Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Lufthansa: Σενάρια για περικοπή του 40% των πτήσεων για μικρές και μεσαίες αποστάσεις

Σε τροχιά αναδιάρθρωσης των δρομολογίων της προχωρά η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa προκειμένου να μη μειωθούν πάλι τα κέρδη της άνω του μισού δισεκατομμυρίου ευρώ μέσα σε ένα χρόνο.

Η μητρική αεροπορική εταιρεία του Ομίλου Lufthansa παρουσίασε λειτουργικές ζημιές ύψους 442 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024, ενώ τα λειτουργικά της κέρδη ήταν στα 118 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο του 2023.

Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του ομίλου θέλει τώρα να επιστρέψει στα κέρδη με ένα «πρόγραμμα στροφής». Το πιο σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής: περισσότερες πτήσεις μικρών αποστάσεων θα πρέπει να ανατεθούν σε τρίτους.

Από τη μία πλευρά, υπάρχουν εσωτερικοί πάροχοι, όπως οι θυγατρικες της Lufthansa, Lufthansa City Airlines και Discover. Από την άλλη, υπάρχουν εξωτερικές αεροπορικές εταιρείες μέσω της λεγόμενης wet lease, της ενοικίασης αεροσκαφών και πληρωμάτων, σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες (27.08.24) ο Γενς Ρίτερ (Jens Ritter), επικεφαλής της Lufthansa Airlines.

Η Lufthansa θέλει να διατηρήσει τα premium πρότυπα

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 220 αεροσκάφη μικρών και μεσαίων αποστάσεων που πετούν για τη Lufthansa, μερικά από τα οποία εκμεταλλεύονται ήδη άλλες αεροπορικές εταιρείες του ομίλου.

Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε 250 έως το 2027 – 2028 και ο Ρίτερ βλέπει το 40% των αεροσκαφών αυτών σε πτητικές λειτουργίες πέρα από το βασικό εμπορικό σήμα, πολύ περισσότερο από ό,τι αυτή τη στιγμή.

Η αεροπορική εταιρεία θέλει να φύγει από τις ζημιές φέτος και να φτάσει σε κέρδος ακόμα και 8% μεσοπρόθεσμα. Ο Ρίτερ ξεκαθάρισε ότι αυτό ήταν προϋπόθεση για να μπορέσει να χρηματοδοτήσει τις απαραίτητες επενδύσεις.

Τους πρώτους έξι μήνες, το κόστος ανά θέση και χιλιόμετρο πτήσης ήταν 22,5% υψηλότερο από ό,τι το 2019 πριν από την κρίση. Την ίδια στιγμή, τα αντίστοιχα έσοδα ανά θέση και χιλιόμετρο πτήσης αυξήθηκαν μόνο κατά 15,9%.

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, αυτό οφείλεται, αφενός, στο υψηλό εξωτερικό κόστος, όπως τα σημαντικά αυξημένα τέλη και χρεώσεις στη Γερμανία. «Το ένα τρίτο των πτήσεων μας έχει αυξήσει το κόστος κατά 80%», δήλωσαν. Υπάρχουν και τα εφάπαξ κόστη από τις απεργίες στην αρχή του χρόνου, ύψους 150 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον, νέα αεροσκάφη θα παραδοθούν αργότερα από ό,τι είχε υποσχεθεί. Οι πιλότοι που έχουν ήδη εκπαιδευτεί στο αναμενόμενο Boeing 787 («Dreamliner») πρέπει τώρα να επανεκπαιδευτούν σε άλλα αεροσκάφη. Αυτό δεσμεύει αυτούς τους πιλότους και επίσης τους εκπαιδευτές, εξηγεί στέλεχος της εταιρείας: «Η παραγωγικότητα των πληρωμάτων είναι 15% χαμηλότερη από ό,τι το 2019».

Υπάρχουν επίσης προβλήματα με τις εσωτερικές διαδικασίες. Επί του παρόντος, η αεροπορική εταιρεία επιτυγχάνει ποσοστό ακρίβειας τουλάχιστον 70%, επειδή δεν υπάρχουν ειδικά εμπόδια όπως αποκλεισμοί από ακτιβιστές για το κλίμα, έκτακτες καιρικές συνθήκες ή αστοχίες πληροφορικής. Ωστόσο, ο αριθμός των παρατυπιών είναι μεγάλος.

Στελέχη εκτίμησαν ότι το δυναμικό εξοικονόμησης είναι πάνω από 100 εκατ. ευρώ. Για παράδειγμα, λιγότερες ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων σημαίνουν μικρότερη αποζημίωση.

