Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παράταση έως τις 25 Ιουνίου στα τρέχοντα προγράμματα κοινωνικού και ιαματικού τουρισμού για τους δικαιούχους του ΛΑΕ

Τη δυνατότητα χρήσης από τους δικαιούχους αγρότες των vouchers για τον κοινωνικό και ιαματικό τουρισμό του 2023, που έληγαν στις 30 Μαΐου, μέχρι και τις 25 Ιουνίου, δίνει το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και ο ΟΠΕΚΑ.
Η παράταση ισχύει και για τις επιχειρήσεις που έχουν συμβληθεί με τον ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, βιβλιοπωλεία, θέατρα.
Η καταληκτική ημερομηνία προκειμένου οι δικαιούχοι να αξιοποιήσουν τις διαθέσιμες παροχές και να επωφεληθούν από τα τρέχοντα κοινωνικά προγράμματα του ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ όπως κοινωνικού και ιαματικού τουρισμού, εκδρομικού προγράμματος, πρόγραμμα δωρεάν παροχής βιβλίων και θεατρικών επιχειρήσεων, είναι η 25η Ιουνίου.
Υπενθυμίζεται ότι ήδη το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας μέσω του ΟΠΕΚΑ έχει ανακοινώσει τα προγράμματα του 2024 – Λεπτομέρειες στο Link https://opeka.gr/ypoyrgeio-koinonikis-synochis-kai-oikogeneias-opeka-11-imeres-dorean-diakopes-kai-ston-evro-gia-toys-dikaioychoys-toy-lae/

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ελλάδα «Καλύτερος Τουριστικός Προορισμός» για τέταρτη χρονιά

Η Ελλάδα αναδείχθηκε ως «Καλύτερος Τουριστικός Προορισμός» (Best Tourism Destination) διεθνώς για τέταρτη συνεχή χρονιά στα αμερικανικά βραβεία GT Tested Reader Survey Awards 2024.

Αυτή είναι η έκτη φετινή διάκριση της χώρας μας στην αμερικανική τουριστική αγορά, αφού προηγήθηκαν οι βραβεύσεις στα Leisure Lifestyle Awards 2024 τον Μάιο, στα The Trazees Awards τον Αύγουστο, στα Wherever Awards τον Σεπτέμβριο και στα Recommend’s 2024 Readers’ Choice Awards και Travvy Awards πριν από λίγες ημέρες.

Τα GT Tested Reader Survey Awards διοργανώνονται επί 21 χρόνια από το ταξιδιωτικό περιοδικό «Global Traveler» (FX Express Publications) και έχουν καθιερωθεί ως ένας από τους σημαντικότερους θεσμούς στον τουριστικό κλάδο των ΗΠΑ.

Τα βραβεία προκύπτουν με βάση τις απαντήσεις των αναγνωστών του περιοδικού στην ετήσια ειδική έρευνα που διεξάγει μέσω των έντυπων τευχών, της ιστοσελίδας (globaltravelerusa.com), των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του. Η έρευνα για τα βραβεία του 2024 πραγματοποιήθηκε από τις 13 Δεκεμβρίου 2023 έως τις 31 Αυγούστου 2024, με χιλιάδες αναγνώστες να αποτυπώνουν τις προτιμήσεις τους σε 80 επιμέρους κατηγορίες (προορισμούς, ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικά προγράμματα και προϊόντα κ.ά.).

Οι φετινοί νικητές ανακοινώθηκαν σε ειδικό αφιέρωμα του περιοδικού, που δημοσιεύεται στο τεύχος Δεκεμβρίου 2024, ενώ η τελετή απονομής των βραβείων θα πραγματοποιηθεί στις 11 Δεκεμβρίου στο L’Ermitage Beverly Hills (Λος ‘Αντζελες).

Το ελληνικό βραβείο θα παραλάβει ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Βόρειας Αμερικής, Κωνσταντίνος Χαροκόπος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος

Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές

Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.

https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