Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Τι ψάχνουν, τελικά, οι Έλληνες εργαζόμενοι; Εντυπωσιάζουν τα νέα δεδομένα για το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον στη χώρα μας

Ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει μέρα με την ημέρα. Συχνά δεν το συνειδητοποιούμε αλλά είμαστε οι γενιές, κάποιες παλιότερες και άλλες νεότερες, που βλέπουν με τα μάτια τους αυτή την τεράστια και κομβική αλλαγή, τόσο μεγάλη και κρίσιμη που μπορεί να συγκριθεί με κάποιες από τις σημαντικότερες αλλαγές στην ιστορία της ανθρωπότητας. Στην πραγματικότητα είμαστε οι τελευταίες γενιές που θα μπορούμε να λέμε πως κάποτε ζήσαμε σε έναν κόσμο που δεν έμοιαζε σχεδόν σε τίποτα με τον σημερινό.

Ο σημερινός αυτός κόσμος έχει αλλάξει σημαντικά τα πάντα γύρω μας, ανάμεσα σε αυτά ακόμα και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τη θέση μας στην αγορά εργασίας. Πώς θέλουμε να δουλεύουμε; Τι ζητάμε από τον εργοδότη και το περιβάλλον εργασίας μας; Πώς επιθυμούμε να είναι η ποιότητα ζωής μας μετά το τέλος του 8ώρου; Πώς φανταζόμαστε τις σχέσεις με τους συναδέλφους μας και πόσο σημαντικές είναι τελικά οι μηνιαίες αποδοχές μας; Όλα δείχνουν πως, στα βήματα μίας διακρώς εξελισσόμενης Ευρώπης, το εργατικό δυναμικό στην Ελλάδα κοιτάζει την εργασία του με ένα τελείως φρέσκο βλέμμα και θέτει καινούργιες προτεραιότητες για μία πιο πλήρη και χαρούμενη καθημερινότητα.

Working, team and computer work of office teamwork workers group with diversity using technology. Tech staff busy with cloud computing data information and web research for a online project together
 

Όλα τα παραπάνω γίνονται απόλυτα ξεκάθαρα μέσα από μία νέα έρευνα στην οποία διαβάζουμε εξαιρετικά ενδιαφέροντα δεδομένα για το πώς βλέπουν οι σημερινοί εργαζόμενοι τη θέση τους στην αγορά εργασίας. Στη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τη MARC για λογαριασμό της εταιρίας Παπαστράτος συμμετείχαν συνολικά 1.053 ατόμα 18 έως 65 ετών, ενώ εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι οι προσδοκιές και οι επιλογές των ανθρώπων που προέρχονται από διαφορετικές γενιές είναι πια αρκετά «μακριά» η μία από την άλλη.

Μάλιστα, ο ίδιος ο Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας και Βιωσιμότητας της Παπαστράτος, Θέμης Χασιώτης, στο πλαίσιο της έρευνας δήλωσε πως: «Η εικόνα της εργασίας στην Ελλάδα αλλάζει. Οι εργαζόμενοι δεν αναζητούν πλέον απλώς μια σταθερή δουλειά, αλλά ένα περιβάλλον που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους για ανάπτυξη, ισορροπία και ουσιαστική αναγνώριση της προσπάθειάς τους. Η ευελιξία έχει αναδειχθεί ως βασικό στοιχείο του σύγχρονου εργασιακού τοπίου, ενώ η τεχνολογία, παρά τις προκλήσεις της, φαίνεται να ενισχύει την αυτοπεποίθηση των νέων εργαζόμενων. Οι επιχειρήσεις που θα προσαρμοστούν σε αυτές τις νέες απαιτήσεις θα είναι και εκείνες που θα προσελκύσουν το πιο αξιόλογο τμήμα του ανθρώπινου δυναμικού. Στην Παπαστράτος, κατανοούμε αυτή την αλλαγή και συνεχίζουμε να επενδύουμε σε ένα εργασιακό περιβάλλον, το οποίο προωθεί με πράξεις την εξέλιξη, την καινοτομία και την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής».

