ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Η Nova παρουσιάζει τη νέα εμπειρία θέασης με την υπηρεσία EON On Demand!

Η Nova με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζει την ανανεωμένη υπηρεσία EON On Demand, στην κορυφαία πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αναβαθμίζοντας και εμπλουτίζοντας την εμπειρία ψυχαγωγίας. Η EON On Demand προσφέρει σύγχρονο και φιλικό προς τον χρήστη user interface, που περιλαμβάνει προτεινόμενο περιεχόμενο, εξατομίκευση και επιλογή λήψης (download), προκειμένου οι συνδρομητές να απολαμβάνουν, όποτε και όπου θέλουν, το περιεχόμενο της επιλογής τους ακόμα και χωρίς σύνδεση. Όλα αυτά είναι τώρα διαθέσιμα σε όλους τους χρήστες της ΕΟΝ.
Αναβαθμισμένη εμπειρία θέασης
Η υπηρεσία EON Οn Demand επαναπροσδιορίζει τον τρόπο που οι θεατές απολαμβάνουν τις αγαπημένες τους ταινίες και σειρές. Το νέο περιβάλλον είναι σχεδιασμένο για να προτείνει τις πιο δημοφιλείς επιλογές, τις επιλογές που βρίσκονται στην επικαιρότητα, προτάσεις ανά είδος, ανά διάθεση, και να απαντά στις διαφορετικές προτιμήσεις κάθε θεατή προτείνοντας το ανάλογο περιεχόμενο και μεταμορφώνοντας το σε μια πραγματικά ξεχωριστή και προσωποποιημένη εμπειρία.
Με την προσθήκη της νέας επιλογής Download, η EON On Demand διασφαλίζει ότι οι συνδρομητές μπορούν πλέον να παρακολουθούν τις αγαπημένες τους ταινίες και σειρές ακόμα και χωρίς σύνδεση στο Ίντερνετ, προσφέροντας ψυχαγωγία υψηλού επιπέδου, κάθε στιγμή, οπουδήποτε, μέσω των φορητών τους συσκευών.
Η πλατφόρμα ΕΟΝ αναπτύχθηκε από τη United Cloud, το καινοτόμο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της United Group, διασφαλίζοντας ότι η ΕΟΝ συνεχίζει να προσφέρει, με το βραβευμένο της user-interface, μια μεγάλη σειρά επιλογών.
Αλματώδης ανάπτυξη της ΕΟΝ
Μέσα σε μόλις δύο χρόνια από το λανσάρισμά της στην Ελλάδα, η πλατφόρμα της ΕΟΝ έχει επιτύχει να προσελκύσει 180.000 συνδρομητές, και να αυξήσει την πελατειακή βάση της κατά 70% το 2023. Οι ενεργοί χρήστες στην πλατφόρμα έχουν υπερβεί το 90%, καταδεικνύοντας το πόσο δημοφιλής είναι μεταξύ των συνδρομητών.
Επένδυση για το μέλλον
Η επένδυση της United Group (UG) ύψους 1,9 δισ. Ευρώ έως το 2023, κατατάσσει την UG, τον κορυφαίο πάροχο τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ως τον 4ο μεγαλύτερο επενδυτή στην Ελλάδα. Μέσω της επένδυσης αυτής, η πλατφόρμα ΕΟΝ εμπλουτίζεται με επιλογές που βασίζονται σε τεχνολογία αιχμής, έτσι ώστε η εμπειρία για τους πελάτες να είναι ακόμα πιο απολαυστική.
Ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, CEO της Nova, δήλωσε: «Η Nova έχει δεσμευτεί για επενδύσεις 2 δισ. Ευρώ ως το 2027, εκ των οποίων 500 εκ. ευρώ έχουν ήδη επενδυθεί. Η αναβάθμιση της ΕΟΝ που ανακοινώνουμε σήμερα, αποτελεί ακόμα μια έμπρακτη απόδειξη του επενδυτικού μας προγράμματος. Τα νέα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας κάνουν ακόμα πιο εύκολη και πιο ευχάριστη την πλοήγηση και την αναζήτηση του αποκλειστικού και premium περιεχομένου μας. Τα Χριστούγεννα του 2023, η Nova πρόσφερε, την πλατφόρμα EON σε 170.000 οικογένειες σε όλη την Ελλάδα, δίνοντάς τους δωρεάν πρόσβαση. Συνεχίζουμε απρόσκοπτα με τον στόχο μας να προσφέρουμε πραγματική προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας στην καλύτερη δυνατή τιμή με την καλύτερη δυνατή εμπειρία».
