ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η ελληνική τουριστική βιομηχανία έχει σήμερα μια τεράστια ευκαιρία να επιταχύνει την ψηφιοποίησή της και να πρωτοστατήσει
«Η ελληνική τουριστική βιομηχανία έχει σήμερα μια τεράστια ευκαιρία να επιταχύνει την ψηφιοποίησή της και να πρωτοστατήσει», τονίζει ο προέδρος της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, Ματ Μπρίτιν (Matt Brittin), με αφορμή την υπογραφή της νέας συνεργασία της Google με το υπουργείο Τουρισμού για την επιτάχυνση του πράσινου και βιώσιμου μετασχηματισμού του τουριστικού κλάδου της Ελλάδας που ανακοινώθηκε. στο πλαίσιο του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.
Ο Ματ Μπρίτιν σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, επισημαίνει ότι η Google υλοποιεί προγράμματα στην Ελλάδα από το 2015 κάτι για το οποίο «είμαστε περήφανοι και πιστεύουμε ότι έχουν ακόμα πολλά να προσφέρουν στην ανάκαμψη της Ελληνικής οικονομίας και στην πορεία της χώρας προς τη βιώσιμή ανάπτυξη».
Δίνει έμφαση στη δέσμευση της Google για την υποστήριξη της οικονομικής ανάκαμψης και της βιώσιμης χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη στην Ελλάδα, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι από το 2015, η Google έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 250.000 Έλληνες επιχειρηματίες και νέους στις ψηφιακές δεξιότητες.
«Σύμφωνα με την αποστολή μας να κάνουμε τις πληροφορίες προσβάσιμες σε όλους, η εστίασή μας συνεχίζει να είναι στο να προσφέρουμε στους ανθρώπους δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο την τεχνολογία – για την επιχείρηση, την καριέρα και την προσωπική τους ζωή», προσθέτει ο πρόεδρος της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, Ματ Μπρίτιν.
Εξηγεί γιατί ο βιώσιμος τουρισμός συγκαταλέγεται στις βασικές προτεραιότητες της Google τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι έρευνα της Euromonitor δείχνει ότι πάνω από το 70% των ταξιδιωτών παγκοσμίως έχει στραφεί σε πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές. Δίνει μάλιστα συγκεκριμένα παραδείγματα καινοτόμων τεχνολογιών, χρήσιμων εργαλείων και «έξυπνων» λύσεων της Google που απευθύνονται σε όλους τους ανθρώπους, τις κοινότητες, τις επιχειρήσεις, τις πόλεις, τους συνεργάτες της, με σκοπό να αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί τις αναπόφευκτες συνέπειες της κλιματικής κρίσης.
«Η ανακοίνωσή που έγινε στο Φόρουμ των Δελφών απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις και σε εκείνους που τις στηρίζουν. Από την άλλη πλευρά, το πρόγραμμα Be Internet Awesome, για παράδειγμα, δίνει στους δασκάλους της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τα κατάλληλα εργαλεία για να διδάξουν στους μαθητές πώς να είναι ασφαλείς στο διαδίκτυο. Αυτό το πρόγραμμα το ξεκινήσαμε το 2021 με το υπουργείο Παιδείας και το Ίδρυμα Έρευνας & Τεχνολογίας», αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Μπρίτιν που βρέθηκε στην χώρα μας για την ανακοίνωση της σχετικής συμφωνίας με τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια.