Παραδοσιακά, το επιχειρηματικό μοντέλο απευθύνεται σε μεγάλο βαθμό στους επαγγελματίες ταξιδιώτες που ταξιδεύουν όλο το χρόνο, αλλά είναι πλέον σαφές ότι δεν θα γυρίσουν στον ίδιο βαθμό όπως το 2019.

Τώρα οι ιδιώτες ταξιδιώτες αυξάνουν τη ζήτηση, αλλά κλείνουν πτήσεις πιο εποχιακά. «Χρειαζόμαστε 25 περισσότερα αεροσκάφη το καλοκαίρι από ό,τι το χειμώνα», είπε ο Ρίτερ. Στο μέλλον, η χειμερινή ζήτηση θα καλύπτεται σε μεγάλο βαθμό από δικούς μας πόρους.

Θέλουν να αγοράσουν επιπλέον χωρητικότητα για τις καλοκαιρινές αιχμές. Η Tuifly, η γερμανική αεροπορική εταιρεία που ανήκει στον ταξιδιωτικό όμιλο Tui, κάνει κάτι παρόμοιο εδώ και αρκετό καιρό.

«Πρέπει να μειώσουμε την πολυπλοκότητα, υπάρχουν πάρα πολλοί εσωτερικοί κανονισμοί που περιορίζουν την ευελιξία», είπε ο Ρίτερ, αναφέροντας άλλο ένα μέτρο για να επιστρέψουμε στη ζώνη κέρδους.

Επιπλέον, ο αριθμός των αεροπορικών εταιρειών που λειτουργούν για το βασικό εμπορικό σήμα αναμένεται να μειωθεί. Μόνο οι Lufthansa, Discover και City Airlines θα πετούν εσωτερικά, καθώς και ένας εξωτερικός πάροχος στο wet lease.

Η ομάδα του Ρίτερ θέλει, επίσης, να ζητήσει ευθύνες από συνεργάτες όπως τα αεροδρόμια. «Περιμένουμε επίσης από τους εταίρους μας να συμβάλουν στην ανάκαμψή μας», δήλωσε ο Ρίτερ.

NEWSIT

Lufthansa: Σενάρια για περικοπή του 40% των πτήσεων για μικρές και μεσαίες αποστάσεις

Continue Reading
Advertisement

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Όλα τα νέα μέτρα για το στεγαστικό – Οι όροι του «Σπίτι Μου ΙΙ» και του «Αναβαθμίζω το Σπίτι Μου» για 40.000 δικαιούχους

Πακέτο 13 μέτρων  ανακοίνωσε σήμερα (13.9.24)  η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη και ο Υφυπουργός Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης, την εξειδίκευση των νέων μέτρων για τη στέγαση, τα οποία εξήγγειλε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, από το βήμα της ΔΕΘ το περασμένο Σάββατο (7.9.2024).

Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πακέτο των 45 μέτρων, που ανακοίνωσε, εξήγγειλε για το ζήτημα της στέγασης πως ξεκινά το Πρόγραμμα Σπίτι Μου ΙΙ, ύψους 2 δισ. με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης, για να αποκτήσουν πρώτη κατοικία πάνω από 15.000 νέοι ή νέα ζευγάρια ηλικίας έως και 50 ετών, με επιτόκιο μισό από το εμπορικό.

Επίσης θα «τρέξει» πρόγραμμα 400 εκατομμυρίων για δάνεια έως 20.000 ευρώ με μηδενικό επιτόκιο και στόχο την ενεργειακή αναβάθμιση χιλιάδων παλαιών κατοικιών.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των κκ Ζαχαράκη και Παπαθανάση τα νέα προγράμματα έχουν ως εξής:

1. Το Πρόγραμμα Σπίτι Μου ΙΙ

Το νέο Πρόγραμμα Στεγαστικών δανείων πρώτης κατοικίας (Σπίτι ΙΙ) για περίπου 20.000 δικαιούχους (το οποίο θα ανοίξει τον Ιανουάριο του 2025) θα προβλέπει:

  • 50% άτοκο δάνειο από το Ταμείο Ανάκαμψης Νέο Πρόγραμμα Στεγαστικών δανείων πρώτης κατοικίας
  • 50% έντοκο τραπεζικό δάνειο

Τα πλεονεκτήματα θα είναι τα εξής:

