ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
«Ιστορίες Γυναικών» που κατακτούν την κορυφή στον αθλητισμό και στη ζωή στην αγαπημένη ζώνη του Novalifε!

«Venus & Serena, The Game Changers» (5/3), «Alexia: Labor Omnia Vincit Part.1&2» (12/3), «Alexia: Labor Omnia Vincit Part.3» (19/3) και «Girl’s Can’t Surf» (26/3) έρχονται να καθηλώσουν τον Μάρτιο
Εμπνέουν, πρωταγωνιστούν, προκαλούν, είναι χαρισματικές και αληθινές. Κάθε Τρίτη στις 21:00 στο Novalifε οι συνδρομητές απολαμβάνουν ντοκιμαντέρ με άρωμα γυναίκας. Αληθινές ιστορίες, εγκλήματα, βιογραφίες, επιτεύγματα ζωής, σύμβολα του στιλ και της μόδας, στην αγαπημένη ζώνη του Novalifε. Τον Μάρτιο τα ντοκιμαντέρ που θα προβληθούν «Venus & Serena, The Game Changers» (5/3), «Alexia: Labor Omnia Vincit Part.1&2» (12/3), «Alexia: Labor Omnia Vincit Part.3» (19/3) και «Girl’s Can’t Surf» (26/3) είναι αφιερωμένα σε γυναίκες πρωταθλήτριες στον αθλητισμό και στη ζωή, γυναίκες που ξεπερνούν τα όρια κατακτώντας την κορυφή.
Ο Μάρτης κάνει…σερβίς στις «Ιστορίες Γυναικών» με το ντοκιμαντέρ «Venus & Serena, οι Game Changers» (5/3, 21:00) όπου οι συνδρομητές θα απολαύσουν μια αφιλτράριστη ματιά στην αξιοσημείωτη ζωή της μεγαλύτερης ομάδας αδερφών που έχει δει ποτέ το επαγγελματικό τένις.
Η συνέχεια (12/3 & 19/3, 21:00) ανήκει στην «Alexia: Labor Omnia Vincit». Πρόκειται για μια ισπανική μίνι σειρά αθλητικού ντοκιμαντέρ για την γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου της Μπαρτσελόνα και την Ισπανίδα ποδοσφαιρίστρια Alexia Putellas.
H τελευταία Τρίτη του Μαρτίου (26/3, 21:00) φέρνει στις οθόνες των συνδρομητών το ντοκιμαντέρ «Girl’s Can’t Surf» το οποίο αφηγείται την άγνωστη ιστορία του πώς μια ομάδα κοριτσιών σέρφερ που αποστάτησαν στη δεκαετία του 1980 πάλεψε για να δημιουργήσει το δικό της επαγγελματικό άθλημα, αλλάζοντας για πάντα την κουλτούρα του σερφ.
Απόλαυσε τις «Ιστορίες Γυναικών» στο Novalifε αλλά και On Demand στην πλατφόρμα της ΕΟΝ όποτε εσύ επιθυμείς, μαζί με περισσότερες από 6.000 ταινίες & επεισόδια σειρών. Επιπλέον, η ανανεωμένη υπηρεσία ΕΟΝ On Demand σου δίνει τη δυνατότητα να δεις τις αγαπημένες σου ταινίες και σειρές ακόμα και offline.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν όλο το πλούσιο περιεχόμενο της Nova επιλέγοντας το πρόγραμμα ΕΟΝ ΤV ή το Συνδυαστικό Πρόγραμμα ΕΟΝ που τους ταιριάζει.
