Connect with us

ΔΙΕΘΝΗ

Βαλτιμόρη: Ανασύρθηκαν νεκροί δύο από τους αγνοούμενους μετά την κατάρρευση της γέφυρας

Δύο από τους έξι αγνοούμενους ανασύρθηκαν νεκροί την Τετάρτη (27.3.2024), μετά την θεαματική κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη όταν έπεσε πάνω σε πυλώνα της γιγαντιαίο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

«Λίγο μετά τις 10:00, δύτες εντόπισαν κόκκινο ημιφορτηγό σε βάθος περίπου 7,6 μέτρων», εξήγησε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου η αστυνομία της Μέριλαντ, της πολιτείας όπου υπάγεται η Βαλτιμόρη. «Δυο θύματα της τραγωδίας είχαν παγιδευτεί μέσα στο όχημα».

Τα πτώματα που ανασύρθηκαν αναγνωρίστηκαν: είναι αυτά δυο ανδρών 35 και 26 ετών, μελών συνεργείου εργατών οδοποιίας, που επισκεύαζε το οδόστρωμα της γέφυρας Francis Scott Key όταν έγινε το δυστύχημα.

Τα πτώματα των υπολοίπων τεσσάρων συναδέλφων τους, που προχθές Τρίτη έγινε σαφές από τις αρχές πως πλέον θεωρούνταν νεκροί, δεν έχουν εντοπιστεί ακόμη, πρόσθεσαν οι αρχές.

Εξαιτίας της ποσότητας του μπετόν και των συντριμμιών στο σημείο όπου έγινε το δυστύχημα, οι δύτες «δεν έχουν πλέον τη δυνατότητα να κινηθούν με ασφάλεια» προς «αυτά που θεωρούμε πως είναι τα οχήματα που παγιδεύτηκαν», τόνισε ο Ρόλαντ Μπάτλερ της αστυνομίας της Μέριλαντ.

Θα χρειαστεί επομένως πρώτα να απομακρυνθεί τμήμα της γέφυρας που εμποδίζει, ώστε να επιτραπεί η ασφαλής πρόσβαση των δυτών, διευκρίνισε.

Τα θύματα επισκεύαζαν το οδόστρωμα της γέφυρας μήκους 2,6 χιλιομέτρων όταν μεγάλα τμήματά της κατέρρευσαν στον ποταμό Πατάπσκο περί τη 01:30 (τοπική ώρα· 07:30 ώρα Ελλάδας) προχθές Τρίτη, σύμφωνα με τις αρχές.

https://platform.twitter.com/embed/Tweet.html?creatorScreenName=NewsItFeed&dnt=false&embedId=twitter-widget-0&features=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%3D%3D&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1773091810107400642&lang=el&origin=https%3A%2F%2Fwww.newsit.gr%2Fkosmos%2Fvaltimori-anasyrthikan-nekroi-dyo-apo-tous-agnooumenous-meta-tin-katarreysi-tis-gefyras%2F4043292%2F&sessionId=2325bc73ab790c7084cebf7b8854f22b5d2254f2&siteScreenName=NewsItFeed&theme=light&widgetsVersion=2615f7e52b7e0%3A1702314776716&width=550px

Οι αρχές είχαν προειδοποιήσει από προχθές πως δεν θεωρούσαν πλέον πως «θα βρουν αυτούς τους ανθρώπους στη ζωή».

Δυο μέλη του συνεργείου κατορθώθηκε να διασωθούν αμέσως μετά το δυστύχημα.

Οι εργάτες που αγνοούνταν ήταν κυρίως υπήκοοι Μεξικού και Γουατεμάλας.

Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali, υπό σημαία Σιγκαπούρης, αναχωρούσε από το λιμάνι με προορισμό την Ασία όταν συγκρούστηκε μετωπικά με πυλώνα της γέφυρας.

Η γέφυρα, που χρησιμοποιούσαν καθημερινά δεκάδες χιλιάδες οχήματα, κατέρρευσε σαν πύργος από τραπουλόχαρτα — τμήμα της κατέληξε στο κατάστρωμα του πλοίου.

«Δεν είχε σχεδιαστεί για να αντέξει» τέτοια σύγκρουση

Το πελώριο φορτηγό, με μήκος 300 μέτρων, είναι «σταθερό», διαβεβαίωσε χθες ο Πίτερ Γκοτιέ, αξιωματικός της αμερικανικής ακτοφυλακής, προσθέτοντας πως το σκάφος δεν εγείρει κανέναν κίνδυνο ούτε για το περιβάλλον ούτε για τους κατοίκους, μολονότι στο αμπάρια του βρίσκονται 5,6 δισεκ. λίτρα καυσίμου ντίζελ και στο κατάστρωμα μερικά εμπορευματοκιβώτια με επικίνδυνες ύλες.

