Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Όντρεϊ Χέπμπορν: «Γοητεία, αθωότητα και ταλέντο», μιας πληγωμένης γυναίκας

Ο συνδυασμός εκλεπτυσμένης ομορφιάς, κοριτσίστικης αγνότητας, με το λιγνό αποστεωμένο κορμί και τις εφηβικές γραμμές, στις οποίες το μπαλέτο έδωσαν χάρη και μία ανάλαφρη κορμοστασιά, κατέστησαν την Όντρεϊ Χέπμπορν μία από τις σταρ, που θα έχει για πάντα το δικό της κεφάλαιο στον κινηματογράφο. Ωστόσο, τα μεγάλα θλιμμένα μάτια της ήταν αυτά που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τους σκηνοθέτες, τις χάρισαν σπουδαίους ρόλους και εκείνη ανταπέδωσε με αξέχαστες ερμηνείες.

Η θλιμμένη ματιά της, όμως, δεν ήταν ένα φυσικό χάρισμα, αλλά προϊόν μίας πολύ δύσκολης παιδικής ζωής, καθώς η Όντρεϊ Χέπμπορν γνώρισε από πρώτο χέρι τι θα πει πόλεμος, ναζιστική θηριωδία, αλλά και απώλεια, όταν ο αγαπημένος της πατέρας την εγκατάλειψε, μαζί με τη μητέρα της, σε ηλικία έξι ετών. Μια τραυματική εμπειρία, καθώς ο πατέρας της δεν ήταν το πρότυπο που είχε στα παιδικά της μάτια, αλλά ένας αφοσιωμένος Χιτλερικός.

Παρά ταύτα, η Όντρεϊ Χέπμπορν, που συμπληρώνει 30 χρόνια από τον πρόωρο θάνατό της (20 Ιανουαρίου 1993), θα βρει κοπιάζοντας και με τεράστια θέληση, τον δρόμο της στην υποκριτική, θα φτάσει στην κορυφή του Χόλιγουντ, ενώ για πολλά χρόνια της ζωής της θα αφιερωθεί στα παιδιά που είχαν ανάγκη και θα προσπαθήσει να τους δώσει την αγάπη, που αυτή δεν έζησε παρότι γεννήθηκε μέσα στα πλούτη.

Από τα πλούτη στην τραυματική απώλεια

Αλλά ας τα πάρουμε απ’ την αρχή. Η Όντρεϊ Χέπμπορν γεννήθηκε στις 4 Μαΐου του 1929 στις Βρυξέλλες, ως μοναχοκόρη ενός Ιρλανδού τραπεζίτη και μιας μιας πρώην βαρόνης, Ολλανδέζας αριστοκράτισσας, που είχε από τον πρώτο της γάμο, με έναν Ολλανδό ευγενή, απόγονο του βασιλιά Εδουάρδου Γ’ της Αγγλίας, ακόμη δυο ετεροθαλείς αδελφούς. Η μικρή Όντρεϊ έκανε τα πρώτα της βήματα σαν πριγκίπισσα, πηγαίνοντας στο αριστοκρατικό σχολείο του Κεντ, αλλά πριν αρχίσει να πολυκαταλαβαίνει, ο πατέρας της, θα εγκαταλείψει την οικογένειά του, καθώς αυτός και η σύζυγός του, ήταν μέλη της Βρετανικής Φασιστικής Ένωσης. Μία τραυματική εμπειρία για την Όντρεϊ, όπως παραδέχθηκε χρόνια μετά.

Η γερμανική κατοχή και η Άννα Φρανκ

Όμως, τα χειρότερα για την Χέπμπορν ήταν μπροστά, με το ξέσπασμα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Το 1939 η μητέρα της πήρε την απόφαση να μετακομίσει μαζί με τα παιδιά της στο σπίτι του παππού της στο Άρνεμ της Ολλανδίας, καθώς πίστευε ότι η Ολλανδία ήταν ασφαλής από γερμανική εισβολή. Εκεί, η Όντρεϊ θα φοιτήσει στο Ωδείο του Άρνεμ, όπου μυήθηκε στο μπαλέτο.

