Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το CNN προτείνει τη Θεσσαλονίκη ανάμεσα σε 23 κορυφαίους καλοκαιρινούς προορισμούς

Η Θεσσαλονίκη περιλαμβάνεται στα είκοσι τρία κορυφαία μέρη για να επισκεφθεί κανείς το καλοκαίρι του 2023, σύμφωνα με δημοσίευση του CNN. Η πόλη βρίσκεται ανάμεσα σε εντυπωσιακούς προορισμούς, όπως τα νησιά Fiji, το Manaus στη Βραζιλία και το Κάιρο ενώ οι συντάκτες του πολυεθνικού ειδησεογραφικού καναλιού παροτρύνουν το αναγνωστικό κοινό, να επισκεφθεί την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, ως έναν από τους καλύτερους city break προορισμούς της Ευρώπης. Το άρθρο δίνει έμφαση στην γαστρονομική σφραγίδα της UNESCO, το άνοιγμα της αγοράς Μοδιάνο, το δημοφιλές παραλιακό μέτωπο και την κοντινή πρόσβαση σε όμορφες παραλίες και βουνά της ενδοχώρας.
    Με αφορμή τη δημοσίευση, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης επισημαίνει ότι «η Θεσσαλονίκη κερδίζει τις εντυπώσεις και την προσοχή από αναγνωρισμένα διεθνή μέσα και μπαίνει δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη τουρισμού». Παράλληλα, γνωστοποιεί ότι το Ιταλικό περιοδικό «Bell’ Europa» που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες προβάλλει τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της Θεσσαλονίκης, που αποτυπώνεται στο γαστρονομικό προφίλ του προορισμού, από τις γεύσεις της Ανατολίας που έφεραν οι πρόσφυγες τη δεκαετία του 1920, μέχρι την σύγχρονη γκουρμέ κουζίνα.
     Επίσης την προηγούμενη εβδομάδα κυκλοφόρησε το Ισπανικό  έντυπο περιοδικό SHANGAY που προβάλλει τον προορισμό Θεσσαλονίκη στην ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα της Ισπανίας. Η παρουσίαση του προορισμού υλοποιήθηκε με την συνεργασία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και του ΕΟΤ Ισπανίας, εκμεταλλευόμενοι την απευθείας πτήση της AEGEAN από την Βαρκελώνη.
    Πριν από μέρες, άλλωστε, ο δημοφιλής ιστότοπος Tasteatlas κατέταξε τη Θεσσαλονίκη στην 25η θέση ανάμεσα σε άλλες 100 σ’ όλο τον κόσμο για το αυθεντικό γαστρονομικό της προφίλ.
    Σε δηλώσεις της η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου επισημαίνει ότι τώρα αποδίδει καρπούς η στρατηγική προβολή που υλοποιήθηκε το προηγούμενο χρονικό διάστημα ενώ πλέον η αναγνώριση από διεθνή μέσα υψηλού κύρους επιβεβαιώνει ανεβάζει τον πήχη πιο ψηλά.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χαλκιδική: «Το 2024 θα είναι η χρονιά των Βρετανών τουριστών»

Η Χαλκιδική έχει αρχίσει να σκέφτεται την επόμενη σεζόν και σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται μια σειρά από επαφές που ήδη έχουν ξεκινήσει…

Χρονιά των Βρετανών εκτιμάται ότι θα είναι το 2024 για την ανατολική Χαλκιδική, σύμφωνα με τον δήμαρχο Αριστοτέλη, Στέλιο Βαλιάνο, ο οποίος -με αφορμή επίσκεψη στελεχών του βρετανικού τουριστικού πράκτορα SUNVIL- επισήμανε: «μετά τα νέα συμβόλαια της JET2 με μεγάλες αλλά και μικρές τοπικές ξενοδοχειακές μονάδες, ο προορισμός δείχνει να αλλάζει τουριστικό προσανατολισμό και να απευθύνεται με αξιώσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αν σε όλη αυτή τη “βρετανική δυναμική” προσθέσουμε την προσέλκυση του ιρλανδικού “Travel Department” στον περιπατητικό και active τουρισμό, τότε μιλούμε για ένα ολοκληρωμένο και πολλά υποσχόμενο αποτέλεσμα».

Ο Δήμος Αριστοτέλη συνεχίζει την προωθητική δραστηριότητα στη Μεγάλη Βρετανία, προετοιμάζοντας εκδήλωση απευθυνόμενη στη βρετανική τουριστική αγορά, η οποία θα πραγματοποιηθεί κατά της διάρκεια της έκθεσης World Travel Market (WTM) στο Λονδίνο τον Νοέμβριο, με τίτλο «ο δρόμος του Αριστοτελικού Όρους και τα μονοπάτια του Αλέξη Ζορμπά». Πρόκειται για τουριστικό μοντέλο διακοπών τύπου trekking retreat, εστιασμένο δηλαδή στο περιπατητικό και ποδηλατικό δίκτυο της Ανατολικής Χαλκιδικής, το οποίο συνδέεται με ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία, απευθυνόμενο σε πολλές ομάδες καταναλωτικού κοινού.

