Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ά Γκερέκου: Η Ελλάδα μπορεί να αναδειχθεί σε παγκόσμιο κέντρο αυθεντικής ευζωίας

«Η Ελλάδα έχει όλες τις προδιαγραφές για να αποτελέσει κορυφαίο προορισμό υγείας και ευεξίας και πόλο αντίστοιχων επενδύσεων, ενώ ειδικότερα η περιοχή της Αττικής διαθέτει όλες τις προϋποθέσεις, προκειμένου να αναδειχθεί σε παγκόσμιο hub ιατρικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».  Αυτό τόνισε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, μιλώντας χθες στο Global Wellness Economy Forum με τίτλο «From Opportunity to a Successful Development – The Greek Case», που διοργάνωσε η ΜΚΟ ΕΛΙΤΟΥΡ.
 Η κυρία Γκερέκου, αφού αναφέρθηκε στα σημαντικά επιτεύγματα του ελληνικού τουρισμού το 2022 παρά τις επανειλημμένες κρίσεις, σημείωσε πως το αποτέλεσμα αυτό προήλθε από τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για το ολικό rebranding της χώρας και την προώθησή της ως premium, υγειονομικά ασφαλή, πολυνησιακού προορισμού μέσα από πλάνα προβολής με 12μηνη διάρκεια και στοχευμένες καμπάνιες για λιγότερο γνωστούς προορισμούς και ειδικές μορφές τουρισμού.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη σημασία του τουρισμού ευεξίας και υγείας, που αποτελεί ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα segments του διεθνούς τουριστικού κλάδου, με ρυθμούς 20-30% κάθε χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό, εξέφρασε τη βεβαιότητά της πως «η διεθνής κοινότητα θα “ ψηφίσει” Ελλάδα και στον τουρισμό υγείας» εξηγώντας τους λόγους: «Γιατί αποτελεί top of mind προορισμό, για το θαυμάσιο μεσογειακό κλίμα και την ηλιοφάνεια τις περισσότερες μέρες του χρόνου, το πολυδύναμο φυσικό περιβάλλον της, τις εξαιρετικής καθαρότητας θάλασσες, τις εκατοντάδες θερμές και ιαματικές πηγές, την ποικιλόμορφη ενδοχώρα, που προσφέρεται για ήπιες δραστηριότητες κοντά στη φύση, την ελληνική μεσογειακή διατροφή, το τεράστιο απόθεμα υλικής και άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, τις υποδομές προσβάσιμου τουρισμού, αλλά και γιατί αποτελεί ήδη αναπτυσσόμενη αγορά silver tourism». 
«Επομένως, η Ελλάδα, η χώρα του ευ ζην, όχι μόνον μπορεί να αναδειχθεί σε ξεχωριστό προορισμό υγείας και ευεξίας, αλλά να αποτελέσει το παγκόσμιο κέντρο ολιστικής θεραπείας και αναζωογόνησης, παγκόσμιο κέντρο αυθεντικής ευζωίας» υπογράμμισε.
Ο ρόλος του ΕΟΤ
 Αναφερόμενη στη συμβολή του ΕΟΤ στη συνολική προσπάθεια που συντελείται προς αυτή την κατεύθυνση, η κα Γκερέκου σημείωσε ότι ως η Εθνική Πύλη προώθησης και προβολής της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική αγορά, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, έχει θέσει σταθερά στο στόχαστρο των δράσεων του τον άξονα του τουρισμού υγείας και ευεξίας, τόσο προς τις κοντινές αγορές της Ευρώπης και της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, όσο και προς τις μακρινές αγορές, όπως της Αμερικής και του Καναδά, στοχεύοντας κυρίως στην ομογένεια. 
Τέλος, υπενθύμισε το έργο της ψηφιακής αναβάθμισης του ΕΟΤ, το οποίο θα περιλαμβάνει και πλήρη ψηφιακό χάρτη με όλες τις πληροφορίες για τις εμπειρίες που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης σε κάθε γωνιά της χώρας και επίκεντρο τις υπηρεσίες υγείας και ευεξίας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη. 


    H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.


    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη. 
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του. 

https://youtube.com/watch?v=azEz6vCgV74%3Ffeature%3Doembed


«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα». 

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