Δυο εμπορευματοκιβώτια, από το σύνολο των 4.700, έπεσαν στο νερό.

Ο απολογισμός των θυμάτων θα μπορούσε να είναι πολύ βαρύτερος αν το πλήρωμα του πλοίου, που έχασε για κάποια ώρα τον έλεγχο της μηχανής και των συστημάτων πλοήγησης λόγω διακοπής της ηλεκτροδότησης, δεν είχε εκπέμψει σήμα κινδύνου.

Η προειδοποίηση του επέτρεψε στις αρχές να κλείσουν in extremis τμήμα της οδικής γέφυρας.

Τα ως τώρα στοιχεία της έρευνας υποδεικνύουν πως επρόκειτο για δυστύχημα, σύμφωνα με τις αμερικανικές αρχές.

Κατά τον υπουργό Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ, «αυτού του τύπου η γέφυρα (…) δεν έχει σχεδιαστεί για να αντέξει μετωπική σύγκρουση με κρίσιμο πυλώνα στήριξης».

Εντυπωσιακές εικόνες από κλειστά κυκλώματα παρακολούθησης δείχνουν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να αποκλίνει από την πορεία του και να πέφτει σε πυλώνα της γέφυρας, που εγκαινιάστηκε το 1977, προκαλώντας την κατάρρευσή της.

Το πλήρωμα έκανε απελπισμένη προσπάθεια να επιβραδύνει το πλοίο ρίχνοντας την άγκυρα.

Η Τζένιφερ Χόμεντι, πρόεδρος της ομοσπονδιακής υπηρεσίας ασφάλειας των μεταφορών (NTSB), ανέφερε πως ομάδα ανέκτησε τις συσκευές καταγραφής δεδομένων του φορτηγού πλοίου, κρίσιμες για την έρευνα.

«Το κόστος της ανοικοδόμησης»

Ο αμερικανός πρόεδρος δεσμεύτηκε ότι «το ομοσπονδιακό κράτος θα πληρώσει το σύνολο του κόστους της ανοικοδόμησης» της γέφυρας, που φέρει το όνομα του στιχουργού του αμερικανικού εθνικού ύμνου. Ο Τζο Μπάιντεν παραδέχθηκε πάντως πως για την αποπεράτωση του έργου θα χρειαστεί αρκετός χρόνος.

«Θα σταθούμε στο πλευρό των πολιτών της Βαλτιμόρης για όσο χρειαστεί», διαβεβαίωσε χθες βράδυ μέσω X (του πρώην Twitter).

Το διακύβευμα είναι πρωτίστως οικονομικό: η γέφυρα τεσσάρων λωρίδων με μήκος 2,6 χιλιομέτρων αποτελεί μέρος οδικού άξονα βορρά-νότου κρίσιμου για την οικονομία της ανατολικής ακτής των ΗΠΑ.

Προς το παρόν, οι θαλάσσιες μεταφορές στο λιμάνι της Βαλτιμόρης έχουν «ανασταλεί μέχρι νεοτέρας», σύμφωνα με τις αρχές. Πρόκειται για το ένατο μεγαλύτερο της χώρας βάσει της δραστηριότητας και σε αυτό εργάζονται πάνω από 15.000 άνθρωποι.

Το πλοίο Dali, μήκους 300 μέτρων και πλάτους 48, ανήκει στην Grace Ocean Pt Ltd, τη διαχείρισή του έχει αναλάβει η Synergy Marine Corp και είναι ναυλωμένο από τον δανέζικο κολοσσό των θαλάσσιων μεταφορών Maersk. Τα 22 μέλη του πληρώματός του είναι σώα. Είχε αποπλεύσει για τη Σρι Λάνκα.

Οι λιμενικές αρχές της Σιγκαπούρης γνωστοποίησαν ότι πέρασε επιτυχώς δύο ελέγχους το 2023 και ότι τον Ιούνιο επισκευάστηκε δείκτης οργάνου ελέγχου πίεσης των καυσίμων που ήταν ελαττωματικός.

Οι λιμενικές αρχές της Χιλής ενημέρωσαν επίσης το 2023 ότι το Dali αντιμετώπισε βλάβη στις μηχανές, πρόβλημα που πάντως επιδιορθώθηκε γρήγορα, κατ’ αυτές.