Group of smiling coworkers walking through the office, discussing about work project
 

Mία νέα εποχή γεμάτη αυτοπεποίθηση

Το πρώτο πολύ καλό νέο είναι πως οι Έλληνες εργαζόμενοι έχουν σήμερα πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε σχέση με το παρελθόν, Κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι πλέον η ιδέα της εργασιακής ασφάλειας δεν είναι το πρώτο και βασικό ζητούμενο για τους νέους απασχολούμενους. Σαν εργαζόμενη νεότερης γενιάς μπορώ να πω κι εγώ με σιγουριά πως η καλύτερα αμειβόμενη εργασία και η χρυσή ισορροπία μεταξύ δουλειάς και προσωπικής ζωής είναι στα μάτια μου αρκετά πιο σημαντικά από μία θέση εργασίας που θα μοιάζει απόλυτα μόνιμη και σταθερή. Ακριβώς αυτό αναδεικνύει και η συγκεκριμένη έρευνα με το 60,5% των ερωτηθέντων να βάζουν την καλύτερη ποιότητα ζωής στο νούμερο 1 των προτεραιότητων τους.

Papastratos factory new

Εσείς σε ποια γενικά ανήκετε;

Το σε ποια γενιά ανήκει ο καθένας μας φαίνεται πως επηρεάζει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο κοιτά το εργασιακό του παρόν και μέλλον. Κι αυτό γιατί οι άνθρωποι έως 27 ετών, εκείνοι δηλαδή που αποτελούν τη Gen Z άβαλς στην πρώτη θέση των προτεραιότητων τους την σχέση απολαβών και συνθηκών εργασίας, τη στιγμή που οι άνθρωποι μετακύ 28 και 43 έβαλαν στην πρώτη θέση τα χρήματα και την ισορροπία ανάμεσα στην επαγγελματική και την προσωπική τους ζωή. Από την άλλη, τα άτομα μεταξύ 44 και 59 ετών φαίνεται πως επιλέγουν την ασφάλεια στην εργασία τους, ενώ οι λεγόμενοι Boomers, οι άνθρωποι μεταξύ 60 και 65 ετών δίνουν περισσότερη σημασία στην επιβράβευση των προσπαθειών τους όλα αυτά τα χρόνια.

Όπου κι αν έχετε στραμμένο το βλέμμα σας όσο αφορά στις συνθήκες της εργασίας σας, το σίγουρο είναι πως αυτός ο κόσμος σε μία δεκετία δεν θα θυμίζει σε τίποτα τον κόσμο που ξέραμε κάποτε. Γιατί να τον θυμίζει ο τρόπος που εργαζόμαστε;

NEWSIT

Τι ψάχνουν, τελικά, οι Έλληνες εργαζόμενοι; Εντυπωσιάζουν τα νέα δεδομένα για το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον στη χώρα μας

Continue Reading
Advertisement

ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Makis Fish & Food – Μια νέα αναπτυσσόμενη εταιρία!

 

Η Makis Fish & Food είναι μια νέα αναπτυσσόμενη εταιρία με σκοπό τη συσκευασία, διαλογή και εξαγωγή νωπών αλιευμάτων και καρκινοειδών σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Τα προϊόντα μας είναι αλιευμένα τις λίμνες της Ελλάδας (FAO:05) και τη θάλασσα του Αιγαίου (FAO:37)
Η συλλογή των αλιευμάτων γίνεται από τοπικούς αλιείς και μεταφέρονται προς την εταιρία με ιδιόκτητα πιστοποιημένα φορτηγά – ψυγεία.
Η διαλογή και συσκευασία γίνεται στις εγκαταστάσεις μας και η αποθήκευσή τους σε θερμοκρασία συντήρησης 0ο

Στη συνέχεια εταφέρονται στους πελάτες μας ανά την Ευρώπη.
Τα προϊόντα μας:
Ψάρια γλυκού νερού όπως: Γριβάδι (Cyprinus Caprio), Πεταλούδα (Carassius Gibelio), Τούρνα (Εsox Lucius)
Θαλασσινά και Καρκινοειδή: Kέφαλος (Mugil Cephalus), Μπλέ καβούρι (Callinectus Sapidus)
Καραβίδα γλυκού νερού: (Αstacus Leptodactylus)

Στοιχεία επικοινωνίας:
Makis Fish & Food – Κολοκυνθού Καστοριάς
Tηλ.: 6986.064.150
E-mail: makistsompanos@yahoo.com
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 161858332000

Continue Reading

Entertainment

Xiaomi: Στην Ελλάδα η σειρά Redmi Note 14

Τη διαθεσιμότητα της νέας σειράς smartphones Redmi Note 14 στην ελληνική αγορά, καθώς και νέων προϊόντων του οικοσυστήματός της, ανακοίνωσε η Xiaomi.