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Τι ψάχνουν, τελικά, οι Έλληνες εργαζόμενοι; Εντυπωσιάζουν τα νέα δεδομένα για το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον στη χώρα μας

Ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει μέρα με την ημέρα. Συχνά δεν το συνειδητοποιούμε αλλά είμαστε οι γενιές, κάποιες παλιότερες και άλλες νεότερες, που βλέπουν με τα μάτια τους αυτή την τεράστια και κομβική αλλαγή, τόσο μεγάλη και κρίσιμη που μπορεί να συγκριθεί με κάποιες από τις σημαντικότερες αλλαγές στην ιστορία της ανθρωπότητας. Στην πραγματικότητα είμαστε οι τελευταίες γενιές που θα μπορούμε να λέμε πως κάποτε ζήσαμε σε έναν κόσμο που δεν έμοιαζε σχεδόν σε τίποτα με τον σημερινό.
Ο σημερινός αυτός κόσμος έχει αλλάξει σημαντικά τα πάντα γύρω μας, ανάμεσα σε αυτά ακόμα και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τη θέση μας στην αγορά εργασίας. Πώς θέλουμε να δουλεύουμε; Τι ζητάμε από τον εργοδότη και το περιβάλλον εργασίας μας; Πώς επιθυμούμε να είναι η ποιότητα ζωής μας μετά το τέλος του 8ώρου; Πώς φανταζόμαστε τις σχέσεις με τους συναδέλφους μας και πόσο σημαντικές είναι τελικά οι μηνιαίες αποδοχές μας; Όλα δείχνουν πως, στα βήματα μίας διακρώς εξελισσόμενης Ευρώπης, το εργατικό δυναμικό στην Ελλάδα κοιτάζει την εργασία του με ένα τελείως φρέσκο βλέμμα και θέτει καινούργιες προτεραιότητες για μία πιο πλήρη και χαρούμενη καθημερινότητα.

Όλα τα παραπάνω γίνονται απόλυτα ξεκάθαρα μέσα από μία νέα έρευνα στην οποία διαβάζουμε εξαιρετικά ενδιαφέροντα δεδομένα για το πώς βλέπουν οι σημερινοί εργαζόμενοι τη θέση τους στην αγορά εργασίας. Στη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τη MARC για λογαριασμό της εταιρίας Παπαστράτος συμμετείχαν συνολικά 1.053 ατόμα 18 έως 65 ετών, ενώ εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι οι προσδοκιές και οι επιλογές των ανθρώπων που προέρχονται από διαφορετικές γενιές είναι πια αρκετά «μακριά» η μία από την άλλη.
Μάλιστα, ο ίδιος ο Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας και Βιωσιμότητας της Παπαστράτος, Θέμης Χασιώτης, στο πλαίσιο της έρευνας δήλωσε πως: «Η εικόνα της εργασίας στην Ελλάδα αλλάζει. Οι εργαζόμενοι δεν αναζητούν πλέον απλώς μια σταθερή δουλειά, αλλά ένα περιβάλλον που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους για ανάπτυξη, ισορροπία και ουσιαστική αναγνώριση της προσπάθειάς τους. Η ευελιξία έχει αναδειχθεί ως βασικό στοιχείο του σύγχρονου εργασιακού τοπίου, ενώ η τεχνολογία, παρά τις προκλήσεις της, φαίνεται να ενισχύει την αυτοπεποίθηση των νέων εργαζόμενων. Οι επιχειρήσεις που θα προσαρμοστούν σε αυτές τις νέες απαιτήσεις θα είναι και εκείνες που θα προσελκύσουν το πιο αξιόλογο τμήμα του ανθρώπινου δυναμικού. Στην Παπαστράτος, κατανοούμε αυτή την αλλαγή και συνεχίζουμε να επενδύουμε σε ένα εργασιακό περιβάλλον, το οποίο προωθεί με πράξεις την εξέλιξη, την καινοτομία και την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής».