NEWSIT

Continue Reading
Advertisement

ΔΙΕΘΝΗ

Σε αχορτογράφητα νερά το Ιράν μετά τον θάνατο του προέδρου Εμπραχίμ Ραϊσί

Η είδηση του θανάτου του προέδρου του Ιράν, Εμπραχίμ Ραΐσι μετά τη συντριβή του ελικοπτέρου στο οποίο επέβαινε, το απόγευμα της Κυριακής (19.05.2024), ταράζει τα νερά στην πολιτική ζωή του Ιράν αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής.

Ο θάνατος του προέδρου του Ιράν Ραϊσί σε δυστύχημα με ελικόπτερο αναμένεται να επιτείνει την αίσθηση «πολιτικής μετάβασης» που διανύει η χώρα, σημειώνει ο Guardian. 

Σε ανάλυσή του το βρετανικό μέσο, αναφέρει πως ο θάνατος του προέδρου του Ιράν Ραϊσί έρχεται σε μία εποχή που η χώρα είναι αντιμέτωπη με άνευ προηγουμένου εξωτερικές προκλήσεις, σχετικά με το πυρηνικό της πρόγραμμα, μια δεινή οικονομία και τεταμένες σχέσεις με άλλα κράτη της Μέσης Ανατολής ενώ προετοιμαζόταν ήδη για αλλαγή καθεστώτος καθώς ο ανώτατος ηγέτης, ο Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ είναι 85 ετών.

Όπως υπενθυμίζει, στις πρόσφατες εκλογές της 1ης Μαρτίου 2024 εξελέγη ένα νέο σκληροπυρηνικό κοινοβούλιο, με τη συμμετοχή ωστόσο του εκλογικού σώματος σε εθνικό επίπεδο να καταγράφει ιστορικά χαμηλά ποσοστά. Το 41% αποτελεί αρνητικό ρεκόρ για το Ιράν, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως σε ορισμένες περιφέρειες ψήφισε μόλις το 10% του εκλογικού σώματος.

Οι εκλογές σήμαναν την ολοκληρωτική ήττα μεταρρυθμιστών και μετριοπαθών πολιτικών για πρώτη φορά μετά το 1979, με το νέο κοινοβούλιο να βρίσκεται πλέον «διχασμένο» ανάμεσα στους παραδοσιακούς σκληροπυρηνικούς και μια υπερσυντηρητική ομάδα γνωστής ως Paydari ή Μέτωπο Σταθερότητας. 

Πηγή φωτογραφίας: Reuters

Κατά τον Guardian, η αναστάτωση αυτή είναι ιδιαίτερα ανησυχητική καθώς συμπίπτει με μια περίοδο αβεβαιότητας και αναταραχών σε διεθνές επίπεδο, με το Ιράν να αντιμετωπίζει προκλήσεις σε πολλαπλά μέτωπα.

Από τη μία οι πιέσεις σχετικά με το πυρηνικό του πρόγραμμα, οι τεταμένες σχέσεις με τη Δύση και ιδιαίτερα με το Ισραήλ και τις ΗΠΑ, αλλά και κόντρες με άλλα κράτη της Μέσης Ανατολής και μια δεινή κατάσταση της οικονομίας στο εσωτερικό της χώρας.

Σημαντική και η απώλεια του υπουργού Εξωτερικών

Η αίσθηση αστάθειας ενισχύεται και από το θάνατο και του υπουργού Εξωτερικών Χουσεΐν Αμιραμπντολαχιάν.

Πιθανότερος διάδοχος του είναι ο Αλί Μπαγκερί, πρόσωπο που όμως δε συγκεντρώνει την εύνοια των σκληροπυρηνικών της χώρας, που μπορεί να τον θεωρήσουν «πρόθυμο» να διαπραγματευτεί με τη Δύση για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν.

Η κατάσταση επιδεινώνεται από το γεγονός ότι το Ιράν πρέπει να βρει νέο πρόεδρο εντός 50 ημερών, χρονικό διάστημα που κρίνεται αρκετά μικρό. Σύμφωνα με το σύστημα διαδοχής της χώρας, την εξουσία αναλαμβάνει ο πρώτος αντιπρόεδρος – επί του παρόντος ο Μοχάμεντ Μοχμπέρ.

Λίγοι όμως θεωρούν ότι ο Μοχμπέρ, ένας τραπεζίτης και πρώην αναπληρωτής κυβερνήτης της επαρχίας Khuzestan, είναι κατάλληλος για τη θέση.

