Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Καλαμάτα: «Η Βασιλική είχε ψεύτικο προφίλ γιατί ο Άγγελος την ζήλευε» λέει φίλη της 39χρονης που δολοφονήθηκε από τον σύζυγό της

«Είχε ψεύτικο προφίλ γιατί ο Άγγελος την ζήλευε. Η Βασιλική ήταν ένα απ’ τα καλύτερα παιδιά, ήταν γεμάτη ζωή και χαμόγελο» λέει φίλη του 39χρονου θύματος της γυναικοκτονίας στην Καλαμάτα τα ξημερώματα της Δευτέρας (1.6.26).

Μουδιασμένοι παραμένουν οι κάτοικοι της Καλαμάτας από τη στυγερή γυναικοκτονία με θύμα την 39χρονη μητέρα των δύο κοριτσιών ηλικίας 6 και 10 ετών μέσα στο διαμέρισμα στο οποίο διέμενε μαζί με τον άντρα της. Από εχθές που έγινε γνωστή η είδηση φίλοι και συγγενείς του ζευγαριού παραμένουν βυθισμένοι στη θλίψη και δεν μπορούν να το συνειδητοποιήσουν.

Φίλη της 39χρονης μιλάει στο newsit.gr για την αδικοχαμένη Βασιλική λεγοντας ότι ήταν ενας υπεροχος άνθρωπος.

«Η Βασιλική ήταν ένα απ’ τα καλύτερα παιδιά. Ήταν ένα παιδί γεμάτο ζωή, γεμάτο χαμόγελο. Είχε δύο υπέροχα πλασματάκια. Ανήκε στις χαριστικές  ομάδες που έχουμε εδώ στην Καλαμάτα. Δεν μας έδειξε ποτέ μα ποτέ ότι υπήρχαν προβλήματα με τον Άγγελο στο σπίτι της. Τον Άγγελο, δυστυχώς, 18 χρόνια που είμαι στην Καλαμάτα τον γνώριζα γιατί ήταν ο πρώτος μου λογιστής που είχα απευθυνθεί. Φαινόταν από την αρχή ότι ήταν πολύ μυστήριος, πολλά τηλέφωνα στο χέρι, πολλά πράγματα», λέει η φίλη της στο newsit.gr.

Ο 41χρονος φαίνεται να ζήλευε την γυναίκα του και δεν άφηνε την 39χρονη να έχει social media ενώ πολλές φορές δεν της επέτρεπε να συναντηθεί με γνωστούς της.

«Τη γνώρισα πάντα με ένα χαμόγελο, οπότε δεν μπορούσε να καταλάβει κανένας το τι πέρναγε. Ήξερε να κρύβει καλά τα συναισθήματά της. Στίγματα δεν είχαν δείξει. Τώρα αυτά που λένε οι γείτονες, τον τελευταίο μήνα και τέτοια, τόσο καιρό δηλαδή που μένανε εκεί πέρα που μένανε, δεν ακούγανε κάτι; Η Βασιλική είχε ψεύτικο προφίλ γιατί δεν την άφηνε ο Άγγελος να έχει προφίλ. Τη ζήλευε. Έλεγε ψέματα ότι έχει γκόμενους. Η Βασιλική ήταν ένα κορίτσι το οποίο ήταν γυμναστήριο, σχολή χορού, να ασχολείται με τα παιδιά της και τίποτα περισσότερο», αναφέρει.

Μια ακόμα φίλη μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook θέλησε να αποχαιρετήσει την δικής Βάσω με γράφοντας «δεν σου άξιζε τέτοιος θάνατος, ήσουν δυνατή ειχες ολόκληρη ζωή μπροστά σου».

Συγκλονίζουν τα μηνύματα – «Γιατί δεν μου μίλησες;»

Η άτυχη 39χρονη πέρα από το χορό που της άρεσε πολύ και πήγαινε τρεις φορές την εβδομάδα σε σχολή χορού, ήταν και μέλος σε ομάδες που είχαν δημιουργήσει μαμάδες στην Καλαμάτα για να μπορούν να βοηθάνε η μια την άλλη.

Από χθες σε αυτές τις ομάδες τα μηνύματα για την 39χρονη της έχουν κατακλύσει.

