ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Πέντε πόλεις της Ελλάδας επενδύουν σε χριστουγεννιάτικα πάρκα ενισχύοντας το τουριστικό τους προϊόν
Τα Τρίκαλα δεν ήταν πάντα ένας τουριστικός προορισμός. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες κατευθύνονταν προς τα Μετέωρα και λιγότερο συχνά επέλεγαν να επισκεφτούν την πόλη των Τρικάλων. Πριν από 12 χρόνια όμως, όταν άρχισε η λειτουργία του «Μύλου των Ξωτικών», που σταδιακά μετατράπηκε σε ένα θεαματικό χριστουγεννιάτικο πάρκο, τα Τρίκαλα άρχισαν να αποκτούν ένα θερμό κοινό και σήμερα σφύζουν από τουρισμό. Όπως εξήγησε ο δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι 42 μέρες λειτουργίας του Μύλου είναι η κορύφωση της τουριστικής κίνησης στην περιοχή. Ο Μύλος των Ξωτικών έκανε τον κόσμο να γνωρίσει και να αγαπήσει τα Τρίκαλα. Σήμερα, μάλιστα, μετά την πανδημία και συγκρίνοντας τα δεδομένα με το 2019, τα δυο πρώτα Σαββατοκύριακα της λειτουργίας του Μύλου των Ξωτικών (η έναρξη έγινε στις 25 Νοεμβρίου), η κίνηση ήταν αυξημένη κατά 20% ενώ από το σύνολο των επισκεπτών που αφορούν τις οργανωμένες εκδρομές, το 20% προέρχεται από τα Βαλκάνια. Αναφερόμενος στο Σαββατοκύριακο που προηγήθηκε ο κ.Παπαστεργίου είπε ότι έφτασαν στην πόλη 550 εκδρομικά λεωφορεία ενώ το πάρκο δέχτηκε περισσότερους από 75.000 επισκέπτες. «Σήμερα τα Τρίκαλα έχουν μπει στον τουριστικό χάρτη για τα καλά. Είναι μια όμορφη πόλη με χαμογελαστούς ανθρώπους και έχει να προσφέρει πολλά στον επισκέπτη. Ο τουρισμός έδωσε ώθηση στις επενδύσεις και στην τοπική ανάπτυξη», σημείωσε ο δήμαρχος.
Δράμα- Ονειρούπολη
Το Χριστουγεννιάτικο πάρκο όμως, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε έναν επίσης όχι τόσο δημοφιλή τουριστικά προορισμό, ήταν η Ονειρούπολη της Δράμας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να επισκεφθεί κανείς τη Δράμα αλλά η Ονειρούπολη είναι σίγουρα πλέον ένας από τους πιο ισχυρούς. Ο δήμος ανέθεσε τη δημιουργία της Ονειρούπολης στην ομάδα των Dreamworkers μέλος της οποίας είναι και ο Γρηγόρης Αβανίδης: «Εμείς αλλάξαμε τον τρόπο εορτασμού των Χριστουγέννων στην Ελλάδα. Μπορεί να μοιάζει κομπασμός ή υπερβολή αλλά το λέω με σεμνότητα. Η προσπάθεια που έγινε τότε έφερε μπροστά μας μια νέα πραγματικότητα. Ξεκινήσαμε στις 17 Δεκεμβρίου του 2004 με την Ονειρούπολη της Δράμας και αυτή ήταν η αρχή για όλα τα χριστουγεννιάτικα πάρκα που δημιουργήθηκαν αργότερα. Μέχρι τότε, τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα ήταν μόνο ένα δέντρο και και μια φάτνη», αναφέρει ο κ.Αβανίδης.
Η Ονειρούπολη σήμερα, όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας Άγγελος Καλλίας, δίνει πληρότητες στα ξενοδοχεία της περιοχής γύρω στο 90% για την εορταστική περίοδο ενώ ο φετινός Δεκέμβρης μεσοσταθμικά φαίνεται να είναι ο καλύτερος της πενταετίας. Η λειτουργία του πάρκου άρχισε στις 4 Δεκεμβρίου και ολοκληρώνεται στις 10 Ιανουαρίου του 2023. Οι επισκέπτες δεν είναι μόνο Έλληνες αλλά και Τούρκοι και Βαλκάνιοι, στην πλειονότητά τους Βούλγαροι.