Εν αναμονή των εξελίξεων, στελέχη του SUNVIL, ο οποίος ειδικεύεται και στις πωλήσεις ελληνικών προορισμών στην Αγγλία και τη Σκωτία, πραγματοποίησαν επιθεώρηση σε ξενοδοχειακές μονάδες της Ιερισσού, της Αρναίας, της Ολυμπιάδας, της Ουρανούπολης και της Αμμουλιανής, στο πλαίσιο ολοκληρωμένου ταξιδιού εξοικείωσης (Fam. Trip). Το SUNVIL ήδη συνεργάζεται με μικρές ξενοδοχειακές μονάδες στην Ολυμπιάδα και την Αμμουλιανή, δεδομένου ότι διακινεί μεμονωμένους επισκέπτες σε καταλύματα, όπου κυρίαρχο στοιχείο πέρα από τις παροχές αποτελούν η φιλικότητα και η καλή φιλοξενία (ελληνική φιλοξενία).

Οι sales executives του SUNVIL απέκτησαν ακριβή εικόνα του προορισμού, ως μεσογειακής επιλογής διακοπών: περιπλανήθηκαν στην Αρναία και τη Μεγάλη Παναγία, μυήθηκαν στη δουλειά των Ιερισσιωτών ψαράδων στο λιμάνι του οικισμού, ακολούθησαν τους αριστοτελικούς δρόμους -χερσαίους στα Αρχαία Στάγειρα και θαλάσσιους στις ιχθυοκαλλιέργειες του Στρυμωνικού-απόλαυσαν τον παράπλου του Άθωνα και της Αμμουλιανής και δοκίμασαν αντιπροσωπευτικά πιάτα και τοπικούς οίνους, καθώς και την τοπική μπύρα Seven Seals, η οποία άφησε τις καλύτερες γευστικές εντυπώσεις.

«Δεκατρία νέα μικρά ξενοδοχεία της Ανατολικής Χαλκιδικής θα προταθούν από τους συμμετέχοντες να πλαισιώσουν τις προτάσεις του SUNVIL, γεγονός που δυναμώνει την παρουσία του προορισμού στη βρετανική τουριστική αγορά. Παράλληλα, προγράμματα περιπατητικού τουρισμού και οινοτουρισμού θα παραδοθούν, έτοιμα προς πώληση, ώστε να ενισχύσουν τους φθινοπωρινούς μήνες της τουριστικής περιόδου» υπογραμμίζεται σε σημερινή ανακοίνωση του δήμου Αριστοτέλη.

//

NEWSIT

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η εκπόνηση ειδικού σχεδίου για την Θεσσαλία συζητήθηκε στην συνάντηση της υπ. Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη με τον γγ ΕΟΤ και τον πρόεδρο του ΞΕΕ

Συνάντηση για την ανάληψη πρωτοβουλιών και την εκπόνηση ειδικού σχεδίου που αφορά την επόμενη ημέρα από τις πλημμύρες στη Θεσσαλία, είχαν σήμερα στα γραφεία Ε.Ο.Τ., η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ο γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κ. Μύρων Φλουρής, ο γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ Δημήτρης Φραγκάκης και ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Αλέξανδρος Βασιλικός.
Τέθηκαν θέματα που αφορούν τα προβλήματα των τουριστικών επιχειρήσεων και των επισκεπτών που βρέθηκαν στην περιοχή τις μέρες των καταστροφών. 
Υπήρξε εκτενής αναφορά στα προβλήματα των περιοχών, όπως τα παρουσίασε ο κ. Φλουρής που βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στη Θεσσαλία και στο συντονιστικό κέντρο της Περιφέρειας, εκπροσωπώντας το υπουργείο Τουρισμού αλλά και όπως τα μετέφεραν οι ξενοδόχοι στον κ. Βασιλικό. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην μεγάλη κινητοποίηση των ξενοδόχων της περιοχής με στόχο να φιλοξενηθούν έγκαιρα οι πληγέντες από την κακοκαιρία.
Προτεραιότητα για την συνέχεια αποτελεί η αποκατάσταση των υποδομών και ο σχεδιασμός βραχυπρόθεσμων και μεσοπρόθεσμων ενεργειών για την τόνωση του τουριστικού προϊόντος. Θα ακολουθήσουν και ειδικά προγράμματα για την προβολή της Θεσσαλίας, έτσι ώστε, κοινότητα και επιχειρήσεις να επιστρέψουν σταδιακά στην κανονικότητα.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ξενοδοχείο από την Ελλάδα απέσπασε το πρώτο βραβείο στον παγκόσμιο διαγωνισμό “Γαλάζιας Σημαίας” για το 2023

Παγκόσμια διάκριση πέτυχε το Mediterranean Village Hotel and Spa, το οποίο απέσπασε το πρώτο βραβείο στο διεθνή διαγωνισμό Καλών Πρακτικών για ακτές που έχουν βραβευτεί με Γαλάζια Σημαία του FEE (Foundation for Environmental Education / Ίδρυμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), στη θεματική ενότητα “Energy savings and management”.

