ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΤUI: Αναμένουμε φέτος το υψηλότερο επίπεδο ζήτησης όλων των εποχών για την Ελλάδα
«Η Ελλάδα είναι και αυτό το καλοκαίρι ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς διακοπών. Αναμένουμε το υψηλότερο επίπεδο ζήτησης όλων των εποχών. Ειδικά η Κρήτη οδεύει προς ένα πρωτοφανές ρεκόρ. Δεν υπάρχει κανένας τουριστικός τομέας ή προορισμός προς την Ελλάδα που να μην έχει ζήτηση αυτήν τη στιγμή», δηλώνει ο Άαγκε Ντίνχαουπτ, διευθυντής Επικοινωνίας της TUI στη συνέντευξή του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Επισημαίνει ότι η απόφαση της TUI να μεταθέσει φέτος νωρίτερα την έναρξη της τουριστικής περιόδου για την Ελλάδα «αποδείχθηκε ορθότατη» και συμπληρώνει πως «και οι κρατήσεις για τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο αυξάνονται επίσης σημαντικά εδώ και αρκετές εβδομάδες. Περιμένουμε και φέτος ένα πολύ δυνατό φθινόπωρο».
Σημειώνει επίσης πως και στον τομέα της κρουαζιέρες η ζήτηση για την Ελλάδα συνεχίζει να αυξάνεται, «τα ελληνικά νησιά είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους πελάτες μας που ενδιαφέρονται για κρουαζιέρες».
Τέλος, αναφέρει ότι η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση στις προτιμήσεις μεταξύ των παραθεριστών πολυτελείας. «Τα πολυτελή ταξίδια της θερινής περιόδου είναι σχεδόν πλήρως εξαντλημένα. Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες ξενοδόχοι έχουν επενδύσει στις εγκαταστάσεις τους και έχουν δημιουργηθεί πολλά όμορφα θέρετρα, μάλιστα έχουν δημιουργηθεί ακόμα και εντελώς νέα. Αυτές οι επενδύσεις αποδίδουν πλέον», καταλήγει.
Ακολουθεί η συνέντευξη του Άαγκε Ντίνχαουπτ στο Αθηναϊκό-Mακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και στον Αντώνη Πολυχρονάκη.
Kύριε Ντίνχαουπτ, επιβεβαιώνονται μέχρι στιγμής οι αισιόδοξες προβλέψεις της TUI για την Ελλάδα, συνεχίζεται η θετική τάση; Αναμένετε να φέρετε περισσότερους τουρίστες από τη Γερμανία στην Ελλάδα από ό,τι το 2019, δηλαδή να ξεπεράσετε το επίπεδο πριν από την πανδημία;
Η Ελλάδα είναι και αυτό το καλοκαίρι ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς διακοπών και η ζήτηση εξακολουθεί να είναι πολύ μεγάλη. Αναμένουμε το υψηλότερο επίπεδο ζήτησης όλων των εποχών το καλοκαίρι. Ειδικά η Κρήτη οδεύει προς ένα πρωτοφανές ρεκόρ. Δεν υπάρχει κανένας τουριστικός τομέας ή προορισμός προς την Ελλάδα που να μην έχει ζήτηση αυτήν τη στιγμή. Αντίστοιχα, η TUI συνεχίζει να κατέχει την ηγετική της θέση στην αγορά της Ελλάδας και συνολικά ο όμιλος αναμένεται να φέρει περίπου 3 εκατομμύρια παραθεριστές στην Ελλάδα, δηλαδή μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών από ό,τι πριν από την πανδημία (οπότε ήταν 2,8 εκατομμύρια).
Θα μπορέσετε να ανταποκριθείτε στη ζήτηση;
Συνολικά, η TUI περιλαμβάνει στο πρόγραμμά της 24 ελληνικούς προορισμούς στην ηπειρωτική χώρα και τα νησιά με πάνω από 4.500 ξενοδοχεία. Ιδιαίτερα δημοφιλή στους πελάτες μας είναι τα περίπου 40 ξενοδοχεία και κλαμπ της επωνυμίας TUI, όπως τα Robinson club, TUI Magic Life, TUI Blue, TUI Suneo και TUI Kids Club, τα οποία χαρακτηρίζονται από ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των επισκεπτών. Η TUI προσέθεσε ακόμα μια φορά κλίνες για την Ελλάδα και εξασφάλισε επαρκείς χωρητικότητες στους δημοφιλείς προορισμούς διακοπών. Όταν τα πράγματα στενεύουν σε μεμονωμένες περιοχές, η TUI εργάζεται σταθερά για να εξασφαλίσει επιπλέον κλίνες. Ιδίως σε πολλά ελληνικά νησιά, βρίσκονται σε εξέλιξη επιτυχημένες επαναδιαπραγματεύσεις με τα ξενοδοχεία. Μόνο στα ελληνικά νησιά Κως και Ρόδος θα υπάρξει στενότητα κλινών στα τέλη Ιουλίου με αρχές Αυγούστου. Οι αγοραστές μας αγωνίζονται επί του παρόντος για να εξασφαλίσουν κάθε κρεβάτι, ώστε να δώσουν την δυνατότητα στους πελάτες μας να μπορέσουν να κάνουν διακοπές εκεί.
