ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Ο τουρισμός θα φέρει ισχυρό εισόδημα και το 2023
“Δεν νομίζω ότι πλέον αμφισβητεί κανείς πως το 2022 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό. Αυτό άλλωστε καταδεικνύουν και τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος και της ΕΛΣΤΑΤ, με τις αφίξεις και τα ταξιδιωτικά έσοδα να προσεγγίζουν, ή ακόμα και να ξεπερνούν σε πολλούς προορισμούς, τα αντίστοιχα του 2019”. Αυτό τονίζει μεταξύ άλλων σε συνέντευξη του στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας και με το βλέμμα στραμμένο στην νέα τουριστική σαιζόν αναφέρει ότι υπάρχουν όλα τα εχέγγυα για περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη το 2023. “Ο τουρισμός θα φέρει και το 2023 ισχυρό εισόδημα”, επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. υπουργός.
Εστιάζοντας στα οικονομικά μεγέθη του 2023 ο κ. υπουργός επισημαίνει ότι καταφέραμε να αγγίξουμε τις επιδόσεις της προ πανδημίας περιόδου. Μάλιστα σε ό,τι αφορά τα ταξιδιωτικά έσοδα επισημαίνει ότι αυτά θα κινηθούν περίπου στα 18 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας κατά 3 δισ. τον στόχο του περυσινού προϋπολογισμού. Αυτό το υπερπλεόνασμα από τον τουρισμό θα μοιραστεί στην κοινωνία, στις ευπαθείς ομάδες, σε όσους δεν έχουν ή δεν μπορούν, επισημαίνει χαρακτηριστικά.
Σε ερώτηση αν οι εκλογές μπορεί να παγώσουν δράσεις του υπουργείου Τουρισμού, ο υπουργός Τουρισμού είναι ξεκάθαρος: “Δεν πρόκειται να παγώσει καμία δράση λόγω των επικείμενων εκλογών. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε μεθοδικά και με προσήλωση, μακριά από τοξικότητες και φαινόμενα που δηλητηριάζουν την πολιτική ζωή”.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του υπουργού Τουρισμού στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τον δημοσιογράφο Κώστα Χαλκιαδάκη:
Ερ. Πως σχολιάζετε την εξέλιξη της εφετινής τουριστικής χρονιάς; Σε τι επίπεδα αφίξεων και εσόδων θα κλείσει η φετινή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό; Ποιες αγορές πρωταγωνίστησαν εφέτος;
Δεν νομίζω ότι πλέον αμφισβητεί κανείς πως το 2022 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό. Αυτό άλλωστε το καταδεικνύουν και τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος και της ΕΛ.ΣΤΑΤ, με τις αφίξεις και τα ταξιδιωτικά έσοδα να προσεγγίζουν, ή ακόμα και να ξεπερνούν σε πολλούς προορισμούς, τα αντίστοιχα του 2019. Παρότι η χώρα ήταν κλειστή τους πρώτους μήνες λόγω της παραλλαγής “Όμικρόν”, στη συνέχεια ξέσπασε ο πόλεμος στην καρδιά της Ευρώπης με αποτέλεσμα τα πάντα να “παγώσουν”, ακολούθησε ενεργειακή κρίση, ακρίβεια, πληθωρισμός και είχαμε κλειστές τις πολύ σημαντικές αγορές της Ρωσίας και της Κίνας, καταφέραμε να αγγίξουμε τις επιδόσεις της προ πανδημίας περιόδου.
Αυτό δεν ήταν κάτι εύκολο, ούτε δεδομένο και αποδεικνύεται όταν συγκρινόμαστε με άλλες χώρες: Σύμφωνα με τη Eurostat, η Ελλάδα κατέγραψε τη τουριστική περίοδο του ‘22 τη μεγαλύτερη ανάκαμψη στην Ε.Ε. στις εμπορικές πτήσεις, ενώ ήταν η μοναδική χώρα που καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν παρουσίαζε αύξηση πτήσεων σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019. Και τα στοιχεία του Βαρόμετρου του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, όμως, δείχνουν ότι το 2022 ο τουριστικός κλάδος μπόρεσε να καλύψει μόνο το 60% των επιπέδων της προ-Covid περιόδου.
