Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μύκονος: Σκάφη – ταξί από την Uber αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν του νησιού

Αναβαθμίζεται το τουριστικό χαρτοφυλάκιο της Μυκόνου, με την προσθήκη μιας νέας υπηρεσίας της Uber, που απευθύνεται σε όσους θέλουν να ζήσουν την εμπειρία ενός ταχύπλοου σκάφους με το πάτημα ενός κουμπιού, πάντα μέσα από την εφαρμογή της εταιρείας. Πρόκειται για το Boat, μια υπηρεσία ιδιωτικής ναύλωσης σκάφους με δυνατότητα κράτησης μέσω της εφαρμογής Uber. Όσοι επισκεφθούν το νησί των ανέμων θα μπορούν να προχωρήσουν στις περιηγήσεις τους δια θαλάσσης, κάνοντας χρήση των πολλαπλών σημείων επιβίβασης και αποβίβασης για τα ταχύπλοα σκάφη που έχουν χωρητικότητα έως οκτώ ατόμων.
Οπως τονίστηκε σε ειδική εκδήλωση της Uber στο νησί των ανέμων, η νέα αυτή υπηρεσία αποτελεί ένα ακόμη βήμα στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας, που θέτει την Ελλάδα στο επίκεντρο της αγοράς της Ευρώπης και ενισχύει τη στήριξή της στον ελληνικό τουρισμό, εξασφαλίζοντας προσιτές και ασφαλείς επιλογές μετακίνησης τόσο για τους κατοίκους όσο και τους επισκέπτες του νησιού. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εν λόγω υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Ιουνίου έως τον Οκτώβριο. Tο Boat θα αποτελεί κατά παραγγελία υπηρεσία, την οποία θα παρέχει τοπικός αδειοδοτημένος φορέας και θα είναι διαθέσιμη μέσω της εφαρμογής Uber. Οι χρήστες της εφαρμογής θα μπορούν να κάνουν κράτηση για εκδρομές με ένα ταχύπλοο με το πάτημα ενός κουμπιού ώστε να μετακινηθούν σε διάφορα σημεία της Μυκόνου εύκολα και αξιόπιστα.  
Για τους χρήστες της νέας υπηρεσίας, Boat, οι χρήστες  πρέπει να κάνουν κράτηση 45 λεπτά νωρίτερα. Υπάρχουν περίπου 25 σημεία επιβίβασης/αποβίβασης κατά μήκος της Μυκόνου, ενώ στην εφαρμογή θα εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες σχετικά με το σημείο παραλαβής, τον καπετάνιο καθώς και το μοντέλο του σκάφους. “Η υπηρεσία Boat, αποτελεί μια εντυπωσιακή νέα εμπειρία που θα κάνει την Μύκονο πιο αξέχαστη από ποτέ, τονίζει η Σαρίτα Βαρούχ, Γενική Διευθύντρια της Uber Ελλάδος. Ωστόσο πριν ακόμα οι χρήστες κάνουν κλήση για περιήγηση με ταχύπλοο η Uber ανακοινώνει ότι υπάρχει η δυνατότητα για μετακίνηση μέσω της υπηρεσίας Comfort. Για πρώτη φορά, τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα που προσφέρουν περισσότερο χώρο και άνεση και για τα οποία μπορεί να γίνει εκ των προτέρων κράτηση. Η παρούσα εφαρμογή είναι διαθέσιμη, εκτός από την Μύκονο, στην Κέρκυρα και την Σαντορίνη.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Σαρίτα Βαρούχ τόνισε γιατί επέλεξε η Uber πρώτα την Μύκονο για να παρουσιάσει την υπηρεσία “Boat” : “Η Μύκονος, όντας ένας από τους πιο γνωστούς και περιζήτητους προορισμούς υψηλών προδιαγραφών στον κόσμο, προσελκύει εκατομμύρια τουριστών από διάφορες χώρες. Η ζωντανή ατμόσφαιρα του νησιού, οι εκπληκτικές παραλίες και η κοσμοπολίτικη γοητεία το καθιστούν ιδανικό περιβάλλον για την είσοδο της υπηρεσίας Boat”, σημείωσε η κυρία Βαρούχ. Εστιάζοντας στην νέα υπηρεσία, συμπλήρωσε ότι  προσφέρει μια αναβαθμισμένη και ευχάριστη εμπειρία μετακίνησης, ευθυγραμμισμένη απόλυτα με τον πολυτελή και χαλαρωτικό τρόπο ζωής που ενσαρκώνει η Μύκονος αλλά και τα νησιά της Ελλάδας μας δίνοντας στο καλοκαίρι μια ξεχωριστή εμπειρία καλοκαιρινών διακοπών για τους επισκέπτες μας, εξήγησε η κυρία Βαρούχ.
Μεγάλη αύξηση των εργασιών της Uber στην Ελλάδα
Σε ό,τι αφορά την πορεία της εργασιών της Uber στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η κυρία Βαρούχ υπογράμμισε ότι καταγράφεται σημαντική αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες Uber στην Ελλάδα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2023, ο όγκος των χρηστών που άνοιξε την εφαρμογή Uber για να ζητήσει μια διαδρομή αυξήθηκε κατά 90% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Μάλιστα οι πέντε κορυφαίοι προορισμοί που επέλεξαν οι χρήστες Uber στην Αθήνα είναι: Αεροδρόμιο,  Σύνταγμα, Μοναστηράκι, Φιλοπάππου / Ακρόπολη και τα λιμάνια Πειραιά και Ραφήνας, ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο. Σε υψηλές θέσεις αναδεικνύονται και γειτονιές όπως το Κουκάκι, η Αθηναϊκή ριβιέρα αλλά και προορισμοί ιστορικού ενδιαφέροντος.
Στο μεταξύ  ιδιαίτερα θετικά είναι τα στοιχεία που προέρχονται από την αγορά των ΗΠΑ.  Οι προερχόμενοι από τις ΗΠΑ ταξιδιώτες, που θα επισκεφθούν Ευρωπαϊκούς προορισμούς (μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, η Ισπανία, η Ιταλία, η Γαλλία και η Κροατία) φέτος το καλοκαίρι αναμένεται να αυξηθούν κατά 250%, σύμφωνα με τις έως τώρα προβλέψεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία κινητικότητας της Uber, οι Αμερικανοί τείνουν να επιλέγουν την Ιταλία και την Γαλλία μαζί σε ένα ταξίδι, να επισκέπτονται την Πορτογαλία πριν κατευθυνθούν προς την Ισπανία και φαίνεται ότι προτιμούν το Ηνωμένο Βασίλειο ως στάση πριν φτάσουν στην Ελλάδα ή την Κροατία.
Κ.Χαλκιαδάκης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος

Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές

Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.

https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής

Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή»,  οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο,  σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού,  να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.

Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.

Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου,  θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.

Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις.  Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