ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Aviation Event: Ανάκαμψη στα αεροπορικά ταξίδια, υψηλή ζήτηση και ένας χειμώνας με προκλήσεις
Η πολύ αυξημένη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια συνδράμει στην ανάκαμψη του τουρισμού και δημιουργεί κλίμα αισιοδοξίας, παρά το γεγονός ότι ορισμένες αγορές είναι εκτός. Ωστόσο αυτό, σε συνδυασμό με την πανδημία και το “πάγωμα” των μετακινήσεων για μεγάλο χρονικό διάστημα, φέρνει πολλά ευρωπαϊκά αεροδρόμια αντιμέτωπα με το πρόβλημα έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού. Την ίδια ώρα, ενώ το καλοκαίρι φαίνεται να κινείται στα επίπεδα του 2019 – χρονιά ορόσημο για τον τουρισμό – υπάρχει προβληματισμός για τον χειμώνα, καθώς ο πόλεμος στην Ουκρανία συνεχίζεται, το ενεργειακό κόστος είναι υψηλό και η πανδημία είναι ακόμη ένα ζητούμενο. Τα παραπάνω ήταν ορισμένα από τα βασικά θέματα που συζητήθηκαν στο συνέδριο Aviation Event, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Athens Metropolitan Expo.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, παρά τις νέες κρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και παρά το γεγονός ότι σημαντικές τουριστικές αγορές (όπως η Ρωσία λόγω του πολέμου και η Κίνα λόγω της Covid-19) είναι φέτος απούσες, η κίνηση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, καθώς και στα μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας, βρίσκεται ήδη σχεδόν στα επίπεδα του 2019. «Είμαι πολύ ευτυχής που βλέπω ότι τα μέχρι τώρα μηνύματα είναι ιδιαιτέρως θετικά. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, τον Ιούνιο η κίνηση στο “Ελευθέριος Βενιζέλος” έχει επανέλθει σχεδόν στο 94%, συγκριτικά με τα επίπεδα του ίδιου μήνα του 2019 και οι πτήσεις στο 97%. Εξαιρετικές είναι επίσης οι επιδόσεις και στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport. Παράλληλα, τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας για τον Απρίλιο, δείχνουν μία αύξηση της τάξης του 7,5% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2019, όσον αφορά στην ταξιδιωτική κίνηση, ενώ περιμένουμε να ανακοινωθούν και τα στοιχεία του Μαΐου», επισήμανε ο κ. Κικίλιας.
Ο υπουργός Τουρισμού ωστόσο, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις αναταράξεις που παρατηρούνται στον κλάδο των αερομεταφορών σε όλη την Ευρώπη στη μετά-Covid εποχή, καθώς πολλοί εργαζόμενοι – και στην ταξιδιωτική βιομηχανία – αναγκάστηκαν να στραφούν σε άλλους κλάδους, κατά τη διάρκεια των δύο και πλέον ετών αυτής της πρωτοφανούς παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, σημειώνοντας: «Ο κλάδος των αερομεταφορών συγκαταλέγεται σε αυτούς που “χτυπήθηκαν” σημαντικά από την πανδημική κρίση. Είναι όμως και ο κλάδος που ανέκαμψε πολύ πιο γρήγορα από ό,τι αναμενόταν από τα lockdowns του κορονοϊού, με αποτέλεσμα τις εικόνες που βλέπουμε σήμερα, με σημαντικές καθυστερήσεις στα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ευρώπης λόγω της έλλειψης προσωπικού. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις αλλαγές. Και πρέπει να αναλάβουμε άμεση δράση για θέματα που ξέρουμε ότι θα αντιμετωπίσουμε και στο μέλλον. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Ελλάδα απέδειξε ότι μπορεί να επιδεικνύει την απαραίτητη ευελιξία, να αναλαμβάνει καινοτόμες πρωτοβουλίες και να επιτυγχάνει ταχεία αποτελέσματα. Στο ίδιο ακριβώς πλαίσιο κινούμαστε και στην post-Covid εποχή».
Την ίδια ώρα, τόνισε τη σημασία των στοχευμένων παρεμβάσεων που έχει αναλάβει από την αρχή της χρονιάς το υπουργείο Τουρισμού για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και το άνοιγμα νέων προορισμών, γεγονός που – όπως είπε – έχει αρχίσει να αποφέρει ήδη τους πρώτους καρπούς. «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που βλέπουμε ότι οι τουριστικές αφίξεις στη χώρα μας ξεκίνησαν πολύ νωρίς φέτος και δείχνουν ότι θα έχουν ιδιαίτερη δυναμική μέχρι το τέλος Νοεμβρίου και τις αρχές Δεκεμβρίου» δήλωσε, επισημαίνοντας τη στρατηγική συνεργασία που αναπτύχθηκε με τις ΗΠΑ και το άνοιγμα που επιχειρείται σε νέες αγορές, όπως η Ινδία, η Νότια Κορέα και η Λατινική Αμερική.
