ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Ψήφο εμπιστοσύνης» στην Ελλάδα δίνει η Vogue Aυστραλίας
«Ψήφο εμπιστοσύνης» στην Ελλάδα δίνει η Vogue Aυστραλίας στο νέο εκτενές αφιέρωμα της που προτείνει τα καλύτερα Ελληνικά νησιά για το 2023 https://www.vogue.com.au/travel/destinations/greek-islands/image-gallery/ad8762f8e06c2589ae664c907d211bf7. «Δεν υπάρχει περιοχή στον κόσμο που να είναι πιο ευλογημένη από τους θεούς όπως η Ελλάδα», αναφέρει το δημοφιλές περιοδικό μόδας, ενώ καταλήγει πως «διεθνείς προορισμοί άλλων χωρών όπως το Αμάλφι δεν μπορούν καν να συγκριθούν με τις συγκλονιστικές παραλίες και το εύρος των εμπειριών που προσφέρουν οι Ελληνικοί προορισμοί». Σύμφωνα με τον κατάλογο της Vogue Αυστραλίας, η Σίφνος κατέχει την κορυφή ως το τυπικό παράδειγμα αρμονικής Κυκλαδικής αρχιτεκτονικής. Το Καστελόριζο, η Σύρος, η Χίος, η Πάτμος, η Μήλος, η Φολέγανδρος, η Αμοργός, η Πάρος και η Αστυπάλαια συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Στις επόμενες θέσεις βρίσκονται η Τήνος, η Ζάκυνθος, η Κεφαλονιά, οι Παξοί, η Κέρκυρα, η Ιθάκη, η Μύκονος, η Θάσος και η Λευκάδα. Η λίστα της Vogue με τα προτεινόμενα νησιά ολοκληρώνεται με την Υδρα, τη Νάξο, την Κρήτη, τη Σαντορίνη, τη Σέριφο, τη Σύμη, την Πολύαιγο, τη Ρόδο και τη Σκόπελο. Ως προς τη δυναμική της Αυστραλιανής αγοράς σημειώνεται πως σύμφωνα με το Βαρόμετρο Μακρινών Αγορών που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων, η Ελλάδα για το προσεχές διάστημα συμπεριλαμβάνεται στις δέκα πρώτες επιλογές διακοπών για τον διεθνή τουρισμό από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Βραζιλία, τέσσερις μακρινές αγορές που εμφανίζουν υψηλή κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη και μεγάλη μέση διάρκεια παραμονής. Ειδικά στις προτιμήσεις των Αυστραλών, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο δημοφιλέστερο προορισμό.
Εκπρόσωποι προορισμών του καταλόγου της Vogue δηλώνουν στο ΑΠΕ – ΜΠΕ:
«Η Πάτμος εκπέμπει μια ιδιαίτερη ενέργεια που εμπνέει καλλιτέχνες, συγγραφείς και ταξιδιώτες. Αναδεικνύουμε όλα εκείνα τα συστατικά της μοναδικότητας του νησιού της Αποκάλυψης, όπως τα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO και τη μαγευτική φύση. Παράλληλα όμως αναβαθμίζουμε το τουριστικό προϊόν μας όπως για παράδειγμα μέσα από τη φροντίδα και πρόβλεψη για τη ναυαγοσωστική κάλυψη στις πολυσύχναστες παραλίες μας, τα έργα υποδομής και το οδικό δίκτυο», εξηγεί ο Δήμαρχος Πάτμου Λευτέρης Πέντες.
«Η Σκόπελος έχει εξελιχθεί σε πόλο έλξης και για μακρινούς διεθνείς ταξιδιώτες. Οι πρωτότυπες μουσικές εκδρομές Mamma Mia και η μύηση στα παραδοσιακά προϊόντα και τη γαστρονομία του νησιού ενθουσιάζουν τους επισκέπτες μας από το εξωτερικό. Σκανδιναβοί, Ολλανδοί, Βρετανοί και τουρίστες από άλλες αγορές έχουν ξεκινήσει ήδη να επισκέπτονται τη Σκόπελο από τον Μάιο», πρόθεσε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου, Γιάννα Ευσταθίου.
«Τα τελευταία χρόνια διευρύνουμε το κάλεσμα μας σε νέες – αναδυόμενες αγορές οι οποίες εξελίσσονται σε μεγάλους τροφοδότες του διεθνούς τουρισμού. Δεν είναι τυχαίο πως μεγάλα ΜΜΕ από Βραζιλία και Αυστραλία δείχνουν το ενδιαφέρον τους για την πεταλούδα του Αιγαίου, μέσα από τις πρωτοβουλίες που παίρνουμε. Άλλωστε, οι δράσεις που υλοποιούμε και προγραμματίζουμε και που στοχεύουν ώστε τα επόμενα χρόνια να καταστεί η Αστυπάλαια αειφόρο νησί, βοηθάνε προς την κατεύθυνση αυτή», δήλωσε ο Δήμαρχος Αστυπάλαιας Νίκος Κομηνέας.
«Η πληρότητα στα καταλύματα της Νάξου κατά το περασμένο τριήμερο εκτιμάται πως ανήλθε στο 80%. Παρά το υψηλό μεταφορικό και ενεργειακό κόστος της εποχής, οι υπηρεσίες που παρέχουν οι τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού είναι πολύ ποιοτικές και ταυτόχρονα ανταγωνιστικές. Ταυτοχρονα το αφήγημα μας επεκτείνεται, απευθυνόμενοι σε ταξιδιώτες από Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και άλλες αγορές», επεσήμανε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Βαγγέλης Κατσαράς.
«Η Σίφνος προσελκύει ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Η Αυστραλία είναι μια αγορά που έλκεται από τα μοναδικά χαρακτηριστικά του νησιού που προβάλλουμε διεθνώς όπως η γαστρονομία, η πλούσια παράδοση, το φυσικό κάλλος, η αγγειοπλαστική και οι πολιτιστικές μας εκδηλώσεις από τις οποίες ξεχωρίζουν η αναβίωση των αρχαίων πύργων και το φεστιβάλ Κυκλαδικής γαστρονομίας Νικόλαος Τσελεμεντές», τόνισε η Δήμαρχος Σίφνου Μαρία Ναδάλη
Κωστής Χαλκιαδάκης
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος
Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές
Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.
https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή», οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο, σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού, να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.
Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.
Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.
Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ5 ημέρες ago
Ηλεκτρικό ρεύμα: Στο τραπέζι η ενεργοποίηση του μηχανισμού ανάκτησης εσόδων με στόχο τη στήριξη τιμολογίων
-
ΔΙΕΘΝΗ3 ημέρες ago
Κυρ. Μητσοτάκης: Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να μεταμορφώσει τη χώρα μας
-
ΔΙΕΘΝΗ5 ημέρες ago
Πολύνεκροι βομβαρδισμοί του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Γαλλία – Η τελική κατάθεση της Ζιζέλ Πελικό: Αυτή είναι δίκη δειλών, είμαι ψυχικά εξαντλημένη
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες ago
Φιλοθέη: Διαρρήκτες προσπάθησαν να εισβάλουν σε σπίτι Αμερικανού διπλωμάτη
-
ΔΙΕΘΝΗ5 ημέρες ago
Φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες ago
Ο καιρός τύπου «Π» φέρνει βροχές, καταιγίδες και χιόνια στα ορεινά – Σε υψηλά επίπεδα η θερμοκρασία
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ5 ημέρες ago
Ο Τσιτσιπάς παρέμεινε στο Νο 11 του κόσμου