AUTO
Το νέο Mazda 2 Hybrid αποδίδει 116 ίππους
Το νέο Mazda 2 Hybrid θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη την άνοιξη του 2022 και εισάγει για πρώτη φορά την αυτοφορτιζόμενη τεχνολογία πλήρους υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης στη γκάμα των μοντέλων της ιαπωνικής μάρκας.
Η Mazda στη προσπάθειά της να αποκτήσει υβριδική τεχνολογία αιχμής συνεργάστηκε με την Toyota. Η Toyota, είναι η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων που απέκτησε την πιο μεγάλη γκάμα υβριδικών αυτοκινήτων. Μαζί με την θυγατρική της Lexus, συμβάλει στη μείωση των επικίνδυνων ρύπων από τα αυτοκίνητα και στον περιορισμό της εξάρτησής μας από τα ορυκτά καύσιμα.
Το νέο μικρό αυτοκίνητο της Mazda, βασίζεται στο Toyota Yaris και θα αντικαταστήσει το υπάρχον Mazda 2. Αξίζει να τονισθεί ότι η συνεργασία των δυο ιαπωνικών μάρκων περιλαμβάνει και την υποχρέωση της Toyota, να κατασκευάζει τη νέα γενιά του Mazda 2, στο εργοστάσιό της στη Valenciennes της Γαλλίας.
Το νέο Mazda 2, θα κατασκευάζεται παράλληλα με το Toyota Yaris και θα παράγεται μόνο σε υβριδική έκδοση.
Οι φωτογραφίες του νέου Mazda 2 Hybrid, δείχνουν ότι σε μεγάλο βαθμό είναι ίδιο με το Yaris. Η σημαντικότερη εξωτερική διαφορά είναι η προσθήκη του σήματος της Mazda.
Το νέο Mazda 2 Hybrid προσφέρει «εύκολο χειρισμό, υψηλή ποιότητα κύλισης, άνετη καμπίνα και την πιο πρόσφατη τεχνολογία ασφάλειας», ανακοίνωσε η Mazda.
Το Mazda 2 Hybrid είναι ένα αυτοφορτιζόμενο, πλήρως υβριδικό αυτοκίνητο που συνδυάζει έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ. απόδοσης 93 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 59 kW. Η συνολική συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στους 116 ίππους.
Το υβριδικό σύστημα προέρχεται από την Toyota και είναι το ίδιο με εκείνο που χρησιμοποιείται στο Toyota Yaris.
Η Mazda ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει ένα μικρό αυτοκίνητο με βάση το Yaris κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης των οικονομικών της στοιχείων το Νοέμβριο του 2020. Αυτό το υβριδικό μοντέλο θα βοηθήσει την εταιρεία να συμμορφωθεί με τους αυστηρότερους κανονισμούς CO2 της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Mazda, συνεργάζεται και σε άλλους τομείς με τις άλλες ιαπωνικές μάρκες Suzuki και Subaru για να αποφύγει τα πρόστιμα από την απώλεια στόχων μείωσης του CO2.
Το υπάρχον Mazda 2 κυκλοφόρησε το 2014 και αναθεωρήθηκε το 2019 για να συμπεριλάβει την ήπια υβριδική τεχνολογία.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του Mazda 2 αυξήθηκαν κατά 16% τους πρώτους 10 μήνες στις 17.714 μοναδες, σύμφωνα με την JATO. Αλλά ο όγκος είναι πολύ χαμηλότερος από τα 37.112 Mazda 2 που πωλήθηκαν στην Ευρώπη ολόκληρο το 2019.
Η Toyota δεν ανακοίνωσε την ποσότητα των Mazda 2, που θα κατασκευάζει ετησίως. Το Yaris ήταν το δεύτερο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη τους 10 μήνες έως τα τέλη Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO.
Ωστόσο, η Toyota έχει προειδοποιήσει ότι οι ευρωπαϊκές πωλήσεις θα υποχωρήσουν το τελευταίο τρίμηνο ως αποτέλεσμα της έλλειψης chip, σημειώνει το Automotive News Europe.
