Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Eξειδικευμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης και mentoring Ready for work (again) at tourism διοργανώνει ο Όμιλος Sani/Ikos

    Eξειδικευμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης και mentoring “ Ready for work (again) at tourism” διοργανώνει ο   Όμιλος Sani/Ikos και ενώνει τις δυνάμεις του με τον οργανισμό Women On Top για την υλοποίηση του προγράμματος. Μέσω του προγράμματος, ο ξενοδοχειακός όμιλος σε συνεργασία με τον μη-κερδοσκοπικό οργανισμό θα προσφέρουν σε 30 γυναίκες -με οποιοδήποτε επαγγελματικό ή ακαδημαϊκό υπόβαθρο- τα εργαλεία που χρειάζονται ώστε να επιστρέψουν στην αγορά εργασίας εστιάζοντας στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο της φιλοξενίας και να διεκδικήσουν μία θέση εργασίας στον Όμιλο Sani/Ikos. 


    Το πρόγραμμα “ Ready for work (again) at tourism” παρέχεται εντελώς δωρεάν και απευθύνεται σε γυναίκες από όλη την Ελλάδα, που απέχουν από την αγορά εργασίας για δύο ή περισσότερα χρόνια. Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ έως τις 25 Φεβρουαρίου. Τα επιμορφωτικά εργαστήρια ξεκινούν τον Μάρτιο και θα ολοκληρωθούν σε τρεις φάσεις: 


    Α’ κύκλος: Δευτέρα 11 έως και Παρασκευή 15 Μαρτίου (10.00-15.00), οι συμμετέχουσες θα παρακολουθήσουν δωρεάν 10 πρακτικά και διαδραστικά εργαστήρια από τις εκπαιδεύτριες του Women On Top και θα εστιάζουν σε θεματικές, όπως η στρατηγική αναζήτησης εργασίας, η σύνταξη βιογραφικού, οι δεξιότητες διαπραγμάτευσης, η επίτευξη ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής κ.λπ. Οι συναντήσεις για τα εργαστήρια θα πραγματοποιούνται μέσω ψηφιακής πλατφόρμας.   


    B’Κύκλος: Τρίτη 26 έως και Παρασκευή 29 Μαρτίου (10.00-12.30), οι συμμετέχουσες θα παρακολουθήσουν έναν δεύτερο κύκλο δωρεάν επιμόρφωσης από έμπειρα στελέχη του Ομίλου Sani/Ikos, γύρω από τον τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων, την ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής αγοράς, αλλά και πάνω σε θεματικά αντικείμενα όπως οι αρχές εξυπηρέτησης των επισκεπτών, η διαχείριση παραπόνων κ.λπ. Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν μέσω ψηφιακής πλατφόρμας, ενώ οι εκπαιδευόμενες θα έχουν πρόσβαση και στην ειδικά σχεδιασμένη διαδικτυακή πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης του Ομίλου Sani/Ikos, για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους. 


    Γ’Κύκλος: Με την ολοκλήρωση των επιμορφωτικών εργαστηρίων, οι απόφοιτες θα έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν με γυναίκες που έχουν μεγάλη επαγγελματική εμπειρία στον κλάδο του τουρισμού για μία τρίμηνη συνεργασία mentoring, η οποία θα τις εξοπλίσει με πολύτιμα εφόδια, δεξιότητες, εργαλεία και γνωριμίες, για να ξαναμπούν στην αγορά εργασίας και να χτίσουν μια καριέρα στον χώρο της φιλοξενίας.  Τέλος, οι απόφοιτες θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν μία θέση εργασίας στον κορυφαίο ξενοδοχειακό όμιλο Sani/Ikos, έχοντας  αποκομίσει μια μοναδική εμπειρία ενδυνάμωσης και δικτύωσης.


Η στήριξη και η ανάπτυξη των εργαζομένων, σύμφωνα με τις αρχές της ισότητας και της συμπερίληψης, είναι βασική επιχειρηματική προτεραιότητα και μέρος της στρατηγικής αειφορίας του Ομίλου Sani/Ikos. Το 2022, το ποσοστό των γυναικών σε ανώτερες διοικητικές θέσεις της εταιρείας αυξήθηκε πάνω από 30%, ενώ η επένδυση στην εκπαίδευση του προσωπικού ενισχύθηκε κατά σχεδόν 50%. 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος

Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές

Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.

https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής

Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή»,  οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο,  σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού,  να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.

Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.

Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου,  θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.

Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις.  Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