Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Κέρκυρα: Στο νοσοκομείο 12χρονος μετά από επίθεση συμμαθητών του μέσα στο σχολείο

Στο νοσοκoμείο Κέρκυρας μεταφερθηκε ένας 12χρονος μαθητής δημοτικού σχολείου μετά από άγρια επίθεση που δέχτηκε από συμμαθητές του.

Το περιστατικό κατήγγειλε ο πατέρας του 12χρονου μαθητή από την Κέρκυρα υποστηρίζοντας ότι δέχθηκε άγρια σωματική επίθεση από συμμαθητές του μέσα στο σχολικό περιβάλλον, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και να μεταφερθεί στο Νοσοκομείο.

Πρόκεται για περιστατικό που φέρεται να εκτυλίχθηκε την περασμένη Δευτέρα (25.05.2026) με την αστυνομία να έχει ξεκινήσει έρευνες.

Η κατάσταση της υγείας του μαθητή έχει βελτιωθεί, οι γιατροί εμφανίζονται καθησυχαστικοί και σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται σήμερα να πάρει εξιτήριο.

Ο πατέρας του 12χρονου υπέβαλε μήνυση τόσο κατά των εκπαιδευτικών όσο και κατά των γονέων των άλλων παιδιών. Στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, συνελήφθησαν η διευθύντρια και ο υποδιευθυντής του σχολείου, αλλά λίγο αργότερα αφέθηκαν ελεύθεροι με προφορική εντολή του Εισαγγελέα.

NEWSIT

https://www.newsit.gr/ellada/kerkyra-sto-nosokomeio-12xronos-meta-apo-epithesi-symmathiton-tou-mesa-sto-sxoleio/4689178/

Continue Reading
Advertisement

ΕΛΛΑΔΑ

Συνελήφθη 45χρονος μελισσοκόμος για την χθεσινή πυρκαγιά στη Φιλοθέη

Συνελήφθη από την Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού, η οποία κινήθηκε άμεσα μετά την χθεσινή πυρκαγιά στο άλσος Βεΐκου στη Φιλοθέη, ένας 45χρονος μελισσοκόμος, ο οποίος, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας είναι υπαίτιος για τη φωτιά.

Ο 45χρονος συνελήφθη χθες το βράδυ στο πλαίσιο του αυτοφώρου και σήμερα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών, ο οποίος είχε ενημερωθεί για την υπόθεση, ενώ σε βάρος του επιβλήθηκε και διοικητικό πρόστιμο ύψους 3.557,81 ευρώ.

Σημειώνεται ότι από την πρώτη στιγμή υπήρχαν μαρτυρίες για την έναρξη της πυρκαγιάς κατά τη διάρκεια του καπνίσματος μελισσών, οι οποίες έκαναν λόγο και για δεύτερο άτομο. Ο 45χρονος μελισσοκόμος, όμως, στην κατάθεσή του ανέφερε ότι ο δεύτερος ήταν κάποιος τον οποίο δεν γνωρίζει, που προσπάθησε να τον βοηθήσει και δεν έχει σχέση με την πυρκαγιά.

Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική, ο μελισσοκόμος είναι ο 69ος που συλλαμβάνεται από την 1η Ιανουαρίου έως και την 4η Ιουνίου 2026, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, για εμπρησμό από αμέλεια. Συνολικά έχουν επιβληθεί 393 διοικητικά πρόστιμα, ύψους 367.695,645 ευρώ.

Υπογραμμίζεται επίσης ότι η ΔΑΕΕ και οι ανακριτικές υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος παραμένουν σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα, πραγματοποιώντας συνεχείς ελέγχους και προχωρώντας άμεσα στην απόδοση ευθυνών σε περιπτώσεις παραβάσεων της ισχύουσας νομοθεσίας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Συνελήφθη η Έλενα Τοπαλίδου για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ – 3 φορές πάνω από το όριο η ποσότητα που είχε καταναλώσει

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συνελήφθη και οδηγείται στο Αυτόφωρο, η γνωστή χορεύτρια Έλενα Τοπαλίδου καθώς όπως διαπιστώθηκε, μετά από έλεγχο της τροχαίας, είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, 3 φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο.

