι είναι υπέρμαχοι του βιγκανισμού και του νόμου που έχει επιβληθεί στην κοινωνία περί μη κατανάλωσης κρέατος. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, τα ζώα έχουν πια ίσα δικαιώματα με τους ανθρώπους και απαγορεύεται η σφαγή τους. Πίσω όμως από το προσωπείο των ηρώων κρύβεται η υποκρισία, καθώς όλοι τους θέλουν να γίνουν εκλεκτά μέλη της σύγχρονης κοινωνίας. Θα τα καταφέρουν ή τελικά θα αποκαλυφθούν τα μυστικά τους;

Μία… vegan κωμωδία όπου τα ζώα έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους ανθρώπους και απαγορεύεται η κατανάλωση κρέατος. Θα μπορούσατε να φανταστείτε να συμβαίνει στα αλήθεια κάτι τέτοιο μιας και στις μέρες μας υπάρχουν ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν την vegan διατροφή;  

Το έργο γράφτηκε από τον Δημήτρη Φούτσια με αφορμή τον παροξυσμό του βιγκανισμού. Επομένως είναι επίκαιρο και θεωρητικά, όσο ο άνθρωπος εξαντλεί την σχέση του με την φύση και τους ζωντανούς οργανισμούς της, θα μπορούσε να οδηγηθεί σε κάτι τέτοιο στο μέλλον.  Το ερώτημα είναι κατά πόσον αυτό θα μπορούσε να εφαρμοστεί χωρίς αντιδράσεις σε μια κοινωνία, που βασίζεται στην υπερκατανάλωση κρέατος. Έτσι και οι ήρωές μας αντιστέκονται κρυφά και χρησιμοποιούν τον βιγκανισμό ως πρόσχημα για την ανέλιξή τους.

Η παράσταση παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία στην Αθήνα. Μπήκατε καθόλου στη διαδικασία σκέψης ότι θα πρέπει και η δική σας παράσταση να πάει εξίσου καλά;

Το Meatball είναι ένα ευφάνταστο θεατρικό κείμενο που σίγουρα χρειάζεται να ανέβει στην σκηνή με σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Η επιτυχία, λοιπόν, θα είναι να καταφέρουμε να μεταφέρουμε τα μηνύματα του έργου και οι θεατές να φύγουν με σκέψεις πάνω σε ότι παρακολούθησαν. Εφόσον υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις, σίγουρα θα μας τιμήσει και ο κόσμος με την παρουσία του.

Ομολογουμένως έχετε μία καλαίσθητη αφίσα, η οποία μάλιστα προκαλεί τον κόσμο να παρακολουθήσει την παράσταση. Ακούγεται, επίσης, ότι ως παραγωγή είστε ιδιαίτερα οργανωμένοι πράγμα που ίσως δεν είναι και τόσο συνηθισμένο στα θέατρα της Θεσσαλονίκης. Τι είναι αυτό που σας ωθεί να βγαίνετε από τις… θεατρικές νόρμες;

Νομίζω πως πρωτίστως είναι θέμα αισθητικής και σεβασμού στον θεατή. Αυτό που δίνουμε ως τελικό αποτέλεσμα θα θέλαμε κι εμείς να το λάβουμε στην αντίστοιχη περίπτωση. Μια αφίσα πρέπει να έχει στοιχεία που αφορούν έμμεσα στην υπόθεση του έργου. Ταυτόχρονα, όμως, αισθητικά να έχει κάτι το ιδιαίτερο. Οτιδήποτε εφαρμόζεται από τον Τεχνόκοσμο ως φιλοσοφία φροντίζουμε να είναι πρωτότυπο από όλες τις απόψεις.

Μιλώντας για επιτυχίες και παραστάσεις. Είναι ευρέως γνωστό ότι με την ομάδα σας παρουσιάζετε παιδικές παραστάσεις με μεγάλη επιτυχία τόσο καλλιτεχνική όσο εισπρακτική. Τι πιστεύετε είναι αυτό που σας κάνει ιδιαίτερα αγαπητούς και ολοένα και περισσότεροι μικροί και μεγάλοι θεατές έρχονται να σας παρακολουθήσουν;

Η επιτυχία δεν πρέπει να θεωρηθεί δεδομένη. Ως ομάδα, αλλά κι εγώ προσωπικά  ως σκηνοθέτης, φροντίζουμε να βελτιώνουμε το αποτέλεσμα της δουλειάς μας χρόνο με τον χρόνο. Ειδικά για τα παιδιά, οτιδήποτε παρουσιάζεται στη σκηνή, οφείλουμε να είναι πλούσιο σε μηνύματα και αισθητικά καλόγουστο. Το κείμενο, η μουσική και το εικαστικό κομμάτι είναι τα πιο σημαντικά. Το παιδί πρέπει να νιώθει ότι το σέβεσαι, γιατί είναι δίκαιο. Έτσι θα θέλει να έρθει και να ξαναέρθει.