Βόλος- Τα Κορυφαία Παραμύθια του Κόσμου
«Τα Κορυφαία Παραμύθια του Κόσμου στον Βόλο» είναι το φετινό χριστουγεννιάτικο πάρκο (άνοιξε την 1η Δεκέμβρη) που θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν όσοι επιλέξουν τον εν λόγω προορισμό. Και από ό,τι φαίνεται είναι πολλοί, όπως εξηγεί η αντιδήμαρχος Τουρισμού Βόλου Γεωργία Μποντού-Τοκαλή, καθώς λόγω των Χριστουγέννων παρουσιάζονται υψηλές πληρότητες στα καταλύματα όχι μόνο της πόλης του Βόλου και στο Πήλιο αλλά και στις παραθαλάσσιες περιοχές, κάτι που στο παρελθόν δεν συνέβαινε. «Από το 2015 οι χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του δημάρχου μας Αχιλλέα Μπέου άρχισαν να γίνονται όλο και πιο εντυπωσιακές. Επενδύουμε στα Χριστούγεννα, όχι μόνο με τη δημιουργία του πάρκου αλλά με δεκάδες ακόμη δράσεις, στολισμό, μουσικά σχήματα, συναυλίες και δημιουργούμε ένα κλίμα χαράς και γιορτής όχι μόνο για τους φιλοξενούμενους αλλά και για τους συμπολίτες μας. Οι “ μπλε ουρανοί”, οι μουσικές και τα φώτα δίνουν άλλη πνοή στην πόλη και προσελκύουν χιλιάδες επισκέπτες, βάζοντας τον Βόλο ακόμη πιο δυναμικά στον τουριστικό χάρτη και τον χειμώνα.
Τον Βόλο και την ευρύτερη περιοχή επιλέγουν τουρίστες από την Γερμανία, την Γαλλία, το Ισραήλ και τη Ρουμανία ενώ δεν είναι λίγοι και οι κάτοικοι εξωτερικού που έχουν αγοράσει σπίτια στο Πήλιο.
Κατερίνη- Το Μουσείο των Χριστουγέννων
Στην Κατερίνη φέτος έρχεται να ενισχύσει το τουριστικό της προϊόν το «Μουσείο των Χριστουγέννων» που ανοίγει στις 15 Δεκεμβρίου. «Ο δήμος Κατερίνης φέτος έχει φροντίσει, τόσο για τους δημότες όσο και για τους επισκέπτες μας, να στολίσει την πόλη γιορτινά και να δώσει ιδιαίτερη ζωντάνια και χαρά σε όλους μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων και πρωτότυπων δράσεων απλωμένων σε όλη την πόλη. Στόχος μας είναι τα εορταστικά δρώμενα να διασκορπίσουν τον κόσμο σε όλο το εμπορικό κέντρο της Κατερίνης, σε γειτονιές, πλατείες και πάρκα. Υπό αυτή την μορφή, πιστεύω πως η φετινή Χριστουγεννιάτικη Κατερίνη θα είναι σαν από ταινία βγαλμένη και αυτό θα αποτελέσει πόλο έλξης πολλών επισκεπτών. Ήδη έχει ξεκινήσει η Χριστουγεννιάτικη ψηφιακή καμπάνια του Experience.Katerini με επίκεντρο την Χριστουγεννιάτικη Κατερίνη. Ξεχωριστή θέση στις φετινές πρωτοβουλίες του δήμου έχει το πρώτο πανελλαδικά «Μουσείο Χριστουγέννων», το οποίο θα φιλοξενηθεί στο επιβλητικό Πολιτιστικό Κέντρο «Εννέα Μούσες» και το οποίο μαζί με τους δημιουργούς του και συνεργάτες μας, την εταιρεία Dream Workers, πιστεύουμε ότι θα απογειώσει την χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα της πόλης, προσδοκώντας να απογειώσει και την τουριστική επισκεψιμότητα σε αυτή», αναφέρει η αντιδήμαρχος Τουρισμού Κατερίνης Μαρία Τερζίδου.
Για την Ορεινή Κατερίνη και τους τουριστικούς προορισμούς των Πιερίων, το τουριστικό Ελατοχώρι και τον Άγιο Δημήτριο, η περίοδος των Χριστουγέννων και όλοι οι χειμερινοί μήνες είναι in season τόσο για Έλληνες όσο και ξένους επισκέπτες. «Η πρωτότυπη ιδέα να απλωθεί σε όλο το κέντρο της πόλης μία παραμυθένια Χριστουγεννιάτικη γιορτή, πιστεύουμε πως βάζει και τη Κατερίνη στον χάρτη των Χριστουγεννιάτικων προορισμών τόσο για τον εγχώριο τουρισμό όσο και του εξωτερικού», προσθέτει η αντιδήμαρχος Τουρισμού. Κατά κύριο λόγο η περιοχή υποδέχεται Έλληνες και επισκέπτες από τις Βαλκανικές χώρες και την Ανατολική Ευρώπη. Παρόλα αυτά δεν λείπουν και ταξιδιώτες άλλων κρατών, κυρίως από κράτη της κεντρικής Ευρώπης αλλά και το Ισραήλ.
