Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Καλαμάτα: «Ο γιος μου είχε μάθει διάφορα για τη γυναίκα του» προκαλεί η μητέρα του 41χρονου που κατακρεούργησε την 39χρονη σύζυγό του με 45 μαχαιριές

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Ο γιος μου είχε μάθει διάφορα το τελευταίο διάστημα για τη γυναίκα του», με τα λόγια αυτά, που προκαλούν οργή, η μητέρα του 41χρονου γυναικοκτόνου στην Καλαμάτα προσπαθεί να δικαιολογήσει τον γιο της που με 45 μαχαιριές κατέσφαξε την 39χρονη σύζυγό του και μητέρα των δύο τους παιδιών τα ξημερώματα της Δευτέρας (1.6.26).

Με τα νέα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας να σοκάρουν, ο 41χρόνος ετοιμάζει την απολογία καθώς αύριο αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα στην Καλαμάτα ενώ την ίδια ώρα φίλοι και συγγενείς της αδικοχαμένης Βασιλικής ετοιμάζονται να την αποχαιρετίσουν.

Ο 41χρονος και η 39χρoνη διατηρούσαν σχέση από τα εφηβικά τους χρόνια με την αγάπη τους να επισφραγίζεται με τον γάμο τους και τη γέννηση των δύο τους κοριτσιών που σήμερα είναι 10 και 6 ετών.

Ωστόσο τα σύννεφα στη σχέση τους σύμφωνα με φίλους της 39χρονης ήρθαν όταν απέκτησε το ζευγάρι και την μικρότερη κόρη τους και πύκνωσαν τους τελευταίους μήνες.

Οι εκμυστηρεύσεις της αδικοχαμένης γυναίκας σε οικεία της πρόσωπα για κακοποιητικές συμπεριφορές από τον σύζυγο της αλλά και οι συχνοί τσακωμοί τους που γίνονταν αντικείμενο συζήτησης στη γειτονιά τους ήρθαν να οξύνουν την εκρηκτική κατάσταση που υπήρχε μεταξύ του ζευγαριού από τις πρώτες ημέρες του 2026.

Τελικά, τα ξημερώματα της 1ης Ιουνίου ο 41χρονος έκοψε το νήμα της ζωής της 39χρονης την οποία κατακρεούργησε μέσα στο υπνοδωμάτιο τους με περισσότερες από 45 μαχαιριές. Ενώπιον του εισαγγελέα αναμένεται πάντως να ισχυριστεί ότι βρισκόταν σε κατάσταση άμυνας.

«Είχε μάθει πολλά πράγματα για τη γυναίκα του»

Η μητέρα του 41χρονου μιλώντας στο newsit.gr  υποστηρίζει ότι ο γιος της είχε μάθει διάφορα για τη γυναίκα του. «Ο γιος μου το τελευταίο διάστημα είχε μάθει πολλά πράγματα για τη γυναίκα του. Σήμερα θα πάω να τον δω, να του μιλήσω. Μας πονάει όλο αυτό που έχει και είμαστε σε άσχημη κατάσταση», αναφέρει η μητέρα του.

Η ίδια δύο εικοσιτετράωρα μετά από την δολοφονία της νύφης της από τα χέρια του γιου της απαντάει και για τα εγγόνια της που βρίσκονται στο νοσοκομείο με τους ειδικούς να στέκονται βράχοι στα παιδιά λέγοντας ότι «εμείς θέλουμε να δούμε τα εγγόνια μας αλλά δεν μας αφήνουν να πάμε».

Ο 41χρονος φέρεται να επιδείκνυε έντονα ζηλότυπη και χειριστική συμπεριφορά απέναντι στη σύζυγό του. Γείτονες αναφέρουν ότι το τελευταίο διάστημα οι εντάσεις και οι καβγάδες του ζευγαριού ήταν συχνοί. Όμως κανείς δεν περίμενε αυτοί οι καβγάδες να οδηγήσουν στην δολοφονία της 39χρονης. Μάλιστα, το πόρισμα του ιατροδικαστή φαίνεται να καταρρίπτει τον ισχυρισμό του 41χρονου ότι βρισκόταν σε άμυνα καθώς το σώμα της φέρει 45 μαχαιριές, εκ των οποίων δύο στο στήθος και μια στην πλάτη που ήταν και οι θανατηφόρες.