Το 1940, οι Γερμανοί εισέβαλλαν στην Ολλανδία, αναγκάζοντας την Χέπμπορν να αλλάξει το όνομά της, για να μη θυμίζει αγγλικό. Η κατάσταση χειροτέρευε συνεχώς, ενώ το χειμώνα του 1944 θα έρθει και ο λιμός, αφήνοντας οι Γερμανοί τους ντόπιους χωρίς θέρμανση και τρόφιμα. Η ίδια, που είδε ανθρώπους να πεθαίνουν παγωμένοι ή από την πεινά στους δρόμους, δεν έχασε ποτέ το κουράγιο της και ως μπαλαρίνα, χόρευε για να μαζευτούν χρήματα που θα βοηθούσαν την αντίσταση. Υποφέροντας από οξεία αναιμία και αναπνευστικά προβλήματα, η έφηβη πια Όντρεϊ θα δει να εκτελείται μπροστά της και ο ξάδελφος της μητέρα της, ενώ ο ετεροθαλής αδελφός της, Ίαν, θα περάσει κάποιο διάστημα σε στρατόπεδο εργασίας.

Οι εικόνες, με τους Εβραίους στα τρένα να μεταφέρονται σε στρατόπεδα εργασίας και τις εκτελέσεις αντιστασιακών πλήγωσαν βαθιά την Χέπμπορν, η οποία είχε πολλά κοινά με την Άννα Φρανκ, της οποίας όταν διάβασε το βιβλίο της, αμέσως μετά τον πόλεμο, την καταρράκωσε.

Το μπαλέτο και η υποκριτική

Αμέσως μετά τον πόλεμο, μετακόμισε στο Άμστερνταμ, για να παρακολουθήσει μαθήματα μπαλέτου, ενώ στη συνέχεια θα πάει στο Λονδίνο για να τελειοποιηθεί παρακολουθώντας μαθήματα μπαλέτου από τη φημισμένη Μαρί Ράμπερτ, αλλά λόγω του ύψους της, το 1,70 ήταν τότε σχεδόν απαγορευτικό, για μια πρίμα μπαλαρίνα, καθώς και της ασθενικής της υγείας, δεν τα κατάφερε. Έτσι, ακούγοντας τη συμβουλή της δασκάλας της, θα στραφεί στην υποκριτική, απ’ την οποία θα εξασφάλιζε και περισσότερα χρήματα, καθώς η μητέρα της δούλευε ως υπηρέτρια, για να στηρίξει την οικογένειά της.

Ξεκίνησε να δουλεύει στο θέατρο, σε μουσικές παραστάσεις και ταυτόχρονα να παίζει μικρούς ρόλους σε ταινίες. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του «Monte Carlo Baby» η Χέπμπορν επιλέχτηκε να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο έργο του Μπρόντγουεϊ με τίτλο «Gigi» που έκανε πρεμιέρα στις 24 Νοεμβρίου 1951 στο Θέατρο Φούλτον.

Ο Γουάιλερ, το Όσκαρ και η καταξίωση

Ο πρώτος της πρωταγωνιστικός ρόλος θα έρθει το 1953 στην αμερικάνικη ταινία «Διακοπές στη Ρώμη», δίπλα στον σούπερ σταρ Γκρέκορι Πεκ και σε σκηνοθεσία του μεγάλου Γουίλιαμ Γουάιλερ, ο οποίος είχε εντυπωσιαστεί από το δοκιμαστικό που της είχε κάνει και ως εκ τούτου απέρριψε την αρχική επιλογή της Ελίζαμπεθ Τέιλορ. Όπως είχε πει ο Γουάιλερ για την επιλογή του «είχε όλα όσα έψαχνα: Γοητεία, αθωότητα και ταλέντο. Ήταν επίσης πολύ αστεία. Ήταν απολύτως μαγευτική». Με λίγες λέξεις ο Γουάιλερ θα συμπυκνώσει τα χαρακτηριστικά της ηθοποιού Όντρεϊ Χέπμπορν.

