Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου με απόλυτη ασφάλεια έως το τέλος Μαρτίου – Αποπεράτωση του τεχνολογικού εξοπλισμού το συντομότερο

https://youtube.com/watch?v=7Se3NB2NAPM%3Frel%3D0%26enablejsapi%3D1%26wmode%3Dtransparent

Κατά την έναρξη της συνέντευξης Τύπου ο υπουργός Επικρατείας και Μεταφορών-Υποδομών, Γιώργος Γεραπετρίτης, εξέφρασε την οδύνη και τον σπαραγμό του, όπως χαρακτηριστικά είπε, για την «πρωτοφανή εθνική τραγωδία που μας σημάδεψε όλους». «Η οδύνη θα πρέπει να βρει κάθαρση», πρόσθεσε. Προλογίζοντας τον υπουργό Επικρατείας, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, απέκλεισε κάθε ιδέα για συγκάλυψη, συμψηφισμό και ανούσια κομματική αντιπαράθεση.

Η ευθύνη που αναλογεί στην κυβέρνηση έχει αναληφθεί, τόνισε ο Γ. Γεραπετρίτης. «Οφείλω και πάλι να ζητήσω συγγνώμη εκ μέρους της κυβέρνησης και εμού προσωπικά απέναντι στις οικογένειες των θυμάτων, σε όλους τους Έλληνες πολίτες για το ότι δεν μπορέσαμε να αποτρέψουμε αυτό το απίστευτο δυστύχημα. Η συγγνώμη είναι εντελώς ειλικρινής, δεν είναι προσχηματική και δεν προσπαθεί να αποσείσει οποιαδήποτε πραγματική ευθύνη», πρόσθεσε. Ο υπουργός Επικρατείας και Μεταφορών-Υποδομών, εξ αρχής ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει καμία διάθεση κυβερνητικής παρέμβαση αφενός στη δικαστική έρευνα αφετέρου στη διοικητική έρευνα που θα διεξαγάγει ομάδα τεχνοκρατών. Όπως συμπλήρωσε, δεν είναι ώρα για αντιπαράθεση.

Τόνισε πως ανεξαρτήτων των λαθών σε ανθρώπινο επίπεδο, εάν είχαμε ένα πλήρες σύστημα τηλεδιοίκησης στη χώρα το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί. Και με αυτόν τον τρόπο έθεσε το ζήτημα ολοκλήρωσης των έργων που συνδέονται με τη λειτουργία του σιδηροδρόμου.  Παράλληλα, ο κ. Γεραπετρίτης ευχαρίστησε όλους όσοι ενεπλάκησαν στην αντιμετώπιση των συνεπειών της τραγωδίας από την πρώτη στιγμή.

Αναφερόμενος στην έλλειψη προσωπικού αναγνώρισε το πρόβλημα και έκανε λόγο για σημαντική μείωση προσωπικού την τελευταία 15ετία. Παράλληλα, μίλησε και για τις προσπάθειες αναπλήρωσης των κενών από την παρούσα κυβέρνηση. Σύμφωνα με τον ίδιο, προσελήφθησαν περί τα 200 άτομα με δελτίο παροχής υπηρεσιών, σταθμάρχες, κλειδούχοι και τεχνικοί, ενώ για πρώτη φορά δρομολογήθηκε η πρόσληψη μόνιμων εργαζομένων. Το 2021 έγινε διαγωνισμός για την πρόσληψη 117 ατόμων, εκ των οποίων 36 είναι σταθμάρχες. Και το 2022 πρόσληψη ακόμη 100 μονίμων.