   H βραβευμένη από τα Tourism Awards 2023 πεντάστερη ξενοδοχειακή μονάδα, ιδιοκτησίας της εταιρείας ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., που βρίσκεται στην Κατερίνη του Ν.Πιερίας κατάφερε να ξεχωρίσει στον παγκόσμιο διαγωνισμό για τις καλές πρακτικές του, στις οποίες επενδύει σε πολλαπλά επίπεδα, καθώς επιδιώκει να μετατραπεί σε “πράσινο”, δηλαδή να μειώσει τουλάχιστον κατά 80% τα απορριπτόμενα απόβλητά του και να μετατραπεί σε ενεργειακά αυτόνομο, περιορίζοντας κατά το μέγιστο δυνατό το ενεργειακό αποτύπωμά του. Για να το πετύχει αυτό, υλοποιεί σειρά δράσεων σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ).

   Ο εφετινός διαγωνισμός, όπως έχει καθιερωθεί από το Διεθνές Συντονιστικό Γραφείο, στο πλαίσιο του Προγράμματος «Γαλάζια Σημαία», αφορούσε τις καλύτερες πρακτικές που εφαρμόστηκαν σε βραβευμένες ακτές, μαρίνες ή τουριστικά σκάφη και είχε δύο θεματικές ενότητες: Τη διαχείριση και εξοικονόμηση ενέργειας και την πρόσβαση για όλους/Προσβασιμότητα.

   «Πρόκειται για μια επιπλέον αναγνώριση των προσπαθειών μας», δήλωσε η Διευθύνουσα Σύµβουλος στα MEDITERRANEAN HOTELS, Ευαγγελία Ξυπτερά, η οποία τόνισε ότι η εν λόγω βράβευση είναι ένα ακόμη τρόπος να γίνει γνωστή η προσπάθεια που καταβάλλεται από τον Όμιλο, για αειφόρο ανάπτυξη και βιωσιμότητα. «Στόχος μας είναι να γίνουν γνωστές οι δράσεις μας και να αποτελέσουν έμπνευση ώστε να ακολουθήσουν κι άλλοι το παράδειγμά μας, ‘Άλλωστε είμαστε εδώ να βοηθήσουμε και να μοιραστούμε την τεχνογνωσία με όποιον το επιθυμεί. Τα βραβεία δεν είναι ο στόχος αλλά το μέσο να διαδοθεί μια συνολική προσπάθεια, ένας αγώνας που τροφοδοτείται από την αγάπη μας για το τόπο, τον τουρισμό και την ανάγκη να κληροδοτήσουμε στη νέα γενιά ένα υγιές σύστημα», πρόσθεσε η κ. Ξυπτερά.

   Σημειώνεται ότι η “Γαλάζια Σημαία” είναι ένα παγκόσμιο (πάνω από 50 χώρες σε όλο τον πλανήτη) σύμβολο ποιότητας, το οποίο απονέμεται με αυστηρά κριτήρια σε οργανωμένες ακτές και μαρίνες τις οποίες διαχειρίζονται παράκτιοι Δήμοι, ξενοδόχοι και άλλοι φορείς ή και σε σκάφη που πληρούν τα σχετικά κριτήρια.

   Το εθελοντικό Πρόγραμμα “ΓΑΛΑΖΙΑ ΣΗΜΑΙΑ” (“BLUE FLAG”) ξεκίνησε πιλοτικά για πρώτη φορά στη Γαλλία, το 1985, αλλά η ουσιαστική έναρξή του ήταν την 5η Ιουνίου 1987, διεθνή ημέρα Περιβάλλοντος, οπότε και παρουσιάστηκε στο Συμβούλιο της Ευρώπης και στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως «πρωτότυπη Περιβαλλοντική Δράση για ακτές με μεγάλο αριθμό λουόμενων».

   Από το 2000 συμμετέχουν στο εθελοντικό αυτό πρόγραμμα 49 σήμερα χώρες από όλες σχεδόν τις ηπείρους, δηλαδή όχι μόνο της Ευρώπης, και ο υπεύθυνος διεθνώς χειριστής του Προγράμματος, το Fee (Foundation for Environmental Education / Ίδρυμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), σε συνεργασία με τους Συντονιστές των χωρών μελών του, αναμορφώνει κατά καιρούς τα κριτήρια βράβευσης, καθιστώντας συνεχώς αυστηρότερη την εφαρμογή τους, με στόχο τη βελτίωση, για τους επισκέπτες τους, των συνθηκών στις ακτές και μαρίνες που βραβεύονται. Στην Ελλάδα ο υπεύθυνος διαχειριστής του Προγράμματος είναι η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