  • Χαμηλό επιτόκιο μεσοσταθμικά
  • Διευρυμένα ηλικιακά κριτήρια δικαιούχων (έως 50 ετών)
  • Διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια 50% έντοκο τραπεζικό δάνειο

Για τους τρίτεκνους και πολύτεκνους προβλέπεται 75% άτοκο δάνειο από το Ταμείο Ανάκαμψης και 25% έντοκο τραπεζικό δάνειο. Θα αφορά ακίνητα αξίας έως 250.000 ευρώ (αξία συμβολαίου), έως 150 τ.μ. και κατασκευής έως και το 2007. Το ποσό του δανείου θα ανέρχεται έως και στα 190.000 ευρώ και έως το 90% του συμβολαίου. Η διάρκεια δανείου θα ανέρχεται από 3 έως 30 έτη.

Αφορά άτομα ή ζευγάρια από 25 έως 50 ετών με εισόδημα:

  • έως 20.000 ευρώ για άγαμους
  • έως 28.000 ευρώ για ζευγάρια + 4.000 ευρώ / παιδί
  • έως 31.000 ευρώ για μονογονεϊκή οικογένεια + 5.000 ευρώ / παιδί

2. Πρόγραμμα Αναβαθμίζω το Σπίτι Μου

Το πρόγραμμα -το οποίο θα ανοίξει τον Ιανουάριο του 2025- προβλέπει 100% επιδότηση ενοικίου του τραπεζικού δανείου για όλους και αφορά πάνω από 20.000 δικαιούχους. Το πρόγραμμα είναι ανοιχτό σε όλα τα φυσικά πρόσωπα – ιδιοκτήτες κατοικίας (κύριας ή δευτερεύουσας) και προβλέπει χαμηλότοκα δάνεια για ενεργειακή αναβάθμιση.

To ποσό του δανείου θα ανέρχεται έως και στα 25.000 ευρώ.

3. Πρόγραμμα Ανακαινίζω – Νοικιάζω

Προβλέπονται αλλαγές για τη βελτίωση της στόχευσης του προγράμματος. Οι δικαιούχοι θα πρέπει:

  • Να έχουν το 50% και άνω της επικαρπίας ή της πλήρους κυριότητα

  • Να έχουν Οικογενειακό φορολογητέο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ

  • Να έχουν ακίνητο που πρέπει να είναι μέχρι 100 τ.µ. και να µην έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία, ή ως μισθωμένο θα προβλέπει επιδότηση για την πραγματοποίηση δαπανών επισκευής και ανακαίνισης επί του ακινήτου τους, ύψους μέχρι 13.330 ευρώ.

Η επιδότηση θα ανέρχεται στο 60% και θα ανέρχεται έως και τα 80.000 ευρώ.

4. Κοινωνική Αντιπαροχή

Το έργο αφορά στην ανέγερση κατοικιών σε ακίνητα του Δημοσίου µέσω διαγωνιστικών διαδικασιών και µε δαπάνες του αναδόχου και εκμίσθωση διαμερισμάτων.

Μέσω του προγράμματος θα αξιοποιηθεί το δημόσιο αποθεματικό κατοικιών. Έχει γίνει προκαταρκτική επιλογή 15 οικοπέδων ιδιοκτησίας ΔΥΠΑ, τα οποία είναι ώριμα προς αξιοποίηση. Οι δικαιούχοι μισθωτές θα επιλέγονται µε βάση προκαθορισμένα αντικειμενικά κοινωνικά κριτήρια. Θα επιτρέπεται και η υπογραφή συμβάσεων μίσθωσης µε δικαίωμα προαίρεσης για την εξαγορά τους από δικαιούχους (rent to own).

5. Πρόγραμμα «Κάλυψη»

Δικαιούχοι είναι άτομα ηλικίας 25 – 39 ετών, οι οποίοι περιλαμβάνονται στους δικαιούχους του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος.

Το πρόγραμμα καλύπτει και δαπάνες επισκευών των φθορών που διαπιστώνονται στα ακίνητα.

6. Στέγαση και Εργασία για τους αστέγους

Με τη νέα πρόσκληση προβλέπεται αύξηση του Π/Υ από 10 εκατ. σε 15 εκατ. ευρώ ανά διετία και αναμένεται αύξηση του αριθμού των νοικοκυριών από 558 σε 700.

7. Κοινωνική Στέγαση για τις πλέον ευάλωτες ομάδες

Το έργο έχει ως αντικείμενο τη δημιουργία και αξιοποίηση αποθέματος κατοικιών για τις πλέον ευάλωτες ομάδες µε στόχο την αντιμετώπιση του αποκλεισμού τους.