Εντολή πρωθυπουργού για αποπεράτωση της σύμβασης τεχνολογικού εξοπλισμού των σιδηροδρόμων το ταχύτερο δυνατό

Διαβεβαίωσε ότι θα γίνουν όλες οι αναγκαίες ενέργειες για να προχωρήσει με ταχύτατους ρυθμούς η σύμβαση για τον τεχνολογικό εξοπλισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων. Για αυτό, όπως έκανε γνωστό, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, επικοινώνησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της μητρικής εταιρείας Alstom (Γαλλίας). Έδωσε, δε, σαφή εντολή για την αποπεράτωση του έργου το ταχύτερο δυνατόν. Αίτημα στο οποίο η γαλλική εταιρεία επέδειξε πλήρη κατανόηση. Εξάλλου, ο υπουργός δεσμεύτηκε να παρουσιάσει σύντομα το χρονοδιάγραμμα και πρόσθεσε ότι ο ίδιος θα βρίσκεται πάνω από την υλοποίηση του έργου.

Για το θέμα της επανεκκίνησης του σιδηροδρόμου, ο υπυργός Επικρατείας και Μεταφορών-Υποδομών, Γ. Γεραπετρίτης ανέφερε πως είναι σημαντικό να μπορέσει να ξεκινήσει εκ νέου, να μην περιμένουμε, δηλαδή, την ολοκλήρωση της τεχνολογικής αναβάθμισης. Όπως εξήγησε, θα πρέπει να στηρίξουμε την εμπιστοσύνη του κοινού απέναντι στον σιδηρόδρομο.

Ταυτόχρονα, όμως, διευκρίνισε, και έως ότου ολοκληρωθεί η τεχνολογική αναβάθμιση, η επανεκκίνηση θα γίνει μόνο υπό όρους απόλυτης ασφάλειας. «Θα αναβαθμίσουμε σημαντικά το επίπεδο ασφάλειας» και θα περιλαμβάνει υποχρεωτικώς δύο σταθμάρχες σε κάθε σταθμό, τόνισε ο κ. Γεραπετρίτης. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να υπάρξει μείωση του μεταφορικού έργου, καθώς μόνο έτσι μπορεί να εξασφαλισθεί επαρκής αριθμός σταθμαρχών. Στο πλαίσιο των αλλαγών, πάντα στην πρώτη φάση, θα υπάρξει ένας καλύτερος συντονισμός στο πλαίσιο των σημερινών τεχνολογικών δυνατοτήτων, σύμφωνα με τον υπουργό.

Ανέφερε ότι αυξάνεται ο προϋπολογισμός για τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Όπως σημείωσε, πριν το δυστύχημα στα Τέμπη είχε εγγραφεί στο ελληνικό πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης ποσό 185 εκατ. για την αναβάθμιση των δομών. Επίσης, ο κ. Γεραπετρίτης εξήρε τη στάση των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο, οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για την αναβάθμιση των μέτρων ασφαλείας. Υπογράμμισε, ακόμη, το σκέλος της εκπαίδευσης του προσωπικού. Θα υπάρξει, δε, όπως τόνισε, αυστηρότερο πλαίσιο για τις καταστροφές και κλοπές στο δίκτυο του σιδηροδρόμου.

Μιλώντας για τις αντιδράσεις και τα αισθήματα της ελληνικής κοινωνίας, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης Τύπου, ο υπουργίος Επικρατείας και Μεταφορών-Υποδομών, Γιώργος Γεραπετρίτης, τόνισε: «Τελώ σε ένα σοκ, κατανοώ τον συλλογικό πόνο που έχει προκαλέσει στην κοινωνία το συγκεκριμένο δυστύχημα, για τον άδικο χαρακτήρα του, για τη σκέψη ότι σε μια τέτοια εποχή που η τεχνολογία βρίσκεται στο απόγειό της στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση, δυστυχώς να γινόμαστε μάρτυρες καταστάσεων που δεν συνάδουν με τη σημερινή εποχή. Ο αδικός χαμός των ανθρώπων θα μας συνοδεύει πάντα. Κατανοώ τον θυμό και τις αντιδράσεις, είναι πάρα πολύ εύλογες αυτές».