Η Mazda θα χρησιμοποιήσει επίσης το υβριδικό σύστημα της Toyota σε ένα νέο SUV για τις ΗΠΑ, που αναμένεται να είναι το νέο CX-50, καθώς και σε ένα μοντέλο για την Κίνα, όπως ανέφερε η εταιρεία στην έκθεση των οικονομικών στοιχείων της το Νοέμβριο του 2020.
Το νέο υβριδικό της Mazda θα επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 ΄΄ και οι εκπομπές CO2 θα είναι από 87-93 γραμ./χλμ. ανάλογα με την έκδοση και τους τροχούς 15″ είτε 16΄΄.
Στην εκκίνηση, το Mazda 2 Hybrid λειτουργεί αυτόματα σε λειτουργία EV, προσφέροντας ομαλή, απρόσκοπτη και αθόρυβη λειτουργία με ισχύ ηλεκτροκινητήρα σε αστικά περιβάλλοντα, με μηδενικές εκπομπές CO2, NOx και σωματιδίων. Στη κανονική οδήγηση, η κατανομή ισχύος ρυθμίζεται μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα για βέλτιστη απόδοση και την καλύτερη δυνατή απόδοση καυσίμου. Κατά την επιβράδυνση και την πέδηση, η κινητική ενέργεια ανακτάται ως ηλεκτρική ενέργεια για αποθήκευση στην μπαταρία υψηλής απόδοσης, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Αν και είναι ένα συμπαγές όχημα κατηγορίας Β, το μακρύ μεταξόνιο 2.560 χιλ. προσφέρει άνετη διαμονή για έως και τέσσερις ενήλικες, καθώς και 286 λίτρα χώρου αποσκευών. Διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη σε τρεις εκδοχες, Mazda 2 Hybrid Pure, Mazda 2 Hybrid Agile και Mazda 2 Hybrid Select. Έχει τη μέγιστη βαθμολογία πέντε αστέρων Euro-NCAP.
Το νέο Mazda2 Hybrid είναι το πιο πρόσφατο αποτέλεσμα μιας μακροχρόνιας συνεργασίας μεταξύ της Mazda Motor Corporation και της Toyota Motor Corporation.
Το Mazda 2 Hybrid είναι ένα σημαντικό αυτοκίνητο για τη Mazda για να εκπληρώσει τους στόχους που ορίζονται στο «Sustainable Zoom-Zoom 2030», το μακροπρόθεσμο όραμά της για τεχνολογική ανάπτυξη.
Συγκεκριμένα – σύμφωνα με τη Συμφωνία του Παρισιού – ο στόχος της είναι να μειώσει τις μέσες εταιρικές εκπομπές CO2 κατά 50% έως το 2030 και, επιταχύνοντας την ηλεκτροδότηση του στόλου της, να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα έως το 2050.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
AUTO
Συρρικνώνεται η ευρωπαϊκή αγορά των αυτοκινήτων
Δεν κρύβει την ανησυχία του για το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Oliver Blume. Σε συνέντευξή του στην κυριακάτικη εφημερίδα Bild am Sonntag, ο Όλιβερ Μπλουμ, είπε ότι «η πίτα έχει γίνει μικρότερη και έχουμε περισσότερους καλεσμένους στο τραπέζι».
Το αφεντικό της VW ανησυχεί γιατί η ευρωπαϊκή αγορά συρρικνώνεται εν μέσω σκληρότερου ανταγωνισμού, αναφέρει το Reuters.
Πρόγραμμα περικοπών
Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, ο οποίος πιέζει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για να εφαρμόσει ένα άνευ προηγουμένου πρόγραμμα περικοπών στην εγχώρια αγορά της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε ότι απαιτείται αλλαγή στη στρατηγική επειδή η ευρωπαϊκή αγορά συρρικνώνεται ενώ ο ανταγωνισμός αυξάνεται.
«Πωλούνται λιγότερα αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Την ίδια στιγμή, νέοι ανταγωνιστές από την Ασία πιέζουν δυναμικά στην αγορά», τόνισε.