Οι δικαιούχοι είναι ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού που απειλούνται από ή βιώνουν έλλειψη στέγης.

8. Στέγαση Δημοσίων Υπαλλήλων

Η κυβέρνηση έχει ήδη συγκεντρώσει και καταγράψει σε συνεργασία µε ΕΕΤΑΑ ακίνητα σε δήμους και περιφέρειες µε έντονο στεγαστικό έλλειμμα (πχ ορεινές, ημιορεινές, παραμεθόριες και νησιωτικές) για τη στέγαση δημοσίων υπαλλήλων (κυρίως εκπαιδευτικών, ιατρικού-νοσηλευτικού προσωπικού, σωμάτων ασφαλείας και λοιπού εποχικού προσωπικού).

Φέτος οι ανάγκες στέγασης σε 31 νησιωτικούς δήμους ανέρχονται σε 3.086. Ειδικότερα, το μεγαλύτερο πλήθος εντοπίζεται στη Σαντορίνη (464), ενώ το μικρότερο στο Ληξούρι (4)

Εξετάζεται η πιθανότητα να δοθούν κίνητρα φορολογικά αλλά και η αύξηση του οικιστικού αποθέματος σε συνεννόηση και συνέργεια µε τους δήμους, την ΕΤΑΔ, το ΤΑΙΠΕΔ.

9. Απογραφή, ψηφιοποίηση και αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Σκοπός του προγράμματος είναι:

  • Φυσική και ψηφιακή απογραφή τουλάχιστον 1.600 ακινήτων αδιάθετων υπολοίπων στεγαστικών προγραμμάτων αποκατάστασης ευπαθών ομάδων σε όλη τη χώρα,
  • Καταγραφή των ακινήτων στο κτηματολόγιο,
  • Αποτύπωση τυχόν νομικών εκκρεμοτήτων
  • Πρόταση αξιοποίησης, ανάλογα µε την κατηγορία των ακινήτων και την χωροταξική γεωγραφική τους θέση.

10. Επίδομα Φοιτητικής Στέγασης

Σκοπός είναι η αύξηση επιδόματος φοιτητικής στέγης  έως και 2.500 ευρώ. Το επίδομα καταβάλλεται στους φοιτητές των ΑΕΙ που διαμένουν εκτός του νομού της κυρίας κατοικίας τους υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται από τις ισχύουσες διατάξεις.

11. Μελέτη, Κατασκευή, Λειτουργία & Συντήρηση Φοιτητικών Εστιών, µε ΣΔΙΤ

Τα έργα ΣΔΙΤ για την κατασκευή των φοιτητικών κατοικιών, συνδέονται άμεσα µε το μέλλον των Πανεπιστημίων, µε την αναβάθμιση της έρευνας, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής διδασκόντων και φοιτητών, τη διεθνοποίηση των Ιδρυμάτων και την τόνωση της τοπικής οικονομίας.

12. Επίδομα Στέγασης Ανασφάλιστων Υπερηλίκων

Το επίδομα στεγαστικής συνδρομής χορηγείται σε άτομά άνω των 67 ετών που είναι ανασφάλιστα και μισθώνουν κύρια κατοικία. Το ύψος του επιδόματος ισούται µε το ποσό του συμφωνηθέντος μισθώματος µε ανώτατο όριο το ποσό των 362 ευρώ.

Δικαιούχοι είναι ανασφάλιστα άτομα ή ζεύγος ανασφαλίστων, που έχουν συμπληρώσει το 67ο έτος.

Το ετήσιο φορολογητέο, καθώς και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο, εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των 4.320 ευρώ, για τα δε ανασφάλιστα ζεύγη το ποσό των 8.640 ευρώ. Δεν λαμβάνουν σύνταξη από οποιοδήποτε ασφαλιστικό φορέα της ημεδαπής ή αλλοδαπής, µε εξαίρεση τη σύνταξη του ν. 1296/1982 (Α’128), και το Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ανασφαλίστων Υπερηλίκων.

13. Επίδομα Στέγασης

Πρόκειται για ένα προνομιακό πρόγραμμα επιδότησης ενοικίου για τα νοικοκυριά που μισθώνουν την κύρια κατοικία τους.

Προβλέπονται ειδικά εισοδηματικά, περιουσιακά κριτήρια και κριτήρια διαμονής.