Η τύχη της Χέπμπορν να πέσει πάνω στον Γουάιλερ, θα της χαρίσει το Όσκαρ Α Γυναικείου ρόλου και θα της ανοίξει έναν ανεπανάληπτο δρόμο δόξας. Θα βραβευτεί με Όσκαρ, Τόνι, Έμμυ και Γκράμι, θα πρωταγωνιστήσει σε αμέτρητες παραστάσεις στο Μπρόντγουεϊ και θα κερδίσει τέσσερα θεατρικά βραβεία. Ταυτόχρονα, για μια 20ετία θα αναδειχθεί ως σύμβολο της μόδας, ένα είδωλο καλαισθησίας που ίσως δεν υπάρχει όμοιό της, ακολουθώντας το αξίωμα που είχε θέσει η ίδια: «Για ωραία μάτια, βλέπε το καλό στους άλλους. Για ωραία χείλη, να λες λόγια ευγενικά. Και για το παράστημα: να περπατάς σαν να μην είσαι ποτέ μόνη».

Θριαμβευτική πορεία

Η συνέχεια για την Χέπμπορν θα είναι θριαμβευτική, καθώς θα ακολουθήσουν σπουδαίες ταινίες, θαυμάσιες ερμηνείες της, η καθολική αποδοχή. Οι επιλεγμένες επιλογές της, θα της δώσουν την ικανοποίηση να μην έχει αποτυχίες στον κινηματογράφο. Ανάμεσα στις καλύτερες ταινίες της είναι το υπέροχο δράμα του Φρεντ Τσίνεμαν «Η Ιστορία μιας Μοναχής» (1959), το θρυλικό πλέον «Πρόγευμα στο Τίφανις» (1961) του Μπλέικ Έντουαρντς, η κλασική κομεντί « Γλυκιά μου Σαμπρίνα» (1954) του μέγιστου Μπίλι Γουάιλντερ, έχοντας δίπλα της τον Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ και τον Γουίλιαμ Χόλντεν, το ρομαντικό μιούζικαλ «Έξυπνο Μουτράκι» (1957) του Στάνλεϊ Ντόνεν, με τον Φρεντ Αστέρ, την υπερπαραγωγή του Τζορτζ Κιούκορ «Ωραία μου Κυρία», με τον Ρεξ Χάρισον, «Πώς να Κλέψετε 1.000.000 δολάρια» (1966) του Γουάιλερ, με τον Πίτερ Ο’Τουλ, το ρομαντικό δράμα «Δύο για τον Δρόμο» (1967), δίπλα στον Άλμπερτ Φίνεϊ και το πανέμορφο γουέστερν «Οι Ασυγχώρητοι» (1960) του Τζον Χιούστον, με τον Μπαρτ Λάνκαστερ δίπλα της.

Για πάντα ευαίσθητη γυναίκα

Βεβαίως υπάρχει και η τελευταία της εμφάνιση, έπειτα από χρόνια ενασχόλησής της με τα παιδιά που είχαν ανάγκη, για λαούς που μαστίζονταν από τη φτώχεια και την πείνα, ταξιδεύοντας σε επικίνδυνες περιοχές της Λατινικής Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας, ως πρέσβειρα Καλής Θέλησης της UNICEF. Ήταν το 1989 στην ρομαντική περιπέτεια φαντασίας του Σπίλμπεργκ «Για Πάντα», στην οποία η ολιγόλεπτη συμμετοχή της ήταν το πιο συγκινητικό χαρακτηριστικό της ταινίας, καθώς είχε γίνει γνωστό ότι πάσχει από καρκίνο. Μια μάχη που θα δώσει με γενναιότητα, ανάμεσα σε επώδυνες επεμβάσεις και χημειοθεραπείες, αλλά και συνεχή ταξίδια, για να βρεθεί δίπλα σε παιδιά και χειμαζόμενους λαούς.

Η Όντρεϊ Χέπμπορν, που παντρεύτηκε δυο φορές – την πρώτη με τον διάσημο ηθοποιό Μελ Φερέρ, τη δεύτερη με τον Ιταλό ψυχίατρο Αντρέα Ντότι – απέκτησε δύο παιδιά, είχε πολλές ερωτικές σχέσεις με διάσημους και μη άντρες, καθώς λόγω του ψυχικού τραύματος της απώλειας του πατέρα, αναζητούσε πάντα την αντρική αγάπη. Μία πληγωμένη γυναίκα που ήξερε πόσο πολύτιμη είναι η αναζήτηση της ευτυχίας. Γιατί πίστευε ότι «τα ευτυχισμένα κορίτσια είναι τα πιο όμορφα». Ειδικά όταν η ματιά τους έχει κάτι το μελαγχολικό, έχουν να πουν μία μεγάλη ανθρώπινη ιστορία…