Παράλληλα, φίλες της 39χρονης υποστηρίζουν ότι το θύμα τους είχε εκμυστηρευτεί περιστατικά κακοποιητικής συμπεριφοράς, ενώ φέρεται να εξέταζε σοβαρά το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει την οικογενειακή στέγη. Μάλιστα, η Βασιλική προσπαθούσε να βρει μια δουλειά ώστε να μπορεί να είναι ανεξάρτητη. Η ίδια προσπαθούσε να απεγκλωβιστεί από αυτή την κατάσταση τόσο μέσα από τα κρυφά προφίλ στα social media που διατηρούσε γιατί ο 41χρονος δεν την άφηνε όσο και από διάφορες ομάδες που υπήρχαν στην Καλαμάτα.

Σήμερα η κηδεία της 39χρονης, αύριο η απολογία του 41χρονου

Ο 41χρονος οδηγήθηκε ενώπιον του εισαγγελέα, ο οποίος του άσκησε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, ενδοοικογενειακή βία και παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων. Ο κατηγορούμενος ζήτησε και έλαβε προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί στην ανακρίτρια αύριο Πέμπτη.

Σήμερα στις 19:00 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η κηδεία της μητέρας των δύο παιδιών. Η οικογένεια της ίδιας δεν έχει την οικονομική δυνατότητα και τα έξοδα θα καλυφθούν από ιδιώτες της Καλαμάτας, καθώς η αδελφή της δεν ήθελε να πληρωθούν τα έξοδα από την οικογένεια του δολοφόνου της αδερφής της.

NEWSIT

https://www.newsit.gr/ellada/kalamata-o-gios-mou-eixe-mathei-diafora-gia-ti-gynaika-tou-prokalei-i-mitera-tou-41xronou-pou-katakreourgise-tin-39xroni-syzygo-tou-me-45-maxairies/4693048/

Continue Reading
Advertisement

ΕΛΛΑΔΑ

Συνελήφθη 45χρονος μελισσοκόμος για την χθεσινή πυρκαγιά στη Φιλοθέη

Συνελήφθη από την Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού, η οποία κινήθηκε άμεσα μετά την χθεσινή πυρκαγιά στο άλσος Βεΐκου στη Φιλοθέη, ένας 45χρονος μελισσοκόμος, ο οποίος, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας είναι υπαίτιος για τη φωτιά.

Ο 45χρονος συνελήφθη χθες το βράδυ στο πλαίσιο του αυτοφώρου και σήμερα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών, ο οποίος είχε ενημερωθεί για την υπόθεση, ενώ σε βάρος του επιβλήθηκε και διοικητικό πρόστιμο ύψους 3.557,81 ευρώ.

Σημειώνεται ότι από την πρώτη στιγμή υπήρχαν μαρτυρίες για την έναρξη της πυρκαγιάς κατά τη διάρκεια του καπνίσματος μελισσών, οι οποίες έκαναν λόγο και για δεύτερο άτομο. Ο 45χρονος μελισσοκόμος, όμως, στην κατάθεσή του ανέφερε ότι ο δεύτερος ήταν κάποιος τον οποίο δεν γνωρίζει, που προσπάθησε να τον βοηθήσει και δεν έχει σχέση με την πυρκαγιά.

Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική, ο μελισσοκόμος είναι ο 69ος που συλλαμβάνεται από την 1η Ιανουαρίου έως και την 4η Ιουνίου 2026, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, για εμπρησμό από αμέλεια. Συνολικά έχουν επιβληθεί 393 διοικητικά πρόστιμα, ύψους 367.695,645 ευρώ.

Υπογραμμίζεται επίσης ότι η ΔΑΕΕ και οι ανακριτικές υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος παραμένουν σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα, πραγματοποιώντας συνεχείς ελέγχους και προχωρώντας άμεσα στην απόδοση ευθυνών σε περιπτώσεις παραβάσεων της ισχύουσας νομοθεσίας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Συνελήφθη η Έλενα Τοπαλίδου για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ – 3 φορές πάνω από το όριο η ποσότητα που είχε καταναλώσει

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συνελήφθη και οδηγείται στο Αυτόφωρο, η γνωστή χορεύτρια Έλενα Τοπαλίδου καθώς όπως διαπιστώθηκε, μετά από έλεγχο της τροχαίας, είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, 3 φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο.