Ακολουθεί η συνέντευξη του προέδρου της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, Ματ Μπρίτιν, στο ΑΠΕ – ΜΠΕ και στον δημοσιογράφο Αλέκο Λιδωρίκη
Ερ.: Στο 7ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ανακοινώσατε μια νέα συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού με στόχο την επιτάχυνση του βιώσιμου μετασχηματισμού του ελληνικού τουριστικού τομέα. Γιατί ο βιώσιμος τουρισμός συγκαταλέγεται στις βασικές προτεραιότητες της Google;
Απ.: Ο τουρισμός αποτελεί βασικό πυλώνα της οικονομικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς αντιπροσωπεύει σχεδόν το 20% της συνολικής απασχόλησης. Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν, όλο και περισσότερο πλέον, πιο βιώσιμες επιλογές, γεγονός που παρατηρείται και στην τουριστική βιομηχανία. Έρευνα της Euromonitor δείχνει ότι πάνω από το 70% των ταξιδιωτών παγκοσμίως έχει στραφεί σε πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές. Την ίδια στιγμή, έρευνα που ανέθεσαν η Google και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος στο Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων δείχνει ότι αυτή η μετάβαση αποτελεί προτεραιότητα για τα ελληνικά ξενοδοχεία. Τρεις στους τέσσερις ιδιοκτήτες ξενοδοχείου θεωρούν την υιοθέτηση πρακτικών βιωσιμότητας ως «κλειδί» για το μέλλον της επιχείρησής τους, όμως μόνο το 41% πιστεύει ότι είναι ικανοποιητικό το επίπεδο των γνώσεων του σχετικά με τις πρακτικές αυτές.
Θέλουμε να βοηθήσουμε να γίνει η Ελλάδα ηγέτιδα στον βιώσιμο τουρισμό. Μέσω της νέας μας συνεργασίας με το υπουργείο Τουρισμού, θα παρέχουμε την απαραίτητη εκπαίδευση ώστε να βοηθήσουμε τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις να επιταχύνουν τον βιώσιμο μετασχηματισμό τους, αλλά και να τον επικοινωνήσουν στους πιθανούς πελάτες τους. Επιπλέον, το Google.org προσφέρει χρηματοδότηση ύψους 1 εκατ. δολαρίων για την υποστήριξη οργανισμών οι οποίοι βοηθούν κοινωνικούς επιχειρηματίες από υποεκπροσωπούμενες κοινότητες που επικεντρώνονται σε βιώσιμες λύσεις και στον οικοτουρισμό στην Ελλάδα.
Ερ.: Υπάρχουν, ωστόσο, ποικίλες προκλήσεις για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε αυτήν τη φιλόδοξη μετάβαση. Πιστεύετε ότι η τεχνολογία – και ειδικά η Google – θα μπορούσε να παίξει κρίσιμο ρόλο;
Απ.: Το πιστεύω απόλυτα. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κλιματική αλλαγή θεωρείται σήμερα η μεγαλύτερη απειλή σε όλη την Ευρώπη. Οι επιχειρήσεις χρειάζεται να δώσουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα και να προσαρμοστούν ανάλογα. Και η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να τις βοηθήσει να το πραγματοποιήσουν αυτό.
Από πλευράς μας, αναγνωρίζουμε ότι έχουμε έναν τριπλό ρόλο σε αυτό. Κατ’ αρχάς, ελαχιστοποιούμε τις δικές μας εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Από το 2007 λειτουργούμε με ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα, ενώ επιδιώκουμε, μέχρι το 2030, όλες οι λειτουργίες μας που σχετίζονται με την ενέργεια – σε κάθε γραφείο, υποδομή και κέντρο της εταιρείας – να προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Είμαστε δίπλα σε όλους τους ανθρώπους, τις κοινότητες, τις επιχειρήσεις, τις πόλεις, τους συνεργάτες μας, με σκοπό να αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί τις αναπόφευκτες συνέπειες της κλιματικής κρίσης. Το δικό μας έργο είναι να προσφέρουμε βιώσιμες επιλογές ζωής. Κι αυτό το εφαρμόζουμε στην πράξη δημιουργώντας καινοτόμες τεχνολογίες, χρήσιμα εργαλεία και «έξυπνες» λύσεις. Ένα παράδειγμα είναι το «Environmental Insights Tool», το οποίο χρησιμοποιείται σε 200 πόλεις σε όλο τον κόσμο για να βοηθήσει στην παρακολούθηση και μείωση των εκπομπών άνθρακα. Ένα άλλο παράδειγμα είναι ο θερμοστάτης «Nest», ο οποίος βοηθάει τα νοικοκυριά να εξοικονομούν ενέργεια και να μειώνουν τις εκπομπές άνθρακα.