Το newsit.gr παρουσιάζει μερικά από αυτα τα μηνύματα. «Κορίτσι μου τόσες φορές μου είχες ζητήσει βοήθεια και στην έδωσα απλόχερα τώρα γιατί δεν μου μίλησες», αναφέρει σε ένα από αυτά.

Ένα άλλο μέλος της ομάδας αναφέρει: «Με το που συνειδητοποίησα ότι είσαι εσύ πάγωσα. Η απουσία της μάς υπενθυμίζει με τον πιο σκληρό τρόπο ότι η βία δεν είναι κάτι μακρινό που συμβαίνει “κάπου αλλού”. Μπορεί να αγγίξει τη δική μας γειτονιά, τη δική μας παρέα, τους δικούς μας ανθρώπους. Αυτές τις μέρες ας κρατήσουμε στη σκέψη μας την ίδια και την οικογένειά της. Και ας δεσμευτούμε ότι θα συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας με σεβασμό, ενσυναίσθηση και μηδενική ανοχή σε κάθε μορφή βίας».

«Κορίτσι μου, τόσες φορές μου είχες ζητήσει βοήθεια και στην έδωσα απλόχερα, τώρα γιατί δεν μου μίλησες; Το ίδιο θα έκανα κι πάλι για να σε σώσω. Όταν συνειδητοποίησα ότι είσαι εσύ πάγωσα, όλη μέρα είμαι στα χαμένα…» αναφέρει.

NEWSIT

https://www.newsit.gr/ellada/kalamata-i-vasiliki-eixe-pseytiko-profil-giati-o-aggelos-tin-zileye-leei-fili-tis-39xronis-pou-dolofonithike-apo-ton-syzygo-tis/4692206/

Continue Reading
Advertisement

ΕΛΛΑΔΑ

Συνελήφθη 45χρονος μελισσοκόμος για την χθεσινή πυρκαγιά στη Φιλοθέη

Συνελήφθη από την Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού, η οποία κινήθηκε άμεσα μετά την χθεσινή πυρκαγιά στο άλσος Βεΐκου στη Φιλοθέη, ένας 45χρονος μελισσοκόμος, ο οποίος, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας είναι υπαίτιος για τη φωτιά.

Ο 45χρονος συνελήφθη χθες το βράδυ στο πλαίσιο του αυτοφώρου και σήμερα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών, ο οποίος είχε ενημερωθεί για την υπόθεση, ενώ σε βάρος του επιβλήθηκε και διοικητικό πρόστιμο ύψους 3.557,81 ευρώ.

Σημειώνεται ότι από την πρώτη στιγμή υπήρχαν μαρτυρίες για την έναρξη της πυρκαγιάς κατά τη διάρκεια του καπνίσματος μελισσών, οι οποίες έκαναν λόγο και για δεύτερο άτομο. Ο 45χρονος μελισσοκόμος, όμως, στην κατάθεσή του ανέφερε ότι ο δεύτερος ήταν κάποιος τον οποίο δεν γνωρίζει, που προσπάθησε να τον βοηθήσει και δεν έχει σχέση με την πυρκαγιά.

Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική, ο μελισσοκόμος είναι ο 69ος που συλλαμβάνεται από την 1η Ιανουαρίου έως και την 4η Ιουνίου 2026, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, για εμπρησμό από αμέλεια. Συνολικά έχουν επιβληθεί 393 διοικητικά πρόστιμα, ύψους 367.695,645 ευρώ.

Υπογραμμίζεται επίσης ότι η ΔΑΕΕ και οι ανακριτικές υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος παραμένουν σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα, πραγματοποιώντας συνεχείς ελέγχους και προχωρώντας άμεσα στην απόδοση ευθυνών σε περιπτώσεις παραβάσεων της ισχύουσας νομοθεσίας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Συνελήφθη η Έλενα Τοπαλίδου για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ – 3 φορές πάνω από το όριο η ποσότητα που είχε καταναλώσει

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συνελήφθη και οδηγείται στο Αυτόφωρο, η γνωστή χορεύτρια Έλενα Τοπαλίδου καθώς όπως διαπιστώθηκε, μετά από έλεγχο της τροχαίας, είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, 3 φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο.

