ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Νέο πολυτελές ξενοδοχείο στη Χαλκιδική από την Zeus International Hotels & Resorts – Επένδυση άνω των 50 εκατ. ευρώ
Ένα νέο πολυτελές ξενοδοχείο προστίθεται στο «χαρτοφυλάκιο» της Χαλκιδικής, καθώς η Zeus International Hotels & Resorts ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας του πενταστερου Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στην περιοχή της Κασσάνδρας. Το νέο ξενοδοχείο είναι το πρώτο μέλος των Registry Collection Hotels στην Ευρώπη και το άνοιγμά του αποτελεί καρπό συνεργασίας της Zeus με τη Wyndham Hotels & Resorts.
Όπως τονίστηκε στη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης το Αjul «ξεχωρίζει για το παρθένο, γαλήνιο περιβάλλον μέσα στο οποίο βρίσκεται, αλλά και τις “ultra-all-inclusive” παροχές του». Συγκεκριμένα βρίσκεται έξω από την Αγία Παρασκευή, ένα καταπράσινο χωριό στη χερσόνησο της Κασσάνδρας, με πευκοδάση, ιαματικά λουτρά και μια παραδεισένια, ιδιωτική βοτσαλωτή παραλία.
Πρόκειται για μια επένδυση που ξεπερνάει τα 50 εκατ. ευρώ και στόχος είναι να αποτελέσει πόλο έλξης για πελάτες των Βαλκανίων αλλά και των Ευρωπαίων πολιτών. Σε κάθε περίπτωση το νέο πολυτελές ξενοδοχείο αναμένεται να αποτελέσει τόπο διακοπών και Ελλήνων επισκεπτών.
Σε ό,τι αφορά το Ajul Luxury Hotel & Spa Resort, αυτό αποτελείται από συνολικά 171 δωμάτια, μπανγκαλόου, σουίτες και διαθέτει, όπως αναφέρεται, τις μεγαλύτερες βίλες στην περιοχή της Χαλκιδικής με ιδιωτική πισίνα.
Το Ajul βρίσκεται σε μια περιοχή που από την αρχαιότητα ήταν ξακουστή για τα ιαματικά λουτρά της και τις υπόγειες πηγές που αναβλύζουν και φτάνουν ως τη θάλασσα μέσα από τα βράχια. Αυτό το ταξίδι θεραπείας και αναζωογόνησης, όπως τονίστηκε, προσφέρεται στους επισκέπτες του ξενοδοχείου μέσα από μια πληθώρα θεραπειών σώματος και προσώπου στο Spa & Fitness center, που αξιοποιεί τα ευεργετικά νερά, μαζί με φυσικές θεραπείες. Θερμαινόμενη πισίνα, σάουνα, τζακούζι, μασάζ, έμπειροι θεραπευτές, ελαιόλαδο, βούτυρο καριτέ, σπάνια βότανα και αγριολούλουδα, συνθέτουν την απόλυτη εμπειρία ευεξίας και χαλάρωσης, σε απόλυτη αρμονία με τη Φύση.
Εκτός αυτών, «το Ajul εγγυάται γαστρονομικές εμπειρίες και εστίαση στην τελειότητα, μέσα από local και farm to table προτάσεις στα 3 εστιατόρια που διαθέτει (Infinity, Thimari και Ambrosia). Μεσογειακή κουζίνα και τοπικά πιάτα, φρούτα και λαχανικά από την εύφορη γη της Χαλκιδικής, το ξακουστό μέλι της και τα ασυναγώνιστα ψάρια της, βότανα και μυρωδικά από τους καταπράσινους κήπους του ξενοδοχείου προσκαλούν τους επισκέπτες σε ένα συναρπαστικό ταξίδι γεύσεων», όπως προστίθεται.