Πέρυσι, η Ελλάδα άνοιξε για τους τουρίστες στα μέσα Μαΐου. Φέτος, η TUI μετέθεσε νωρίτερα την έναρξη της τουριστικής περιόδου για την Ελλάδα. Αποδείχθηκε σωστή αυτή η απόφαση στην πράξη;
Λόγω της μεγάλης ζήτησης, η TUI μετέφερε φέτος την έναρξη της τουριστικής σεζόν για τα ελληνικά νησιά κατά τέσσερις εβδομάδες νωρίτερα και προγραμμάτισε πάνω από 60 επιπλέον πτήσεις. Αυτή η απόφαση αποδείχθηκε ορθότατη, διότι οι παραθεριστές παραμένουν πιστοί στην Ελλάδα και φέτος.
Πώς προοιωνίζεται η ζήτηση για τα τέλη του καλοκαιριού και το φθινόπωρο όσον αφορά στην Ελλάδα;
Και οι κρατήσεις για τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο αυξάνονται επίσης σημαντικά εδώ και αρκετές εβδομάδες. Πολλές οικογένειες εξασφαλίζουν αυτή τη στιγμή τις καλύτερες προσφορές για τις φθινοπωρινές διακοπές. Ο Οκτώβριος ήταν ήδη από πέρυσι ένας από τους μήνες διακοπών με τις περισσότερες κρατήσεις στην Ελλάδα. Ο υπέροχος αλλά όχι τόσο θερμός καιρός και οι ζεστές θερμοκρασίες της θάλασσας προσέλκυσαν πολλούς παραθεριστές και οι προσφορές μας ήταν de facto πλήρως εξαντλημένες. Περιμένουμε και φέτος ένα πολύ δυνατό φθινόπωρο.
Ποιοι ελληνικοί ταξιδιωτικοί προορισμοί ήταν ιδιαίτερα δημοφιλείς, ποιές είναι οι κορυφαίοι κορυφαίες επιλογές των πελατών σας;
Οι 10 κορυφαίοι προορισμοί του πελατών της TUI είναι: 1. Κρήτη 2. Ρόδος 3. Κως 4. Κέρκυρα 5. Πελοπόννησος 6. Μακεδονία 7. Σαντορίνη 8. Ζάκυνθος 9. Κάρπαθος 10. Μύκονος.
Πολλά ευρωπαϊκά αεροδρόμια αντιμετωπίζουν φέτος προβλήματα. Έχουν ακυρωθεί πτήσεις της TUI-fly προς την Ελλάδα ή εκτελείται ομαλά το πρόγραμμα των πτήσεων σας;
Η δική μας αεροπορική εταιρεία TUI fly λειτουργεί άρτια και έχουμε ξεκινήσει καλά προετοιμασμένοι την καλοκαιρινή σεζόν. Το πρόγραμμα πτήσεων μας με πολλές απευθείας πτήσεις από το Ντίσελντορφ, το Ανόβερο, την Φρανκφούρτη, το Μόναχο και την Στουτγκάρδη παραμένει σε ισχύ, όπως και επίσης ισχύουν οι σχεδιασμοί μας για επιπλέον εφεδρικά αεροσκάφη σε περιόδους αιχμής. Παρά τις προκλήσεις που δημιουργεί η έλλειψη προσωπικού στον κλάδο, οι διακοπές θα κυλήσουν ομαλά για τη συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών. Εκατομμύρια άνθρωποι θα περάσουν και πάλι με την TUI υπέροχες διακοπές και θα χαλαρώσουν αυτό το καλοκαίρι. Φυσικά και τα ελληνικά αεροδρόμια αντιμετωπίζουν μεγάλες προκλήσεις, αλλά αυτό συνέβαινε και πριν από τον κορονοϊό, όταν αρκετές εκατοντάδες αεροπλάνα προσγειώνονταν στα νησιά κάθε εβδομάδα. Ως εκ τούτου, θα χαιρετίζαμε την περαιτέρω επέκταση των υποδομών.
