Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Β. Κικίλιας: Στις 5 Φεβρουαρίου το πρώτο κρουαζιερόπλοιο στη Θεσσαλονίκη

Στις 5 Φεβρουαρίου θα βρίσκεται στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης το πρώτο κρουαζιερόπλοιο, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, μετά τη συνάντηση εργασίας που είχε με τον COO της Fraport Greece, Ηλία Μαραγκάκη, τον Εκτελεστικό Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνο Λιάγκο, τον CEO του Dimera Group, μέλος του Δ.Σ. και CIO της ΟΛΘ Α.Ε., Artur Davidian και την Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων & Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΛΘ Α.Ε. Θεοδώρα Ρήγα.

Η έλευση του πρώτου κρουαζιερόπλοιου στις αρχές του Φεβρουαρίου, όπως τονίζει ο υπουργός, δείχνει την επέκταση της τουριστικής περιόδου και της βιομηχανίας της κρουαζιέρας, που είναι τόσο σημαντική για τη Βόρεια Ελλάδα και αποτελεί στρατηγικό στόχο για τη χώρα μας.

Στο μεταξύ, ο προχωράει με γοργούς ρυθμούς η ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και στο πλαίσιο αυτό ανακοινώθηκε ότι προχωρά η κτηριακή αναβάθμιση του λιμανιού του ΟΛΘ για την κρουαζιέρα.

Την ίδια στιγμή ο υπουργός Τουρισμού γνωστοποίησε ότι με τη συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού, της Fraport, του ΟΛΘ και του επενδυτή, το check-in και η μεταφορά των αποσκευών των ταξιδιωτών που θα καταλήγουν από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στο λιμάνι και θα επιβιβάζονται στην κρουαζιέρα, θα γίνεται με μέριμνα της Fraport και του ΟΛΘ.

Το ίδιο θα συμβαίνει και για τις αποσκευές των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων οι οποίοι θα συνεχίζουν το ταξίδι τους από το αεροδρόμιο «Μακεδονία». Όπως επισήμανε, μέσω τέτοιων ποιοτικών υπηρεσιών αναβαθμίζεται ο ελληνικός Τουρισμός, ενώ οι επισκέπτες της Θεσσαλονίκης θα έχουν περισσότερο διαθέσιμο χρόνο στα ξενοδοχεία, τα μαγαζιά και τα εστιατόρια της πόλης.

«Τέτοιες συνέργειες, σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των υποδομών, ενισχύουν το τουριστικό μας προϊόν και φέρνουν περισσότερα έσοδα, τα οποία επιμερίζονται όχι μόνο στους επενδυτές του λιμανιού ή τη Fraport, αλλά κυρίως στη μέση ελληνική οικογένεια και στους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους στον Τουρισμό», τόνισε ο κ. Κικίλιας.

Ακολουθεί η δήλωση του υπουργού Τουρισμού:

«Είμαστε σήμερα εδώ για την έναρξη της κοινής μας προσπάθειας με τον CEO της Fraport και την εταιρεία, σε ό,τι αφορά το αεροδρόμιο «Μακεδονία», με τον Πρόεδρο του ΟΛΘ και τον επενδυτή του λιμανιού. Κατ’ αρχάς θα ήθελα να ανακοινώσω ότι αναβαθμίζεται κτηριακά η επιβίβαση και αποβίβαση, διά του κτηρίου του λιμανιού του ΟΛΘ για την κρουαζιέρα. Είμαι επίσης στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι στις 5 Φεβρουαρίου θα έχουμε το πρώτο κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Αυτό δείχνει την επέκταση της τουριστικής περιόδου και της βιομηχανίας της κρουαζιέρας, που είναι τόσο σημαντική για τη Βόρεια Ελλάδα και γενικά για τη χώρα μας.

Παράλληλα, το Υπουργείο Τουρισμού, η Fraport, ο ΟΛΘ και ο επενδυτής είναι σε προχωρημένες συζητήσεις έτσι ώστε να μπορέσουμε να δώσουμε παραπάνω χρόνο και ποιότητα στους επισκέπτες και ταξιδιώτες στη Θεσσαλονίκη, στην Κεντρική Μακεδονία και σε όλη τη Β. Ελλάδα. Το check-in από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και τη Fraport για τις αποσκευές των ταξιδιωτών που θα καταλήγουν στο λιμάνι και θα επιβιβάζονται στην κρουαζιέρα θα γίνεται αυτόματα και από το λιμάνι προς το αεροδρόμιο και από το αεροδρόμιο προς το λιμάνι.

Κάτι που σημαίνει ότι βγάζουμε τους ταξιδιώτες μας από την επιβάρυνση να κάνουν check-in οι ίδιοι με τις αποσκευές τους – το φροντίζουν η Fraport και ο ΟΛΘ αυτό – και τους δίνουμε παραπάνω χρόνο στην πόλη, περισσότερες ποιοτικές στιγμές διασκέδασης, γευσιγνωσίας, παραπάνω χρόνο στα ξενοδοχεία μας, στα μαγαζιά μας, στα εστιατόριά μας. Τέτοιες ποιοτικές υπηρεσίες με συνέργειες θα ενισχύουμε και θα κάνουμε κομμάτι του τουριστικού μας προϊόντος, έτσι ώστε να δουν όλοι στην πράξη ότι αναβαθμίζεται ο Τουρισμός στη χώρα, ότι μιλάμε για ποιοτικό Τουρισμό, ότι διεκδικούμε μεγαλύτερα έσοδα και όλα αυτά τελικά επιμερίζονται όχι μόνο στους επενδυτές του λιμανιού ή τη Fraport, αλλά κυρίως στη μέση ελληνική οικογένεια, κυρίως στους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους στον Τουρισμό».

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μιλάμε ουσιαστικά για αναβάθμιση υπηρεσιών τόσο από την πλευρά του ΟΛΘ όσο και από την πλευρά της Fraport στο κομμάτι του home porting, οπότε θα αναβαθμιστεί και η ξενοδοχία στην περιοχή…

Β. ΚΙΚΙΛΙΑΣ: Φανταστείτε ότι οι ταξιδιώτες στη Θεσσαλονίκη θα απολαμβάνουν άλλη μία υπηρεσία. Καθώς θα προσγειώνονται στο αεροδρόμιο, δεν θα χρειάζεται οι ίδιοι να φροντίζουν για τη μεταφορά των αποσκευών τους στα κρουαζιερόπλοια.

Αντίστοιχα, ερχόμενοι με την κρουαζιέρα στο λιμάνι δεν θα χρειάζεται να κάνουν check-in, αφού οι αποσκευές θα πηγαίνουν απευθείας στο αεροδρόμιο.Όλοι παραδέχονται πλέον ότι έχουμε ένα εξαιρετικό αεροδρόμιο, το αεροδρόμιο «Μακεδονία», και ότι συνεχώς αναβαθμίζεται το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και γίνονται επενδύσεις – ανακοίνωσα ήδη την έναρξη μίας σήμερα. Είναι προφανές ότι η αναβάθμιση των υποδομών ενισχύει το τουριστικό μας προϊόν και όλο αυτό επιμερίζεται στους Θεσσαλονικείς και στους επαγγελματίες του Τουρισμού.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος

Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές

Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.

https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής

Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή»,  οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο,  σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού,  να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.

Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.

Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου,  θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.

Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις.  Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