Όπως αποκαλύπτει το newsit.gr, η Έλενα Τοπαλίδου συνελήφθη στις 02:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής (05.06.2026) επί της Πατησίων. Οι αστυνομικοί ακινητοποίησαν το όχημά της για να προχωρήσουν σε έλεγχο, υποβάλλοντάς την σε αλκοτέστ για να διαπιστώσουν την ποσότητα αλκοόλ που είχε καταναλώσει.

Κατά την πρώτη μέτρηση, το αλκοτέστ έδειξε 0,80 mg/lt ενώ κατά τη δεύτερη, 0,77 mg/lt με όριο τα 0,25 mg/lt.

Αμέσως την συνέλαβαν και λίγα λεπτά πριν τις 11:00 οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο.

NEWSIT

https://www.newsit.gr/ellada/synelifthi-i-elena-topalidou-gia-odigisi-ypo-tin-epireia-alkool-3-fores-pano-apo-to-orio-i-posotita-pou-eixe-katanalosei/4695086/?utm_source=nst&utm_medium=sidebar&utm_campaign=sb&utm_id=1

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: Στο μικροσκόπιο των αρχών ηχογραφήσεις με την 39χρονη που βρέθηκαν στο γραφείο του δράστη

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την δολοφονία της 39χρονης στην Καλαμάτα από τον σύζυγό της συνεχίζει να ερευνά η αστυνομία και στο μικροσκόπιο των αρχών βρίσκονται κάποιες ηχητικές καταγραφές.

Η δολοφονία στην Καλαμάτα έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία με τις αρχές να έχουν εντοπίσει ηχητικές καταγραφές της συζύγου του 41χρονου κατηγορούμενου, οι οποίες ενδέχεται να ρίξουν φως στα κίνητρα και τις συνθήκες που οδήγησαν στο έγκλημα.

Ο καθ’ ομολογία δράστης της δολοφονίας ζήτησε προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί αύριο Σάββατο (06.06.2026).

Καθοριστικό ρόλο στην απόφαση για το αίτημα αναβολής φαίνεται να έπαιξαν τα νέα στοιχεία που έχουν ενταχθεί στη δικογραφία. Και αυτό γιατί η πραγματογνωμοσύνη της ιατροδικαστικής εξέτασης έφτασε στην υπεράσπιση μόλις το πρωί της προηγούμενης ημέρας, γεγονός που, όπως υποστήριξε, δεν άφησε επαρκή χρόνο για τη μελέτη της.

Κατά την προανάκριση αστυνομικοί βρήκαν ηχητικές καταγραφές σε ηλεκτρονικό υπολογιστή που βρισκόταν στο γραφείο όπου εργαζόταν ο κατηγορούμενος. Σε αυτές περιλαμβάνονται συνομιλίες της συζύγου του, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει αποσαφηνιστεί με ποιον τρόπο πραγματοποιούνταν η καταγραφή τους.

Οι έρευνες των Αρχών συνεχίζονται τόσο στον χώρο εργασίας του 41χρονου όσο και στο σπίτι όπου διέμενε το ζευγάρι.

Την ίδια στιγμή, έχουν κατασχεθεί και αποσταλεί για εξέταση στα εγκληματολογικά εργαστήρια ηλεκτρονικοί υπολογιστές, usb και λοιπά ψηφιακά τεκμήρια. Η αξιολόγηση των συγκεκριμένων ευρημάτων κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς ενδέχεται να αναδείξει στοιχεία που θα συμβάλουν στη διερεύνηση του κατά πόσο το έγκλημα ήταν προσχεδιασμένο, αλλά και να ρίξει φως στα κίνητρα του δράστη.

Τα στοιχεία φαίνεται ότι ενισχύουν το σενάριο ότι ο 41χρονος είχε αναπτύξει έντονη εμμονή προς τη σύζυγό του. Παράλληλα, διαπιστώνεται διαφοροποίηση στην εκδοχή των γεγονότων που παρουσιάζει ο κατηγορούμενος. Αρχικά είχε ισχυριστεί ότι ξύπνησε και βρέθηκε αντιμέτωπος με μια κατάσταση που κατέληξε στο έγκλημα. Τώρα αναφέρει ότι είχε προηγηθεί έντονη λογομαχία μεταξύ των δύο συζύγων πριν από τη δολοφονία.