Κλείνουν εργοστάσια
Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να κάνει ένα άνευ προηγουμένου βήμα στην 87χρονη ιστορία, να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία και να τερματίσει τις εγγυήσεις θέσεων εργασίας σε έξι από τα εργοστάσιά της, σε μια προσπάθεια να επιτύχει το σχέδιο μείωσης του κόστους κατά 10 δισ. ευρώ.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης εντείνει τα μέτρα μείωσης του κόστους που δεν αποκλείουν πλέον το κλείσιμο εργοστασίων ή τις απολύσεις στη Γερμανία. Αυτό έχει πυροδοτήσει κριτική και αντιστάσεις από πολιτικούς και εργατικά συνδικάτα.
Επίσης, οι 680.000 υπάλληλοι της VW σε όλο τον κόσμο, χάνουν το πρόγραμμα ασφάλειας της εργασίας που ισχύει από το 1994 και αποτρέπει τις περικοπές θέσεων εργασίας μέχρι το 2029.
Σπύρος Ρέκκας
ΑΠΕ-ΜΠΕ
AUTO
Στροφή των Ευρωπαίων καταναλωτών για αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Μια δύσκολη υπόθεση αποδεικνύεται η πώληση μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Αν και πριν λίγο καιρό η ζήτηση ήταν μικρή, εντούτοις αυτή το τελευταίο διάστημα έχει ανέβει αρκετά, ακολουθώντας μια σταθερά ανοδική πορεία.
Τον φετινό Ιανουάριο το μερίδιο πωλήσεων μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά κυμάνθηκε στο 4,01%. Από τότε τα πράγματα έχουν βελτιωθεί και τον φετινό Ιούνιο έφθασε στο 5,30%. Ποσοστό που αποτελεί το μεγαλύτερο που έχει σημειωθεί μέχρι σήμερα.
Παρά την οριακή άνοδο των πωλήσεων καινούριων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, η ζήτηση για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθεί να είναι μειωμένη. Ένας σημαντικός λόγος είναι οι αυξημένες τιμές πώλησης, αλλά και τα γνωστά προβλήματα των ηλεκτρικών πρώτης γενιάς που ήταν η μικρή αυτονομία. Σε αυτή την εξίσωση θα πρέπει να βάλουμε και την έλλειψη υποδομών φόρτισης που αποτελεί πρόβλημα όχι μόνο για τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και για τα καινούρια.
Το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων καταγράφεται στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ηλικίας έως τεσσάρων ετών. Είναι και αυτά που φέρουν καλύτερη τεχνολογία, αλλά έχουν και αρκετά μεγάλες αυτονομίες. Τα συγκεκριμένα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά BEV αύξησαν τον Ιούνιο το μερίδιο αγοράς τους κατά 36,7% σε σχέση με τον φετινό Ιανουάριο, δείχνοντας παράλληλα την τάση και την στροφή των Ευρωπαίων καταναλωτών προς τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Κυριάκος Παρασίδης
ΑΠΕ-ΜΠΕ
AUTO
Tο 28,6% των αυτοκινήτων έλαβαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών τους, σε προληπτικό έλεγχο στα διόδια των Μεγάρων
Tο 28,6% των αυτοκινήτων έλαβαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών τους, ενώ στο 21,4% των οχημάτων βρέθηκαν ελλείψεις στα φωτιστικά σώματα που είχαν να κάνουν με καμένο λαμπτήρα ή με την κατάσταση των φωτιστικών σωμάτων. Αυτά ήταν μερικά από τα συμπεράσματα που βγήκαν κατά τη διάρκεια ελέγχων που πραγματοποίησαν σε εκατοντάδες τυχαία διερχόμενα αυτοκίνητα στον σταθμό διοδίων των Μεγάρων, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» σε συνεργασία με την «Ολυμπία Οδό», στην καθιερωμένη δράση ενημέρωσης των οδηγών «Pit Stop για την Οδική Ασφάλεια».