Θα υπάρξουν επιπλέον πτήσεις από τη Γερμανία προς την Ελλάδα για να καλυφθεί μια ενδεχόμενη μεγαλύτερη ζήτηση;
Όπως προείπα έχουμε εξασφαλίσει μεγαλύτερη δυναμικότητα κλινών στην αγορά προκειμένου να είμαστε προετοιμασμένοι για την έναρξη της περιόδου των διακοπών στα διάφορα ομοσπονδιακά κρατίδια όπου ο όγκος των ταξιδιωτών είναι ιδιαίτερα υψηλός. Μεταξύ άλλων, υπάρχουν και ελληνικές αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν πτήσεις από και προς τη Γερμανία για τους πελάτες της TUI. Πρόσθετες πτήσεις θα υπάρξουν κατά περίπτωση και για τις εταιρείες μας και της κρουαζιέρας διότι και σε αυτές η ζήτηση έχει εκτοξευθεί στα ύψη.
Ποια είναι η κατάσταση με τις κρουαζιέρες ειδικά για ελληνικούς προορισμούς και πόσο δημοφιλείς είναι αυτή τη στιγμή στους πελάτες σας;
Η ζήτηση για κρουαζιέρες στην Ελλάδα συνεχίζει επίσης να αυξάνεται. Ήδη τον Απρίλιο ήμασταν εν πλω με ολόκληρο τον στόλο της TUI Cruises. Τα ελληνικά νησιά είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους πελάτες μας που ενδιαφέρονται για κρουαζιέρες.
Υπάρχει ζήτηση και για ταξίδια σε ελληνικές πόλεις, π.χ. για την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη;
Ο τουρισμός πόλεων βιώνει μια αναγέννηση αυτό το καλοκαίρι, αυτό ισχύει και για τη Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. Για να είμαστε όμως ειλικρινείς, οι περισσότεροι πελάτες μας έλκονται από τις παραλίες των νησιών και τις όμορφες ταβέρνες των μικρότερων οικισμών.
Σε ποιο σημείο βρισκόμαστε με τον τουρισμό πολυτελείας στην Ελλάδα, υπάρχει ενδιαφέρον και αν ναι ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί;
Η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση στις προτιμήσεις μεταξύ των παραθεριστών πολυτελείας της εταιρείας μας airtours. Τα πολυτελή ταξίδια της θερινής περιόδου είναι σχεδόν πλήρως εξαντλημένα, υπάρχουν όμως ακόμα μεμονωμένες δυνατότητες στην Κω, την Κέρκυρα και την Κρήτη. Από τη δεύτερη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, η επιλογή είναι και πάλι σαφώς μεγαλύτερη. Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες ξενοδόχοι έχουν επενδύσει στις εγκαταστάσεις τους και έχουν δημιουργηθεί πολλά όμορφα θέρετρα, μάλιστα έχουν δημιουργηθεί ακόμα και εντελώς νέα. Αυτές οι επενδύσεις αποδίδουν πλέον, διότι η τάση στις προτιμήσεις των παραθεριστών είναι ξεκάθαρα προς ξενοδοχεία υψηλής ποιότητας, για ξενοδοχεία δηλαδή 4-5 αστέρων. Ορόσημο του περασμένου έτους ήταν ένα συνδυασμένο ταξίδι με το κρουαζιερόπλοιο MS Europa 2 της Hapag-Lloyd Cruises (ένα από τα καλύτερα και ομορφότερα στον κόσμο) συν διαμονή σε ένα τοπικό ξενοδοχείο 5 αστέρων κοντά στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος
Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές
Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.
https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή», οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο, σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού, να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.
Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.
Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.
Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ7 ημέρες ago
Η ανώτερη Αγγλία «πάγωσε» το ΟΑΚΑ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ4 ημέρες ago
Ηλεκτρικό ρεύμα: Στο τραπέζι η ενεργοποίηση του μηχανισμού ανάκτησης εσόδων με στόχο τη στήριξη τιμολογίων
-
ΔΙΕΘΝΗ2 ημέρες ago
Κυρ. Μητσοτάκης: Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να μεταμορφώσει τη χώρα μας
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Πολύνεκροι βομβαρδισμοί του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
-
ΔΙΕΘΝΗ3 ημέρες ago
Γαλλία – Η τελική κατάθεση της Ζιζέλ Πελικό: Αυτή είναι δίκη δειλών, είμαι ψυχικά εξαντλημένη
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες ago
Φιλοθέη: Διαρρήκτες προσπάθησαν να εισβάλουν σε σπίτι Αμερικανού διπλωμάτη
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ4 ημέρες ago
Ο Τσιτσιπάς παρέμεινε στο Νο 11 του κόσμου