Οι αστυνομικές έρευνες συνεχίζονται με αμείωτη ένταση και οι αρμόδιες Αρχές δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να προκύψουν νέα καθοριστικά στοιχεία το προσεχές διάστημα. Από την απολογία του 41χρονου αύριο (06.06.2026) αναμένεται να δοθούν απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα που εξακολουθούν να παραμένουν αναπάντητα στην υπόθεση.

Δημογλίδου: Δεν έφτασε ποτέ στην Αστυνομία καταγγελία για κακοποίηση

Για την υπόθεση μίλησε στην ΕΡΤ η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Κωνσταντία Δημογλίδου, η οποία ανέφερε ότι η Αστυνομία δεν είχε λάβει ποτέ καταγγελία ή δεν είχε κάποια πληροφορία για περιστατικό βίας στην συγκεκριμένη οικογένεια.

«Εδώ είναι ξεκάθαρο ότι υπήρχε περιβάλλον το οποίο γνώριζε ότι η γυναίκα αυτή δεχόταν βία, όχι μόνο σωματική αλλά και ψυχολογική, αρκετά χρόνια πριν συμβεί το περιστατικό. Όμως ποτέ αυτή η πληροφορία δεν έφτασε στην Ελληνική Αστυνομία», ήταν τα λόγια της.

Υπογράμμισε επίσης ότι ίσως η έγκαιρη ενημέρωση των Αρχών να μπορούσε να αποτρέψει την τραγική κατάληξη, επισημαίνοντας πως η μοναδική φορά που η συγκεκριμένη οικογένεια απασχόλησε την Αστυνομία ήταν τον Νοέμβριο του 2025, όταν υπήρξε τηλεφώνημα από φιλικό πρόσωπο που ανησύχησε επειδή η γυναίκα δεν απαντούσε στο κινητό της τηλέφωνο και δεν είχε εμφανιστεί σε προγραμματισμένη δραστηριότητα. Τότε όμως επισήμανε ότι δεν έγινε καμία αναφορά σε περιστατικό κακοποίησης ή ενδοοικογενειακής βίας, ούτε υπήρξε οποιαδήποτε ένδειξη που να δημιουργεί σχετικές υποψίες στους αστυνομικούς.

Σύμφωνα με την Κωνσταντίνα Δημογλίδου, στελέχη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Καλαμάτας που πήγαν στο σπίτι διαπίστωσαν ότι η γυναίκα βρισκόταν μαζί με τα δύο παιδιά της και δεν παρουσίαζε εικόνα που να προκαλεί ανησυχία. Όπως εξήγησε οι αστυνομικοί φρόντισαν να την απομονώσουν από τα παιδιά της προκειμένου να συνομιλήσουν μαζί της ιδιαιτέρως, χωρίς όμως να προκύψει οποιοδήποτε στοιχείο που να παραπέμπει σε κακοποιητική συμπεριφορά.

«Η σορός ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση», ανέφερε, διευκρινίζοντας ότι οι πληροφορίες που διαθέτει μέχρι στιγμής η Αστυνομία έχουν δοθεί προφορικά από την αρμόδια ιατροδικαστική υπηρεσία και αναμένεται να αποσαφηνιστούν με την ολοκλήρωση της πλήρους ιατροδικαστικής έκθεσης.

Τέλος, επανέλαβε ότι από τα έως τώρα στοιχεία προκύπτει πως τα παιδιά της οικογένειας δεν είχαν καταναλώσει οποιαδήποτε ουσία, κάτι που, όπως είπε, θεωρείται βέβαιο από την έρευνα των Αρχών.

NEWSIT

https://www.newsit.gr/ellada/gynaikoktonia-stin-kalamata-sto-mikroskopio-ton-arxon-ixografiseis-me-tin-39xroni-pou-vrethikan-sto-grafeio-tou-drasti/4694998/?utm_source=nst&utm_medium=sidebar&utm_campaign=sb&utm_id=2

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