Επιστρέφοντας στην παράσταση Meatball. Πρόκειται για μια σύντομη, ευφυέστατη και πρωτότυπη vegan κωμωδία καταστάσεων. Γιατί επιλέξατε μία κωμωδία και όχι κάποιο άλλο θεατρικό είδος; Θεωρείτε πως το θεατρόφιλο κοινό έχει περισσότερο ανάγκη το γέλιο ειδικά στις μέρες μας;

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Στο Meatball το χιούμορ και το γέλιο είναι εν αφθονία.  Το τελευταίο μέρος του έργου μάλιστα έχει και έντονα σουρρεαλιστικά στοιχεία. Εμπνέεται από το παράλογο, όπως ακριβώς και η ζωή μας τα τελευταία χρόνια.

Ωστόσο το έργο θίγει σοβαρά κοινωνικά ζητήματα. Θα θέλατε να αναφερθείτε σε αυτά;

Οι προβληματισμοί του έργου είναι πολλοί. Τα μηνύματα πολλαπλά. Ποια είναι η σχέση του ανθρώπου με την φύση και τα ζώα; Υπάρχει στ’ αλήθεια το ενδιαφέρον του ανθρώπου για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος ή μήπως είναι υποκριτικό; Μήπως το υποτιθέμενο ενδιαφέρον του ανθρώπου για την οικολογία χρησιμοποιείται από τον ίδιο για την ανέλιξή του; Θα πληρώσει τελικά ο άνθρωπος για το κακό που έχει κάνει στην φύση και στα ζώα;

Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας που θα θέλατε και θα μπορούσατε να μας αποκαλύψετε;

Συνεχίζουμε δυναμικά με τις παιδικές μας παραστάσεις και συζητάμε το ενδεχόμενο να κάνουμε κι άλλες παραστάσεις ενηλίκων στο άμεσο μέλλον.

Continue Reading
Advertisement

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Διεθνές συνέδριο : «Χαιρώνεια, Αύγουστος 338 π.Χ.: Μια σύνοψη του ζητήματος» στο πλαίσιο του έκθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Στο πλαίσιο της έκθεσης «Χαιρώνεια, 2 Αυγούστου 338 π.Χ.: Μια μέρα που άλλαξε τον κόσμο», το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης διοργανώνει από τις 28 Φεβρουαρίου μέχρι την 1 Μαρτίου τριήμερο διεθνές επιστημονικό συνέδριο με τίτλο «Χαιρώνεια, Αύγουστος 338 π.Χ.: Μια σύνοψη του ζητήματος». Το συνέδριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Columbia στη Νέα Υόρκη και την Αμερικάνικη Σχολή Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα. Η είσοδος στο συνέδριο είναι ελεύθερη.

Όπως ενημερώνουν οι διοργανωτές, μέσα από τις έρευνες μιας σειράς επιφανών αρχαιολόγων και ιστορικών, το συνέδριο θα εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο διεξήχθη η μάχη μεταξύ των στρατών των Μακεδόνων και των ελληνικών πόλεων του νότου, αλλά και τις πτυχές της διαχείρισης της μάχης από νικητές και ηττημένους. Κορυφαίοι ειδικοί από σημαντικά ακαδημαϊκά ιδρύματα μοιράζονται τα αποτελέσματα των ερευνών τους γύρω από τη μάχη που γέννησε τον ελληνιστικό κόσμο. Στόχος του συνεδρίου είναι να προσεγγίσει ολιστικά την ιστορία της μάχης της Χαιρώνειας, προσφέροντας μέσα από την εξέταση παλαιότερων και σύγχρονων αρχαιολογικών ερευνών, ένα «βήμα» σκέψης και συζήτησης ικανό να ακολουθήσει την πορεία των πρωτοπόρων Παναγιώτη Σταματάκη και Γεωργίου Σωτηριάδη και να ορίσει τα επόμενα βήματα της έρευνας στο πεδίο.