Στη συνέχεια, ο κ. Γεραπετρίτης διαβεβαίωσε τους Έλληνες πολίτες: «Σε ό,τι αφορά την κυβέρνηση και εμένα προσωπικά, θα παραμείνω στη θέση αυτή με ένα καθήκον που αντιλαμβάνομαι ως ιερό. Να έλθουν απολύτως στην επιφάνεια, πλήρως, διαφανώς, με λογοδοσία τακτική, τα αίτια που προκάλεσαν την καταστροφή, όποια και αν είναι αυτά. Κάνοντας και τη δική μας κριτική για το τι ενδεχομένως δεν πράξαμε ενόσω οφείλαμε. Η έρευνα θα πάει μέχρι τέλους».

Στην αποκάλυψη ότι «το κέντρο τοπικής τηλε-διοίκησης Λάρισας το μοιραίο βράδυ λειτουργούσε κανονικά» προχώρησε ο υπουργός Επικρατείας και Μεταφορών-Υποδομών, με την ταυτόχρονη επισήμανση ότι «θα μπορούσε να είχε υπάρξει αυτόματη χάραξη της πορείας που θα προλάμβανε το δυστύχημα. Ουδέποτε ήταν εκτός λειτουργίας εκείνη την κρίσιμη βραδιά. Πράγματι, το συγκεκριμένο κέντρο είχε μεγάλες δυσκολίες διαχρονικά». Σε αυτό το σημείο, ο υπουργός επικαλέσθηκε δύο μεγάλες πυρκαγιές που το είχαν θέσει εκτός λειτουργίας. Όμως, κατέληξε, «πλήρως λειτουργούσε από τον Νοέμβριο του 2022».

Νωρίτερα, ο κ. Γεραπετρίτης είχε σημειώσει ότι σύστημα τηλε-ειδοποίησης δεν υφίστατο ποτέ και για αυτόν τον λόγο προχωρά η αναβάθμισή του. Ετούτη τη στιγμή έχει αναπτυχθεί το έργο στο 70% -η παράδοση είναι στο 90%- δυστυχώς στο συγκεκριμένο σημείο, Λάρισα-Πλατύ, δεν έχει αναπτυχθεί το έργο, όπως συμπλήρωσε.

«Η επιθυμία μας είναι ο σιδηρόδρομος να επανεκκινήσει στο συντομότερο δυνατό χρόνο, όμως να έχουμε εξασφαλίσει πριν τις αναγκαίες προϋποθέσεις. Όταν λέω αναγκαίο χρόνο, θα το δούμε προφανώς με όλους τους φορείς. Η επιθυμία μας είναι τον συντομότερο δυνατό χρόνο, ενδεχομένως και ως το τέλος του μήνα», πρόσθεσε ο κ. Γεραπετρίτης, διευκρινίζοντας πως όταν αναφέρεται σε μείωση μεταφορικού έργου, αυτό παραπέμπει σε μείωση συρμών-δρομολογίων ή μείωση σταθμών.

Το «γιατί» του δυστυχήματος θα το αξιολογήσει πρώτα και πάνω από όλα η ποινική δικαιοσύνη, που έχει επιληφθεί σε πολύ υψηλό επίπεδο

Ο κ. Γιώργος Γεραπετρίτης, απαντώντας στην ερώτηση του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, όσον αφορά το «γιατί» του δυστυχήματος, σημείωσε: «Είναι κάτι που υπερβαίνει και τον δικό μου ρόλο. Το “γιατί” θα το αξιολογήσει πρώτα και πάνω από όλα η ποινική δικαιοσύνη, που έχει επιληφθεί σε πολύ υψηλό επίπεδο. Από την άλλη πλευρά θα υπάρχει και η διοικητική διερεύνηση που θα δώσει τις απαντήσεις».