Η σειρά περιλαμβάνει πέντε μοντέλα: Redmi Note 14 Pro+ 5G, Redmi Note 14 Pro 5G, Redmi Note 14 Pro, Redmi Note 14 5G και Redmi Note 14, προσφέροντας αναβαθμίσεις σε επίπεδο κάμερας, ανθεκτικότητας και συνολικής εμπειρίας χρήσης. Όπως σημειώθηκε και στη διάρκεια της παρουσίασης σε ευρωπαϊκό επίπεδο στην Πράγα, η σειρά αυτή εξασφαλίζει υψηλή τεχνολογία και δυνατότητες που υπάρχουν σε ακριβά κινητά σε πολύ πιο χαμηλες τιμες, με αποτέλεσμα να είναι προσιτά στο ευρύ κοινό.

Εκτός από τα smartphones, η Xiaomi παρουσίασε και νέα προϊόντα τεχνολογίας όπως τα Redmi Buds 6, Redmi Buds 6 Pro και το Redmi Watch 5. Οι συσκευές αυτές είναι σχεδιασμένες για να βελτιώσουν την καθημερινότητα των χρηστών, προσφέροντας λειτουργίες που συνήθως συναντώνται σε premium κατηγορίες προϊόντων.

Στο πλαίσιο των early bird προσφορών, η αγορά συγκεκριμένων μοντέλων Redmi Note 14 συνοδεύεται από δώρα, όπως το Redmi Watch 5 Active ή το Redmi Watch 5 Lite, ενώ παρέχονται επίσης δωρεάν συνδρομές στις υπηρεσίες Spotify Premium, Google One Cloud και YouTube Premium. Επιπλέον, η Xiaomi προσφέρει εγγύηση για σπασμένη οθόνη εντός έξι μηνών και μία δωρεάν επισκευή εκτός εγγύησης εντός δώδεκα μηνών από την αγορά.

Τα νέα προϊόντα είναι διαθέσιμα από την Info Quest Technologies, επίσημο διανομέα της Xiaomi σε Ελλάδα και Κύπρο, με τις early bird προσφορές να ισχύουν έως τις 2 Φεβρουαρίου ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Ρωμάνος: Πώς το άνοιγμα του Εμπορικού Λιμένα Πατρών έφερε νέες μεγάλες προοπτικές

Το σφρίγος, η μακρά εμπειρία και η αξιοπιστία στη ναυτιλιακή αγορά αποδείχθηκαν όπλα ικανά , ώστε η Romanos να συμβάλει μοναδικά σε κάτι που φάνταζε σχεδόν αδύνατον: Να ανοίξει το Εμπορικό Τμήμα στο Νέο Λιμένα Πατρών και μάλιστα με μια νέα γραμμή που σύντομα συμπληρώνει τέσσερα χρόνια ζωής.

Η Romanos Ναυτιλιακά Πρακτορεία στην ουσία ξεκινά το 1947 με τον Ανδρέα Ρωμάνο. Ο Ανδρέας Ρωμάνος μιλώντας δυο γλώσσες και με παιδεία, κέρδισε τον καθολικό σεβασμό στον χώρο. Έγινε ένας μικρός μύθος αφού ξεκίνησε ως office boy για εξελίχθηκε σε έναν δάσκαλο στη ναυτιλιακή πρακτόρευση με δικό του Γραφείο. Όλα αυτά σε ένα Λιμάνι με έντονη εξαγωγική – εμπορική δραστηριότητα.

Ο Ανδρέας Ρωμάνος έμελλε να δει τον υιό του Σπύρο να συνεχίζει ότι οραματίστηκε. Το Ναυτιλιακό Γραφείο πορεύεται από το 1986 με τον Σπύρο Ρωμάνο στο τιμόνι. Η εταιρεία γίνεται γρήγορα η πλέον εξειδικευμένη στην διαχείριση δεξαμενοπλοίων. Μέχρι και σήμερα είναι ο κυρίαρχος της σχετικής δραστηριότητας. Παράλληλα μέσα από την ποιότητα των υπηρεσιών, τις υγιείς συμφωνίες και  την φρεσκάδα στην λειτουργία της, κερδίζει μόνιμες  συνεργασίες – εκπροσωπήσεις, όπως με την Τσαβλίρης Ναυτιλιακή, μια κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στις διασώσεις πλοίων και στην ρυμούλκηση τους.