O Μιχάλης Αναγνωστάκος, CMO της Nova, δήλωσε: «Η ΕΟΝ, με περισσότερους από 180.000 συνδρομητές και με 70% αύξηση της συνδρομητικής βάσης της σε ένα χρόνο, αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο, με εξελιγμένα χαρακτηριστικά και εμπλουτισμένη εμπειρία ψυχαγωγίας. Με τη νέα υπηρεσία ΕΟΝ On Demand γίνεται ακόμα πιο απολαυστική η εμπειρία ψυχαγωγίας, με ευκολία στη χρήση και εξατομίκευση επιλογής περιεχομένου. Το λανσάρισμα αυτό σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή στην διαρκή αναζήτησή μας για αριστεία και καινοτομία με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών μας».
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Τι ψάχνουν, τελικά, οι Έλληνες εργαζόμενοι; Εντυπωσιάζουν τα νέα δεδομένα για το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον στη χώρα μας

Ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει μέρα με την ημέρα. Συχνά δεν το συνειδητοποιούμε αλλά είμαστε οι γενιές, κάποιες παλιότερες και άλλες νεότερες, που βλέπουν με τα μάτια τους αυτή την τεράστια και κομβική αλλαγή, τόσο μεγάλη και κρίσιμη που μπορεί να συγκριθεί με κάποιες από τις σημαντικότερες αλλαγές στην ιστορία της ανθρωπότητας. Στην πραγματικότητα είμαστε οι τελευταίες γενιές που θα μπορούμε να λέμε πως κάποτε ζήσαμε σε έναν κόσμο που δεν έμοιαζε σχεδόν σε τίποτα με τον σημερινό.
Ο σημερινός αυτός κόσμος έχει αλλάξει σημαντικά τα πάντα γύρω μας, ανάμεσα σε αυτά ακόμα και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τη θέση μας στην αγορά εργασίας. Πώς θέλουμε να δουλεύουμε; Τι ζητάμε από τον εργοδότη και το περιβάλλον εργασίας μας; Πώς επιθυμούμε να είναι η ποιότητα ζωής μας μετά το τέλος του 8ώρου; Πώς φανταζόμαστε τις σχέσεις με τους συναδέλφους μας και πόσο σημαντικές είναι τελικά οι μηνιαίες αποδοχές μας; Όλα δείχνουν πως, στα βήματα μίας διακρώς εξελισσόμενης Ευρώπης, το εργατικό δυναμικό στην Ελλάδα κοιτάζει την εργασία του με ένα τελείως φρέσκο βλέμμα και θέτει καινούργιες προτεραιότητες για μία πιο πλήρη και χαρούμενη καθημερινότητα.

Όλα τα παραπάνω γίνονται απόλυτα ξεκάθαρα μέσα από μία νέα έρευνα στην οποία διαβάζουμε εξαιρετικά ενδιαφέροντα δεδομένα για το πώς βλέπουν οι σημερινοί εργαζόμενοι τη θέση τους στην αγορά εργασίας. Στη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τη MARC για λογαριασμό της εταιρίας Παπαστράτος συμμετείχαν συνολικά 1.053 ατόμα 18 έως 65 ετών, ενώ εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι οι προσδοκιές και οι επιλογές των ανθρώπων που προέρχονται από διαφορετικές γενιές είναι πια αρκετά «μακριά» η μία από την άλλη.
Μάλιστα, ο ίδιος ο Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας και Βιωσιμότητας της Παπαστράτος, Θέμης Χασιώτης, στο πλαίσιο της έρευνας δήλωσε πως: «Η εικόνα της εργασίας στην Ελλάδα αλλάζει. Οι εργαζόμενοι δεν αναζητούν πλέον απλώς μια σταθερή δουλειά, αλλά ένα περιβάλλον που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους για ανάπτυξη, ισορροπία και ουσιαστική αναγνώριση της προσπάθειάς τους. Η ευελιξία έχει αναδειχθεί ως βασικό στοιχείο του σύγχρονου εργασιακού τοπίου, ενώ η τεχνολογία, παρά τις προκλήσεις της, φαίνεται να ενισχύει την αυτοπεποίθηση των νέων εργαζόμενων. Οι επιχειρήσεις που θα προσαρμοστούν σε αυτές τις νέες απαιτήσεις θα είναι και εκείνες που θα προσελκύσουν το πιο αξιόλογο τμήμα του ανθρώπινου δυναμικού. Στην Παπαστράτος, κατανοούμε αυτή την αλλαγή και συνεχίζουμε να επενδύουμε σε ένα εργασιακό περιβάλλον, το οποίο προωθεί με πράξεις την εξέλιξη, την καινοτομία και την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής».