Η άμεση πρόκληση για οποιονδήποτε νέο ηγέτη θα είναι να ελέγξει όχι μόνο τις εσωτερικές διαφωνίες, αλλά και τις απαιτήσεις εντός της χώρας, να ακολουθήσει πιο σκληρή γραμμή με τη Δύση και να πλησιάσει περισσότερο τη Ρωσία και την Κίνα.

Αλλά οποιοσδήποτε κι αν είναι ο νέος πρόεδρος θα πρέπει να πάρει μεγάλες αποφάσεις σχετικά με το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν.

Διαχρονική πρόκληση για το Ιράν παραμένουν οι σχέσεις με το Ισραήλ, το οποίο έφτασε σε νέο επίπεδο συναγερμού τον Απρίλιο όταν οι δύο χώρες αντάλλαξαν πυρά, γεγονός πυροδοτήθηκε από μια ισραηλινή επίθεση στο ιρανικό προξενείο στη Δαμασκό, και γενικότερα από την υποστήριξη του Ιράν σε ομάδες που είναι πρόθυμες να πολεμήσουν Ισραήλ, συμπεριλαμβανομένης της Χαμάς και της Χεζμπολάχ.

Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση του Ιράν διαβεβαίωσε σε ανακοίνωσή της ότι ο θάνατος του Ιρανού προέδρου Εμπραχίμ Ραϊσί σε δυστύχημα με ελικόπτερο δεν θα προκαλέσει «την παραμικρή διατάραξη της διακυβέρνησης» της χώρας.

«Ο πρόεδρος του ιρανικού λαού, εργατικός και ακούραστος (…) θυσίασε τη ζωή του για το έθνος», αντέδρασε η κυβέρνηση στον θάνατό του. «Διαβεβαιώνουμε το πιστό έθνος ότι με τη βοήθεια του Θεού και την υποστήριξη του λαού δεν θα υπάρξει η παραμικρή διατάραξη της διακυβέρνησης της χώρας», πρόσθεσε.

Πληροφορίες από Guardian

NEWSIT

Continue Reading

ΔΙΕΘΝΗ

Νεκροί ο Πρόεδρος Ραϊσί και ο ΥΠΕΞ Αμιραμπντολαχιάν, μεταδίδουν ΜΜΕ του Ιράν – Επέβαιναν σε ελικόπτερο που συνετρίβη

Ιρανικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν πως ο 63χρονος πρόεδρος της Ισλαμικής Δημοκρατίας Εμπραχίμ Ραϊσί, που εξελέγη το 2021, ο 60χρονος υπουργός Εξωτερικών Χουσέιν Αμιραμπντολαχιάν, που ανέλαβε το αξίωμα επίσης το 2021, και άλλοι αξιωματούχοι που επέβαιναν σε ελικόπτερο Bell 212 το οποίο συνετρίβη χθες Κυριακή σε ορεινή περιοχή υπό πολύ κακές καιρικές συνθήκες είναι όλοι νεκροί.

Διαβάστε επίσης: «Ουδεμία ένδειξη» πως υπάρχουν επιζώντες στον τόπο όπου συνετρίβη το ελικόπτερο με τον Πρόεδρο του Ιράν

Δεν έχει υπάρξει επίσημη επιβεβαίωση σε αυτό το στάδιο.

Το πρακτορείο ειδήσεων MEHR μετέδωσε ότι «όλοι» οι επιβαίνοντες στο ελικόπτερο «έγιναν μάρτυρες».

Την ίδια πληροφορία έδωσε ιρανός αξιωματούχος, που δεν κατονομάζεται, στο πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς.

ΦΩΤΟ EPA/Iranian state TV (IRIB)

