Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την Δευτέρα 30 Ιανουαρίου η 3η κλήρωση του Προγράμματος “Τουρισμός για Όλους” –

Την Δευτέρα  30 Ιανουαρίου του 2023 θα γίνει η 3η κλήρωση του Προγράμματος “Τουρισμός για Όλους” που αφορά 125.000 νέους δικαιούχους, φτάνοντας έτσι τους 400.000 συνολικά μόνο για εφέτος.  Αυτό τονίζει στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη υπογραμμίζοντας ότι οι ψηφιακές κάρτες μπορούν να εξαργυρωθούν μέχρι το τέλος Ιουνίου, οπότε καλό θα ήταν οι δικαιούχοι να σπεύσουν να τις αξιοποιήσουν, όπως σημειώνει.

Εστιάζοντας στο πρόγραμμα “Τουρισμός για όλους”, η κυρία Ζαχαράκη επεσήμανε ότι πρόκειται για ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε το 20-21 ως ένα μέτρο στήριξης του τουρισμού μέσα στην πανδημία, και μέσω αυτού εξαργυρώθηκαν 19 εκατ. ευρώ από  200.000 δικαιούχους. Μάλιστα το πρόγραμμα “ Τουρισμός για Όλους” του Υπουργείου Τουρισμού έχει διπλό στόχο: πρώτον, την στήριξη -σε εποχές παγκόσμιων κρίσεων- των συμπολιτών μας, και δεύτερον την επέκταση της τουριστικής κίνησης σε όλη τη χώρα και σε όλο το έτος, ανάφερε η κυρία Ζαχαράκη.

Εφέτος, όπως τονίστηκε, το πρόγραμμα αναβαθμίστηκε σημαντικά. Πλέον χορηγείται με ψηφιακή κάρτα στο κινητό μας τηλέφωνο, ενώ η επιδότηση ανέρχεται στα 150 ευρώ ανά δικαιούχο, και 200 ευρώ για ΑΜΕΑ συμπολίτες μας. Καλύπτει διαμονή σε κάθε προορισμό της χώρας,  και για το σύνολο των χειμερινών μηνών, συμβάλλοντας έτσι στην πολυπόθητη επέκταση της σεζόν, ενώ μεριμνήσαμε ώστε οι επιχειρήσεις να πιστώνονται τα χρήματα άμεσα, σημειώνει η κυρία υφυπουργός. Το πρόγραμμα για το 2022-2023 έχει προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 64 εκατ. ευρώ, την ίδια στιγμή που στα 4,5 χρόνια της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε χορηγηθεί ποτέ αντίστοιχη επιδότηση διαμονής από το Υπουργείο Τουρισμού, σημειώνει η κυρία Ζαχαράκη.

Σε ό,τι αφορά τα οφέλη του προγράμματος, έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον ότι ενισχύθηκαν ιδιαίτερα εναλλακτικοί προορισμοί και η ενδοχώρα.  Κορυφαίες συνολικά περιφέρειες ήταν αυτές της Κεντρικής Μακεδονίας, Πελοποννήσου, Αττικής και Θεσσαλίας, ενώ τη μεγαλύτερη θετική μεταβολή τους χειμερινούς μήνες εμφάνισαν η Δυτική Ελλάδα, η Δυτική Μακεδονία και το Βόρειο Αιγαίο. Από προορισμούς ειδικότερα ξεχώρισαν οι μεγάλες πόλεις (Θεσσαλονίκη-Αθήνα), αλλά και πιο εναλλακτικές επιλογές (όπως Τολό, Πάργα, Γιάννενα, Αιδηψός, Θάσος, Καλάβρυτα, Καστοριά).
“Στο Υπουργείο Τουρισμού παραμένουμε προσηλωμένοι στην δέσμευση της κυβέρνησης για έμπρακτη και στοχευμένη στήριξη των Ελλήνων πολιτών, και σχεδιάζουμε ήδη την συνέχιση του προγράμματος και στο μέλλον, βελτιώνοντας το διαρκώς,  προς όφελος των δικαιούχων του, άλλα και του ελληνικού τουρισμού συνολικά”, τονίζει η κυρία Ζαχαράκη.