Ο κ. Γεραπετρίτης επικαλέστηκε τη «σαφή δήλωση του πρωθυπουργού, ο οποίος έδωσε το πλαίσιο. Δεν πρόκειται να κρυφτούμε πίσω από το ανθρώπινο λάθος. Θα ψάξουμε το ζήτημα μέχρις εσχάτων».

Κληθείς να διευκρινίσει τον τελικό αριθμό των θυμάτων στα Τέμπη ο υπουργός Μεταφορών ανέφερε πως είναι 55 οι νεκροί που έχουν ταυτοποιηθεί, ενώ υπάρχουν και άλλοι δύο νεκροί που ακόμη δεν έχουν ακόμη ταυτοποιηθεί. Επιπλέον, σύμφωνα με τον υπουργό, υπάρχουν επτά άνθρωποι που νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας.

Ο κ. Γεραπετρίτης, κάνοντας την ιστορική αναδρομή για το σύστημα τηλεδιοίκησης, έγκαιρης προειδοποίησης κ.λπ., σημείωσε ότι η σύμβαση, η οποία ξεκίνησε στο τέλος του 2014, αναπτύχθηκε έως το 2017 μερικώς. Είχε υπάρξει παράδοση του 32% του παραδοτέου, στο οποίο δυστυχώς, όμως, «υπήρχαν σοβαρότατα σφάλματα, κατ’ αποτέλεσμα ένα ποσοστό όχι πάνω από 18% ήταν αυτό που ήταν γνήσια λειτουργικό τα δύο αυτά χρόνια. Το υπόλοιπο χρειαζόταν να ανακατασκευασθεί. Το 2017 σταματά στην πραγματικότητα η εφαρμογή της σύμβασης γιατί προέκυψαν σοβαρότατα λάθη στην εφαρμογή».

Ακολούθως, η αρμόδια αρχή δημοσιονομικού ελέγχου για ευρωπαϊκούς πόρους διαπιστώνει σοβαρά σφάλματα, διακόπτεται η υλοποίηση της σύμβασης και «από το 2017 ως το 2019 δεν έχουμε καμία απολύτως παράδοση. Τον Νοέμβριο του 2019 αλλάζει η διοίκηση στην ΕΡΓΟΣΕ, που είναι ο φορέας υλοποίησης του έργου, και από τότε «γίνεται μία προσπάθεια ανάταξης της σύμβασης».

Ν. Παπαδημητρίου

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ανεξαρτητοποιήθηκαν Θεοδώρα Τζάκρη και Γιώτα Πούλου από τον ΣΥΡΙΖΑ – Αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ

Τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης χάνει και επίσημα ο ΣΥΡΙΖΑ, καθώς μένει με 29 βουλευτές, μετά την ανεξαρτητοποίηση της Θεοδώρας Τζάκρη και της Γιώτας Πουλου.

Σημειώνεται πως τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης παίρνει πλέον το ΠΑΣΟΚ. Τόσο η Θεοδώρα Τζάκρη όσο και η Γιώτα Πούλου απέστειλαν ταυτόχρονα το πρωί της Πέμπτης (21.11.2024) επιστολές ανεξαρτητοποίησης στον πρόεδρο της Βουλής, προσπαθώντας με αυτό τον τρόπο να περιορίσουν την κριτική ότι φέρουν την ευθύνη πως «έριξαν» τον ΣΥΡΙΖΑ από τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Το ΠΑΣΟΚ με 31 βουλευτές γίνεται το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ο ΣΥΡΙΖΑ εντάσσεται στα κόμματα της ελάσσονος αντιπολίτευσης.

Η Θεοδώρα Τζάκρη αναφέρει στην επιστολή της: «Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε της Βουλής των Ελλήνων. Με την παρούσα επιστολή μου σας γνωστοποιώ την αποχώρησή μου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. Εφεξής θα είμαι ανεξάρτητη βουλευτής Πέλλας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Με τιμή, Θεοδώρα Τζάκρη».