Mία νέα εποχή γεμάτη αυτοπεποίθηση
Το πρώτο πολύ καλό νέο είναι πως οι Έλληνες εργαζόμενοι έχουν σήμερα πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε σχέση με το παρελθόν, Κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι πλέον η ιδέα της εργασιακής ασφάλειας δεν είναι το πρώτο και βασικό ζητούμενο για τους νέους απασχολούμενους. Σαν εργαζόμενη νεότερης γενιάς μπορώ να πω κι εγώ με σιγουριά πως η καλύτερα αμειβόμενη εργασία και η χρυσή ισορροπία μεταξύ δουλειάς και προσωπικής ζωής είναι στα μάτια μου αρκετά πιο σημαντικά από μία θέση εργασίας που θα μοιάζει απόλυτα μόνιμη και σταθερή. Ακριβώς αυτό αναδεικνύει και η συγκεκριμένη έρευνα με το 60,5% των ερωτηθέντων να βάζουν την καλύτερη ποιότητα ζωής στο νούμερο 1 των προτεραιότητων τους.
Εσείς σε ποια γενικά ανήκετε;
Το σε ποια γενιά ανήκει ο καθένας μας φαίνεται πως επηρεάζει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο κοιτά το εργασιακό του παρόν και μέλλον. Κι αυτό γιατί οι άνθρωποι έως 27 ετών, εκείνοι δηλαδή που αποτελούν τη Gen Z άβαλς στην πρώτη θέση των προτεραιότητων τους την σχέση απολαβών και συνθηκών εργασίας, τη στιγμή που οι άνθρωποι μετακύ 28 και 43 έβαλαν στην πρώτη θέση τα χρήματα και την ισορροπία ανάμεσα στην επαγγελματική και την προσωπική τους ζωή. Από την άλλη, τα άτομα μεταξύ 44 και 59 ετών φαίνεται πως επιλέγουν την ασφάλεια στην εργασία τους, ενώ οι λεγόμενοι Boomers, οι άνθρωποι μεταξύ 60 και 65 ετών δίνουν περισσότερη σημασία στην επιβράβευση των προσπαθειών τους όλα αυτά τα χρόνια.
Όπου κι αν έχετε στραμμένο το βλέμμα σας όσο αφορά στις συνθήκες της εργασίας σας, το σίγουρο είναι πως αυτός ο κόσμος σε μία δεκετία δεν θα θυμίζει σε τίποτα τον κόσμο που ξέραμε κάποτε. Γιατί να τον θυμίζει ο τρόπος που εργαζόμαστε;
NEWSIT
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Makis Fish & Food – Μια νέα αναπτυσσόμενη εταιρία!

Η Makis Fish & Food είναι μια νέα αναπτυσσόμενη εταιρία με σκοπό τη συσκευασία, διαλογή και εξαγωγή νωπών αλιευμάτων και καρκινοειδών σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Τα προϊόντα μας είναι αλιευμένα τις λίμνες της Ελλάδας (FAO:05) και τη θάλασσα του Αιγαίου (FAO:37)
Η συλλογή των αλιευμάτων γίνεται από τοπικούς αλιείς και μεταφέρονται προς την εταιρία με ιδιόκτητα πιστοποιημένα φορτηγά – ψυγεία.
Η διαλογή και συσκευασία γίνεται στις εγκαταστάσεις μας και η αποθήκευσή τους σε θερμοκρασία συντήρησης 0ο
Στη συνέχεια εταφέρονται στους πελάτες μας ανά την Ευρώπη.
