AUTO

Το ολοκαίνουργιο Kia Sportage θέλει να δημιουργήσει ένα νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία των SUV στην Ευρώπη

Το ολοκαίνουργιο Kia Sportage έχει σχεδιασθεί και εξελιχθεί για να δημιουργήσει ένα νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία των SUV στην Ευρώπη. Είναι κομψό και μυώδη, με μοντέρνο εξωτερικό σχεδιασμό και κορυφαίο εσωτερικό υψηλής ποιότητας. Εστιάζει κυρίως στις πωλήσεις στην Ευρώπη, προσφέροντας μεγάλες διαστάσεις που είναι ιδανικές για τους ευρωπαϊκούς δρόμους. Τα υβριδικά συστήματα μετάδοσης ενισχύουν περαιτέρω τις δυνατότητες του, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών ρύπων και την οικονομία καυσίμου.

Ο σχεδιασμός των υβριδικών εκδόσεων δεν επηρεάζουν τους χώρους οι οποίοι είναι παρόμοιοι με αυτές των συμβατικών εκδόσεων, με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη κάτω από τα καθίσματα της δεύτερης σειράς, με αποτέλεσμα ο χώρος των ποδιών να είναι ο ίδιος με εκείνον που συναντάμε στις συμβατικές εκδόσεις. Για το PHEV, η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται κεντρικά μεταξύ των δύο αξόνων εξασφαλίζοντας ισορροπημένη κατανομή βάρους και ανάλογα πρακτικούς, άνετους και ευέλικτους εσωτερικούς χώρους. Τα υβριδικά μοντέλα βασίζονται στον βραβευμένο κινητήρα 1.6 T-GDI της Kia. Η προηγμένη τετρακύλινδρη μονάδα διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού (CVVD), μια εξελιγμένη τεχνολογία που ελέγχει τη διάρκεια του ανοίγματος των βαλβίδων για να βελτιώσει την απόδοση, την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Για το Sportage plug-in hybrid, ο κινητήρας συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισχύος 66,9 kW και μια μπαταρία πολυμερούς ιόντων λιθίου 13,8 kWh. Αυτός ο συνδυασμός αποδίδει συνολική ισχύ 265 ίππων, εκ των οποίων οι 180 ίπποι προέρχονται από τον κινητήρα T-GDI. Από την άλλη το HEV Sportage επωφελείται από τον κινητήρα της Kia 1.6 T-GDI. Συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη 44,2 kW και μπαταρία λιθίου ιόντων 1,49 kWh. Η συνολική ισχύς του συστήματος του HEV Sportage είναι 230 ίπποι. Ο νέος κινητήρας 1.6 T-GDI διατίθεται στη νέα γενιά Sportage με 150 και 180 ίππους και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) που έχει εξελιχθεί για τη μείωση των εκπομπών. Επίσης, υπάρχει ένας εξαιρετικά αποδοτικός «καθαρός» κινητήρας ντίζελ 1,6 λίτρων, ο οποίος είναι διαθέσιμος με 115 και 136 ίππους.

Το νέο Sportage συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (MT) είναι επίσης διαθέσιμο, ενώ ένα έξυπνο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (iMT) προσφέρεται αποκλειστικά για τα μοντέλα 48V Hybrid. Τόσο το Sportage hybrid όσο και το Sportage plug-in hybrid είναι εξοπλισμένα με το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (6AT) τελευταίας γενιάς. Για να ανταποκριθεί σε όλες τις απαιτήσεις των πελατών, το νέο Sportage διατίθεται είτε με τετρακίνηση (AWD) είτε με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD). Το Sportage plug-in hybrid προσφέρεται στάνταρ με την τεχνολογία AWD.

Το εσωτερικό του νέου Sportage συνδυάζει τον τολμηρό χαρακτήρα, με υλικά υψηλής ποιότητας και μοντέρνο στυλ. Στο επίκεντρο του σύγχρονου εσωτερικού βρίσκεται μια καμπύλη οθόνη με δυνατότητες αφής και σπορ αεραγωγοί με ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Η υψηλής τεχνολογίας οθόνη αφής των 12,3 ιντσών και τα προηγμένα, πλήρως ενσωματωμένα στοιχεία ελέγχου, αποτελούν το κέντρο της διασύνδεσης οδηγού και επιβατών, της λειτουργικότητας και των αναγκών χρήσης. Το προηγμένο λογισμικό συνδεσιμότητας επιτρέπει στους χρήστες να συνδέονται με το αυτοκίνητό τους από απόσταση μέσω της εφαρμογής smartphone Kia Connect.

Οι μεγάλες διαστάσεις του, καθώς το μήκος του είναι 4,51μ, το πλάτος του 1,86μ και το ύψος του 1,64μ προσφέρουν άπλετο χώρο στην καμπίνα των επιβατών. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 591 λίτρα, που μπορεί να φθάσει με αναδιπλωμένα τα καθίσματα τα 1.780 λίτρα. Με την ασφάλεια να αποτελεί πρώτη προτεραιότητα κατά τη φάση της εξέλιξης, το Sportage 5ης γενιάς είναι ένα από τα ασφαλέστερα μοντέλα της κατηγορίας του. Υπάρχει μια ενισχυμένη και με χαμηλό βάρος δομή αμαξώματος που έχει υψηλή στρεπτική ακαμψία, ενώ διαθέτει εξελιγμένα συστήματα συγκράτησης και δομής, όπως αερόσακο οδηγού – συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους κουρτίνας, κεντρικό αερόσακο μπροστινού καθίσματος και χαμηλούς πλευρικούς αερόσακους. Παράλληλα, διαθέτει όλη την ομπρέλα των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού παρέχοντας απόλυτη οδηγική ασφάλεια.

Κυριάκος Παρασίδης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Exit mobile version