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι κληρωθέντες του προγράμματος

Όσοι δικαιούχοι του προγράμματος κληρωθούν την 30η Ιανουαρίου, πρέπει να γνωρίζουν ότι κάθε άυλη ψηφιακή προπληρωμένη κάρτα εξαργυρώνεται είτε εφάπαξ στο ίδιο τουριστικό κατάλυμα είτε τμηματικά σε διαδοχικά τουριστικά καταλύματα αναλόγως του διαθέσιμου υπολοίπου της όποια χρονική στιγμή επιθυμεί ο δικαιούχος μέχρι 30/6/2023. 

Παράλληλα κατά τη διαδικασία υποβολής της αίτησης στο Πρόγραμμα και ενεργοποίησης της άυλης προπληρωμένης κάρτας μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοσδήποτε τύπος κινητού τηλεφώνου.  Από τη στιγμή όμως που ενεργοποιείται η άυλη προπληρωμένη κάρτα, για να χρησιμοποιηθεί σε τερματικό POS, θα πρέπει να έχει συνδεθεί σε υπηρεσίες Apple Pay ή Google Pay και να χρησιμοποιείται από smartphone που υποστηρίζει συναλλαγές NFC. Εναλλακτικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί με υποβολή των στοιχείων της σε κατάλληλους διαδικτυακούς τόπους παρόχων διαμονής χωρίς χρήση τεχνολογίας NFC. ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε κινητό μπορεί να εισαχθεί για τη διενέργεια συναλλαγών μόνο μία άυλη χρεωστική κάρτα!
Επίσης πρέπει να γνωρίζουν ότι η άυλη ψηφιακή προπληρωμένη κάρτα είναι ατομική και μπορεί να εξαργυρωθεί σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο ή τουριστικό κατάλυμα μέχρι τα τέλη Ιουνίου του 2023. Σε ό,τι αφορά τυχόν περιορισμούς, τονίζεται ότι δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός ούτε στον αριθμό των διανυκτερεύσεων, ούτε στην περίοδο που ο δικαιούχος θα επιλέξει να κάνει χρήση της ατομικής του ψηφιακής επιταγής. Μοναδική προϋπόθεση είναι το συνολικό ποσό της ανέπαφης πληρωμής να μην υπερβαίνει τα 150 ευρώ (ή τα 200 ευρώ για ΑμεΑ).  Δεν υπάρχει, επίσης, κάποιος γεωγραφικός περιορισμός, καθώς στο Πρόγραμμα συμμετέχουν τα τουριστικά καταλύματα όλης της χώρας.

Παράδειγμα δαπάνης του ποσού του προγράμματος

Ο δικαιούχος μπορεί να χρησιμοποιήσει το ποσό των 150 ευρώ εφάπαξ, μπορεί όμως να «σπάσει» το συνολικό ποσό και να το χρησιμοποιήσει σε διαφορετικές χρονικές περιόδους, με όποιον τρόπο επιθυμεί.  Για παράδειγμα, μπορεί να δαπανήσει 50 ευρώ για τη διαμονή του σε κάποιο κατάλυμα κατά τους θερινούς μήνες και τα υπόλοιπα 100 ευρώ να τα χρησιμοποιήσει για τον ίδιο σκοπό το φθινόπωρο, τον χειμώνα, την επόμενη άνοιξη ή στις αρχές του επόμενου καλοκαιριού. Έτσι, το Πρόγραμμα συμβάλλει και στον στόχο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου σε δώδεκα μήνες τον χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, για  οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω email tourism4all2022@ktpae.gr
Κ. Χαλκιαδάκης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη. 


    H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.


    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη. 
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του. 

https://youtube.com/watch?v=azEz6vCgV74%3Ffeature%3Doembed


«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα». 

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