Όπως αποκαλύπτει το newsit.gr, η Έλενα Τοπαλίδου συνελήφθη στις 02:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής (05.06.2026) επί της Πατησίων. Οι αστυνομικοί ακινητοποίησαν το όχημά της για να προχωρήσουν σε έλεγχο, υποβάλλοντάς την σε αλκοτέστ για να διαπιστώσουν την ποσότητα αλκοόλ που είχε καταναλώσει.

Κατά την πρώτη μέτρηση, το αλκοτέστ έδειξε 0,80 mg/lt ενώ κατά τη δεύτερη, 0,77 mg/lt με όριο τα 0,25 mg/lt.

Αμέσως την συνέλαβαν και λίγα λεπτά πριν τις 11:00 οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο.

NEWSIT

https://www.newsit.gr/ellada/synelifthi-i-elena-topalidou-gia-odigisi-ypo-tin-epireia-alkool-3-fores-pano-apo-to-orio-i-posotita-pou-eixe-katanalosei/4695086/?utm_source=nst&utm_medium=sidebar&utm_campaign=sb&utm_id=1

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: Στο μικροσκόπιο των αρχών ηχογραφήσεις με την 39χρονη που βρέθηκαν στο γραφείο του δράστη

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την δολοφονία της 39χρονης στην Καλαμάτα από τον σύζυγό της συνεχίζει να ερευνά η αστυνομία και στο μικροσκόπιο των αρχών βρίσκονται κάποιες ηχητικές καταγραφές.

Η δολοφονία στην Καλαμάτα έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία με τις αρχές να έχουν εντοπίσει ηχητικές καταγραφές της συζύγου του 41χρονου κατηγορούμενου, οι οποίες ενδέχεται να ρίξουν φως στα κίνητρα και τις συνθήκες που οδήγησαν στο έγκλημα.

Ο καθ’ ομολογία δράστης της δολοφονίας ζήτησε προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί αύριο Σάββατο (06.06.2026).

Καθοριστικό ρόλο στην απόφαση για το αίτημα αναβολής φαίνεται να έπαιξαν τα νέα στοιχεία που έχουν ενταχθεί στη δικογραφία. Και αυτό γιατί η πραγματογνωμοσύνη της ιατροδικαστικής εξέτασης έφτασε στην υπεράσπιση μόλις το πρωί της προηγούμενης ημέρας, γεγονός που, όπως υποστήριξε, δεν άφησε επαρκή χρόνο για τη μελέτη της.

Κατά την προανάκριση αστυνομικοί βρήκαν ηχητικές καταγραφές σε ηλεκτρονικό υπολογιστή που βρισκόταν στο γραφείο όπου εργαζόταν ο κατηγορούμενος. Σε αυτές περιλαμβάνονται συνομιλίες της συζύγου του, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει αποσαφηνιστεί με ποιον τρόπο πραγματοποιούνταν η καταγραφή τους.

Οι έρευνες των Αρχών συνεχίζονται τόσο στον χώρο εργασίας του 41χρονου όσο και στο σπίτι όπου διέμενε το ζευγάρι.

Την ίδια στιγμή, έχουν κατασχεθεί και αποσταλεί για εξέταση στα εγκληματολογικά εργαστήρια ηλεκτρονικοί υπολογιστές, usb και λοιπά ψηφιακά τεκμήρια. Η αξιολόγηση των συγκεκριμένων ευρημάτων κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς ενδέχεται να αναδείξει στοιχεία που θα συμβάλουν στη διερεύνηση του κατά πόσο το έγκλημα ήταν προσχεδιασμένο, αλλά και να ρίξει φως στα κίνητρα του δράστη.

Τα στοιχεία φαίνεται ότι ενισχύουν το σενάριο ότι ο 41χρονος είχε αναπτύξει έντονη εμμονή προς τη σύζυγό του. Παράλληλα, διαπιστώνεται διαφοροποίηση στην εκδοχή των γεγονότων που παρουσιάζει ο κατηγορούμενος. Αρχικά είχε ισχυριστεί ότι ξύπνησε και βρέθηκε αντιμέτωπος με μια κατάσταση που κατέληξε στο έγκλημα. Τώρα αναφέρει ότι είχε προηγηθεί έντονη λογομαχία μεταξύ των δύο συζύγων πριν από τη δολοφονία.