Ερ.: Στην Ελλάδα, η Google εγκαινίασε το 2015 ένα πρόγραμμα που ονομάζεται «Grow Greek Tourism Online», με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των επιχειρήσεων που σχετίζονται με τον τουριστικό τομέα της χώρας. Πώς ανταποκρίθηκαν οι επαγγελματίες του κλάδου στο πρόγραμμα; Πώς αξιολογείτε το αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας;
Απ.: Για την Google, το «Grow Greek Tourism Online» ήταν το πρώτο βήμα μιας μακροχρόνιας συνεργασίας μας με τον κλάδο του ελληνικού τουρισμού. Μέσα σε πέντε χρόνια (από το 2015 μέχρι και το 2020), εκπαιδεύσαμε 130.000 άτομα σε ψηφιακές δεξιότητες, προκειμένου να τις αξιοποιήσουν για να αναπτύξουν την καριέρα ή την επιχείρησή τους.
Αυτό το κάναμε μέσω της δωρεάν διαδικτυακής μας πλατφόρμας εκπαίδευσης, η οποία προσέφερε εκπαίδευση ψηφιακών δεξιοτήτων σε κάθε ενδιαφερόμενο, καθώς και μέσω της ομάδας συμβούλων μας – 40 νεαρών αποφοίτων που έλαβαν εντατική εκπαίδευση 6 εβδομάδων για να λειτουργήσουν ως σύμβουλοι για τουριστικές επιχειρήσεις. Αυτοί οι σύμβουλοι ταξίδεψαν σε περισσότερες από 100 πόλεις, προσφέροντας δωρεάν εξατομικευμένη εκπαίδευση. Επίσης, επεκτείναμε περαιτέρω την πρωτοβουλία μας αυτή, ξεκινώντας δωρεάν σεμινάρια ψηφιακών δεξιοτήτων σε περισσότερα από 40 πανεπιστήμια για να εξοπλίσουμε τους μελλοντικούς επαγγελματίες του τουρισμού.
Φυσικά, δεν αρκεί μόνο να έχεις τις δεξιότητες, αλλά πρέπει και να μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις. Το 68% των επιχειρήσεων που συμμετείχε στο «Grow Greek Tourism Online» δήλωσε ότι είδε ξεκάθαρα επιχειρηματικά οφέλη από το πρόγραμμα, όπως ήταν η παρουσία περισσότερων επισκεπτών στον ιστότοπο τους ή τη φυσική τους επιχείρηση.
Ερ.: Η πρωτοβουλία «Grow Greece with Google» έχει στόχο να στηρίξει την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας μέσω της τεχνολογικής ενίσχυσης και του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ποια είναι τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής;
Απ.: Έχουμε δεσμευτεί ότι θα υποστηρίξουμε την οικονομική ανάκαμψη και τη βιώσιμη χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη στην Ελλάδα. Από το 2015, έχουμε εκπαιδεύσει περισσότερους από 250.000 Έλληνες επιχειρηματίες και νέους στις ψηφιακές δεξιότητες. Το «Grow Greece with Google» παρέχει, επίσης, χρηματοδότηση, εργαλεία και εκπαίδευση σε μεμονωμένα άτομα και σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από την πανδημία. Πρόσφατα συνεργαστήκαμε με το υπουργείο Εργασίας για να αναβαθμίσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες 10.000 νέων άνεργων, οι οποίοι στη συνέχεια είχαν τη δυνατότητα συμμετοχής σε επιδοτούμενο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας.