Κύριε Χαλκιαδάκη, το 2022 εργαστήκαμε σκληρά, κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες, και μπορέσαμε να φέρουμε στη χώρα περίπου 18 δισ. ευρώ ταξιδιωτικά έσοδα, ξεπερνώντας κατά 3 δισ. τον στόχο του περυσινού προϋπολογισμού. Αυτό το υπερπλεόνασμα από τον τουρισμό θα μοιραστεί στην κοινωνία, στις ευπαθείς ομάδες, σε όσους δεν έχουν, ή δεν μπορούν. Οι τζίροι σε καταλύματα και εστίαση εκτοξεύθηκαν, “ζεστό χρήμα” μπήκε στα ταμεία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, ενισχύθηκαν οι τοπικές οικονομίες, στηρίχθηκε η μέση ελληνική οικογένεια. Αυτός ήταν ο πρωταρχικός στόχος που έθεσα τον Σεπτέμβριο του 2021 όταν ανέλαβα το υπουργείο Τουρισμού και με χαρά τώρα βλέπω ότι οι κόποι όλων μας- της κυβέρνησης, του Υπουργείου, του ΕΟΤ, της περιφερειακής και τοπικής αυτοδιοίκησης, των ΣΕΤΕ, ΞΕΕ, ΠΟΞ, HATTA, της Marketing Greece και φυσικά των εργαζόμενων στον τουρισμό- απέδωσαν καρπούς και συνεχίζουν να δίνουν: Όπως βλέπετε, ακόμα και στην καρδιά του χειμώνα, εξακολουθούμε να έχουμε ταξιδιωτικές ροές, ενώ αυτές τις ημέρες δένουν στα λιμάνια μας τα τελευταία κρουαζιερόπλοια. Αυτό δεν έχει ξανασυμβεί.
Ερ. Σε έναν απολογισμό πεπραγμένων του υπουργείου Τουρισμού, τι είναι αυτό που θα προτάσσατε για εφέτος;
Είναι ένα πλέγμα παρεμβάσεων και πρωτοβουλιών που αλληλοσυμπληρούμενα έφεραν αυτό το αποτέλεσμα: Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου η οποία ξεκίνησε νωρίτερα από ποτέ και επεκτάθηκε μέχρι το τέλος του έτους, προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με συμμετοχή της Ελλάδας σε διεθνείς εκθέσεις και με στοχευμένες καμπάνιες του ΕΟΤ για 12μηνο τουρισμό και citybreak, ανάπτυξη της κρουαζιέρας με αύξηση του home-porting και 5000 calls στα ελληνικά λιμάνια, ανοίγματα σε νέες αγορές και στρατηγικές συμφωνίες, όπως αυτή με τις αμερικανικές αερογραμμές για 63 απευθείας πτήσεις/εβδομάδα από τις ΗΠΑ στο “Ελ. Βενιζέλος”, αναπλήρωση του κενού των Ρώσων και των Ουκρανών τουριστών με ταξιδιώτες από τις χώρες των Βαλκανίων. Επιπλέον, “φωτίσαμε” νέους, λιγότερους δημοφιλείς προορισμούς έτσι ώστε να επωφεληθούν από τον τουρισμό όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές της χώρας και προχωρήσαμε σε συμφωνίες και δράσεις με στόχο την πράσινη και μπλε ανάπτυξη.
Ερ. Ποιες είναι οι προκλήσεις της επόμενης χρονιάς για τον ελληνικό τουρισμό;
Ο βιώσιμος τουρισμός είναι η μεγάλη πρόκληση για το 2023, εκεί θα εστιάσουμε εφέτος, αν και όπως σας είπα, ήδη τα πρώτα βήματα έχουν γίνει: Mε το “Rhodes Co-Lab” στη Ρόδο, το “ASTYBUS” στην Αστυπάλαια, το “Just Go Zero” στην Τήλο, το “Gr-eco Islands” στη Χάλκη, το “Aegean Neorion Innovation Center” στη Σύρο, και με το “Naxos Smart Island” στη Νάξο. Τον Νοέμβριο υπογράψαμε στο Λονδίνο μαζί με τον ΕΟΤ Σύμφωνο Συνεργασίας με τον Οργανισμό Common Seas για τη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης στις ξενοδοχειακές μονάδες και στα καταλύματα της χώρας με την εφαρμογή του πρωτοποριακού, ψηφιακού προγράμματος PlasTICK. Ταυτόχρονα, συνεχίζεται η συνεργασία μας με τη Google που περιλαμβάνει την εκπαίδευση πάνω από 2.000 ξενοδόχων και τη δημιουργία εκπαιδευτικού προγράμματος για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε συνεργασία και με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού. Επιπλέον,
Το 2023 θα αξιοποιήσουμε πόρους από το RRF, προχωρώντας στην κατασκευή έργων και υποδομών με στόχο τη μετάβαση στην κυκλική οικονομία και με έμφαση στη διαχείριση αποβλήτων και υδάτινων πόρων, την ηλεκτροκίνηση και τη βιώσιμη αστική κινητικότητα, την αποσυμφόρηση των χερσαίων πυλών εισόδου, των αεροδρομίων και των λιμανιών, την ενεργειακή αναβάθμιση, τη στροφή σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την προστασία της βιοποικιλότητας.
