Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Καμπάνια παρουσίασης του δήμου Ρεθύμνης στο Μόναχο, στη Βιέννη και στη Βαρσοβία, ως τουριστικού προορισμού

Tις πρώτες δράσεις προβολής του στην Ευρώπη για το έτος 2023, πραγματοποίησε ο δήμος Ρεθύμνης όπου και παρουσιάστηκε ως τουριστικός προορισμός με συγκεκριμένες προτάσεις και απεριόριστες δυνατότητες.
Στο πλαίσιο της νέας πρότασης «CHOOSE CRETE», ο δήμος παρουσιάστηκε στο Μόναχο, στην Βιέννη και στη Βαρσοβία, σχετικά με τις υφιστάμενες δυνατότητες του, ως βιώσιμος προορισμός με προοπτικές συνεργασιών για αθλητικά και γαμήλια θεματικά πακέτα. Η παρουσίαση έγινε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, με άλλους δήμους της Κρήτης και με την αρωγή της ελληνικής Ομογένειας και των ελληνικών προξενείων.  
Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, ο βιώσιμος τουρισμός, με σεβασμό στις ανάγκες της εποχής μας και τις απαιτήσεις του σημερινού ταξιδιώτη, χρειάζεται επανακαθορισμό των σχέσεων με τις αγορές και επαναδιατύπωση της προσφοράς υπηρεσιών. Επισημαίνει δε ότι «μπορεί οι Ευρωπαίοι επισκέπτες μας να γνωρίζουν την Ελλάδα, όμως μπαίνουν νέα δεδομένα στην μεταξύ μας σχέση, χρειάζεται συνεχής ανανέωση στο προϊόν που διαπραγματευόμαστε, με βάση την Πράσινη Ανάπτυξη και τις ποικίλες νέες εμπειρίες που εμπλουτίζουν το συνολικό πακέτο των διακοπών». Από την πλευρά της η αντιδήμαρχος, αρμόδια για την τουριστική ανάπτυξη, Πέπη Μπιρλιράκη, αναφέρει πως τα δεδομένα πλεονεκτήματα του Ρεθύμνου «δηλαδή η ομορφιά του τόπου και της φιλοξενίας των ανθρώπων του, που αυτόματα συμπεριλαμβάνουν πλούσια ιστορία και γευστική γαστρονομία, μπορούν να προσθέσουν στην εμπειρική αλυσίδα τους όλων των ειδών επιθυμίες και δράσεις κάθε ενδιαφέροντος. Κάποιες έχουν ήδη εξελιχθεί ως προς τις ειδικές υπηρεσίες που χρειάζονται, όπως είναι οι υπηρεσίες πολυτελών εκδηλώσεων που αφορούν ομάδες ειδικών ενδιαφερόντων , οικογένειες, επιχειρήσεις κλπ.».
Επίσης η δημοτική αρχή του Ρεθύμνου προωθεί ακόμη έναν τομέα – τις αθλητικές δραστηριότητες και κάθε είδους σπορ. Για το λόγο αυτό άλλωστε, ο δήμος προσπαθεί με κάθε μέσο, όπως αναφέρει η κα Μπιρλιράκη, να ενημερώσει στους τουριστικούς οργανισμούς στο εξωτερικό, για τα οφέλη που μπορούν να έχουν, προβάλλοντας και προωθώντας τις θεματικές δυνατότητες στους πελάτες τους.
Ο δήμος σύμφωνα με τον προγραμματισμό του, θα συνεχίσει τα ταξίδια σε 3 ηπείρους και την προσπάθεια επικοινωνίας των τουριστικών προϊόντων με νέες αγορές, που θα δώσουν τη δυνατότητα αναβάθμισης στα οικονομικά οφέλη και θα συμπληρώσουν, σύμφωνα με του αρμόδιους, σταδιακά την ροή επισκεψιμότητας, αγγίζοντας το στόχο για 12 μήνες τουρισμό.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη. 


    H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.


    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη. 
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του. 

https://youtube.com/watch?v=azEz6vCgV74%3Ffeature%3Doembed


«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα». 

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