Όπως αποκαλύπτει το newsit.gr, η Έλενα Τοπαλίδου συνελήφθη στις 02:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής (05.06.2026) επί της Πατησίων. Οι αστυνομικοί ακινητοποίησαν το όχημά της για να προχωρήσουν σε έλεγχο, υποβάλλοντάς την σε αλκοτέστ για να διαπιστώσουν την ποσότητα αλκοόλ που είχε καταναλώσει.

Κατά την πρώτη μέτρηση, το αλκοτέστ έδειξε 0,80 mg/lt ενώ κατά τη δεύτερη, 0,77 mg/lt με όριο τα 0,25 mg/lt.

Αμέσως την συνέλαβαν και λίγα λεπτά πριν τις 11:00 οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο.

NEWSIT

https://www.newsit.gr/ellada/synelifthi-i-elena-topalidou-gia-odigisi-ypo-tin-epireia-alkool-3-fores-pano-apo-to-orio-i-posotita-pou-eixe-katanalosei/4695086/?utm_source=nst&utm_medium=sidebar&utm_campaign=sb&utm_id=1

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: Στο μικροσκόπιο των αρχών ηχογραφήσεις με την 39χρονη που βρέθηκαν στο γραφείο του δράστη

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την δολοφονία της 39χρονης στην Καλαμάτα από τον σύζυγό της συνεχίζει να ερευνά η αστυνομία και στο μικροσκόπιο των αρχών βρίσκονται κάποιες ηχητικές καταγραφές.

Η δολοφονία στην Καλαμάτα έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία με τις αρχές να έχουν εντοπίσει ηχητικές καταγραφές της συζύγου του 41χρονου κατηγορούμενου, οι οποίες ενδέχεται να ρίξουν φως στα κίνητρα και τις συνθήκες που οδήγησαν στο έγκλημα.

Ο καθ’ ομολογία δράστης της δολοφονίας ζήτησε προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί αύριο Σάββατο (06.06.2026).

Καθοριστικό ρόλο στην απόφαση για το αίτημα αναβολής φαίνεται να έπαιξαν τα νέα στοιχεία που έχουν ενταχθεί στη δικογραφία. Και αυτό γιατί η πραγματογνωμοσύνη της ιατροδικαστικής εξέτασης έφτασε στην υπεράσπιση μόλις το πρωί της προηγούμενης ημέρας, γεγονός που, όπως υποστήριξε, δεν άφησε επαρκή χρόνο για τη μελέτη της.

Κατά την προανάκριση αστυνομικοί βρήκαν ηχητικές καταγραφές σε ηλεκτρονικό υπολογιστή που βρισκόταν στο γραφείο όπου εργαζόταν ο κατηγορούμενος. Σε αυτές περιλαμβάνονται συνομιλίες της συζύγου του, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει αποσαφηνιστεί με ποιον τρόπο πραγματοποιούνταν η καταγραφή τους.

Οι έρευνες των Αρχών συνεχίζονται τόσο στον χώρο εργασίας του 41χρονου όσο και στο σπίτι όπου διέμενε το ζευγάρι.

Την ίδια στιγμή, έχουν κατασχεθεί και αποσταλεί για εξέταση στα εγκληματολογικά εργαστήρια ηλεκτρονικοί υπολογιστές, usb και λοιπά ψηφιακά τεκμήρια. Η αξιολόγηση των συγκεκριμένων ευρημάτων κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς ενδέχεται να αναδείξει στοιχεία που θα συμβάλουν στη διερεύνηση του κατά πόσο το έγκλημα ήταν προσχεδιασμένο, αλλά και να ρίξει φως στα κίνητρα του δράστη.

Τα στοιχεία φαίνεται ότι ενισχύουν το σενάριο ότι ο 41χρονος είχε αναπτύξει έντονη εμμονή προς τη σύζυγό του. Παράλληλα, διαπιστώνεται διαφοροποίηση στην εκδοχή των γεγονότων που παρουσιάζει ο κατηγορούμενος. Αρχικά είχε ισχυριστεί ότι ξύπνησε και βρέθηκε αντιμέτωπος με μια κατάσταση που κατέληξε στο έγκλημα. Τώρα αναφέρει ότι είχε προηγηθεί έντονη λογομαχία μεταξύ των δύο συζύγων πριν από τη δολοφονία.