Για τους πιο δραστήριους και περιπετειώδεις επισκέπτες το Ajul Luxury Hotel & Spa Resort προσφέρει επίσης δύο γήπεδα τένις, ένα γήπεδο μπάσκετ, ένα γήπεδο beach volley, καθώς και ένα adventure park με κατάλληλες εγκαταστάσεις και τον απαραίτητο εξοπλισμό για δραστηριότητες, όπως πύργος αναρρίχησης, mini soccer, τοξοβολία αλλά φυσικά και υπαίθριες δραστηριότητες (ποδηλασία, πεζοπορία), όπως και θαλάσσια σπορ. Μια ιδιαίτερη και σπάνια εμπειρία που μπορεί να ζήσει κάποιος στο Ajul είναι η νυχτερινή παρατήρηση των αστερισμών (αστροτουρισμός), αλλά και να ανακαλύψει τους άφθονους φυσικούς θησαυρούς της περιοχής.
Επιπλέον, το Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στοχεύει στο wedding tourism αλλά και στον συνεδριακό τουρισμό, διαθέτοντας χώρο άνω των 600 τ.μ. για να φιλοξενήσει συνέδρια και γάμους.
Ο Χάρης Σιγανός, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Zeus International Hotels & Resorts δήλωσε ότι «το άνοιγμα του πρώτου πολυτελούς θερέτρου των Registry Collection Hotels στην Ευρώπη αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της Zeus International Hotels & Resorts να καινοτομεί και να προσφέρει κορυφαία φιλοξενία στους επισκέπτες μας, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η γόνιμη και διαρκώς εξελισσόμενη συνεργασία μας με τη Wyndham μας δίνει τη δυνατότητα να διατηρήσουμε τον ξεχωριστό χαρακτήρα του Ajul Luxury Hotel & Spa Resort, ανοίγοντας παράλληλα τις πόρτες του σε ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο».
Το χαρτοφυλάκιο της Zeus περιλαμβάνει 22 πολυτελή ξενοδοχεία και πάνω από 3.500 δωμάτια σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου και της Ανατολικής Ευρώπης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μαγνησία: Οι εικόνες που έπληξαν τον τουρισμό και οι νέες καμπάνιες για την αναστροφή του κλίματος
Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο… ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.
«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε “ψόφια ψάρια στον Βόλο” πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.
Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.
Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.
«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.
Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.
«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.
Νικόλ Καζαντζίδου
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
National Geographic: Προβολή της Μήλου στις διεθνείς αγορές
Στα γεωλογικά, αρχαιολογικά, ιστορικά και μορφολογικά ενδιαφέροντα της Μήλου αναφέρεται δημοσίευμα του National Geographic με ιδιαίτερη έμφαση στο Αρχαίο Θέατρο, τις Κατακόμβες, την Αφροδίτη και τα ευρήματα στην Φυλακωπή σημειώνοντας ότι στο νησί “υπάρχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Σε όλη τη βραχώδη ακτογραμμή, θα δείτε όλα τα διαφορετικά χρώματα. Το πράσινο είναι μπεντονίτης, το κόκκινο είναι οξείδιο του σιδήρου, το μπλε είναι αμέθυστος”. Και συμπληρώνει:”Η Μήλος προσφέρει εκπληκτικά τοπία παρόμοια με τη Σαντορίνη αλλά χωρίς πολυκοσμία. Γνωστή για την ηφαιστειακή ιστορία της, διαθέτει μια παλέτα από πολύχρωμους βράχους και πάνω από 70 παρθένες παραλίες, όπως το Σαρακίνικο ,το Κλέφτικο, τον Γέρακα , τη Φυριπλάκα και το Αμμουδαράκι. Το αφιέρωμα περιγράφει και τα γοητευτικά χωριά του νησιού, όπως ο Αδάμαντας, η Πλάκα, το Κλήμα, τα Μανδράκια και τα Πολλώνια, “όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό πολιτισμό”. Και συμπληρώνει :” Είναι ένας ιδανικός προορισμός για ταξιδιώτες που αναζητούν μια πιο ήρεμη και αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία”.