Mία νέα εποχή γεμάτη αυτοπεποίθηση
Το πρώτο πολύ καλό νέο είναι πως οι Έλληνες εργαζόμενοι έχουν σήμερα πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε σχέση με το παρελθόν, Κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι πλέον η ιδέα της εργασιακής ασφάλειας δεν είναι το πρώτο και βασικό ζητούμενο για τους νέους απασχολούμενους. Σαν εργαζόμενη νεότερης γενιάς μπορώ να πω κι εγώ με σιγουριά πως η καλύτερα αμειβόμενη εργασία και η χρυσή ισορροπία μεταξύ δουλειάς και προσωπικής ζωής είναι στα μάτια μου αρκετά πιο σημαντικά από μία θέση εργασίας που θα μοιάζει απόλυτα μόνιμη και σταθερή. Ακριβώς αυτό αναδεικνύει και η συγκεκριμένη έρευνα με το 60,5% των ερωτηθέντων να βάζουν την καλύτερη ποιότητα ζωής στο νούμερο 1 των προτεραιότητων τους.
Εσείς σε ποια γενικά ανήκετε;
Το σε ποια γενιά ανήκει ο καθένας μας φαίνεται πως επηρεάζει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο κοιτά το εργασιακό του παρόν και μέλλον. Κι αυτό γιατί οι άνθρωποι έως 27 ετών, εκείνοι δηλαδή που αποτελούν τη Gen Z άβαλς στην πρώτη θέση των προτεραιότητων τους την σχέση απολαβών και συνθηκών εργασίας, τη στιγμή που οι άνθρωποι μετακύ 28 και 43 έβαλαν στην πρώτη θέση τα χρήματα και την ισορροπία ανάμεσα στην επαγγελματική και την προσωπική τους ζωή. Από την άλλη, τα άτομα μεταξύ 44 και 59 ετών φαίνεται πως επιλέγουν την ασφάλεια στην εργασία τους, ενώ οι λεγόμενοι Boomers, οι άνθρωποι μεταξύ 60 και 65 ετών δίνουν περισσότερη σημασία στην επιβράβευση των προσπαθειών τους όλα αυτά τα χρόνια.
Όπου κι αν έχετε στραμμένο το βλέμμα σας όσο αφορά στις συνθήκες της εργασίας σας, το σίγουρο είναι πως αυτός ο κόσμος σε μία δεκετία δεν θα θυμίζει σε τίποτα τον κόσμο που ξέραμε κάποτε. Γιατί να τον θυμίζει ο τρόπος που εργαζόμαστε;
NEWSIT
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Makis Fish & Food – Μια νέα αναπτυσσόμενη εταιρία!

Η Makis Fish & Food είναι μια νέα αναπτυσσόμενη εταιρία με σκοπό τη συσκευασία, διαλογή και εξαγωγή νωπών αλιευμάτων και καρκινοειδών σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Τα προϊόντα μας είναι αλιευμένα τις λίμνες της Ελλάδας (FAO:05) και τη θάλασσα του Αιγαίου (FAO:37)
Η συλλογή των αλιευμάτων γίνεται από τοπικούς αλιείς και μεταφέρονται προς την εταιρία με ιδιόκτητα πιστοποιημένα φορτηγά – ψυγεία.
Η διαλογή και συσκευασία γίνεται στις εγκαταστάσεις μας και η αποθήκευσή τους σε θερμοκρασία συντήρησης 0ο
Στη συνέχεια εταφέρονται στους πελάτες μας ανά την Ευρώπη.
Τα προϊόντα μας:
Ψάρια γλυκού νερού όπως: Γριβάδι (Cyprinus Caprio), Πεταλούδα (Carassius Gibelio), Τούρνα (Εsox Lucius)
Θαλασσινά και Καρκινοειδή: Kέφαλος (Mugil Cephalus), Μπλέ καβούρι (Callinectus Sapidus)
Καραβίδα γλυκού νερού: (Αstacus Leptodactylus)
Στοιχεία επικοινωνίας:
Makis Fish & Food – Κολοκυνθού Καστοριάς
Tηλ.: 6986.064.150
E-mail: makistsompanos@yahoo.com
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 161858332000
Entertainment
Xiaomi: Στην Ελλάδα η σειρά Redmi Note 14

Τη διαθεσιμότητα της νέας σειράς smartphones Redmi Note 14 στην ελληνική αγορά, καθώς και νέων προϊόντων του οικοσυστήματός της, ανακοίνωσε η Xiaomi.