Ερ. Πώς θα κινηθεί επικοινωνιακά η Ελλάδα για να εξασφαλίσει μια επιτυχημένη χρονιά το 2023; Υπάρχουν δείγματα ικανά να χαρτογραφήσουν την εξέλιξη της;
Η εφετινή επιτυχία, κύριε Χαλκιαδάκη, έθεσε πολύ ισχυρές βάσεις. To brand “Ελλάδα” είναι νούμερο 5 στον κόσμο, η χώρα μας αποτελεί τον πιο ασφαλή προορισμό στην Ευρώπη, διεθνείς κολοσσοί εμπιστεύονται τη χώρα μας η οποία βιώνει μια πραγματική “επενδυτική άνοιξη”. Επομένως υπάρχουν όλα τα εχέγγυα για περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη. Προσέξτε όμως: Όπως σας ανέφερα και προηγουμένως, στον τουρισμό πλέον τίποτα δεν είναι δεδομένο και η επιτυχία δεν έρχεται αυτόματα. Χρειάζεται σκληρή και ομαδική δουλειά μήνες πριν την έναρξη της σεζόν, σοβαρή και προσεκτικά μελετημένη στρατηγική, και γρήγορα αντανακλαστικά για την αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσεων οι οποίες συνεχίζονται σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ερ. Υπάρχει φόβος εν όψει εκλογών να παγώσουν δράσεις του υπουργείου Τουρισμού, ικανές να επηρεάσουν αρνητικά την εξέλιξη της τουριστικής χρονιά του 2023;
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αποδεικνύοντας συνέπεια, οδηγεί τη χώρα σε εκλογές, εξαντλώντας την 4ετία. Δεν πρόκειται να παγώσει καμία δράση λόγω των επικείμενων εκλογών. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε μεθοδικά και με προσήλωση, μακριά από τοξικότητες και φαινόμενα που δηλητηριάζουν την πολιτική ζωή. Την ύψιστη στιγμή της Δημοκρατίας, την ώρα της κάλπης, οι πολίτες θα κρίνουν τη συνέπεια και την αξιοπιστία μας και θα μας εμπιστευτούν για να συνεχίσουμε το έργο μας και τα επόμενα 4 χρόνια, με γνώμονα την ανάπτυξη, την πρόοδο, την ασφάλεια και κυρίως τη μέριμνα για όλους τους πολίτες της χώρας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος
Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές
Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.
https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή», οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο, σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού, να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.
Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.
Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.
Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ4 ημέρες ago
Ηλεκτρικό ρεύμα: Στο τραπέζι η ενεργοποίηση του μηχανισμού ανάκτησης εσόδων με στόχο τη στήριξη τιμολογίων
-
ΔΙΕΘΝΗ2 ημέρες ago
Κυρ. Μητσοτάκης: Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να μεταμορφώσει τη χώρα μας
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Πολύνεκροι βομβαρδισμοί του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
-
ΔΙΕΘΝΗ3 ημέρες ago
Γαλλία – Η τελική κατάθεση της Ζιζέλ Πελικό: Αυτή είναι δίκη δειλών, είμαι ψυχικά εξαντλημένη
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες ago
Φιλοθέη: Διαρρήκτες προσπάθησαν να εισβάλουν σε σπίτι Αμερικανού διπλωμάτη
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ4 ημέρες ago
Ο Τσιτσιπάς παρέμεινε στο Νο 11 του κόσμου
-
ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες ago
Σε 24ωρη απεργία όλα τα ΜΜΕ την Τρίτη