Το αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου και υπογράφεται από την Elizabeth Warkentin.
https://www.nationalgeographic.com/travel/article/milos-santorini-greece-alternative
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η Grecotel ενεργός υποστηρικτής δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Η Grecotel ενώνει τη φωνή της με την επιστημονική κοινότητα και όσους φροντίζουν να παραδώσουν στην επόμενη γενιά ένα πλανήτη απαλλαγμένο από τα φαινόμενα της κλιματικής αλλαγής και καλωσορίζει στο Ρέθυμνο το τριήμερο οικολογικό συμπόσιο «ΓΗ: Ένας Βιώσιμος Πλανήτης για όλους – Κάλεσμα για Δράση – Η αλλαγή είναι εφικτή», οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν σήμερα 10 και θα διαρκέσουν έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2024. Διοργανωτές του συμποσίου η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εθνικό Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η Περιφέρεια Κρήτης.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ανάδειξη της Grecotel ως “Μέγα Χορηγού” του συμποσίου στο Ρέθυμνο, σηματοδοτεί τις προθέσεις του ξενοδοχειακού οργανισμού, να στρέψει το βλέμμα στις τοπικές κοινωνίες, που με την παρακίνηση και την ενημέρωση μπορούν να σταθούν απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. H κλιματική αλλαγή απαιτεί συνέργειες αλλά και στήριξη της ακαδημαϊκής κοινότητας και του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Η Grecotel αναγνωρίζοντας το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, “δηλώνει” ενεργός υποστηρικτής πρωτοβουλιών που μπορούν να καταστήσουν μια ουσιαστική αλλαγή εφικτή και στο μέτωπο της κλιματικής αλλαγής.
Η Grecotel είναι μεταξύ άλλων μέλος του UN Global Compact Network Greece. Το Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία, που βασίζεται στη δέσμευση των επιχειρήσεων για εφαρμογή Οικουμενικών Αρχών βιωσιμότητας και ανάληψη δράσεων υποστήριξης των στόχων των Ηνωμένων Εθνών.
Οι εργασίες του Συμποσίου, που τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Ιεράς Μητροπόλεως (ανάμεσά τους και η Μονή Αρκαδίου), του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου, παράρτημα του Εθνικού Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, πρόεδρος του οποίου είναι η Φαλή Βογιατζάκη, η ακούραστη οραματίστρια για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα και ψυχή και αυτής της διοργάνωσης.
Με περισσότερα από 2.000 διεθνή βραβεία και διακρίσεις που έχει λάβει ο όμιλος Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, αναγνωρίζεται σήμερα ως ο ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς, ο μεγαλύτερος ελληνικός τουριστικός όμιλος και μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ICAP (Κλαδική Μελέτη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Νοέμβριος 2023), ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 4,5% βάσει αξίας και 3,5% βάσει συνόλου κλινών για τα ξενοδοχεία πολυτελείας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ5 ημέρες ago
Ηλεκτρικό ρεύμα: Στο τραπέζι η ενεργοποίηση του μηχανισμού ανάκτησης εσόδων με στόχο τη στήριξη τιμολογίων
-
ΔΙΕΘΝΗ3 ημέρες ago
Κυρ. Μητσοτάκης: Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να μεταμορφώσει τη χώρα μας
-
ΔΙΕΘΝΗ5 ημέρες ago
Πολύνεκροι βομβαρδισμοί του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
-
ΔΙΕΘΝΗ4 ημέρες ago
Γαλλία – Η τελική κατάθεση της Ζιζέλ Πελικό: Αυτή είναι δίκη δειλών, είμαι ψυχικά εξαντλημένη
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες ago
Φιλοθέη: Διαρρήκτες προσπάθησαν να εισβάλουν σε σπίτι Αμερικανού διπλωμάτη
-
ΔΙΕΘΝΗ5 ημέρες ago
Φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ5 ημέρες ago
Ο Τσιτσιπάς παρέμεινε στο Νο 11 του κόσμου
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες ago
Ο καιρός τύπου «Π» φέρνει βροχές, καταιγίδες και χιόνια στα ορεινά – Σε υψηλά επίπεδα η θερμοκρασία