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Πρόσκληση σε ανοιχτή φιλανθρωπική εκδήλωσηκαι παρουσίαση βιβλίου από την Film School “Hollywood Studio Thessaloniki”

Τη Δευτέρα, 1 Απριλίου στις 20.00 θα πραγματοποιηθεί φιλανθρωπική εκδήλωση στη Hollywood Studio Thessaloniki (Εγνατία 45).Θα παρουσιαστεί το βιβλίο “Ήθος- Πάθος- Λόγος, το αρχαίο μυστικό της επιτυχίας” σε ένα διαδραστικό σεμινάριο με ελεύθερη είσοδο.Όλα τα έσοδα της βραδιάς από το βιβλίο θα διατεθούν στο Σπίτι του Ηθοποιού, του οποίου η πρόεδρος, κα Άννα Φόνσου, θα παραβρεθεί στην εκδήλωση.Η παρουσίαση:Ο συγγραφέας, Λεωνίδας Γαλάνης, θα μας φέρει σε επαφή με το αρχαίο μυστικό της επιτυχίας και της ευδαιμονίας μέσα από μία καθηλωτική και απολαυστική παρουσίαση.Το βιβλίο:Το «Ήθος Πάθος Λόγος» εξερευνά το μυστικό της επιτυχίας από την αρχαιότητα μέχρι το… διάστημα.«Από τον Σοπενάουερ μέχρι τον Μπρους Λι. Από τη μουσική βιομηχανία μέχρι την άγρια ζούγκλα. Από τον Μέγα Αλέξανδρο μέχρι… τον Μπάμπη. Το μυστικό, που ήταν κρυμμένο σε ένα εγχειρίδιο ρητορικής, ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί.»Έχοντας ως βάση μια αληθινή ιστορία 2.400 ετών, εκείνη του απλού στρατιώτη, παρελαύνουν αναφορές στη φιλοσοφία και τη δράση του Αριστοτέλη, του Πλάτωνα, του Σωκράτη, του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Πλουτάρχου και πολλών άλλων, και μας οδηγούν σε νεότερους, όπως τον Τσιαλντίνι, τον Κόβεϊ, τους… Extreme.Με απλό, ευχάριστο και ελαφρώς χιουμοριστικό τρόπο μεταφέρεται το μυστικό στον αναγνώστη, ώστε να είναι σε θέση να το εφαρμόσει άμεσα και εύκολα για την κατάκτηση της επιτυχίας και της ευδαιμονίας. Ένα βιβλίο που «δεν γνωρίζει ηλικίες» και μπορεί να φανεί χρήσιμο σε όλους.Ο συγγραφέας:Ο Λεωνίδας Γαλάνης έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων ως εκπαιδευτής management, πωλήσεων και marketing. Διατέλεσε στέλεχος σε πολλές εταιρείες και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.Η Hollywood Studio ThessalonikiΗ Film School “Hollywood Studio Thessaloniki” (H.S.T), είναι η πρώτη ιδιωτική σχολή κινηματογράφου και τηλεόρασης που ιδρύεται στη Θεσσαλονίκη, μετά από 20 χρόνια.Σκοπός της Σχολής “H.S.T” είναι να εκπαιδεύει τους σπουδαστές σε όλες τις ειδικότητες που αφορούν τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.Πληροφορίες
HOLLYWOOD STUDIO THESSALONIKI

Εγνατία 45, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 
2310 500 134
Ημέρα και ώρα παρουσίασης βιβλίου:
Δευτέρα, 1 Απριλίου στις 20:00
Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

“Το χέρι” της Έφης Βετουλάκη στο Θέατρο Αθήναιον
Το Κινηματοθέατρο Αθήναιον παρουσιάζει ένα θεατρικό έργο, που πραγματεύεται την ενδοοικογενειακή βία μέσα από το πρίσμα του Θύτη

Υπόθεση:

Στο αμφιθέατρο ενός Πανεπιστημίου, υποψήφιοι ψυχίατροι πρόκειται να παρακολουθήσουν μια συνεδρία της καθηγήτριάς τους με έναν επικίνδυνο γυναικοκτόνο. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας ο δολοφόνος ξετυλίγει το κουβάρι της ζωής του, τις πεποιθήσεις του και τα στερεότυπα που έχουν κτιστεί μέσα του από την παιδική του ηλικία. Ο θεατής διαπιστώνει ότι πολλές φορές ταυτίζεται ιδεολογικά με τον δολοφόνο. Η πλοκή εξελίσσεται με τέτοιο τρόπο, ώστε o θεατής να αναζητήσει το δικό του μερίδιο ευθύνης στη δημιουργία λανθασμένων στερεότυπων. Ποιος είναι τελικά ο θύτης;

Μορφές βίας που θίγει το έργο: Σχολικό Μπούλιγκ, συναίνεση στην ερωτική πράξη, λεκτική-σωματική-ψυχολογική-οικονομική-εργασιακή βία, την βία στα τραγούδια, βία κατά των ζώων, παιδική κακοποίηση.  

Η παράσταση δεν είναι κατάλληλη για παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών. 

Συντελεστές
Κείμενο-μουσική:

Έφη Βετουλάκη
Παίζουν και σκηνοθετούν:
Νίκος Ζώκας (γυναικοκτόνος)
Μαρία Ιωαννίδου (καθηγήτρια Ψυχιατρικής)
Πιάνο:
Χριστίνα Βετουλάκη
Ηχογράφηση:
Δημήτρης Αδάμ
Ενδυματολόγος:
Καλλιόπη Ιωαννίδου
Φωτογραφία:
Κατερίνα Ναλμπάντη
Αφίσα:
ΔΙΕΚ Ευόσμου – Τμήμα Γραφιστικής: Στυλιανή Μουτάφη, Δημήτρης Μπιτζένης
Επικοινωνία / Δημόσιες Σχέσεις:
Έρη Χριστοφορίδου

Πληροφορίες:
Κινηματοθέατρο Αθήναιον 

(Βασιλίσσης Όλγας 35, Θεσσαλονίκη)
Κρατήσεις θέσεων:
6906467283
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Δευτέρα, 25 Μαρτίου στις 20:00
Τετάρτη, 27 Μαρτίου στις 20:00
***
Δευτέρα, 1 Απριλίου στις 20:00
Τετάρτη, 3 Απριλίου στις 20:00
Τιμές εισιτηρίων: 
Γενική είσοδο: €10.00
Προπώληση εισιτηρίων: Στο ταμείο του Θεάτρου, στην more και στην goldmall
Πραγματοποιούνται παραστάσεις σε σχολεία και συλλόγους κατόπιν συνεννόησης στα τηλ: 6951761369 & 6972696055
 







Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Πανελλαδική πρεμιέρα για την ταινία“Dolls of Dresden”: Οι κούκλες της Δρέσδηςτου Αλέξη Τσάφαστο Κινηματοθέατρο Αθήναιον Θεσσαλονίκης