Κομοτηνή- Οι Χριστουγεννιάτικες περιπέτειες του Πινόκιο
«Οι Χριστουγεννιάτικες περιπέτειες του Πινόκιο» με έναρξη τη 10η Δεκεμβρίου, είναι το πρώτο θεματικό πάρκο που λειτουργεί φέτος στην Κομοτηνή, η οποία στρέφεται πλέον δυναμικά στην τουριστική ανάπτυξη της πόλης, καθώς έχει όλα τα εχέγγυα να μετατραπεί σε έναν ενδιαφέροντα και ελκυστικό προορισμό, όπως επισημαίνει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Πέτρος Ζωγράφου. Η Κομοτηνή, όπως λέει, είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πόλη, ιδιαίτερη και με μοναδικό “ χρώμα” που ξεχωρίζει για τον αέρα πολυπολιτισμικότητας και την αρμονική συνύπαρξη των ανθρώπων διαφόρων θρησκειών. «Δίνουμε βαρύτητα στον τουρισμό και πιστεύουμε πως τα επόμενα χρόνια η πόλη θα έχει εξελιχθεί πολύ προς αυτήν την κατεύθυνση γιατί αξίζει κάποιος να την γνωρίσει, να περπατήσει στο ιστορικό της κέντρο, να δει τα ιστορικά μας κτίρια, να γευτεί την γαστρονομία της πόλης και να νοιώσει την αυθεντική εμπειρία. Η δημιουργία του χριστουγεννιάτικου πάρκου εντάσσεται μέσα στους στόχους που θέσαμε για ενίσχυση της χειμερινής τουριστικής περιόδου και επιλέξαμε τους επαγγελματίες που δημιούργησαν τον Μύλο των Ξωτικών, την Ονειρούπολη και άλλα θεματικά πάρκα για να μετατρέψουμε την κεντρική πλατεία σε έναν χώρο παραμυθένιο για τους κατοίκους και τους επισκέπτες μας. Αυτό φάνηκε ήδη να αποδίδει καθώς το ενδιαφέρον που δείχνει ο κόσμος είναι ιδιαίτερα υψηλό», υπογράμμισε ο κ.Ζωγράφου, ο οποίος τόνισε ότι ο δήμος επενδύει γενικά στις θεματικές μορφές τουρισμού με έμφαση και στον αθλητικό και σχολικό τουρισμό.
Όπως τόνισε, η θέση της Κομοτηνής πάνω στον κάθετο άξονας της Βουλγαρίας, είναι ιδανική και η πόλη μπορεί να αυξήσει των αριθμό των τουριστών τόσο από Βουλγαρία, όσο και από Ρουμανία αλλά και Τουρκία. Ειδικά για τους Ρουμάνους, που την επιλέγουν ως ενδιάμεσο σταθμό, ο κ.Ζωγράφου, τόνισε ότι στόχος είναι να αυξηθούν οι διανυκτερεύσεις και να κρατήσουν τον κόσμο περισσότερες μέρες στην πόλη.
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος
Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές
Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.
https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή», οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο, σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού, να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.
Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.
Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.
Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ4 ημέρες ago
Ηλεκτρικό ρεύμα: Στο τραπέζι η ενεργοποίηση του μηχανισμού ανάκτησης εσόδων με στόχο τη στήριξη τιμολογίων
-
ΔΙΕΘΝΗ2 ημέρες ago
Κυρ. Μητσοτάκης: Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να μεταμορφώσει τη χώρα μας
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Πολύνεκροι βομβαρδισμοί του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες ago
Φιλοθέη: Διαρρήκτες προσπάθησαν να εισβάλουν σε σπίτι Αμερικανού διπλωμάτη
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
-
ΔΙΕΘΝΗ3 ημέρες ago
Γαλλία – Η τελική κατάθεση της Ζιζέλ Πελικό: Αυτή είναι δίκη δειλών, είμαι ψυχικά εξαντλημένη
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ4 ημέρες ago
Ο Τσιτσιπάς παρέμεινε στο Νο 11 του κόσμου
-
ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες ago
Σε 24ωρη απεργία όλα τα ΜΜΕ την Τρίτη