Το επίδομα παρέχει 70 έως 210 ευρώ το μήνα, ανάλογα µε τη σύνθεση του νοικοκυριού. Η αίτηση έχει διάρκεια έξι μήνες.

Με τις αλλαγές που ανακοινώθηκαν, αυξάνεται το επίδομα στέγασης από τα 70 ευρώ σε 125 ευρώ και 75 ευρώ.

Πύλη Στεγαστικής Πολιτικής

Η Πύλη (Portal) Στεγαστικής Πολιτικής θα δημιουργηθεί, μέχρι το τέλος του 2024, µε στόχο την ενημέρωση των πολιτών αναφορικά µε τα εξής:

  • Βασικά χαρακτηριστικά των στεγαστικών προγραμμάτων (π.χ. όροι και προϋποθέσεις, γεωγραφική κάλυψη, δικαιούχοι κ.λπ.)
  • Διαδικασία αιτήσεων και επιλογή ανακατεύθυνσης (link) στην εκάστοτε φορέα υλοποίησης (φόρμα αίτησης)
  • Απολογισμός και στατιστικά στοιχεία σχετικά µε την πρόοδο του εκάστοτε προγράμματος (π.χ. φάση υλοποίησης, απορρόφηση).

NEWSIT

Όλα τα νέα μέτρα για το στεγαστικό – Οι όροι του «Σπίτι Μου ΙΙ» και του «Αναβαθμίζω το Σπίτι Μου» για 40.000 δικαιούχους

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα Κόκκινα δάνεια και η αντιμετώπιση τους

Τι είναι «κόκκινο δάνειο»;

Είναι η οφειλή ενός προσώπου ή εταιρείας η οποία δεν εξυπηρετείται για συνεχόμενο μεγάλο χρονικό διάστημα.

Ένα δάνειο γίνεται μη εξυπηρετούμενο, «κόκκινο», όπως έχει επικρατήσει να χαρακτηρίζεται, όταν υπάρχουν ενδείξεις ότι ο δανειολήπτης είναι απίθανο να αποπληρώσει το δάνειο ή εάν δεν έχει καταβάλλει τις συμφωνηθείσες δόσεις για χρονικό διάστημα πάνω από 90 ημέρες (αν και στις περισσότερες περιπτώσεις η πρακτική είναι τα δάνεια να κατηγοριοποιούνται ως «κόκκινα» μετά τις 180 μέρες). Αυτό συμβαίνει όταν το άτομο μείνει άνεργο  ή κλείσει η επιχείρησή του ή δεν καταφέρνει να ανταπεξέλθει οικονομικά στις ρυθμίσεις και τις υποχρεώσεις του και άρα δεν μπορεί να αποπληρώσει την οφειλή του -από δάνεια ιδιωτών και επιχειρηματικά- όπως έχει συμφωνηθεί.

Ένα δάνειο δεν «κοκκινίζει» έτσι απλά.

Η επίσημη καταγγελία και το κλείσιμο των δανειακών λογαριασμών ακολουθούν μετά από την περίοδο αδυναμίας εξυπηρέτησης της οφειλής από τον δανειολήπτη και την  επανειλημμένη λήψη οχλήσεων από τον πιστωτή.

Δεν πρέπει να μας τρομάζει η λέξη «κοκκίνισμα». «Κόκκινο δάνειο» δεν σημαίνει πλειστηριασμός, δεν σημαίνει έξωση, δεν σημαίνει πτώχευση.

Φυσικά και υπάρχει η μερίδα των πολιτών που αδιαφορούν, που αποφεύγουν την επικοινωνία με τους πιστωτές, και τους εκπροσώπους τους. Συμβαίνει πολλές φορές αμφότεροι να είναι εριστικοί και να μην καταλήγουν ποτέ σε συμφωνία, δεδομένων των ανέφικτων απαιτήσεων των δυο πλευρών.

Στην MARK CONSULTING εξειδικευόμαστε στην προσέγγιση της εύρεσης της συμβατής με την κάθε περίπτωση αλλά και εφικτής λύσης, ώστε να επιτευχθεί η επιθυμητή συμφωνία και να ρυθμιστεί οριστικά η οφειλή.

Στεκόμαστε δίπλα στους οφειλέτες και πελάτες μας, όχι μόνο μέχρι την οριστική συμφωνία, αλλά παρακολουθούμε την πορεία αυτής, ως μιας μορφής «after sales service» προκειμένου να φτάσουν οι πελάτες μας στην ημέρα της ολοσχερούς αποπληρωμής της συμφωνηθείσας ρύθμισης και την λήψη της εξοφλητικής βεβαίωσης.