Ομιλητές του συνεδρίου είναι οι Μαρία-Ξένη Γαρέζου, Προϊσταμένη Διεύθυνσης Διαχείρισης Εθνικού Αρχείου Μνημείων, Σοφία Ζουμπάκη, Διευθύντρια Ερευνών, Τομέας Ελληνικής και Ρωμαϊκής Αρχαιότητας (TΕΡΑ), Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Παναγιώτης Ιωσήφ, Επιστημονικός Διευθυντής, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης – Καθηγητής Αρχαίας Νομισματικής, Πανεπιστήμιο Radboud του Νάιμεχεν, Ολλανδία, Αναστάσιος Κακαμανούδης, Δρ. Αρχαιολογίας, Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας, Κυριακή Καλλιγά, Δρ. Αρχαιολογίας, Εφορεία Αρχαιοτήτων Βοιωτίας, Αγγελική Κοτταρίδη, Επίτιμη Έφορος Αρχαιοτήτων, Υπουργείο Πολιτισμού, Έλενα Κουντούρη, Διευθύντρια Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, Υπουργείο Πολιτισμού, Αθανασία Κυριάκου, Επίκουρη Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ιωάννης Μπόγρης, Αντισυνταγματάρχης Πυροβολικού, Υποψήφιος Διδάκτωρ Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας, ΕΚΠΑ, Όλγα Παλαγγιά, Ομότιμη Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Νικόλαος Παπαζαρκάδας, Διευθυντής, Τομέας Ελληνικής και Ρωμαϊκής Αρχαιότητας του Ινστιτούτου Ιστορικών Ερευνών, Νίκος Πετρόχειλος, Δρ. Αρχαιολογίας, Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλεως Αθηνών, Ελισάβετ Π. Σιουμπάρα, Δρ. Αρχαιολογίας, Προϊσταμένη Έργου, Υ.Σ.Μ.Α., Υπουργείο Πολιτισμού, Ιωάννης Φάππας, Επίκουρος Καθηγητής Προϊστορικής Αρχαιολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης – Επιστημονικός Διευθυντής, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, Αλεξάνδρα Χαραμή, Προϊσταμένη Εφορείας Αρχαιοτήτων Βοιωτίας Αθηνά Χατζηδημητρίου, Προϊσταμένη Ιστορικού Αρχείου Αρχαιοτήτων και Αναστηλώσεων της ΔΔΕΑΜ/ΥΠΠΟ, Guy Ackerman, Πανεπιστήμιο της Γενεύης, Ελβετία, Margherita Bonanno, Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Ρώμης, Raimon Graells y Fabregat, Καθηγητής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Alicante, Peter Krentz, Καθηγητής Κλασικών Σπουδών και Ιστορίας, Davidson College, Maria Liston, Καθηγήτρια Ανθρωπολογίας, Πανεπιστήμιο Waterloo, Καναδάς, Thierry Lucas, Επίκουρος καθηγητής, Πανεπιστήμιο Picardie Jules Verne, John Ma, Καθηγητής Κλασικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Columbia, James Romm, Καθηγητής Κλασικών Σπουδών, Bard College, Annandale, Rémi Saou, Επίκουρος καθηγητής, Πανεπιστήμιο της Grenoble Alpes.

Για το πρόγραμμα του συνεδρίου και την κράτηση δωρεάν θέσης μέσω του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων: https://cycladic.gr/research/chaironeia-avgoustos-tou-338-p-ch-mia-synopsi-tou-zitimatos/ . Απαραίτητη η έκδοση μηδενικού εισιτηρίου για φυσική παρουσία στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση.