Οι αστυνομικές έρευνες συνεχίζονται με αμείωτη ένταση και οι αρμόδιες Αρχές δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να προκύψουν νέα καθοριστικά στοιχεία το προσεχές διάστημα. Από την απολογία του 41χρονου αύριο (06.06.2026) αναμένεται να δοθούν απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα που εξακολουθούν να παραμένουν αναπάντητα στην υπόθεση.

Δημογλίδου: Δεν έφτασε ποτέ στην Αστυνομία καταγγελία για κακοποίηση

Για την υπόθεση μίλησε στην ΕΡΤ η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Κωνσταντία Δημογλίδου, η οποία ανέφερε ότι η Αστυνομία δεν είχε λάβει ποτέ καταγγελία ή δεν είχε κάποια πληροφορία για περιστατικό βίας στην συγκεκριμένη οικογένεια.

«Εδώ είναι ξεκάθαρο ότι υπήρχε περιβάλλον το οποίο γνώριζε ότι η γυναίκα αυτή δεχόταν βία, όχι μόνο σωματική αλλά και ψυχολογική, αρκετά χρόνια πριν συμβεί το περιστατικό. Όμως ποτέ αυτή η πληροφορία δεν έφτασε στην Ελληνική Αστυνομία», ήταν τα λόγια της.

Υπογράμμισε επίσης ότι ίσως η έγκαιρη ενημέρωση των Αρχών να μπορούσε να αποτρέψει την τραγική κατάληξη, επισημαίνοντας πως η μοναδική φορά που η συγκεκριμένη οικογένεια απασχόλησε την Αστυνομία ήταν τον Νοέμβριο του 2025, όταν υπήρξε τηλεφώνημα από φιλικό πρόσωπο που ανησύχησε επειδή η γυναίκα δεν απαντούσε στο κινητό της τηλέφωνο και δεν είχε εμφανιστεί σε προγραμματισμένη δραστηριότητα. Τότε όμως επισήμανε ότι δεν έγινε καμία αναφορά σε περιστατικό κακοποίησης ή ενδοοικογενειακής βίας, ούτε υπήρξε οποιαδήποτε ένδειξη που να δημιουργεί σχετικές υποψίες στους αστυνομικούς.

Σύμφωνα με την Κωνσταντίνα Δημογλίδου, στελέχη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Καλαμάτας που πήγαν στο σπίτι διαπίστωσαν ότι η γυναίκα βρισκόταν μαζί με τα δύο παιδιά της και δεν παρουσίαζε εικόνα που να προκαλεί ανησυχία. Όπως εξήγησε οι αστυνομικοί φρόντισαν να την απομονώσουν από τα παιδιά της προκειμένου να συνομιλήσουν μαζί της ιδιαιτέρως, χωρίς όμως να προκύψει οποιοδήποτε στοιχείο που να παραπέμπει σε κακοποιητική συμπεριφορά.

«Η σορός ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση», ανέφερε, διευκρινίζοντας ότι οι πληροφορίες που διαθέτει μέχρι στιγμής η Αστυνομία έχουν δοθεί προφορικά από την αρμόδια ιατροδικαστική υπηρεσία και αναμένεται να αποσαφηνιστούν με την ολοκλήρωση της πλήρους ιατροδικαστικής έκθεσης.

Τέλος, επανέλαβε ότι από τα έως τώρα στοιχεία προκύπτει πως τα παιδιά της οικογένειας δεν είχαν καταναλώσει οποιαδήποτε ουσία, κάτι που, όπως είπε, θεωρείται βέβαιο από την έρευνα των Αρχών.

NEWSIT

https://www.newsit.gr/ellada/gynaikoktonia-stin-kalamata-sto-mikroskopio-ton-arxon-ixografiseis-me-tin-39xroni-pou-vrethikan-sto-grafeio-tou-drasti/4694998/?utm_source=nst&utm_medium=sidebar&utm_campaign=sb&utm_id=2

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