Δυστυχώς δεν είναι όλα ρόδινα και οι λύσεις δεν είναι πάντα αναίμακτες.

Τα πολυπόθητα «κουρέματα» τελούν σε συνάρτηση με την οικονομική επιφάνεια, την κατάσταση, αλλά και το διασφαλιστικό περιθώριο που παρέχει στους πιστωτές η περιουσία των οφειλετών.

Οι οφειλές  πρέπει να αντιμετωπίζονται εγκαίρως, διαφορετικά οι οφειλέτες κινδυνεύουν να απωλέσουν μέρος ή και το σύνολο της περιουσίας τους καθώς δεν είναι πάντα δυνατό να προστατευτούν μέσω της νομικής κάλυψης.

Στην MARK CONSULTING, πριν καταθέσουμε οποιοδήποτε αίτημα αποπληρωμής ή ρύθμισης και χρησιμοποιώντας την πολυετή εμπειρία μας στην αναδιάρθρωση οφειλών, αξιολογούμε τα δεδομένα,  παρουσιάζουμε την πραγματική κατάσταση στους πελάτες μας,  προτείνοντάς τους παράλληλα τις εναλλακτικές τους, και τους βοηθάμε να αποφασίσουν τον πιο ασφαλή και πρόσφορο τρόπο αποπληρωμής / ρύθμισης του χρέους, για τους ίδιους.

Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες, ούτε όλες οι λύσεις για όλους. Κάθε περίπτωση αξιολογείται ανάλογα με τους λόγους και τις συνθήκες που οδήγησαν στην αδυναμία εξυπηρέτησης του δανείου, και όχι με βάση την πολυπλοκότητα των εργαλείων που απαιτούνται να χρησιμοποιηθούν από τους ειδικούς.

Για παράδειγμα, η ρύθμιση του εξωδικαστικού μηχανισμού του Ν. 4738 μέσω της πλατφόρμας του Υπουργείου Οικονομικών μπορεί να δώσει λύση σε μια κατηγορία δανειοληπτών προσφέροντας μακροχρόνιες ρυθμίσεις και δυνατότητα περιορισμού του χρέους, κατά περίπτωση.

Με απλά λόγια, ενώ το άκουσμα του «κόκκινου δανείου» δεν πρέπει να μας τρομάζει, ωστόσο πρόκειται για μια κατάσταση η οποία χρήζει της άμεσης προσοχής των οφειλετών προκειμένου να αντιμετωπιστεί έγκαιρα και ριζικά, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλότητα και η καθημερινότητα των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων.

Ρώνα Μαργιολάκη

Partner

Mark Consulting P. C.

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μητσοτάκης: Δεν πάμε για αυξήσεις στο νερό, θα παραμείνει φθηνό, δεν θα πειράξουμε τα τιμολόγια

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκαθάρισε ότι δεν θα έρθουν αυξήσεις στο νερό, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Δεν πάμε για αυξήσεις στο νερό».

«Το νερό στην Ελλάδα ήταν και θα παραμείνει φθηνό για τις λογικές καταναλώσεις, δεν θα πειράξουμε τα τιμολόγια, το μάξιμουμ είναι η αναπροσαρμογή στο επίπεδο του πληθωρισμού, κανείς δεν πρόκειται να το προσέξει στο λογαριασμό του» σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παράλληλα τόνισε, σε συνέντευξή του στο Talk Radio, πως: «Η Αττική δεν αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή πρόβλημα λειψυδρίας, αυτό το νερό αντέχει ακόμα για 4 κακούς χειμώνες. Στατιστικά η πιθανότητα είναι πολύ μικρή αλλά θα το αντιμετωπίσουμε άμεσα με την μεταφορά νερού από την τεχνητή λίμνη Κρεμαστών. Τα νησιά μας έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα το οποίο καλύπτεται σε πρώτη φάση με αφαλατώσεις αλλά χρειάζεται πιο αποτελεσματικό πρόγραμμα. Μιλάμε πάντα για ύδρευση όχι για την άρδευση».

Πρόσθεσε ότι «το 85% του νερού που καταναλώνεται στη χώρα πηγαίνει για την άρδευση, δηλαδή για τη γεωργία ή ύδρευση είναι κάτι παραπάνω από το 10% του νερού».

NEWSIT

Μητσοτάκης: Δεν πάμε για αυξήσεις στο νερό, θα παραμείνει φθηνό, δεν θα πειράξουμε τα τιμολόγια

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