Κορυφαία στιγμή και ένδειξη της δυναμικής της Romanos είναι το άνοιγμα του Εμπορικού Τμήματος στο Νέο Λιμένα Πατρών το 2018. Η εταιρεία εργαζόταν συστηματικά στο παλαιό Λιμάνι εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια, συμβατικά πλοία και δεξαμενόπλοια. δεν υπήρχε όμως η δυνατότητα για εξυπηρέτηση γραμμής κοντέινερς.

Χρειάστηκαν 18 ολόκληροι μήνες στενής συνεργασίας της Romαnos με τα στελέχη του ΟΛΠΑ και κατάθεση πλήθους προτάσεων που έλυναν γραφειοκρατικά και άλλα προβλήματα, για να φτάσουμε στις 24 Ιουλίου να έχουμε την πρώτη άφιξη πλοίου με κοντέινερ στο νέο Λιμάνι. Ακόμη εξαιρετική υπήρξε η συνεργασία με τον Σύλλογο Φορτοεκφορτωτών.

Η Romanos θα καταφέρει:

α) Να ανοίξει για πρώτη φορά γραμμή με την Τουρκία (και στη συνέχεια προς και από Ευρώπη).

β) Να οργανωθεί υπερσύγχρονος χώρος εντός του Λιμένα (ενοικιαζόμενος από την Romanos), με σύγχρονα μηχανήματα, Τελωνείο, υψηλή επίβλεψη του έργου με ιδιωτική security, μοντέρνα γραφεία και ένα πλήθος μικρών κα μεγάλων υποδομών που κατέστησαν το Νέο Λιμάνι Πάτρας ελκυστικό για την μεταφορά κοντέινερς όπως σύντομα θα αποδειχθεί με αύξηση της κίνησης και νέες συνεργασίες.

γ) Να δημιουργηθούν οι πρώτες σημαντικές υποδομές, για την αναμενόμενη έλευση της γραμμής του εμπορικού τρένου

Η νέα αυτή δραστηριότητα πρόσθεσε δεκάδες θέσεις εργασίας, αύξησε τα έσοδα του ΟΛΠΑ ενώ επικύρωσε τις υψηλές ικανότητες της Romanos που δείχνει ότι μπορεί να ανοίγει και νέους δρόμους. Επιπλέον κατέστησε το νέο Λιμένα Πατρών σημαντικό κόμβο στον κλάδο των Διεθνών Μεταφορών.

ΣΠΥΡΟΣ ΡΩΜΝΑΝΟΣ – ΔΗΛΩΣΗ

“Η Πάτρα δεν έχει συνειδητοποιήσει τις μεγάλες δυνατότητες του Λιμένα της, παρά το γεγονός ότι στο παρελθόν σχεδόν ολόκληρη η οικονομική ζωή της στηρίχθηκε σε αυτό. Δεκάδες βιομηχανίες εγκαταστάθηκαν εδώ, η Πάτρα έγινε εμπορικός κόμβος και Πύλη προς τη Δύση, ενώ ξεκίνησε και η επιβατική γραμμή με την Ιταλία όπου κυριάρχησαν ελληνικές εταιρείες. Χιλιάδες οι εργαζόμενοι σε όλους τους κλάδους.

Το Λιμάνι είναι πάντα η Πόρτα του σπιτιού μας και σήμερα, σε μια εποχή μεγάλων προκλήσεων και στις Μεταφορές, έχει σίγουρα περίοπτη θέση, στον διεθνή χάρτη. Η στρατηγική της θέση ανάμεσα σε Ασία και Ευρώπη ακόμα και Αφρική της δίνει μεγάλα πλεονεκτήματα.

Τι πρέπει να γίνει; Να συνυπάρξει το Λιμάνι αρμονικά με την πόλη. Τότε, θα εκδηλωθούν όλες εκείνες οι ενέργειες που θα το αναδείξουν και θα φέρουν κι άλλες δραστηριότητες”.

 

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