AUTO
Πρώτη δοκιμή του ανανεωμένου Dacia Duster στο Παρίσι
Στο Παρίσι, πραγματοποιήθηκε σήμερα η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ανανεωμένου Dacia Duster. Το SUV της ρουμάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της Renault, είναι το πιο σημαντικό μοντέλο της Dacia, στον τομέα των πωλήσεων. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, που ανακοίνωσε η αυτοκινητοβιομηχανία κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης, στη γαλλική πρωτεύουσα, από το 2010 που κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά του Duster, μέχρι τώρα έχουν πουληθεί πάνω από 1,9 εκατ. μονάδες.
Καθοριστικό ρολό στην εμπορική επιτυχία του SUV που κατασκευάζεται με την τεχνογνωσία της Renault, παίζει η δεύτερη γενιά που διατίθεται τώρα στην αγορά. Το Duster δεύτερης γενιάς κατέκτησε την 1η θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας του στην ευρωπαϊκή αγορά, από το 2019.
Ακολουθώντας τα χνάρια των προηγούμενων γενεών, το ανανεωμένο Duster απευθύνεται στους καταναλωτές που αναζητούν ένα SUV με σχετικά χαμηλή τιμή πώλησης με compact διαστάσεις, ενώ ικανοποιεί και τις απαιτήσεις όσων αναζητούν ένα 4×4.
Στη πρώτη εμφάνιση του ανανεωμένου Dacia Duster, επιλέχθηκε το νέο χρώμα «Arizona Orange», γιατί οι ντιζάινερς της μάρκας εκτιμούν ότι τονίζει περισσότερο την σχεδίαση του και τις αλλαγές που έγιναν. Η αισθητική του αναβάθμιση εξυπηρετεί και τη βελτίωση της αεροδυναμικής του αμαξώματος που συμβάλει, με τη σειρά της, στον περιορισμό της κατανάλωσης.
Υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα νέα Sandero Streetway & Sandero Stepway. Τα νέα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλάγιου «Y», ένα χαρακτηριστικό μοτίβο από το οποίο πήρε την έμπνευσή της και η σχεδίαση της νέας τρισδιάστατης χρωμιωμένης μάσκας.
Τα εμπρός φώτα (τύπου ECOLED), αλλά και τα πίσω, ενσωματώνουν τη νέα φωτιστική υπογραφή της μάρκας. Το Duster είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που εξοπλίζεται με εμπρός φλάς τεχνολογίας LED. Η ίδια τεχνολογία χρησιμοποιείται και στα φώτα πορείας (που διαθέτουν στάνταρ αυτόματη ενεργοποίηση) και σε αυτά που φωτίζουν την πινακίδα κυκλοφορίας. Πέρα από τη χαμηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενεργείας, η τεχνολογία LED προσφέρει καλύτερο φωτισμό και καλύτερη ορατότητα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου.
Χάρη στη συνεργασία σχεδιαστών και μηχανικών, η αεροδυναμική εξελίχθηκε παράλληλα με τη σχεδίασή του. Το νέο πίσω σπόιλερ και οι νέες ζάντες αλουμινίου, 16 και 17 ιντσών, έχουν δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα. Οι βελτιώσεις στον τομέα του περιορισμού των εκπομπών του CO2 (νέες πλήμνες τροχών και ελαστικά, φωτισμός LED) καθώς και ο χαμηλότερος συντελεστής οπισθέλκουσας (SCx) επιτυγχάνουν μείωση των εκπομπών του CO2, της τάξης των 5,8 γρ./χλμ. (έκδοση 4WD). Η μείωση των εκπομπών CO2 σημαίνει και χαμηλότερη κατανάλωση.
Προσφέρει βελτιωμένο επίπεδο άνεσης στους επιβάτες. Το εσωτερικό, διαθέτει νέες ταπετσαρίες, νέα προσκέφαλα και μία ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με φαρδύ, συρόμενο υποβραχιόνιο. Προσφέρει επίσης δύο νέα συστήματα πολυμέσων, με νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής 8″.
ΑΠΕ-ΜΠΕ