Τα προϊόντα μας:
Ψάρια γλυκού νερού όπως: Γριβάδι (Cyprinus Caprio), Πεταλούδα (Carassius Gibelio), Τούρνα (Εsox Lucius)
Θαλασσινά και Καρκινοειδή: Kέφαλος (Mugil Cephalus), Μπλέ καβούρι (Callinectus Sapidus)
Καραβίδα γλυκού νερού: (Αstacus Leptodactylus)
Στοιχεία επικοινωνίας:
Makis Fish & Food – Κολοκυνθού Καστοριάς
Tηλ.: 6986.064.150
E-mail: makistsompanos@yahoo.com
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 161858332000
Entertainment
Xiaomi: Στην Ελλάδα η σειρά Redmi Note 14

Τη διαθεσιμότητα της νέας σειράς smartphones Redmi Note 14 στην ελληνική αγορά, καθώς και νέων προϊόντων του οικοσυστήματός της, ανακοίνωσε η Xiaomi.
Η σειρά περιλαμβάνει πέντε μοντέλα: Redmi Note 14 Pro+ 5G, Redmi Note 14 Pro 5G, Redmi Note 14 Pro, Redmi Note 14 5G και Redmi Note 14, προσφέροντας αναβαθμίσεις σε επίπεδο κάμερας, ανθεκτικότητας και συνολικής εμπειρίας χρήσης. Όπως σημειώθηκε και στη διάρκεια της παρουσίασης σε ευρωπαϊκό επίπεδο στην Πράγα, η σειρά αυτή εξασφαλίζει υψηλή τεχνολογία και δυνατότητες που υπάρχουν σε ακριβά κινητά σε πολύ πιο χαμηλες τιμες, με αποτέλεσμα να είναι προσιτά στο ευρύ κοινό.
Εκτός από τα smartphones, η Xiaomi παρουσίασε και νέα προϊόντα τεχνολογίας όπως τα Redmi Buds 6, Redmi Buds 6 Pro και το Redmi Watch 5. Οι συσκευές αυτές είναι σχεδιασμένες για να βελτιώσουν την καθημερινότητα των χρηστών, προσφέροντας λειτουργίες που συνήθως συναντώνται σε premium κατηγορίες προϊόντων.
Στο πλαίσιο των early bird προσφορών, η αγορά συγκεκριμένων μοντέλων Redmi Note 14 συνοδεύεται από δώρα, όπως το Redmi Watch 5 Active ή το Redmi Watch 5 Lite, ενώ παρέχονται επίσης δωρεάν συνδρομές στις υπηρεσίες Spotify Premium, Google One Cloud και YouTube Premium. Επιπλέον, η Xiaomi προσφέρει εγγύηση για σπασμένη οθόνη εντός έξι μηνών και μία δωρεάν επισκευή εκτός εγγύησης εντός δώδεκα μηνών από την αγορά.
Τα νέα προϊόντα είναι διαθέσιμα από την Info Quest Technologies, επίσημο διανομέα της Xiaomi σε Ελλάδα και Κύπρο, με τις early bird προσφορές να ισχύουν έως τις 2 Φεβρουαρίου ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago
Αμφιλοχία: Όλα όσα έγιναν πριν ο 54χρονος δολοφονήσει την κουμπάρα του – Η συνομιλία στο κιόσκι και ο πυροβολισμός στο κεφάλι
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago
Μ. Βορίδης: Ο έλεγχος των συνόρων ανήκει ξανά στα κράτη
-
ΔΙΕΘΝΗ6 ημέρες ago
Σύνοδος ΝΑΤΟ: Ο Ζελένσκι θα συναντηθεί σήμερα με τον Τραμπ, επιβεβαίωσε πηγή από την ουκρανική προεδρία
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Συμφωνία των 27 της ΕΕ για παράταση των κυρώσεων στη Ρωσία
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες ago
Βαθμοί Πανελληνίων: Βατερλώ στα Μαθηματικά και την Ιστορία για τους υποψηφίους – Χαμηλά τα ποσοστά των αριστούχων
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες ago
Πανελλαδικές Εξετάσεις – Σήμερα οι ανακοινώσεις των βαθμολογιών
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ5 ημέρες ago
Δικογραφία ΟΠΕΚΕΠΕ: Ονόματα από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ έπιασε ο κοριός της ΕΥΠ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ7 ημέρες ago
«ΘΡΑΥΣΜΑΤΑ: Ευριπίδης». Μια παράσταση θεάτρου/αρχαιολογίας από το Εθνικό Θέατρο