Αναφερόμενος σε όλα όσα προβλέπονται για τον κλάδο των αερομεταφορών στο ευρωπαϊκό “Green Deal”, βάσει του σχεδίου “Fit for 55” της Κομισιόν για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 55% μέχρι το 2030, ο κ.Κικίλιας υπογράμμισε: «Η μετάβαση στη βιώσιμη οικονομία και οι δράσεις για την πράσινη ανάπτυξη, αποτελούν πράγματι, απόλυτη προτεραιότητα». Επεσήμανε ωστόσο ότι οι όροι που σχετίζονται με την επιβολή περιβαλλοντικών τελών στις πτήσεις εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν θα πρέπει να λειτουργήσουν εις βάρος των Ευρωπαίων πολιτών. «Οι αρχικές προτάσεις της Κομισιόν κρύβουν έναν σοβαρό κίνδυνο για τον κλάδο των αερομεταφορών στην Ευρώπη (και ως εκ τούτου για το ευρωπαϊκό τουριστικό προϊόν) καθώς αυξάνουν το κόστος για τον ταξιδιώτη, δίνοντας έτσι σημαντικό “πλεονέκτημα” στις αεροπορικές εταιρείες και τους τουριστικούς προορισμούς εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίοι δεν θα δεσμεύονται με αυτούς τους κανόνες. Και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη στη συζήτηση που γίνεται αυτή τη στιγμή, καθώς και στις τελικές μας αποφάσεις», υπογράμμισε.
Από την πλευρά της, η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, μίλησε για τις προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουμε για το μέλλον, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της βιωσιμότητας για το οποίο το υπουργείο υλοποιεί σειρά δράσεων και ειδικά στα νησιά, με στοχεχευμένες ενέργειες και τη δημιουργία τοπικών παρατηρητηρίων βιωσιμότητας. Η κ. Ζαχαράκη αναφέρθηκε στην αξιοποίηση των κονδυλίων από το Ταμείο Ανάκαμψης και άλλων χρηματοοικονομικών εργαλείων και στην έμφαση που δίνεται για την ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού που θα συμβάλει στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν.
Αισιοδοξία, υψηλή ζήτηση και μελλοντικές προκλήσεις
Τρία είναι τα ζητήματα που κρίνονται πολύ σημαντικά για το επόμενο διάστημα σε ό,τι αφορά τα αεροπορικά ταξίδια, σύμφωνα με τον ιδρυτή και CEO του Aviation Event, Μαρσέλ Ριβάλσκι: Το πρόβλημα που δημιουργείται με τον περιορισμό του εναέριου χώρου λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, η έλλειψη προσωπικού που φάνηκε σε συνδυασμό με την έντονα αυξημένη ζήτηση, και η εξέλιξη της πανδημίας τον χειμώνα, στον βαθμό που θα επηρεάσει τη δυνατότητα να ταξιδεύουμε χωρίς περιορισμούς.
Ωστόσο, ενδεικτικό της έντονης και απότομης αύξησης της ζήτησης – γεγονός που εύλογα φέρνει χαμόγελα αισιοδοξίας – είναι τα στοιχεία του Eurocontrol, που δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει ήδη φτάσει και ξεπεράσει τον αριθμό των πτήσεων του 2019. Όπως ανέφερε ο CEO της AEGEAN, Δημήτρης Γερογιάννης, η εταιρεία μετέφερε περισσότερους από 1 εκατομμύριο επιβάτες, μόνο τον περασμένο Μάιο, στην αρχή δηλαδή της φετινής θερινής περιόδου. Την ίδια ώρα, η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει μια ιδιαίτερα έντονη δυναμική στις προκρατήσεις, με αυξημένους συντελεστές πληρότητας που πλησιάζουν τα προ πανδημίας επίπεδα.
«Όμως, ο βασικός μας στόχος για το 2022 είναι να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες και περισσότερες επιλογές στους επιβάτες, αλλά και να επιτύχουμε την πρώτη κερδοφόρα χρονιά από την έναρξη της πανδημίας», σημείωσε.
Σύμφωνα με τον κ. Γερογιάννη, σε ένα περιβάλλον με υψηλή αβεβαιότητα και υψηλό κόστος καυσίμων λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα παραμένουν βασικές προτεραιότητες. «Οι αεροπορικές εταιρείες, είναι αλήθεια πως γνώρισαν αρκετές κρίσεις και πιθανότατα θα υπάρξουν και άλλες στο μέλλον. Στην πραγματικότητα δεν μπορούμε να προβλέψουμε πότε θα έρθει η επόμενη κρίση και πόσο σοβαρή θα είναι. Αυτό που μπορούμε όμως να κάνουμε, είναι να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ως οργανισμός, να πατάμε σε γερές βάσεις και να βελτιώσουμε την ανταγωνιστικότητά μας, έτσι ώστε – στο μέτρο του δυνατού και δεδομένης της σοβαρότητας της εκάστοτε κρίσης – να την αντιμετωπίσουμε και να αναδειχθούμε πιο αποτελεσματικοί και ανταγωνιστικοί για την επόμενη ημέρα», πρόσθεσε.