Οι αστυνομικές έρευνες συνεχίζονται με αμείωτη ένταση και οι αρμόδιες Αρχές δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να προκύψουν νέα καθοριστικά στοιχεία το προσεχές διάστημα. Από την απολογία του 41χρονου αύριο (06.06.2026) αναμένεται να δοθούν απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα που εξακολουθούν να παραμένουν αναπάντητα στην υπόθεση.

Δημογλίδου: Δεν έφτασε ποτέ στην Αστυνομία καταγγελία για κακοποίηση

Για την υπόθεση μίλησε στην ΕΡΤ η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Κωνσταντία Δημογλίδου, η οποία ανέφερε ότι η Αστυνομία δεν είχε λάβει ποτέ καταγγελία ή δεν είχε κάποια πληροφορία για περιστατικό βίας στην συγκεκριμένη οικογένεια.

«Εδώ είναι ξεκάθαρο ότι υπήρχε περιβάλλον το οποίο γνώριζε ότι η γυναίκα αυτή δεχόταν βία, όχι μόνο σωματική αλλά και ψυχολογική, αρκετά χρόνια πριν συμβεί το περιστατικό. Όμως ποτέ αυτή η πληροφορία δεν έφτασε στην Ελληνική Αστυνομία», ήταν τα λόγια της.

Υπογράμμισε επίσης ότι ίσως η έγκαιρη ενημέρωση των Αρχών να μπορούσε να αποτρέψει την τραγική κατάληξη, επισημαίνοντας πως η μοναδική φορά που η συγκεκριμένη οικογένεια απασχόλησε την Αστυνομία ήταν τον Νοέμβριο του 2025, όταν υπήρξε τηλεφώνημα από φιλικό πρόσωπο που ανησύχησε επειδή η γυναίκα δεν απαντούσε στο κινητό της τηλέφωνο και δεν είχε εμφανιστεί σε προγραμματισμένη δραστηριότητα. Τότε όμως επισήμανε ότι δεν έγινε καμία αναφορά σε περιστατικό κακοποίησης ή ενδοοικογενειακής βίας, ούτε υπήρξε οποιαδήποτε ένδειξη που να δημιουργεί σχετικές υποψίες στους αστυνομικούς.

Σύμφωνα με την Κωνσταντίνα Δημογλίδου, στελέχη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Καλαμάτας που πήγαν στο σπίτι διαπίστωσαν ότι η γυναίκα βρισκόταν μαζί με τα δύο παιδιά της και δεν παρουσίαζε εικόνα που να προκαλεί ανησυχία. Όπως εξήγησε οι αστυνομικοί φρόντισαν να την απομονώσουν από τα παιδιά της προκειμένου να συνομιλήσουν μαζί της ιδιαιτέρως, χωρίς όμως να προκύψει οποιοδήποτε στοιχείο που να παραπέμπει σε κακοποιητική συμπεριφορά.

«Η σορός ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση», ανέφερε, διευκρινίζοντας ότι οι πληροφορίες που διαθέτει μέχρι στιγμής η Αστυνομία έχουν δοθεί προφορικά από την αρμόδια ιατροδικαστική υπηρεσία και αναμένεται να αποσαφηνιστούν με την ολοκλήρωση της πλήρους ιατροδικαστικής έκθεσης.

Τέλος, επανέλαβε ότι από τα έως τώρα στοιχεία προκύπτει πως τα παιδιά της οικογένειας δεν είχαν καταναλώσει οποιαδήποτε ουσία, κάτι που, όπως είπε, θεωρείται βέβαιο από την έρευνα των Αρχών.

NEWSIT

https://www.newsit.gr/ellada/gynaikoktonia-stin-kalamata-sto-mikroskopio-ton-arxon-ixografiseis-me-tin-39xroni-pou-vrethikan-sto-grafeio-tou-drasti/4694998/?utm_source=nst&utm_medium=sidebar&utm_campaign=sb&utm_id=2

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