Με πανομοιότυπη επιστολή ανεξαρτητοποιήθηκε και η Γιώτα Πούλου: «Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε της Βουλής των Ελλήνων, Με την παρούσα επιστολή μου σας γνωστοποιώ την αποχώρησή μου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. Εφεξής θα είμαι ανεξάρτητη βουλευτής Βοιωτίας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Με τιμή, Γιώτα Πούλου».

Το πρωί της Πέμπτης η Θεοδώρα Τζάκρη είχε ανακοινώσει ότι θα αποχωρήσει από τον ΣΥΡΙΖΑ το… Σάββατο.

Σημειώνεται πως οι πρώην βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και πλέον ανεξάρτητοι, Θεοδώρα Τζάκρη, Ραλλία Χρηστίδου, Κυριακή Μάλαμα και Γιώτα Πούλου αναμένεται να ενταχθούν στο νέο κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη.

NEWSIT

Ανεξαρτητοποιήθηκαν Θεοδώρα Τζάκρη και Γιώτα Πούλου από τον ΣΥΡΙΖΑ – Αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νίκος Δένδιας: Πάμε σε κλείσιμο 137 στρατοπέδων μέχρι το 2025 – Κάθε μονάδα θα έχει τη δυνατότητα αντι-drone

Για τη νέα δομή των Ενόπλων Δυνάμεων για το διάστημα 2024 – 2035 μίλησε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Επιτροπής Εξωτερικών και Άμυνας της Βουλής, το πρωί της Πέμπτης (14.11.24).

Ο Νίκος Δένδιας αναφέρθηκε στα εξοπλιστικά προγράμματα που θα ενισχύσουν και θα αναβαθμίσουν τις επιχειρησιακές δυνατότητες των Ενόπλων Δυνάμεων.

Αρχικά, ο Νίκος Δένδιας δήλωσε ότι θα μεταρρυθμιστεί η Εθνοφυλακή, η εφεδρεία και η στρατιωτική θητεία, ενώ υπογράμμισε ότι συγχωνευτούν και κατ’ επέκταση θα κλείσουν στρατόπεδα στην ελληνική επικράτεια, παρουσιάζοντας αριθμητικά στοιχεία λέγοντας χαρακτηριστικά: «Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μονάδες στον Έβρο με πληρότητα κάτω από 30% και μονάδα στην Πελοπόννησο με 130%. Δεν έχει λογική να έχουμε 800 και στρατόπεδα, περισσότερα και από τις ΗΠΑ. Χρειάζομαι βοήθεια ξέρω τι είναι να κλείνουν στρατό. Πάμε σε κλείσιμο 137 στρατοπέδων και αυτό να τελειώσει μέχρι το 2025. Το κάνουμε γιατί δεν έχουμε χρήματα να κλείσουμε άλλα 250».

Παράλληλα, τόνισε ότι θα καταργηθούν περισσότεροι από 30 σχηματισμοί και θα ενοποιηθούν άλλοι, επισημαίνοντας πως πλέον οι Ένοπλες Δυνάμεις πρέπει να εκσυγχρονιστούν.

«Πρέπει να μπούμε στην εποχή των drones, κάθε μονάδα θα έχει τη δυνατότητα αντι-drone», ανέφερε.

Δείτε το σχετικό απόσπασμα από το 09:30 με 10:30 του βίντεο:

Σε ό,τι αφορά το Πολεμικό Ναυτικό, ο Νίκος Δένδιας είπε ότι θα υπάρξει τεράστια ενίσχυση και ο Στόλος θα α αποκτήσει δυνατότητες που δεν είχε ποτέ στην ιστορία του και αποκτά δυνατότητα αεροπορικής άμυνας στην περιοχή, προκειμένου να προβάλλει την ισχύ του.