Πανελλαδική πρεμιέρα κάνει στο Κινηματοθέατρο Αθήναιον Θεσσαλονίκης την Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 η ταινία “Dolls of Dresden” του Αλέξη Τσάφα. Μια ταινία για την ερωτική σχέση δύο γυναικών, το δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών στην τεκνοθεσία, την τέχνη και τον έρωτα, γυρισμένη στη Θεσσαλονίκη και στη Δρέσδη.Μετά το πέρας της προβολής θα πραγματοποιηθεί ανοιχτή συζήτηση με θέμα “Filming in Thessaloniki / from scratch to screen”. Στο πάνελ θα παρευρεθούν ο Δημήτρης Σταμπολής (Διευθυντής Φωτογραφίας), ο Απόστολος Καρακάσης (Πρόεδρος της Σχολής Κινηματογράφου στο ΑΠΘ) και ο Γιώργος Καλομενόπουλος (Παραγωγός, Media Expert). Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Νίκος Οικονόμου (Δημοσιογράφος). Περίληψη: Η Άννα είναι μια νέα αντισυμβατική δημοσιογράφος που ζει στη Θεσσαλονίκη. Η γεννημένη στη Δρέσδη Lophilia, είναι μια ζωγράφος που με τον αιρετικό τρόπο ζωής της και την τέχνη της εντυπωσιάζει και προκαλεί. Η τυχαία συνάντηση των δύο γυναικών θα εξελιχθεί σύντομα σε μια βαθιά ερωτική σχέση με την προοπτική δημιουργίας οικογένειας.Την προσέγγιση των δύο γυναικών θα διακόψει ο αιφνίδιος θάνατος της Lophilia. Η Άννα συγκλονισμένη από την απώλεια της φίλης της και γνωρίζοντας πόσο σημαντικό ήταν για τη Lophilia το σώμα της να αποτεφρωθεί, θα αναζητήσει στη Δρέσδη τον πατέρα της για να αποσπάσει την απαραίτητη συγκατάθεση του. Η συγκλονιστική εμπειρία της σύντομης γνωριμίας της με την Lophilia, θα καθορίσει τη μετέπειτα ζωή της Άννας.Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Αλέξης Τσάφας
Σενάριο: Αλεξία Μπεζίκη, Αλέξης Τσάφας
Διεύθυνση φωτογραφίας: Δημήτρης Σταμπολής, Αντώνης Κουνέλλας
Μοντάζ: Σταμάτης Μαγουλάς
Ήχος: Σίμος Λαζαρίδης
Μουσική: Γιάννης Κονσολάκης
Παραγωγή: 2K Entertainment
Παραγωγοί: Γιώργος Καλομενόπουλος
Συμπαραγωγή: EKK, EΡT, ΕΚΟΜΕ, 2K FILMS, TWO THIRTFIVE (2|35), ABENTEUERFILM, The Travelling Cinematographer, NewBorn Filmproduktion
Συμπαραγωγοί: Arndt Schwering Schwering -Sohnrey, Δημήτρης Σταμπολής, Δημήτρης Αργυρίου
Κοστούμια: Πάνος Ζαχαράκης

Σκηνικά: Πηνελόπη Βαλτή
Μακιγιάζ: Σοφία Βουλαλά, Παρασκευή Χουρτσίδου, Steffi Dimitrow
Έτος Παραγωγής: 2023
Διάρκεια: 98′
Επικοινωνία: Κινηματοθέατρο Αθήναιον | Έρη ΧριστοφορίδουΠαίζουν οι Ηθοποιοί: Χριστίνα Σωτηρίου, Αλεξία Μπεζίκη, Γιώργος Γλάστρας, Σωτήρης Ψαλτίδης, Aκύλλας Καραζήσης, Helga Werner, Peter Meinhardt, Carlotta Bähre, Αrndt Schwering-Sohnrey, Aκύλλας ΚαραζήσηςΛίγα λόγια για τον σκηνοθέτηΟ Αλέξης Τσάφας γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε θέατρο και κινηματογράφο. Έχει σκηνοθετήσει τέσσερεις μικρού μήκους ταινίες, τρεις μεγάλου μήκους ταινίες μυθοπλασίας και τρία μεγάλου μήκους δημιουργικά ντοκιμαντέρ. Οι ταινίες αυτές συμμετείχαν σε πολλά διεθνή Φεστιβάλ και έχουν λάβει διάφορες διακρίσεις. Επί σειρά ετών έζησε και εργάστηκε στο Πράσινο Ακρωτήριο όπου δίδαξε κινηματογράφο. Ο Αλέξης Τσάφας είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.
Φιλμογραφία 

•    2002 Χορεύοντας με τον Ραϊντέλ (ντοκ)
•    2005 The Μusic Cape (ντοκ)
•    2008 Mindelo – traz d’horizonte (ντοκ)
•    2011 A Menina dos Olhos Grandes 
•    2015 Zenaida
•    2023 Dolls of Dresden
Πληροφορίες:
Κινηματοθέατρο Αθήναιον 

(Βασιλίσσης Όλγας 35, Θεσσαλονίκη)
Κρατήσεις θέσεων:
6906467283
Πανελλαδική Πρεμιέρα:
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 στις 22:00
Τιμές εισιτηρίων: 
Γενική είσοδο: 

€4.00
Προπώληση εισιτηρίων: 
more.comgoldmall.gr και στο ταμείο του Κινηματοθεάτρου Αθήναιον
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