Ερ.: Κατά τη γνώμη σας, πού τοποθετείται σήμερα η ελληνική τουριστική βιομηχανία, όσον αφορά στις ψηφιακές δεξιότητες, σε σύγκριση με τις κορυφαίες ευρωπαϊκές αγορές;
Απ.: Πριν από την πανδημία, έρευνες σημείωναν ότι η ελληνική τουριστική βιομηχανία είχε μια τεράστια ευκαιρία για οικονομική ανάπτυξη μέσω της ψηφιοποίησης – μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Αλλά, δεδομένου του πόσο η πανδημία αύξησε τη χρήση της τεχνολογίας, αυτή η ευκαιρία ισχύει πλέον για όλες τις οικονομίες παγκοσμίως, όπως και για την Ελλάδα. Μία νέα έκθεση του Connected Commerce Council δείχνει ότι οι προηγμένες ψηφιακά μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη πραγματοποιούν περισσότερες πωλήσεις, αυξάνουν τα έσοδα, προσλαμβάνουν περισσότερους ανθρώπους και έχουν περισσότερες πιθανότητες να πετύχουν. Ωστόσο, η Ευρώπη εξακολουθεί να χάνει ευκαιρίες σημαντικής (και αναξιοποίητης) ανάπτυξης από επιχειρήσεις που δεν είναι ακόμη ψηφιακά προηγμένες. Η ελληνική τουριστική βιομηχανία έχει σήμερα μια τεράστια ευκαιρία να επιταχύνει την ψηφιοποίησή της και να πρωτοστατήσει.
Ερ.: Υπάρχουν νέες πρωτοβουλίες που σχεδιάζει η Google στην Ελλάδα; Θα συνεχιστεί το «Grow Greece with Google»; Με ποια άλλα εργαλεία θα μπορούσε να συνεισφέρει η Google στην επιτάχυνση του μετασχηματισμού της ελληνικής οικονομίας; (π.χ. Google Arts & Culture). Εκτός από τον τουρισμό, υπάρχουν άλλοι τομείς ενδιαφέροντος για να επενδύσει η Google στην Ελλάδα;
Απ.: Είμαστε περήφανοι που υλοποιούμε προγράμματα στην Ελλάδα από το 2015 και πιστεύουμε ότι έχουν ακόμα πολλά να προσφέρουν στην ανάκαμψη της Ελληνικής οικονομίας και στην πορεία της χώρας προς τη βιώσιμή ανάπτυξη. Σύμφωνα με την αποστολή μας να κάνουμε τις πληροφορίες προσβάσιμες σε όλους, η εστίασή μας συνεχίζει να είναι στο να προσφέρουμε στους ανθρώπους δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο την τεχνολογία – για την επιχείρηση, την καριέρα και την προσωπική τους ζωή.
Η ανακοίνωσή που έγινε στο Φόρουμ των Δελφών απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις και σε εκείνους που τις στηρίζουν. Από την άλλη πλευρά, το πρόγραμμα Be Internet Awesome, για παράδειγμα, δίνει στους δασκάλους της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τα κατάλληλα εργαλεία για να διδάξουν στους μαθητές πώς να είναι ασφαλείς στο διαδίκτυο. Αυτό το πρόγραμμα το ξεκινήσαμε το 2021 με το υπουργείο Παιδείας και το Ίδρυμα Έρευνας & Τεχνολογίας
Α.Λ
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος
Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές
Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.
https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή», οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο, σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού, να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.
Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.
Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.
Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ4 ημέρες ago
Ηλεκτρικό ρεύμα: Στο τραπέζι η ενεργοποίηση του μηχανισμού ανάκτησης εσόδων με στόχο τη στήριξη τιμολογίων
-
ΔΙΕΘΝΗ2 ημέρες ago
Κυρ. Μητσοτάκης: Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να μεταμορφώσει τη χώρα μας
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Πολύνεκροι βομβαρδισμοί του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες ago
Φιλοθέη: Διαρρήκτες προσπάθησαν να εισβάλουν σε σπίτι Αμερικανού διπλωμάτη
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
-
ΔΙΕΘΝΗ3 ημέρες ago
Γαλλία – Η τελική κατάθεση της Ζιζέλ Πελικό: Αυτή είναι δίκη δειλών, είμαι ψυχικά εξαντλημένη
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ4 ημέρες ago
Ο Τσιτσιπάς παρέμεινε στο Νο 11 του κόσμου
-
ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες ago
Σε 24ωρη απεργία όλα τα ΜΜΕ την Τρίτη