Το συνέδριο θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω διαδικτύου. Η εγγραφή στη σχετική πλατφόρμα ανοίγει την Δευτέρα στις 26/2. Σημειώνεται ότι η ομιλία στις 29 Φεβρουαρίου από τη Maria Liston θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα Cotsen Hall στην Αμερικανική Σχολή Κλασσικών Σπουδών, οδός Αναπήρων Πολέμου 9, Κολωνάκι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Μια νύχτα με τον σκύλο μου» του Κώστα Λεϊμονήστο Θέατρο Sureal

«Και όταν πια θα σου περάσει η στενοχώρια (πάντα παρηγοριόμαστε), θα είσαι ευχαριστημένος που με γνώρισες. Θα είσαι πάντα φίλος μου. Θα έχεις πάντα διάθεση να γελάσεις μαζί μου. Και θ’ ανοίγεις πότε – πότε το παράθυρο, έτσι, για γούστο… Και οι φίλοι σου θα παραξενεύονται που θα σε βλέπουν να γελάς κοιτάζοντας τον ουρανό. Κι εσύ τότε θα λες: “Ναι, τ’ αστέρια με κάνουν πάντα να γελώ»

Ο Μικρός πρίγκιπας, Antoine de Saint-Exupery
Το «Μια νύχτα με τον σκύλο μου» αποτελεί το τρίτο θεατρικό έργο του βραβευμένου συγγραφέα Κώστα Λεϊμονή, το οποίο ανεβαίνει στη θεατρική σκηνή σε πανελλήνια πρώτη στη Θεσσαλονίκη και στο Θέατρο Sureal. Το έργο μιλά για έναν ώριμο άνδρα, ο οποίος για μοναδική συντροφιά έχει τον αγαπημένο του σκύλο, Ιβάν. Ο θεατής γίνεται μάρτυρας μιας νύχτας της καθημερινότητας του ανθρώπου αυτού και των βιωμάτων του, που σίγουρα αποτελούν και δικά μας βιώματα. Γέλιο, μοναξιά, χαρά, συγκίνηση, νοσταλγία, έκπληξη και ενθουσιασμός εναλλάσσονται, δίνοντάς μας έναυσμα να σκεφτούμε αν αξίζει τελικά τον κόπο να κρατάμε μέσα μας συναισθήματα που μας εμποδίζουν να αντιληφθούμε τη σημασία της θέσης μας ανάμεσα στο σύμπαν.Έπειτα από τη μεγάλη επιτυχία του μονολόγου «Εκτός Ύλης» με τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση που παρουσιάστηκε για 2,5 χρόνια σε Ελλάδα και εξωτερικό με αποκορύφωμα το ανέβασμά του την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου το 2018 στη Βουλή των Ελλήνων, έχοντας σημειώσει εκατομμύρια views στα social media αλλά και την επιτυχία του αστυνομικού θεατρικού έργου «Ο Ιατροδικαστής» με τους Χάρη Σώζο και Χρήστο Ευθυμίου, ο συγγραφέας, Κώστας ΛεΪμονής, επιστρέφει έχοντας στραμμένο το βλέμμα του αυτή τη φορά στην άδολη αγάπη που μπορεί να αναπτυχθεί μεταξύ του ανθρώπου και του καλύτερού του φίλου: του σκύλου του.Την παράσταση σκηνοθετεί η έμπειρη και ταλαντούχα Ιωάννα Τάλμπη. Πρωταγωνιστεί ο καταξιωμένος ηθοποιός Δημήτρης Κωνσταντινίδης. Την πρωτότυπη μουσική της παράστασης υπογράφει ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, ενώ ενδυματολογικά υπεύθυνη είναι η Σωτηρία Πορφυράκη. Βοηθός σκηνοθέτη και υπεύθυνος φωτογραφίας και βίντεο ο Δημήτρης Συμεωνίδης. Μέρος από τα πρωτότυπα βίντεο της παράστασης έχει αναλάβει ο Γιάννης Κωνσταντινίδης και δημιουργός της αφίσας είναι ο Γιάννης Γιαγκούδης.Ταυτότητα της παράστασης:
Κείμενο: Κώστας Λεϊμονής
Σκηνοθεσία: Ιωάννα ΤάλμπηΕρμηνεύει ο Δημήτρης ΚωνσταντινίδηςΠρωτότυπη μουσική: Δημήτρης Κωνσταντόπουλος
Κοστούμια: Σωτηρία Πορφυράκη
Σχεδιασμός φωτισμών: Ιωάννα Τάλμπη
Φωτογραφία/βίντεο/βοηθός σκηνοθέτη: Δημήτρης Συμεωνίδης
Βιντεογράφος: Γιάννης Κωνσταντινίδης
Σχεδιασμός αφίσας: Γιάννης Γιαγκούδης
Προώθηση – επικοινωνία: Κατερίνα Χατζηκωνσταντίνου
Βοηθός παραγωγής: Μάγια Κωνσταντινίδου
Φιλική συμμετοχή: Άννα Παρούση
Παραγωγή: ThessCultureΠληροφορίες
Θέατρο Sureal, 
Χριστοπούλου 12 (ανάμεσα Ιασωνίδου και Φιλίππου)
Τηλ. κρατήσεων: 6973560432
Πρεμιέρα 2 Φεβρουαρίου 2024 στις 21.00 και κάθε Παρασκευή και Σάββατο 
Τιμή εισιτηρίου: 12 ευρώ
Διάρκεια παράστασης: 75 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)
Κράτηση απαραίτητη
Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ 2024 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Για ακόμη μια χρονιά, η Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης διοργανώνει την «Ανοιχτή Θεατρική Σκηνή της Πόλης» στο Δημοτικό Θέατρο Άνετον και σε άλλους εσωτερικούς και εξωτερικούς δημόσιους χώρους.
Η «Ανοιχτή Θεατρική Σκηνή της Πόλης» αποτελεί εδώ και πάνω από μία δεκαετία ένα δημιουργικό πεδίο δράσης για τα θεατρικά σχήματα της πόλης, αναδεικνύοντας τη θεατρική πολυφωνία που διακρίνει τη Θεσσαλονίκη.
H διάρκεια της φετινής διοργάνωσης ορίζεται από τον Μάρτιο έως τον Μάιο του 2024 ενώ έχει σταθερό προσανατολισμό στην προβολή και ενίσχυση των νέων, επαγγελματικού χαρακτήρα, θεατρικών ομάδων της πόλης. Το πρόγραμμα παράλληλων δράσεων της διοργάνωσης προβλέπεται να συνεχιστεί με εργαστήρια, συζητήσεις, παρουσιάσεις και δράσεις στον δημόσιο χώρο.