Για την Πολεμική Αεροπορία, ο Νίκος Δένδιας υπογράμμισε ότι «ο πτέραρχος Γεωργιάδης έχει προωθήσει ένα πρόγραμμα ομογενοποίησης των τύπων για να φτάσουμε σε μια οροφή 200 αεροσκαφών 4++ και 5ης γενιάς, με τα μαχητικά αεροσκάφη τύπου RafaleF-35 και τα αναβαθμισμένα F-16 Viper.

Ως προς την κυβερνοασφάλεια, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας επισήμανε πως «για να λειτουργήσουμε τα συστήματα πρέπει να πάμε σε δορυφορικές επικοινωνίες κρυμμένες, άρα πρέπει να πάμε σε ελληνικό δορυφόρο και πρέπει να πάμε σε δυνατότητες κυβερνοπολέμου αμυντικές και επιθετικές».

Επίσης, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας διευκρίνισε ότι «στα 10 χρόνια της κρίσης έλειψαν 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο άρα ένα συνολικό έλλειμμα 20 δισ. Όπου υπάρχει ιδιωτική βοήθεια είναι καλοδεχούμενη. Φέτος θα ξεπεράσουμε τα 20 εκατομμύρια. Η δυνάμει απειλή έχει έναν προϋπολογισμό 40 δισ. ευρώ. Εκτιμούμε ότι θα πάμε σε 2 δισ. εξοικονόμηση σε βάθος 10ετίας από τα λειτουργικά έξοδα και αυτό είναι το απαισιόδοξο σενάριο».

NEWSIT

https://www.newsit.gr/politikh/nikos-dendias-pame-se-kleisimo-137-stratopedon-mexri-to-2025-kathe-monada-tha-exei-ti-dynatotita-anti-drone/4234787/

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οι δυο κινήσεις Μητσοτάκη στη Βουλή που «έδειξαν» ποιον θεωρεί βασικό του αντίπαλο

Η συζήτηση στη Βουλή για την αντιπυρικη περίοδο φαίνεται να εκπέμπει και πολλά μηνύματα από τον Κυριάκο Μητσοτάκη στους πολιτικούς του αντιπάλους εντός και εκτός.

Όπως σχολιάστηκε από πολλούς, η κίνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη να αποχωρήσει την ώρα που ανέβαινε στο βήμα ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς και η επιστροφή του όταν πήρε τον λόγο ο Νίκος Ανδρουλάκης έδειξε δυο πράγματα: πρώτον, ότι επιλέγει ως βασικό του πολιτικό αντίπαλο τον Νίκο Ανδρουλάκη. Άλλωστε αυτό φάνηκε και στην πρωτολογία του όταν απευθύνθηκε προσωπικά στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. «Και να πω στον κ. Ανδρουλάκη, αφού τον συγχαρώ για την επανεκλογή του, με αφορμή κάτι το οποίο διάβασα στην ερώτησή σας: δεν είναι άλλοθι, να το ξεκαθαρίσουμε αυτό. Η κλιματική κρίση δεν είναι άλλοθι, είναι μια πραγματικότητα. Είναι μια επίθεση η οποία δεν έχει χρώμα, δεν έχει κόμμα. Είναι ένας κίνδυνος ο οποίος αφορά τους πάντες και απέναντι στην κλιματική κρίση έχουμε χρέος να σταθούμε όλοι ενωμένοι και συντεταγμένοι».

Και δεύτερον: Σε αντίθεση με τον Αντώνη Σαμαρά ο οποίος πρόσφατα αντάλλαξε θερμή χειραψία με τον Νίκο Παππά σε εκδήλωση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν επιθυμεί να έχει σχέσεις με τον καταδικασμένο Πρόεδρο της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ από το Ειδικό Δικαστήριο για τις τηλεοπτικές άδειες.

NEWSIT

Οι δυο κινήσεις Μητσοτάκη στη Βουλή που «έδειξαν» ποιον θεωρεί βασικό του αντίπαλο

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