Η σειρά περιλαμβάνει πέντε μοντέλα: Redmi Note 14 Pro+ 5G, Redmi Note 14 Pro 5G, Redmi Note 14 Pro, Redmi Note 14 5G και Redmi Note 14, προσφέροντας αναβαθμίσεις σε επίπεδο κάμερας, ανθεκτικότητας και συνολικής εμπειρίας χρήσης. Όπως σημειώθηκε και στη διάρκεια της παρουσίασης σε ευρωπαϊκό επίπεδο στην Πράγα, η σειρά αυτή εξασφαλίζει υψηλή τεχνολογία και δυνατότητες που υπάρχουν σε ακριβά κινητά σε πολύ πιο χαμηλες τιμες, με αποτέλεσμα να είναι προσιτά στο ευρύ κοινό.
Εκτός από τα smartphones, η Xiaomi παρουσίασε και νέα προϊόντα τεχνολογίας όπως τα Redmi Buds 6, Redmi Buds 6 Pro και το Redmi Watch 5. Οι συσκευές αυτές είναι σχεδιασμένες για να βελτιώσουν την καθημερινότητα των χρηστών, προσφέροντας λειτουργίες που συνήθως συναντώνται σε premium κατηγορίες προϊόντων.
Στο πλαίσιο των early bird προσφορών, η αγορά συγκεκριμένων μοντέλων Redmi Note 14 συνοδεύεται από δώρα, όπως το Redmi Watch 5 Active ή το Redmi Watch 5 Lite, ενώ παρέχονται επίσης δωρεάν συνδρομές στις υπηρεσίες Spotify Premium, Google One Cloud και YouTube Premium. Επιπλέον, η Xiaomi προσφέρει εγγύηση για σπασμένη οθόνη εντός έξι μηνών και μία δωρεάν επισκευή εκτός εγγύησης εντός δώδεκα μηνών από την αγορά.
Τα νέα προϊόντα είναι διαθέσιμα από την Info Quest Technologies, επίσημο διανομέα της Xiaomi σε Ελλάδα και Κύπρο, με τις early bird προσφορές να ισχύουν έως τις 2 Φεβρουαρίου ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago
Αμφιλοχία: Όλα όσα έγιναν πριν ο 54χρονος δολοφονήσει την κουμπάρα του – Η συνομιλία στο κιόσκι και ο πυροβολισμός στο κεφάλι
-
ΔΙΕΘΝΗ6 ημέρες ago
Σύνοδος ΝΑΤΟ: Ο Ζελένσκι θα συναντηθεί σήμερα με τον Τραμπ, επιβεβαίωσε πηγή από την ουκρανική προεδρία
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ5 ημέρες ago
Δικογραφία ΟΠΕΚΕΠΕ: Ονόματα από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ έπιασε ο κοριός της ΕΥΠ
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago
Συναγερμός στην Πανεπιστημιούπολη: Βρέθηκαν εκρηκτικά στρατιωτικού τύπου και βραδύκαυστο φιτίλι
-
ΔΙΕΘΝΗ5 ημέρες ago
Συμφωνία των 27 της ΕΕ για παράταση των κυρώσεων στη Ρωσία
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago
Πανελλαδικές Εξετάσεις – Σήμερα οι ανακοινώσεις των βαθμολογιών
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες ago
Βαθμοί Πανελληνίων: Βατερλώ στα Μαθηματικά και την Ιστορία για τους υποψηφίους – Χαμηλά τα ποσοστά των αριστούχων
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago
Σούδα: Φρουρούς της Επανάστασης ή ρωσικές υπηρεσίες βλέπει η ΕΥΠ πίσω από τον Αζέρο που συνελήφθη για κατασκοπεία