ΑΠΕ ΜΠΕ

Continue Reading

ΔΙΕΘΝΗ

To τουριστικό θαύμα της Αίγινας

Σε δωδεκάμηνο προορισμό για Έλληνες και ξένους επισκέπτες έχει εξελιχθεί το νησί της Αίγινας αποτελώντας ένα βέλτιστο παράδειγμα για το πώς ένα μικρό νησί κατάφερε μέσα σε 20 χρόνια να προσελκύει 2 και πλέον εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο αμβλύνοντας την τουριστική περίοδο, πέραν του θέρους. 
Το “τουριστικό θαύμα της Αίγινας”, όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού, Σταύρος Καλαμάκης, δεν ήταν κάτι που συνέβη από μόνο του. “Είναι το απόσταγμα της δουλειάς που έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια από τους φορείς του κλάδου. Το πείσμα και η επιμονή της τοπικής ένωσης των ξενοδόχων σε συνεργασία με τους επικεφαλείς της ΠΟΞ, του ΣΕΤΕ και της ΕΞΑΑΑ έφερε δράσεις που άλλαξαν την τουριστική ιστορία του νησιού”, τονίζει ο κ. Καλαμάκης.
Ηλεκτρική διασύνδεση και τουριστικές υποδομές αλλάζουν το τουριστικό τοπίο στην Αίγινα
    Στον άξονα των υποδομών, η ηλεκτρική διασύνδεση του νησιού με την Αθήνα από τον ΔΕΔΗΕ, αλλά και η υλοποίηση της μαρίνας στην Αγία Μαρίνα για 100 σκάφη έδωσαν αξία στο τουριστικό χαρτοφυλάκιο του νησιού, εξηγεί ο πρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων της Αίγινας. Με την διασύνδεση, πλέον εξασφαλίστηκε η ηλεκτρική επάρκεια των υποδομών του νησιού και την ίδια στιγμή δρομολογήθηκε η φωταγώγηση του ναού της Αφαίας, εξηγεί ο κ. Καλαμάκης. Στο μεταξύ με τη νέα Μαρίνα, η Αίγινα μπαίνει στον χάρτη του θαλάσσιου τουρισμού με αξιώσεις. Πρόκειται για έργα που έδωσαν πνοή στον τόπο και παράλληλα συνέδεσαν τον τουρισμό με τον πολιτισμό, αναφέρει ο κ. Καλαμάκης.
Σε 35 λεπτά πας Αίγινα με τα νέα καταμαράν
    Ειδική μνεία, εξάλλου, πρέπει να γίνει και για την θαλάσσια σύνδεση του νησιού με τον Πειραιά και την Αθήνα γενικότερα, αφού με τα νέα καταμαράν που μπήκαν σε τακτικά δρομολόγια, η διάρκεια του ταξιδιού είναι μόλις 35 λεπτά, ενώ από το αεροδρόμιο της Αθήνας η Αίγινα απέχει πλέον 70 λεπτά, όπως εξηγεί ο κ. Καλαμάκης. Πλέον τα νησιά του Αργοσαρωνικού έχουν μετατραπεί σε πόλο έλξης για να επισκεφτεί κανείς την Αθήνα, δεδομένης και της διαθεσιμότητας σε δωμάτια στα εν λόγω νησιά.
    Η Αίγινα διαθέτει 3,500 ξενοδοχειακά κρεβάτια και επιπλέον 1.500 σε ενοικιαζόμενα δωμάτια. Μάλιστα ο κ. Καλαμάκης εκτιμά ότι αυτά της βραχυχρόνιας μίσθωσης προσεγγίζουν τα ξενοδοχειακά. Στο σημείο  αυτό υπογραμμίζει ότι Γάλλοι και Άγγλοι συνταξιούχοι είναι πλέον μόνιμοι κάτοικοι στο νησί. Το 2023 ο Αργοσαρωνικός προσέλκυσε 2.5 εκατομμύρια επισκέπτες, με τα 2.3 εκατομμύρια να πιάνουν λιμάνι στην Αίγινα. Αντίστοιχη εικόνα αναμένεται και για το 2024, αφού από τώρα οι κρατήσεις για το καλοκαίρι αγγίζουν το 70% στα καταλύματα του νησιού.
Επιτακτική ανάγκη ο εκσυγχρονισμός των τουριστικών καταλυμάτων μέσω επιδότησης
    Τροχοπέδη για την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος αποτελεί ο αποκλεισμός των καταλυμάτων του νησιού από προγράμματα επιδότησης, που θα αναβαθμίσουν την εικόνα τους, αναφέρει ο κ. Καλαμάκης. Παράλληλα καυτηριάζει την απουσία της τοπικής αυτοδιοίκησης στο πεδίο του τουρισμού τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι 4 χρόνια δεν έχει υπάρξει συνάντηση του δημάρχου με τους φορείς των ξενοδόχων, παρά τις αλλεπάλληλες εκκλήσεις τους.  Σε ό,τι αφορά την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ο θρησκευτικός τουρισμός έχει διαδραματίσει καταλυτικό ρόλο στο νησί, χάριν της παρουσίας του μοναστηριού του Αγίου Νεκταρίου. Χιλιάδες είναι οι τουρίστες που κάθε μέρα επισκέπτονται το μοναστήρι, προερχόμενοι κυρίως από Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία κλπ και οι οποίοι διανυκτερεύουν στο νησί καθ’ολη τη διάρκεια του έτους.
Κ. Χαλκιαδάκης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