Η Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουρισμού Δήμου Θεσσαλονίκης προσκαλεί μεμονωμένους επαγγελματίες καλλιτέχνες και καλλιτέχνιδες, επαγγελματικά θεατρικά σχήματα και ομάδες της Θεσσαλονίκης να υποβάλουν τις προτάσεις τους με στόχο τη συμμετοχή τους στη φετινή διοργάνωση.

Για όσες παραστάσεις συμπεριληφθούν στο κεντρικό πρόγραμμα της «Ανοιχτής Θεατρικής Σκηνής της Πόλης 2024» προβλέπεται αμοιβή η οποία δύναται να καλύψει μέρος των εξόδων παραγωγής. Διευκρινίζεται ότι προτεραιότητα δίνεται στις ομάδες που δεν έχουν λάβει, για τη συγκεκριμένη παραγωγή, επιχορήγηση από το ΥΠΠΟ ή άλλον φορέα.
Η αξιολόγηση των προτάσεων θα γίνει από την Επιτροπή Θεάτρου Δήμου Θεσσαλονίκης με συνεκτίμηση του καλλιτεχνικού ενδιαφέροντος και των τεχνικών και οργανωτικών προϋποθέσεων της κάθε πρότασης.

Η αίτηση συμμετοχής βρίσκεται στον σύνδεσμο ΑΙΤΗΣΗ

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024

Τη Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024, η Επιτροπή Θεάτρου θα προσκαλέσει εκπροσώπους από τις έγκυρες αιτήσεις που θα έχουν υποβληθεί, σε μια συνάντηση στο Θέατρο Άνετον, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση των προτάσεών τους. Περαιτέρω ενημέρωση για αυτές τις συναντήσεις θα δοθεί εγκαίρως, μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής.


Για την ταχύτερη και ακριβέστερη διαδικασία επιλογής, συστήνεται η αποστολή των αιτήσεων νωρίτερα από την καταληκτική ημερομηνία. Οι αιτήσεις που θα αποσταλούν ή θα κατατεθούν μετά την ημερομηνία αυτή, δεν θα ληφθούν υπ’ όψιν.

Πληροφορίες δίνονται καθόλη τη διάρκεια υποβολής αιτήσεων στο politismos@thessaloniki.gr με θέμα: «Ερώτηση για την Ανοιχτή Θεατρική Σκηνή της Πόλης 2024».  https://thessaloniki.gr/open_call_open_stage_2024/
Γραφείο Τύπου Δήμου Θεσσαλονίκης
Δημαρχιακό Μέγαρο 
Βασ.Γεωργίου Α’1
Τηλ.:2313317178
press@thessaloniki.gr
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