Κατά τη διάρκεια της δράσης στελέχη των δύο οργανισμών και εθελοντές, πραγματοποίησαν σύντομους οπτικούς ελέγχους στα ελαστικά, τα φώτα, τους υαλοκαθαριστήρες των οχημάτων που μετείχαν στην έρευνα, ενώ παράλληλα έδωσαν συμβουλές για την ασφαλή φόρτωση και υπενθύμισαν τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας που πρέπει να υπάρχει μέσα στο όχημα (τρίγωνο, κιβώτιο πρώτων βοηθειών, πυροσβεστήρα και ανακλαστικό γιλέκο).
Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που ελέγχθηκαν ήταν 9,3 έτη, όταν η μέση ηλικία του στόλου στην Ελλάδα είναι μεγαλύτερη από 17 έτη, ενώ στο 28,6 % των περιπτώσεων σημειώθηκαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών που στην πλειονότητα τους όμως δεν ήταν σοβαρές.
Στο 21,4% των οχημάτων βρέθηκαν ελλείψεις στα φωτιστικά σώματα που είχαν να κάνουν με καμένο λαμπτήρα ή με την κατάσταση των φωτιστικών σωμάτων, ενώ σχεδόν όλοι οι οδηγοί ήταν προετοιμασμένοι για να ταξιδέψουν έχοντας φροντίσει για την περιοδική συντήρηση του αυτοκινήτου τους.
Στην πλειοψηφία τους οι οδηγοί είχαν μαζί τους τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας (πυροσβεστήρα, φαρμακείο, προειδοποιητικό τρίγωνο). Το 14,3% όμως αυτών δεν είχαν ανακλαστικό γιλέκο ή κιβώτιο πρώτων βοηθειών και το 7,1% τρίγωνο ή πυροσβεστήρα στο αυτοκίνητό τους. Όλα τα οχήματα είχαν ασφαλιστήριο και το 92,9% είχε περάσει ΚΤΕΟ.
Στο 28,6% των αυτοκινήτων διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν ελεύθερες αποσκευές εντός της καμπίνας. Έτσι, δόθηκαν συμβουλές για την ορθή τοποθέτηση των αποσκευών μόνο στο χώρο αποσκευών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Επιπλέον οι συμμετέχοντες στη δράση είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν με άμεσο και βιωματικό τρόπο την αναγκαιότητα χρήσης της ζώνης για όλους τους επιβάτες, δοκιμάζοντας τον προσομοιωτή πρόσκρουσης του Ινστιτούτου που βρίσκονταν στο σημείο. Επίσης σε ειδικό σταθμό ενημέρωσης δίνονταν πληροφορίες από εξειδικευμένο προσωπικό για την ορθή και ασφαλή χρήση των παιδικών καθισμάτων και για την ασφαλή μεταφορά των παιδιών με το αυτοκίνητο. Στο σημείο αυτό να αναφερθεί ότι τα βρέφη/παιδιά θα πρέπει να κάθονται σε κατάλληλο παιδικό κάθισμα μέχρι να φτάσουν σε ύψος τα 150 εκ. όταν μεταφέρονται ως επιβάτες.
Κυριάκος Παρασίδης
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ6 ημέρες ago
Ηλεκτρικό ρεύμα: Στο τραπέζι η ενεργοποίηση του μηχανισμού ανάκτησης εσόδων με στόχο τη στήριξη τιμολογίων
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Κυρ. Μητσοτάκης: Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να μεταμορφώσει τη χώρα μας
-
ΔΙΕΘΝΗ6 ημέρες ago
Πολύνεκροι βομβαρδισμοί του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
-
ΔΙΕΘΝΗ5 ημέρες ago
Γαλλία – Η τελική κατάθεση της Ζιζέλ Πελικό: Αυτή είναι δίκη δειλών, είμαι ψυχικά εξαντλημένη
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago
Φιλοθέη: Διαρρήκτες προσπάθησαν να εισβάλουν σε σπίτι Αμερικανού διπλωμάτη
-
ΔΙΕΘΝΗ6 ημέρες ago
Φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ6 ημέρες ago
Ο Τσιτσιπάς παρέμεινε στο Νο 11 του κόσμου
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago
Ο καιρός τύπου «Π» φέρνει βροχές, καταιγίδες και χιόνια στα ορεινά – Σε υψηλά επίπεδα η θερμοκρασία