Κ.Μπακογιάννης: Το 2022 θα είναι χρονιά ρεκόρ για την Αθήνα
«Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είχαμε την ευκαιρία να επανασυστηθούμε στο διεθνές κοινό, όχι μόνο για την μοναδική ελληνική φιλοξενία, την ομορφιά της χώρας μας και βεβαίως τον σπουδαίο μας πολιτισμό αλλά και τον επαγγελματισμό μας», δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, τονίζοντας ότι το 2022 για την Αθήνα θα είναι μια χρονιά που θα σπάσει όλα τα προηγούμενα ρεκόρ στον τουρισμό.
Το στοίχημα τώρα για την επόμενη μέρα, όπως επεσήμανε «είναι να προχωρήσουμε, ιδιωτικός και δημόσιος τομέας σε συνεργασία, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να σχεδιάσουμε τα επόμενα χρόνια και να μην επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος».
Αναφερόμενος στο Aviation Event, o Βαγγελης Βλάχος διευθύνων συμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), είπε ότι πρόκειται μια ακόμη συνεργασία με το διεθνές αεροδρόμιο, με το οποίο, όπως και μαζί με άλλους φορείς του τουρισμού, έχει δημιουργηθεί το “This is Athens and partners” για την ενιαία στρατηγική προβολή της πόλης στο εξωτερικό. «Η Αθήνα σταδιακά αλλάζει πολύ. Γίνεται καλή και σταθερή δουλειά, ειδικά μέσα στην περίοδο της πανδημίας, και από την ΕΑΤΑ, αλλά κυρίως από το δήμο και τις υπηρεσίες του, επενδύοντας πρωτίστως στην ποιότητα ζωής των κατοίκων, αφού η βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων είναι και ο βασικός λόγος για να μπορέσουμε να προσελκύσουμε, τόσο επισκέπτες, όσο και επενδύσεις, αλλά και ανθρώπινα ταλέντα», σημείωσε ο κ. Βλάχος.
Ο ίδιος τόνισε επίσης, ότι η Αθήνα αποτελεί έναν από τους κορυφαίους συνεδριακούς προορισμούς. «Μάλιστα, σύμφωνα με τη μελέτη της ICCA (International Congress and Convention Association) το 2021 έχει αναρριχηθεί στις πρώτες θέσεις, είναι δηλαδή 6η στην ευρωπαϊκή κατάταξη και 8η παγκοσμίως», τόνισε.
«Σημαντικός πυλώνας επίσης είναι και η λειτουργία του Film Office, το οποίο, στα δύο χρόνια λειτουργίας του (δηλαδή από το Μάρτιο του 2020 μέχρι σήμερα) έχει προσελκύσει και υποστηρίξει περισσότερες από 70 κινηματογραφικές παραγωγές, και που εκτός από τις άμεσες επενδύσεις, προβάλλει την Αθήνα διεθνώς και δημιουργεί μια νέα και υποσχόμενη αγορά εργασίας.
Σε αυτό το πλαίσιο η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του διεθνούς αερολιμένα Αθηνών, σημείωσε ότι «ένας από τους βασικούς άξονες στρατηγικής μας, είναι να συμβάλουμε στο αποτύπωμα βιωσιμότητας της πόλης μας. Μεταξύ άλλων πρωτοβουλιών μας συνεργαζόμαστε στενά με την πόλη της Αθήνας, για την ανακήρυξή της ως Βιώσιμης Πόλης. Πρόκειται για μια διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2022».
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος
Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές
Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.
https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή», οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο, σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού, να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.
Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.
Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.
Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ4 ημέρες ago
Ηλεκτρικό ρεύμα: Στο τραπέζι η ενεργοποίηση του μηχανισμού ανάκτησης εσόδων με στόχο τη στήριξη τιμολογίων
-
ΔΙΕΘΝΗ3 ημέρες ago
Κυρ. Μητσοτάκης: Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να μεταμορφώσει τη χώρα μας
-
ΔΙΕΘΝΗ5 ημέρες ago
Πολύνεκροι βομβαρδισμοί του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
-
ΔΙΕΘΝΗ3 ημέρες ago
Γαλλία – Η τελική κατάθεση της Ζιζέλ Πελικό: Αυτή είναι δίκη δειλών, είμαι ψυχικά εξαντλημένη
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες ago
Φιλοθέη: Διαρρήκτες προσπάθησαν να εισβάλουν σε σπίτι Αμερικανού διπλωμάτη
-
ΔΙΕΘΝΗ5 ημέρες ago
Φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες ago
Ο καιρός τύπου «Π» φέρνει βροχές, καταιγίδες και χιόνια στα ορεινά – Σε υψηλά επίπεδα η θερμοκρασία
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ4 ημέρες ago
Ο Τσιτσιπάς παρέμεινε στο Νο 11 του κόσμου